Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
26 Sep 2025 18:30 #290315 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft μπλοκάρει το Ισραήλ από τη χρήση των cloud και AI υπηρεσιών της



Σύμφωνα με το The Guardian, η Microsoft έκοψε την πρόσβαση της ισραηλινής κυβέρνησης στις cloud και AI υπηρεσίες της, μετά από αποκαλύψεις ότι η στρατιωτική υπηρεσία πληροφοριών Unit 8200 χρησιμοποιούσε το Azure για την αποθήκευση και ανάλυση τηλεφωνικών συνομιλιών στην Παλαιστίνη.

Η απόφαση ελήφθη έπειτα από εσωτερική έρευνα που ξεκίνησε η εταιρεία τον Αύγουστο, μετά τα δημοσιεύματα για παρακολούθηση πολιτών στη Γάζα και τη Δυτική Όχθη. Ο Brad Smith, Vice Chair & President της Microsoft, ανέφερε σε email προς τους εργαζομένους ότι βρέθηκαν στοιχεία που επιβεβαίωσαν μέρος των αποκαλύψεων, οδηγώντας στη διακοπή συγκεκριμένων συνδρομών και υπηρεσιών που σχετίζονταν με τη μαζική παρακολούθηση.


Παρά την απόφαση αυτή, η Microsoft διατηρεί και άλλες συνεργασίες με τον ισραηλινό στρατό, ωστόσο πρόκειται για την πρώτη φορά που μεγάλη αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας διακόπτει υπηρεσίες προς το Ισραήλ από την έναρξη του πολέμου στη Γάζα. Εν τω μεταξύ, το BDS Movement κάλεσε σε συνέχιση του μποϊκοτάζ σε προϊόντα Xbox και άλλες υπηρεσίες της Microsoft, μέχρι να τερματιστεί πλήρως η συνεργασία με την ισραηλινή κυβέρνηση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Oct 2025 15:30 #290426 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το ακυρωμένο Project Ranger του Xbox προοριζόταν να ανταγωνιστεί το Uncharted



Το ακυρωμένο κατασκοπικό Αction game της Microsoft, με κωδική ονομασία Project Ranger, ήταν σχεδιασμένο από τη The Collective ως απάντηση στο Uncharted. Παρά τις φιλοδοξίες του, όμως, το project εγκαταλείφθηκε, όταν η εταιρεία στράφηκε στην ανάπτυξη του Gears of War.

Πιο συγκεκριμένα, το 2013, η Microsoft είχε παρουσιάσει για λίγο το Project Ranger, το οποίο αναπτυσσόταν από τη Blue Tusk Studios, στούντιο που αργότερα μετονομάστηκε σε The Collective. Το project εγκαταλείφθηκε πριν από περισσότερο από μια δεκαετία, αλλά σύμφωνα με το κανάλι Did You Know Gaming του Liam Robertson, προοριζόταν να αποτελέσει την απάντηση του Xbox στη σειρά Uncharted της Sony. Το Project Ranger ήταν ένα τρίτου προσώπου Action Shooter με κατασκοπικό ύφος, που η Microsoft και η Black Tusk είχαν μεγάλες προσδοκίες γι’ αυτό. Αν και το σύντομο teaser διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαδραματιζόταν στη Σαγκάη, το game περιέγραφε ένα “Uncharted με κατασκόπους”, με αποστολές σε διάφορες πόλεις ανά τον κόσμο.

Η έμπνευση προερχόταν από τις ταινίες Mission: Impossible, ενώ υπήρχαν και στοιχεία τύπου James Bond, κυρίως στα gadgets που ο ήρωας θα χρησιμοποιούσε ενάντια στους εχθρούς του. Υπήρχε μάλιστα σκέψη να αξιοποιηθεί το Kinect, ώστε ο παίκτης να μπορεί να μιλά με τον handler του ήρωα για να λαμβάνει οδηγίες, αν και το χαρακτηριστικό αυτό θα ήταν προαιρετικό. Παρά το ενδιαφέρον του concept, το project δεν είχε ποτέ σταθερή πορεία. Τελικά, ακυρώθηκε το 2014, όταν η Microsoft αγόρασε τα δικαιώματα του Gears of War και ανέθεσε στη The Collective να εργαστεί αποκλειστικά σε εκείνη τη σειρά.

Η αναφορά σημειώνει επίσης πως το reboot του Perfect Dark της Microsoft θα εξερευνούσε παρόμοια θεματολογία, αν δεν είχε ακυρωθεί νωρίτερα φέτος, μέσα στο κύμα απολύσεων της εταιρείας. Το project συν-αναπτυσσόταν από τις The Initiative και Crystal Dynamics, αλλά η πρώτη διαλύθηκε, ενώ η δεύτερη υπέστη περικοπές προσωπικού. Μια πιθανή συμφωνία με την Take-Two για να σωθεί το Perfect Dark κατέρρευσε, καθώς υπήρξαν διαφωνίες σχετικά με την ιδιοκτησία της σειράς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Oct 2025 12:30 #290443 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft δυσκολεύει ακόμη περισσότερο την εγκατάσταση των Windows χωρίς Internet και Microsoft account



Η Microsoft φαίνεται να περιορίζει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα εγκατάστασης των Windows 11 χωρίς σύνδεση στο Internet και Microsoft account, σύμφωνα με την τελευταία Insider Preview Build 26220.6772.

Όπως αναφέρεται στο επίσημο blog post της Microsoft (μέσω The Verge), η εταιρεία αφαιρεί τα γνωστά “παραθυράκια” που επέτρεπαν τη δημιουργία τοπικού λογαριασμού κατά τη διάρκεια της αρχικής εγκατάστασης (OOBE). Η αλλαγή αυτή σημαίνει ότι οι χρήστες δεν θα μπορούν πλέον να παρακάμψουν την απαίτηση για σύνδεση στο Internet ή για είσοδο με Microsoft account.

Σύμφωνα με τη Microsoft, οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί «παρέκαμπταν σημαντικά βήματα ρύθμισης, αφήνοντας τη συσκευή μη πλήρως παραμετροποιημένη». Πλέον, η διαδικασία OOBE θα πρέπει να ολοκληρώνεται με ενεργή σύνδεση και είσοδο στον λογαριασμό Microsoft, ώστε η συσκευή να θεωρείται έτοιμη προς χρήση.

Αυτό το μέτρο έρχεται να αντικαταστήσει προηγούμενα “κόλπα” όπως το “bypassnro” ή την εντολή “start ms-cxh:localonly”, τα οποία η Microsoft έχει πλέον απενεργοποιήσει. Παρ’ όλα αυτά, χρήστες στο Reddit ισχυρίζονται ότι υπάρχει ένας νέος τρόπος: αν δηλώσει κανείς ημερομηνία γέννησης της ίδιας ημέρας, το σύστημα επιτρέπει τη δημιουργία τοπικού account λόγω περιορισμών του COPA (νόμου προστασίας ανηλίκων), πριν απορρίψει τη δημιουργία Microsoft account.

Αν και αυτή η “παράκαμψη” δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, φαίνεται πως θα εξακολουθούν να υπάρχουν λύσεις για πιο προχωρημένους χρήστες, όπως η χρήση του Rufus ή η εγκατάσταση Enterprise εκδόσεων, που επιτρέπουν αρχικά local accounts. Όπως είχε προειδοποιήσει και ο αρθρογράφος Andy, η Microsoft φαίνεται να ξεκινά μια συνολική καταστολή των workaround για offline εγκαταστάσεις. Οι μέρες των “internet-free” setups ίσως πλησιάζουν στο τέλος τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Oct 2025 12:30 #290476 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft ενισχύει το AI και τα voice controls στα Windows 11



Η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα ενσωματώσει ακόμη περισσότερα AI στοιχεία στα Windows 11, μετατρέποντάς τα σε ένα πιο «έξυπνο» και διαδραστικό λειτουργικό σύστημα. Οι νέες λειτουργίες θα επιτρέπουν στους χρήστες να επικοινωνούν με τον υπολογιστή τους μέσω φωνής, με τη βοήθεια του Copilot.

Όπως δήλωσε ο Yusuf Mehdi, Chief Marketing Officer της Microsoft, στόχος της εταιρείας είναι να «ξαναγραφτεί ολόκληρο το λειτουργικό σύστημα γύρω από το AI» και να δημιουργηθεί αυτό που ο ίδιος αποκάλεσε «πραγματικά το AI PC». Η νέα καμπάνια της Microsoft συνοδεύεται από το σύνθημα «Meet the computer you can talk to». Μεταξύ των νέων χαρακτηριστικών, οι χρήστες θα μπορούν να «ξυπνούν» τον υπολογιστή τους λέγοντας «Hey, Copilot!» και να ζητούν τη βοήθεια του AI σε καθημερινές εργασίες, όπως η περιήγηση σε αρχεία, η επεξεργασία εγγράφων ή η διαχείριση φωτογραφιών. Πριν το Copilot αναλάβει ενέργειες, θα απαιτείται η έγκριση του χρήστη.

Παράλληλα, η λειτουργία Copilot Vision θα μπορεί να αναγνωρίζει το περιεχόμενο της οθόνης, παρέχοντας αυτόματες προτάσεις, ενώ το Copilot Actions, που θα επιτρέπει στο AI να εκτελεί εντολές απευθείας στον υπολογιστή, βρίσκεται ακόμη σε φάση δοκιμών. Το Copilot θα ενσωματωθεί στη γραμμή εργασιών των Windows για πιο άμεση πρόσβαση. Την ίδια στιγμή, προσωπικότητες της βιομηχανίας όπως ο Hideo Kojima και ο Glen Schofield δήλωσαν ότι οι developers πρέπει να αγκαλιάσουν τα εργαλεία AI. Σύμφωνα με έρευνα, πάνω από το 50% των ιαπωνικών εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών χρησιμοποιεί ήδη AI σε κάποια μορφή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Oct 2025 20:30 #290494 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η πρόεδρος του Xbox ξεκαθάρισε ότι το next-gen Xbox hardware βρίσκεται κανονικά υπό ανάπτυξη



Εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορούν φήμες οι οποίες θέλουν την Microsoft να μην κυκλοφορεί κάποιο next-gen hardware και η πρόεδρος του Xbox έσπευσε να τις διαψεύσει.

Η Sarah Bond επιβεβαίωσε ότι η Microsoft προετοιμάζει κανονικά τις νέες τις κονσόλες, λίγες μέρες μετά από την κυκλοφορία των ROG Xbox Ally και Xbox Ally X. Μιλώντας στο Variety , η Bond ήταν ξεκάθαρη για τα μελλοντικά σχέδια του Xbox: “Θα φτιάξουμε 100% πράγματα στο μέλλον. Το next-gen hardware μας βρίσκεται υπό ανάπτυξη. Εξετάζουμε πρωτότυπα και σχεδιάζουμε. Άλλωστε, έχουμε ανακοινώσει μια συνεργασία με την AMD γύρω από αυτό οπότε σίγουρα θα έρθει.” Η δήλωση αυτή αποτελεί την δεύτερη που γίνεται μέσα στον Οκτώβριο σχετικά με την παραμονή της Microsoft στον τομέα του hardware και συγκεκριμένα με τα νέα συστήματα του μέλλοντος.

Νωρίτερα τον Οκτώβριο, κυκλοφόρησε μια φήμη η οποία έλεγε ότι το μέλλον των επόμενων κονσόλων Xbox βρίσκεται “στον αέρα”. Ακόμη, ένα ιδρυτικό μέλος της ομάδας του Xbox αμφισβήτησε το αν η Microsoft έχει την επιθυμία να φτιάξει νέο hardware. Κάτι που αναφέρεται στην συζήτηση της Bond με το Variety είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να φτιαχτούν νέες handheld Xbox κονσόλες οι οποίες θα σχεδιαστούν και θα παραχθούν αποκλειστικά από την Microsoft. Ωστόσο, τον Ιούνιο υπήρξαν αναφορές ότι είχε ακυρωθεί μια handheld συσκευή Xbox.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Oct 2025 22:00 #290516 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η πρόεδρος του Xbox είπε ότι το επόμενο Xbox θα είναι "high-end" και μια "ποιοτικά επιμελημένη εμπειρία".



Οι πρόσφατες δηλώσεις από στελέχη της Microsoft, έδειξαν ότι το επόμενο Xbox βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης και θα υπάρξει κανονικά.

Αν και είναι αρκετά νωρίς για να προχωρήσει σε εκτεταμένες αποκαλύψεις η ομάδα του Xbox, η πρόεδρος του Xbox,Sarah Bond μοιράστηκε κάποιες αμυδρές λεπτομέρειες σχετικά με το τι μπορείτε να περιμένετε από αυτό. Μιλώντας στο Mashable, η Bond τοποθετήθηκε σχετικά με τις φήμες που λένε ότι το νέο Xbox θα λειτουργία παρόμοια με ένα gaming PC, λέγοντας ότι: “Η next-gen κονσόλα θα είναι μια πολύ premium και πολύ ποιοτικά επιμελημένη εμπειρία”. Στην συνέχεια, η Bond πρόσθεσε αναφορικά με την νέα handheld κονσόλα, ROG Xbox Ally: “Αρχίζουμε να βλέπουμε κάποιες από τις ιδέες που έχει η ομάδα του Xbox, αλλά δεν θέλω να τις φανερώσω ακόμη.”

Στελέχη της ομάδας του Xbox είχαν δηλώσει στο παρελθόν πως η εταιρεία επικεντρώνεται στη δημιουργία εξειδικευμένων συσκευών με βελτιστοποιημένες εμπειρίες gaming, με το ROG Xbox Ally να αποτελεί κεντρικό κομμάτι αυτής της πρωτοβουλίας. Η νέα φορητή συσκευή δίνει έμφαση στο full screen Xbox UI, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε games από άλλα PC storefronts, όπως το Steam. Η ενσωμάτωση αυτού του interface και της λειτουργικότητας σε μια κονσόλα θα σήμαινε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Oct 2025 14:30 #290523 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο CEO της Microsoft αμείβεται 480 φορές περισσότερα από τον μέσο εργαζόμενο



Η συνολική αμοιβή του CEO της Microsoft, Satya Nadella, για το οικονομικό έτος 2025 ανήλθε στα 96,5 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 22% σε σχέση με πέρυσι και φτάνοντας στο υψηλότερο επίπεδο που έχει λάβει ποτέ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε 480 φορές τον μισθό του μέσου εργαζόμενου στη Microsoft, ο οποίος αγγίζει τα 200.000 δολάρια.

Η αποκάλυψη των οικονομικών στοιχείων έρχεται σε μια περίοδο όπου η εταιρεία δέχεται έντονη κριτική για τις πρόσφατες αποφάσεις της στο τμήμα Xbox, όπως απολύσεις, ακυρώσεις games, κλείσιμο εταιρειών ανάπτυξης, αυξήσεις τιμών και στροφή σε μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Παράλληλα, η Microsoft έχει επικριθεί για τη συνεργασία της με το Ισραήλ και τις επενδύσεις της στην τεχνητή νοημοσύνη. Από το σύνολο των αποδοχών του Nadella, τα 84,2 εκατομμύρια προήλθαν από μετοχές, ενώ ο ετήσιος μισθός του παραμένει σταθερός στα 2,5 εκατομμύρια δολάρια από το 2019. Επιπλέον, ο CEO έλαβε μπόνους ύψους 9,56 εκατομμυρίων, αυξημένο σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όπου είχε ζητήσει να μειωθεί λόγω των κυβερνοεπιθέσεων που είχε δεχθεί η εταιρεία.

Η Microsoft σημείωσε φέτος χρηματιστηριακή αξία 4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, με τη μετοχή της να φτάνει ιστορικό υψηλό άνω των 535 δολαρίων. Η επιτροπή της εταιρείας αναγνώρισε τη συμβολή του Nadella στην ηγεσία της Microsoft στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, χαρακτηρίζοντάς τον «οδηγό σε μια τεχνολογική μετατόπιση γενιάς». Από το 2014, όταν ανέλαβε τη θέση του CEO διαδεχόμενος τον Steve Ballmer, η μετοχή της Microsoft έχει εκτιναχθεί από τα 36 στα πάνω από 520 δολάρια, σημειώνοντας άνοδο άνω του 1.300%. Παρόλα αυτά, πρόσφατες αναφορές δείχνουν ότι η CFO της εταιρείας, Amy Hood, έχει επιβάλει νέο στόχο περιθωρίου κέρδους 30% στο Xbox, κάτι που θεωρείται υπεύθυνο για τις ακυρώσεις projects, τα κλεισίματα εταιρειών ανάπτυξης και τις αυξήσεις τιμών σε κονσόλες και Game Pass.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Microsoft σχεδιάζει πλέον να εστιάσει σε τίτλους που είναι «φθηνότεροι στην παραγωγή» και πιο εμπορικά αποδοτικοί, αποφεύγοντας τα πιο ριψοκίνδυνα projects. Το επόμενο οικονομικό report της Microsoft θα δημοσιευτεί στις 29 Οκτωβρίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Oct 2025 15:30 #290525 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πρόεδρος του Xbox: Τα exclusive games είναι πλέον "αντίκες"



Η πρόεδρος του Xbox, Sarah Bond, δήλωσε πως η ιδέα των exclusive games είναι πλέον “antiquated”, δηλαδή ξεπερασμένη. Σε νέα της συνέντευξη στο Mashable, ανέφερε ότι οι gamers «έχουν εξελιχθεί πολύ πέρα από την αντίληψη ότι ένα παιχνίδι πρέπει να είναι αποκλειστικό για ένα κατάστημα ή μία συσκευή».

«Τα μεγαλύτερα games στον κόσμο είναι διαθέσιμα παντού. Δείτε το Call of Duty, το Minecraft, το Fortnite, το Roblox... εκεί είναι που χτίζονται οι κοινότητες των παικτών. Η ιδέα να περιορίζεις κάτι σε μία μόνο πλατφόρμα είναι ξεπερασμένη για τους περισσότερους ανθρώπους», είπε η Bond. Πρόσθεσε ακόμη ότι «οι παίκτες θέλουν να μπορούν να παίζουν με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται, ανεξαρτήτως συσκευής» και πως αυτή η φιλοσοφία είναι κεντρική για την εμπειρία του Rog Ally X, αλλά και για το οικοσύστημα του Xbox, του cloud gaming και του PC.

Η Microsoft, η οποία κάποτε στηριζόταν έντονα στα exclusive games, έχει πλέον αλλάξει στρατηγική, επιλέγοντας να κυκλοφορεί τους τίτλους της σε περισσότερες πλατφόρμες, ακόμα και σε ανταγωνιστικά συστήματα. Αντίστοιχα, η Sony έχει αρχίσει να φέρνει ορισμένα παιχνίδια της και σε PC, ενώ με το Helldivers 2 άνοιξε τον δρόμο και για το Xbox. Η Nintendo, από την άλλη, συνεχίζει να στηρίζεται στα δικά της αποκλειστικά games, κάτι που παραμένει ιδιαίτερα επικερδές για εκείνη.

Η Bond τόνισε ότι η Microsoft δεν ακολουθεί μία ενιαία στρατηγική για όλα τα παιχνίδια της – κάποια κυκλοφορούν ταυτόχρονα σε πολλές πλατφόρμες, ενώ άλλα όχι. Σύμφωνα με αναφορές, το Starfield ενδέχεται να κυκλοφορήσει και σε PlayStation, με την ανακοίνωση να αναμένεται μέσα στο 2026. Σε άλλες ειδήσεις, φήμες θέλουν τη Microsoft να ετοιμάζει ένα remake του Halo: Combat Evolved, το οποίο ίσως κυκλοφορήσει και για PS5. Η Bond είχε επίσης δηλώσει πρόσφατα ότι η επόμενη κονσόλα Xbox θα είναι “high-end”, γεγονός που έχει προκαλέσει ανησυχία στους fans για την τελική της τιμή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Oct 2025 12:00 #290527 by Νίκος Γεωργόπουλος
Phil Spencer: «Η προστασία των δημιουργικών ομάδων είναι το πιο σημαντικό πράγμα»



Ο Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, μίλησε ανοιχτά στο Paley International Council Summit στην Καλιφόρνια, τονίζοντας πως είναι ζωτικής σημασίας να προστατεύεται και να ενθαρρύνεται η δημιουργικότητα των ομάδων ανάπτυξης, αν και παραδέχτηκε ότι η εταιρεία δεν το έχει πετύχει πάντα.

Κατά τη διάρκεια συζήτησης με τον επικεφαλής της Double Fine, Tim Schafer (μέσω PC Gamer), ο Spencer εξήγησε πόσο σημαντικό είναι για τη βιομηχανία –όχι μόνο του gaming αλλά και των media γενικότερα– να στηρίζει τους δημιουργούς που βάζουν ψυχή και κόπο στο έργο τους. «Η δημιουργικότητα των ομάδων είναι, κατά τη γνώμη μου, το πιο σημαντικό πράγμα· αυτό που πρέπει να προστατεύουμε και να καλλιεργούμε», δήλωσε ο Spencer. Παρ’ όλα αυτά, παραδέχτηκε ότι το Xbox δεν έχει καταφέρει πάντα να προστατεύσει τους developers πίσω από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του, ειδικά σε περιόδους έντονης κριτικής στο διαδίκτυο.

«Το να δημιουργείς κάτι και να το βγάζεις δημόσια για να το κρίνει το internet είναι πράξη θάρρους. Και μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί κάποιος να το κάνει, αφού το διαδίκτυο δεν είναι πάντα ευγενικό. Ωστόσο, το να ενθαρρύνουμε και να προστατεύουμε ομάδες που θέλουν να ρισκάρουν είναι θεμέλιο κάθε δημιουργικής βιομηχανίας. Δεν το πετυχαίνουμε πάντα, αλλά αυτή είναι η καρδιά του media», πρόσθεσε.

Τα λόγια του έρχονται μετά από μια σειρά απολύσεων στη Microsoft: περίπου 1.900 εργαζόμενοι αποχώρησαν τον Ιανουάριο του 2024 μετά την εξαγορά της Activision Blizzard, ενώ άλλοι 7.000 έχασαν τη δουλειά τους τον Μάιο του 2025, με νέες περικοπές και ακυρώσεις παιχνιδιών να ακολουθούν τον Ιούλιο. Παρά τις μειώσεις, η εταιρεία έφτασε κεφαλαιοποίηση 4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του Ιουλίου, ενώ ρεπορτάζ του Bloomberg ανέφερε ότι οι υπερβολικά υψηλοί στόχοι κερδοφορίας βλάπτουν τελικά τη δημιουργικότητα.

Ο Tim Schafer από την πλευρά του επεσήμανε ότι μετά την εξαγορά της Double Fine το 2019, το στούντιο κατάφερε να διατηρήσει την καλλιτεχνική του ανεξαρτησία χάρη στην υποστήριξη του Xbox. «Όταν μιλήσαμε για την εξαγορά, ήθελα να σιγουρευτώ ότι θα κρατήσουμε την κουλτούρα μας. Και μας είπαν ‘θέλουμε να μείνετε όπως είστε’. Και έτσι έγινε. Μπορούμε να πούμε ‘θέλουμε να φτιάξουμε ένα game για έναν φάρο που περπατάει’ και το Xbox να απαντήσει ‘ωραία, ακούγεται ενδιαφέρον’», ανέφερε χαρακτηριστικά. Το πιο πρόσφατο project της Double Fine, το Keeper, έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές, με το GameSpot να του δίνει 9/10 χαρακτηρίζοντάς το «οπτικό ποίημα και μοναδική εξερεύνηση μηχανισμών κίνησης».

Please Log in or Create an account to join the conversation.