aposperittis\ wrote: Α καλα επεσες σε πανασχετους μιλαμε! Οχι φιλε μου καμια σχεση! Απλα πρεπει να πας στο bios και να κοιταξεις μια επιλογη που προφανος ειναι disable που ειναι ο controler των σκληρων δισκων! Επαναλαμβανω δισκετα για boot θα ηθελες μονο αν ειχες 2 σκληρους σε reid τοτε και μονο τοτε θα ηθελες δισκετα!
O Controller πρέπει να ειναι ρυθμισμένος σε AHCI/RAID mode
μόνο έτσι λειτουργεί φυσιολογικά, ΟΧΙ IDE mode & emulation. Όσο για την δισκέτα, πρέπει να πας σε έναν υπολογιστή και να την φτιάξεις όπως πρέπει, με τους φακέλους i386/x64, txtsetup.oem κ.α., Ποιά motherboard έχεις;