Πρώην παραγωγός του God of War: “Οι μεγάλες εταιρείες πρέπει να δημιουργούν και μικρότερα games”
Η πρώην παραγωγός του God of War, Meghan Morgan Juinio,
τόνισε
ότι οι μεγάλοι publishers, όπως η Activision και η Sony, πρέπει να επενδύσουν και σε μικρότερα games, καθώς υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες εκτός του AAA χώρου.
Μιλώντας στο Game Developer στο πλαίσιο του Gamescom Asia, η πρώην co-head του Sony Santa Monica Studio ανέφερε ότι η βιομηχανία έχει οδηγηθεί σε αδιέξοδο μετά την πανδημία, εξαιτίας των μαζικών απολύσεων και των συνεχών κλεισιμάτων των εταιρειών ανάπτυξης. Παρότι αναγνωρίζει ότι τα blockbusters προσφέρουν τεράστιες οικονομικές απολαβές, πιστεύει πως υπάρχει χώρος για AA και indie τίτλους που μπορούν να προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες, απαλλαγμένες από υπερβολικούς προϋπολογισμούς και πολυετή ανάπτυξη. «Πιστεύω πως υπάρχει ευκαιρία για τους μεγάλους παίκτες να στραφούν και σε double-A ή single-A projects, ακόμη και σε indie παραγωγές», ανέφερε η Juinio. «Πρέπει να σκεφτούμε πέρα από τα αντανακλαστικά της πανδημίας και να καθορίσουμε ποιοι θέλουμε να είμαστε και τι προϊόντα θέλουμε να δημιουργούμε».
Η ίδια αναφέρθηκε σε παραδείγματα όπως τα Astro Bot και Split Fiction, τα οποία, χάρη στο μικρότερο μέγεθος και προϋπολογισμό τους, κατάφεραν να ξεχωρίσουν με το φρέσκο gameplay και την πρωτοτυπία τους. Σύμφωνα με την Juinio, αυτά τα games απέδειξαν ότι η επιτυχία δεν εξαρτάται αποκλειστικά από το budget, καθώς «οι gamers έχουν πλέον συνηθίσει στα εντυπωσιακά γραφικά και στην τεράστια κλίμακα». «Αν ένα παιχνίδι δεν είναι διασκεδαστικό, δεν έχει σημασία πόσο όμορφο είναι», πρόσθεσε. «Αυτό που μετράει είναι το πόσο ελκυστικό και εμπνευσμένο είναι για τον παίκτη».
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η βιομηχανία, η Juinio παραμένει αισιόδοξη. Θεωρεί ότι η δημιουργικότητα και η καινοτομία θα οδηγήσουν σε θετικές αλλαγές, εφόσον οι εταιρείες δώσουν χώρο σε πιο μικρά projects. «Η φύση μας ως developers δεν θα επιτρέψει να μείνουμε σε αυτό το αρνητικό κλίμα», δήλωσε. «Δεν θα επιστρέψουμε στα games της προ-πανδημικής εποχής, αλλά θα δημιουργήσουμε κάτι νέο, γιατί η ανάγκη για καλά video games δεν πρόκειται να εξαφανιστεί».