Έχω χτίσει ένα media center για την 46άρα τηλεόραση που έχω και πιστεύω πως άξιζε την προσπάθεια.;Ένα mozart vc7000sns και ένα σχετικά παλιο pc...Είναι άλλη φάση να παίζεις pro2009 σε 46" και να έχεις οτι σειρά γουστάρεις έτοιμη.Χρησιμοποίησα το open source "Media Portal" σαν πρόγραμμα MC και αποδείχθηκε φοβερή λύση ειδικά για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα τηλεκοντρολ εξ Μογγολίας!Και να κάνει τρελλές παραμετροποιήσεις!
Intel i7 940 ASUS A6T-Deluxe Corsair DDR3 1333Mhz 12GB 2xSapphire 5870 1GB OC Vapor-X Crossfire OCZ 120GB Revodrive Coolermaster Cosmos RC-1000 Topower PowerBird 1100W Full Modular
EIZO S2401W 24'' TFT