Γενικά δεν «συνδέομαι» καθόλου με εταιρείες. Αλλά αν ξεχωρίσω κάποιες:
α) Παλιά
οπωσδήποτε Lucasarts (λόγω adventures όπως Monkey Island, Day of the Tentacle, Grim Fandango)
επίσης θυμάμαι την Sierra (πάλι λόγω adventures)
θυμάμαι την Bullfrog (Theme Hospital, Dungeon Keeper 2)
και είχα (τονίζω το «είχα») σε μεγάλη εκτίμηση την Blizzard (κυρίως λόγω Starcraft)
πάντως υπήρχαν ένα σωρό καλά παιχνίδια από διάφορες εταιρείες. Σε μεγάλο βαθμό πιστεύω ότι τα μεγέθη έχουν αλλάξει κλίμακα. Το τότε μεγάλο δεν συγκρίνεται με το σημερινό μεγάλο αλλά είναι πιο κοντά σε πολλά σημερινά "indie".
β) Τώρα
Τώρα μόνο indie! Ναι είναι αλήθεια ότι κάποια πράγματα (πχ motion capture) για να γίνουν σωστά θέλουν μεγάλα στούντιο αλλά ειλικρινά δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.
Αν πρέπει να ξεχωρίσω μια εταιρεία για την οποία έχω πολύ θετική γνώμη: Paradox Interactive