rafor wrote: Δεν περνουν 10000%...Το θεμα ειναι οτι αντε και στα περναει με flashακι τα 7 , σε καμια περιπτωση δεν θα ειναι αυθεντικα ομως...
Τι είναι αυτά που λέτε ρε!!!! Έχουν βγει άπειρα netbooks με 7άρια και σαφώς μπορείς να περάσεις και όιτι γουστάρεις ότι και να έχει το μηχάνημα και χωρίς flashακι... Σοβαρευτείτε!
Σιγά την εξοικονόμηση ενέργειας. Στα νετμπουκ ενέργεια εξοικονομεί η έλλειψη κάρτας γραφικών, ενέργεια εξοικονομεί η έλλειψη dvd-player. Τα Windows δεν κάνουν την τρελή διαφορά.
Τα πάντα κάνουν διαφορά στην εξοικονόμηση ενέργειας. Πιος είπε για έλλεψη κάρτας γραφικών. Το οτι είναι On board δε σημαίνει οτι δεν υπάρχει... Στα 7 έχουν κάνει πολύ καλή δουλεια και μπορείς να πειράξεις πάρα πολλές παραμέτρους για να κάνεις το netbook σου πιο οικονομικό ενεργιακά και να κραταει περισσότερο η μπαταρία.