Όπως κάθε χρόνο, εδώ και μερικά χρόνια, η Google δίνει στη δημοσιότητα τις δημοφιλέστερες λέξεις αναζήτησης για το απερχόμενο έτος.
Το Google Zeitgeist (όπως είναι ευρύτερα γνωστό) ανακοινώνει τα αποτελέσματα από εκατομμύρια αναζητήσεις καθημερινά, δείχνοντας έτσι τις τάσεις αλλά και τα ενδιαφέροντα της πλειονότητας των χρηστών ανά τον κόσμο, αλλά και ειδικότερα για κάθε χώρα. Στον διπλανό πίνακα αναφέρονται, σύμφωνα με το Google Zeitgeist, οι δημοφιλέστερες λέξεις αναζήτησης στο Google. Σύμφωνα με τα στοιχεία, δεν χωρά αμφιβολία ότι το 2008 απετέλεσε έτος κοινωνικών δικτύων για τη χώρα μας (facebook, YouTube, hi5), ενώ σύμφωνα με την Google οι Έλληνες κάνουν χρήση του Internet για την αναζήτηση τουριστικών πληροφοριών και ξενοδοχείων, πληροφόρηση σχετική με την κυβέρνηση και την πολιτεία (π.χ. Κτηματολόγιο και ΕΣΠΑ), αλλά και για εργασιακά θέματα (π.χ. ΑΣΕΠ). Σε παγκόσμιο επίπεδο, το ενδιαφέρον των χρηστών κινήθηκε παράλληλα με τη δημοσιότητα, με θέματα όπως οι αμερικανικές εκλογές (Sarah Palin και Obama), αλλά και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Πεκίνο (beijing 2008) και το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (euro 2008). Φυσικά και σε παγκόσμιο επίπεδο τα κοινωνικά δίκτυα όπως το facebook είναι στο φόρτε των αναζητήσεων.
Google Zeitgeist,
www.google.com/zeitgeist
.