Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
01 Nov 2024 10:47 #278709 by Νίκος Γεωργόπουλος
Sony: "Οι απολύσεις ήταν απαραίτητες για την βιωσιμότητα της επιχείρησης"




Hermen Hulst: “Ήταν αρκετά δύσκολο γιατί τους γνωρίζουμε προσωπικά”.

Ο συνδιευθύνων σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment, Hermen Hulst,  προέβη σε δηλώσεις σχετικά με όλα όσα συμβαίνουν στην εταιρεία τους τελευταίους μήνες.

Σε συνέντευξή του ο Hermen Hulst δήλωσε: “Θα πω μερικά πράγματα για αυτό. Είναι καθήκον μας να εξετάσουμε τον προγραμματισμό των πόρων μας και να διασφαλίσουμε ότι λειτουργούμε μια βιώσιμη επιχείρηση. Αυτό είναι μέρος του να είσαι διευθύνων σύμβουλος. Δεν το παίρνουμε ποτέ ελαφρά, γιατί γνωρίζουμε αυτούς τους ανθρώπους προσωπικά, και είναι πολύ κοντά στην καρδιά μας και στις ομάδες και σε καλές εργασιακές ατμόσφαιρες. Αλλά ναι, είχαμε κάποιες απολύσεις”. Ο Hulst συνέχισε λέγοντας ότι η διοίκηση των PlayStation Studios είναι στην πραγματικότητα “πολύ μεγαλύτερη” σήμερα σε αριθμούς απασχόλησης σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια.

Η υπεράσπιση του Hulst για τις μεγάλες περικοπές της Sony ακούγεται παρόμοια με όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, σχετικά με τις δραματικές επιχειρηματικές αλλαγές του Xbox, οι οποίες περιλάμβαναν πάνω από 2.500 απολύσεις το περασμένο έτος και πολλά κλεισίματα σε εταιρείες ανάπτυξης. Τον Μάρτιο, ο Spencer δήλωσε ότι η αρχική σειρά απολύσεων που ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο ήταν απαραίτητη για να βοηθήσει το Xbox να γίνει μια κερδοφόρα επιχείρηση μετά την εντυπωσιακή εξαγορά της Activision Blizzard.

Το 2024, όπως και το 2023 πριν από αυτό, υπήρξε σφοδρό για απολύσεις στους developers και το προσωπικό στη Sony, τη Microsoft, τη Ubisoft και πολλές άλλες εταιρείες. Ορισμένες εκτιμήσεις υποδηλώνουν ότι έχουν γίνει περισσότερες από 11.000 απολύσεις στον gaming τομέα μόνο το 2024. Ένας πρώην executive του PlayStation μοιράστηκε πρόσφατα τις σκέψεις του σχετικά με τις περικοπές, υποστηρίζοντας ότι δεν οφείλονται μόνο στη εταιρική απληστία, αλλά είναι μέρος των γενικών μακροοικονομικών συνθηκών. Αυτός ο executive, ο Chris Deering, δέχθηκε σφοδρή κριτική για το ότι δήλωσε ότι οι άνθρωποι που απολύθηκαν μπορούν απλώς να “πάνε στην παραλία για ένα χρόνο”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Nov 2024 02:36 #278972 by Νίκος Γεωργόπουλος
Sony: "Ο λογαριασμός PSN στα PC είναι απαραίτητος για να παίζετε με ασφάλεια τα games"




Ειδικότερα σε live service games.

Ο πρόεδρος της Sony Hiroki Totoki προέβη σε δηλώσεις σχετικά με την απαίτηση PSN λογαριασμού στα PC.

Νωρίτερα φέτος, η Sony βρέθηκε σε μια μικρή κρίση στο PR τμήμα της όταν ανακοίνωσε ότι θα υποχρέωνε τους παίκτες του Helldivers 2 να συνδέσουν το FPS τους με έναν λογαριασμό PSN, παρά το γεγονός ότι το FPS κυκλοφορούσε ήδη για μήνες. Η Sony γρήγορα ανακάλεσε αυτή την απόφαση, αλλά οι μεταγενέστερες κυκλοφορίες, όπως το Horizon Zero Dawn Remastered, διατήρησαν την απαίτηση, παρόλο που το συγκεκριμένο RPG είναι single-player. Αυτή η συνεχής συμπερίληψη της απαίτησης οδήγησε πολλούς από τους κορυφαίους τίτλους της Sony να καταλήξουν με mixed reviews στο Steam, αλλά αυτό δεν έχει αλλάξει τα σχέδια της εταιρείας, καθώς σε πρόσφατη κλήση με επενδυτές, ο πρόεδρος της Sony, Hiroki Totoki, εξήγησε ξεκάθαρα γιατί η εταιρεία διατηρεί αυτή την απαίτηση.

Ο Totoki δήλωσε: "Έχουμε μάθει πολλά. Καταλαβαίνουμε ότι η απαίτηση ενός λογαριασμού PSN έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις. Ωστόσο, για τα live service games, τέτοιοι λογαριασμοί είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, για να διατηρούν τις ισορροπίες σε ένα video game, ώστε όλοι να μπορείτε να το απολαύσετε ελεύθερα και με ασφάλεια. Ακόμα και αν αυτό δεν είναι πάντοτε εφικτό ζητάμε από τους χρήστες να δείξουν κατανόηση και να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη συμπεριφορά, ώστε να μην διαταράξουν αυτή την ισορροπία. Συνεχώς δουλεύομε στο να βρούμε καλύτερους τρόπους να διατηρήσουμε αυτή την ισορροπία".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Nov 2024 21:56 #279280 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμη: Η Sony αναπτύσσει μια νέα φορητή κονσόλα PS5



Η οποία θα ανταγωνίζεται το Switch 2 και το Steam Deck.Σύμφωνα με μια φήμη η Sony εργάζεται πάνω σε τον διάδοχο του PSP και του PS Vita και συγκεκριμένα μία νέα φορητή κονσόλα PS5 που φαίνεται να ανταγωνίζεται το επερχόμενο Switch 2 της Nintendo και το Steam Deck της Valve.Μια τέτοια φορητή κονσόλα απέχει χρόνια από την κυκλοφορία της, αν κυκλοφορήσει ποτέ. Υπάρχει ακόμη η πιθανότητα η Sony να αποφασίσει να ακυρώσει το project. Η φήμη αναφέρει ότι το PlayStation Portal είχε αρχικά σχεδιαστεί ως ένα προϊόν παρόμοιο με το Steam Deck, αλλά χρησιμοποιήθηκε για PS5 streaming. Ωστόσο, ένα νέο update του PlayStation Portal εισήγαγε μια beta λειτουργία cloud-streaming για τα μέλη του PS Plus Premium. Αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτείται PS5 για να παίξετε games.Η Sony δεν είναι η μόνη που θέλει να επεκταθεί στην αγορά φορητών κονσολών. Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, έχει εκφράσει ανοιχτά τις επιθυμίες του για ένα φορητό Xbox, αν και αυτό επίσης "απέχει μερικά χρόνια", αν τελικά κυκλοφορήσει. Εν τω μεταξύ, η Nintendo πιθανότατα θα αποκαλύψει το Switch 2 τους επόμενους μήνες, και η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι η επερχόμενη κονσόλα θα είναι συμβατή με τα games του τρέχοντος Switch.Μια πιθανή φορητή κονσόλα PS5 θα σηματοδοτούσε την επιστροφή της Sony στην αγορά φορητών κονσολών για πρώτη φορά από την κυκλοφορία του PS Vita στην Ιαπωνία το 2011 (και στη Βόρεια Αμερική στις αρχές του 2012). Η κονσόλα σταμάτησε να διατίθεται στην Ιαπωνία στις αρχές του 2019, πριν από την κυκλοφορία του PS5. Πριν από αυτό, το PSP κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το 2004 και στη Βόρεια Αμερική το 2005. Αυτή η φορητή κονσόλα της Sony ανταγωνίστηκε το Game Boy Advance και το Nintendo DS καθ’ όλη τη δεκαετία του 2000.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Nov 2024 21:59 #279297 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Shuhei Yoshida, πρώην πρόεδρος του PlayStation αποχωρεί από την Sony



Μετά από 31 χρόνια.Ο Shuhei Yoshida ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Sony μετά από 31 χρόνια.Ο Yoshida ξεκίνησε να εργάζεται στη Sony του 1993 και ήταν από τα βασικά στελέχη του PlayStation project, το οποίο κυκλοφόρησε ένα χρόνο μετά. Σταδιακά ανέλαβε πολλούς ρόλους στην εταιρεία μέχρι το 2008 όπου έγινε πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, ως το 2019. Από τότε μέχρι και σήμερα έγινε πρόεδρος του τμήματος Independent Developer Initiative, δηλαδή για τις συνεργασίες με εξωτερικές και ανεξάρτητες εταιρείες ανάπτυξης. Η τελευταία του ημέρα στη Sony θα είναι στις 15 Ιανουαρίου 2025.Ο Yoshida δήλωσε στο PlayStation Blog: "Είμαι στο PlayStation από την αρχή. Όταν έφτασα τα 30 χρόνια σκεφτόμουν ότι ίσως είναι η ώρα προχωρήσω. Η εταιρεία τα πάει πολύ καλά. Λατρεύω το PS5 και λατρεύω τα games που βγαίνουν σε αυτή την πλατφόρμα. Και έχουμε νέες γενιές διοίκησης που σέβομαι και θαυμάζω. Είμαι ενθουσιασμένος με το μέλλον του PlayStation. Για να ξέρετε το PlayStation είναι πολύ καλά χέρια. Σκέφτηκα: ΟΚ, ήρθε η ώρα μου"." Για την εποχή όπου ξεκινούσε το PlayStation δήλωσε: "Ήταν αρκετά διασκεδαστική εποχή, αλλά και αρκετά δύσκολη εποχή. Δεν υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που πίστευαν στην τεχνολογία των 3D γραφικών."
από τα games που υλοποιήθηκαν χάρη στον Yoshida είναι τα Gran Turismo, God of War, The Last of Us, Journey, InFamous, Ape Escape, The Legend of Dragoon και ακόμα πιο πρόσφατα το Stellar Blade. Μία σημαντική στιγμή για το ίδιο, όπως δήλωσε είναι όταν το Journey κέρδισε στα βραβεία DICE: "Το Journey είχε κυκλοφορήσει μέσω του PlayStation Network. Ήταν digital-only, ένα μικρό παιχνίδι. Μπορούσες να το ολοκληρώσεις μέσα σε 3 ώρες. Αλλά αυτό το παιχνίδι κέρδισε το Game of the Year ενάντια σε ΑΑΑ τίτλους. Ο δημιουργός του Jenova Chen μίλησε για ένα γράμμα που έλαβε από ένα κορίτσι fan, το οποίο έχασε τον πατέρα της, αλλά κατάφερε να προχωρήσει τη ζωή της. Όλο το κοινό σηκώθηκε και η αίθουσα γέμισε με χαρά και το συναίσθημα ότι αυτό το μικρό παιχνίδι είχε τόσο μεγάλες επιπτώσεις στις ζωές των ανθρώπων."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:27 #280537 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ευχαριστήριο βίντεο της Sony για την 30η επέτειο του PlayStation



Στο οποίο συμμετείχαν χαρακτήρες από δημοφιλείς σειρές της κονσόλας.Η Sony κυκλοφόρησε ένα βίντεο γεμάτο νοσταλγία για να γιορτάσει την 30η επέτειο του PlayStation.Το βίντεο της Sony περιλαμβάνει ένα μοντάζ από κλασικά games του παρελθόντος και του παρόντος που είχαν τεράστιο αντίκτυπο στην κληρονομιά του PlayStation, ξεκινώντας με τα Horizon: Forbidden West, Death Stranding και The Last of Us Part 2, ενώ ακούγεται μια απαλή διασκευή του Dreams από τους Cranberries. Τα God of War, Uncharted, Shadow of the Colossus, Marvel's Spider-Man και πολλά άλλα συμπεριλαμβάνονται, ενώ όπως και το ίδιο το PlayStation, το βίντεο περιλαμβάνει τόσο επιτυχίες τρίτων δημιουργών όσο και games από την PlayStation Studios.
Sony έγραψε στην περιγραφή του βίντεο: "Για τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, μοιραστήκαμε ένα απίστευτο ταξίδι, δημιουργώντας ιστορίες και διαμορφώνοντας εμπειρίες μαζί. Στην πορεία, βρήκαμε περιπέτειες, γέλιο και αναμνήσεις που ξεπερνούν κάθε στιγμή. Δημιουργήσαμε νέες φιλίες και επαναπροσδιορίσαμε τι σημαίνει το gaming. Σας ευχαριστούμε που είστε μέρος αυτού του ταξιδιού, δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε χωρίς εσάς".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:29 #280545 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hermen Hulst: "Το AI μπορεί να φέρει επανάσταση στο gaming, αλλά μόνο ως εργαλείο για τους ανθρώπους"



Θεωρεί πολύ σημαντικό τον ανθρώπινο παράγοντα.Σύμφωνα με τον Herman Hulst, CEO του PlayStation, το AI μπορεί να επαναπροσδιορίσει το gaming, όμως μόνο ως εργαλείο για τους ανθρώπους.Ο Hulst δήλωσε: "Το να βρούμε την ισορροπία μεταξύ του να χρησιμοποιούμε το ΑΙ και να διατηρήσουμε τον ανθρώπινο παράγοντα θα είναι πολύ σημαντικό. Στη συνέχεια είπε ότι η βιομηχανία θα έχει μία διπλή απαίτηση, ζητώντας πρωτοποριακές εμπειρίες, αλλά και χειροποίητο σκεπτικό περιεχόμενο"
ο Christoph Hartmann, στέλεχος του Amazon Gaming θεωρεί ότι ο AI μπορεί να αντικαταστήσει τα βαρετά σημεία στις δουλειές στα video games, όπως είναι το localization. Ο ίδιος πιστεύει όμως ότι "οι τεχνολογίες του ΑΙ θα δημιουργήσουν και νέες θέσεις εργασίες που θα εξισορροπήσουν όσες πιθανώς χαθούν."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2024 23:10 #280659 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ευχαριστήριο βίντεο της Sony για την 30η επέτειο του PlayStation



Στο οποίο συμμετείχαν χαρακτήρες από δημοφιλείς σειρές της κονσόλας.Η Sony κυκλοφόρησε ένα βίντεο γεμάτο νοσταλγία για να γιορτάσει την 30η επέτειο του PlayStation.Το βίντεο της Sony περιλαμβάνει ένα μοντάζ από κλασικά games του παρελθόντος και του παρόντος που είχαν τεράστιο αντίκτυπο στην κληρονομιά του PlayStation, ξεκινώντας με τα Horizon: Forbidden West, Death Stranding και The Last of Us Part 2, ενώ ακούγεται μια απαλή διασκευή του Dreams από τους Cranberries. Τα God of War, Uncharted, Shadow of the Colossus, Marvel's Spider-Man και πολλά άλλα συμπεριλαμβάνονται, ενώ όπως και το ίδιο το PlayStation, το βίντεο περιλαμβάνει τόσο επιτυχίες τρίτων δημιουργών όσο και games από την PlayStation Studios.
Sony έγραψε στην περιγραφή του βίντεο: "Για τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, μοιραστήκαμε ένα απίστευτο ταξίδι, δημιουργώντας ιστορίες και διαμορφώνοντας εμπειρίες μαζί. Στην πορεία, βρήκαμε περιπέτειες, γέλιο και αναμνήσεις που ξεπερνούν κάθε στιγμή. Δημιουργήσαμε νέες φιλίες και επαναπροσδιορίσαμε τι σημαίνει το gaming. Σας ευχαριστούμε που είστε μέρος αυτού του ταξιδιού, δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε χωρίς εσάς".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2024 23:11 #280667 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hermen Hulst: "Το AI μπορεί να φέρει επανάσταση στο gaming, αλλά μόνο ως εργαλείο για τους ανθρώπους"



Θεωρεί πολύ σημαντικό τον ανθρώπινο παράγοντα.Σύμφωνα με τον Herman Hulst, CEO του PlayStation, το AI μπορεί να επαναπροσδιορίσει το gaming, όμως μόνο ως εργαλείο για τους ανθρώπους.Ο Hulst δήλωσε: "Το να βρούμε την ισορροπία μεταξύ του να χρησιμοποιούμε το ΑΙ και να διατηρήσουμε τον ανθρώπινο παράγοντα θα είναι πολύ σημαντικό. Στη συνέχεια είπε ότι η βιομηχανία θα έχει μία διπλή απαίτηση, ζητώντας πρωτοποριακές εμπειρίες, αλλά και χειροποίητο σκεπτικό περιεχόμενο"
ο Christoph Hartmann, στέλεχος του Amazon Gaming θεωρεί ότι ο AI μπορεί να αντικαταστήσει τα βαρετά σημεία στις δουλειές στα video games, όπως είναι το localization. Ο ίδιος πιστεύει όμως ότι "οι τεχνολογίες του ΑΙ θα δημιουργήσουν και νέες θέσεις εργασίες που θα εξισορροπήσουν όσες πιθανώς χαθούν."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Apr 2025 13:45 #284950 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Sony κατοχύρωσε πατέντα με σκοπό την μείωση του input lag μέσω AI



Δύο νέες πατέντες της Sony εντοπίστηκαν , οι οποίες θα επέτρεπαν την χρήση του DualSense σαν όπλο, ενώ το AI θα προέβλεπε τις εντολές των παικτών.

Η πρώτη πατέντα αφορά ένα πρόσθετο σκανδάλης για το χειριστήριο DualSense, που θα προσέθετε ρεαλισμό στη χρήση όπλων in-game. Θεωρητικά, θα κρατούσατε το χειριστήριο στο πλάι με το ένα χέρι, χρησιμοποιώντας το χώρο ανάμεσα στα κουμπιά R1 και R2 ως σκοπευτικό. Επιπλέον, αυτό το σύστημα θα μπορούσε να συνδυαστεί με άλλο εξοπλισμό ή αξεσουάρ, όπως ένα VR headset. Ωστόσο, δεδομένου ότι τα Sense controllers του PS VR2 υπάρχουν ήδη, δεν είναι ξεκάθαρο γιατί θα ήταν απαραίτητο αυτό. Επιπλέον, οι βραχίονες του χειριστηρίου φαίνονται πολύ μικροί για να χωρέσουν τα χέρια του παίκτη και ένα σύστημα σκανδάλης, ενώ το βάρος του χειριστηρίου πιθανώς θα ήταν άνισα κατανεμημένο, καθιστώντας δύσκολη τη χρήση του για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
[img]images/stories/consoles/sony-dulasense-controller-gun-attachment-accessory-fig-14-15.jpg[/img]

Η δεύτερη πατέντα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να μειώσει το input lag στα online games, χρησιμοποιώντας AI για να προβλέπει τις εντολές των παικτών. Η πατέντα περιλαμβάνει τη χρήση μιας κάμερας για να παρακολουθεί τον παίκτη και το χειριστήριο, να καταγράφει ενέργειες και να επιτρέπει στο AI να προβλέπει ποια κουμπιά θα πατηθούν στη συνέχεια. Μια άλλη επιλογή θα ήταν να χρησιμοποιεί ημιτελείς ενέργειες του χειριστηρίου για να μαντεύει τις προθέσεις του παίκτη. Ουσιαστικά, αυτό θα βοηθούσε στη μείωση του input latency, της χρονικής υστέρησης μεταξύ της εντολής του παίκτη και της αντίδρασης του video game, το οποίο μπορεί να είναι σοβαρό πρόβλημα στα online games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Apr 2025 12:30 #285015 by Νίκος Γεωργόπουλος
Shuhei Yoshida: "Η Sony πρέπει να σταματήσει να επικεντρώνεται στα υπερρεαλιστικά γραφικά"



Ο Shuhei Yoshida, πρώην πρόεδρος του PlayStation, θεωρεί ότι η Sony πρέπει να σταματήσει να επικεντρώνεται στα υπερρεαλιστικά γραφικά ως να μπορέσει να πιάσει ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

Συγκεκριμένα ο Yoshida δήλωσε : "Μέχρι τώρα το DNA του PlayStation είχε αξίες, όπως τα πιο προηγμένα γραφικά, οι οποίες έχουν συνεχίσει από τον καιρό του Kutaragi-san. Οι χρήστες αυτό περιμένουν από τα games του PlayStation. Παρόλα αυτά έχει φτάσει η στιγμή να το ξανασκεφτούμε. Φυσικά θεωρώ ότι πρέπει να παρέχουμε τα καλύτερα γραφικά σε αυτούς που το θέλουν. Όμως για να συνεχίσουμε να είμαστε δημοφιλείς με την ευρεία έννοια, πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας."

Ο Yoshida αποχώρησε από την Sony τον Ιανουάριο και από τότε έχει δώσει αρκετές ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.