Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
03 Nov 2024 07:27 #278723 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Todd Howard δεν ήθελε αρχικά τον Troy Baker



Ο Todd Howard, director του Indiana Jones And The Great Circle, δεν ήθελε αρχικά τον ηθοποιό Troy Baker, ως voice actor στο επερχόμενο video game. Αρχικά απέρριψε κατηγορηματικά τον έμπειρο ηθοποιό ενώ έψαχνε για κάποιον που θα μπορούσε να μιμηθεί τον Harrison Ford.
Το Rolling Stone είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει τόσο με τον Howard, όσο και με τον Baker πριν από την κυκλοφορία του The Great Circle στις 9 Δεκεμβρίου 2024. Είναι μια ενδιαφέρουσα ματιά για έναν νέο Indiana Jones που χρονικά θα υπάρχει ανάμεσα στα σενάρια των Raiders of the Lost Ark και Temple of Doom. 

Μάθαμε για πρώτη φορά για τη συμμετοχή του Baker τον Ιανουάριο (μέσω του Entertainment Weekly). «Πραγματικά φέρνει μπροστά αυτή τη γοητεία και την αίσθηση του χιούμορ με τόσο καλό τρόπο», είπε τότε ο συνιδρυτής και διευθυντής παιχνιδιών της MachineGames, Jerk Gustafsson. Φαίνεται ότι ο Todd Howard, ο οποίος ήθελε να φτιάξει ένα Indiana Jones για πολύ καιρό και έχει εμπλακεί άμεσα με την ιστορία και την εξέλιξη παρά τη μόνιμη θέση του στην Bethesda, δεν ήταν θετικά με τον Baker στην αρχή όμως.

«Ο Baker επιβεβαίωσε ότι ο Howard είπε κατηγορηματικά ότι δεν ήταν αυτό που ήθελαν — στην αρχή. Αλλά δεν του κρατάει κακία ο Baker, ο οποίος κατάλαβε τη θέση του Howard και το πήρε ψύχραιμα», αναφέρει το άρθρο. Ο Howard και η ομάδα του στην MachineGames συνέχισαν αργότερα σε οντισιόν ακούγοντας "εκατοντάδες άτομα" και τελικά κατέληξαν στον Troy Baker. «Όσους κι αν είδαμε να ξέρεις ότι ο κόσμος διάλεγε εσένα κάθε φορά», είπε στον Baker ο Howard μόλις απέκτησε τον ρόλο.

Ο Μπέικερ, ομολογημένος φανατικός του Ιντιάνα Τζόουνς, εκπαιδεύτηκε ακόμη και με ένα αυθεντικό «μαστίγιο που μοιάζει με του Ινδιάνα Τζόουνς» με τον ηθοποιό κασκαντέρ Ντοκ Ντουάμε (Django Unchained), ενώ δήλωσε: «Ξέρω καλύτερα να οδηγώ μοτοσυκλέτα, να ιππεύω ένα άλογο, να χτυπάω με ένα μαστίγιο...γιατί όταν με ακούς αν δεν με πιστεύεις ότι κρατάω το μαστίγιο, πιθανότατα δεν θα το πιστέψεις όταν στην πραγματικότητα είσαι αυτός που χτυπάει με το μαστίγιο».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Nov 2024 02:36 #278971 by Νίκος Γεωργόπουλος
Indiana Jones and the Great Circle gameplay video




Παρουσίαση του συστήματος μάχης και των γρίφων.

Οι Bethesda και MachineGames κυκλοφόρησαν ένα νέο gameplay video, δίνοντάς σας μια πιο εκτενή ματιά στο Indiana Jones and the Great Circle.

Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε αρκετά στοιχεία του gameplay συμπεριλαμβανομένων μαχών και γρίφων. Θα μπορείτε να κρύβετε τα πτώματα εκείνων που σκοτώνετε για να μην τραβάτε την προσοχή από άλλους φύλακες. Επιπλέον, θα μάθετε για τα Great Circle’s Adventure Points, τα οποία χρησιμοποιούνται για νέα skills. Για παράδειγμα με το Lucky Hat, έχετε την ευκαιρία να επιβιώσετε μετά από ένα fatal blow.



Αναφορικά με τους γρίφους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τόσο το φως που αντανακλάται σε αρχαίους καθρέφτες, αλλά και την ίδια την φωτογραφική μηχανή που θα έχετε στην διάθεσή σας, για να ανακαλύψετε στοιχεία.

Το Indiana Jones and the Great Circle θα κυκλοφορήσει στις 9 Δεκεμβρίου 2024 για τις εκδόσεις Xbox Series X|S, PC και για το Game Pass, ενώ στο PS5 θα το δούμε την άνοιξη του 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:28 #280544 by Νίκος Γεωργόπουλος
Indiana Jones and the Great Circle launch trailer



Η Bethesda αποκάλυψε τον κακό του Action-Adventure.Η Bethesda κυκλοφόρησε το launch trailer για το Indiana Jones and the Great Circle.Όπως βλέπουμε στο launch trailer, ο κύριος εχθρός του Indiana Jones είναι ο Emmerich Voss, ο οποίος παρουσιάζεται ως ένας πιο λογικός άνθρωπος από κάποιους από τους παλιούς εχθρούς του Dr. Jones. Το τρέιλερ δείχνει μερικές face-to-face αλληλεπιδράσεις μεταξύ του Jones και του Voss, περιλαμβάνοντας πιθανώς και την πρώτη τους σύγκρουση. Από την αλληλεπίδρασή τους, φαίνεται πως ο Voss ίσως να μην αποτελεί μεγάλη σωματική απειλή για τον Jones, αλλά η ευφυΐα του τον καθιστά επικίνδυνο. Ο Voss ήταν στα ίχνη του Great Circle πριν από τον Jones και μπορεί ακόμα να αποκαλύψει τα μυστικά του, αν ο Indy δεν τα ανακαλύψει πρώτος.Μία από τις αξιοσημείωτες τοποθεσίες που εμφανίζονται στο τρέιλερ είναι το Βατικανό, όπου ο Jones φτάνει στο ανεξάρτητο κράτος της Καθολικής Εκκλησίας αναζητώντας απαντήσεις. Εκεί συναντά τη δημοσιογράφο Gina Lombardi, την κύρια ηρωίδα του Action-Adventure. Η Gina μπορεί να είναι μεταμφιεσμένη ως καλόγρια, αλλά δεν είναι άγια. Οι προθέσεις της διαφέρουν από αυτές του Jones, καθώς ενδιαφέρεται λιγότερο για την αρχαιολογική του ανακάλυψη και περισσότερο για τον εντοπισμό της χαμένης της αδερφής.
, η εταιρεία ανάπτυξης MachineGames έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία γρίφων που θα είναι απαιτητικοί, αλλά όχι αδύνατοι να λυθούν. Για όσους από εσάς ανησυχείτε μήπως "κολλήσετε" σε κάποιον γρίφο, η εταιρεία έχει βρει μια πρωτότυπη λύση. Όπως εξήγησε ο Jens Andersson, Design Director του Action-Adventure, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κάμερα του Indiana Jones για να αποκτήσετε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ολοκληρώσετε τους αρχαίους γρίφους. Αυτή η δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη μέσω της ρύθμισης δυσκολίας "Adventure", η οποία μειώνει την πρόκληση αυτών των μυστηρίων.Συνέχισε δηλώνοντας: "Έχουμε δώσει ιδιαίτερη προσοχή στους γρίφους, καθώς πρέπει να είναι προσβάσιμοι σε όλους τους τύπους παικτών, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι υποστηρίζουν τη 'light' εκδοχή της δυσκολίας Adventure. Αν παίξετε σε αυτή τη ρύθμιση, θα απολαύσετε την εμπειρία επίλυσης των γρίφων, αλλά δεν θα απαιτείται να κάνετε τόσα πολλά βήματα ή να αντιμετωπίσετε τη δυσκολία που θα είχε το Normal".Συγκεκριμένα, μπορείτε να τραβήξετε μερικές φωτογραφίες με την κάμερά σας, και κάθε φωτογραφία θα σας προσφέρει χρήσιμες συμβουλές. Όσο περισσότερες φωτογραφίες τραβήξετε, τόσο πιο λεπτομερείς θα είναι οι συμβουλές. Ο Andersson πρόσθεσε ότι αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στους παίκτες να αφιερώσουν χρόνο χωρίς να ανησυχούν ότι το Action-Adventure θα τους "ενοχλεί" με συμβουλές. Αυτή η φιλοσοφία συνδέεται με τον στόχο της εταιρείας να βοηθήσει τους παίκτες να νιώσουν βυθισμένοι στον κόσμο του Indiana Jones, δίνοντάς τους τον χώρο να εξερευνήσουν και να πειραματιστούν με πιθανές λύσεις με τον δικό τους ρυθμό.Από την άλλη όσοι από εσάς αναζητάτε μια πνευματική πρόκληση, το Action-Adventure θα περιλαμβάνει προαιρετικούς γρίφους που θα απαιτούν σοβαρή σκέψη. Ο Andersson αποκάλυψε ότι αυτοί θα είναι ιδιαίτερα δύσκολοι, καθώς δεν θα σας παρέχονται συμβουλές. Η MachineGames θέλει οι παίκτες να νιώσουν σαν τον θρυλικό αρχαιολόγο, απολαμβάνοντας την "πρωτόγονη" ικανοποίηση της επίλυσης ενός γρίφου.Το Indiana Jones and the Great Circle θα κυκλοφορήσει στις 9 Δεκεμβρίου 2024 για τις εκδόσεις Xbox Series X|S, PC και για το Game Pass, ενώ στο PS5 θα το δούμε την άνοιξη του 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:35 #280573 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Lucasfilm δήλωσε ότι θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να αναπτύξει περισσότερα Indiana Jones games



«Υπάρχει περιθώριο ανάμεσα στις ταινίες».Το Indiana Jones and the Great Circle κυκλοφόρησε για PC και Xbox, αλλά θα μπορούσε η εταιρεία ανάπτυξης MachineGames να επιστρέψει για ένα sequel ή ένα διαφορετικό παιχνίδι Indiana Jones στο μέλλον; Είναι πολύ νωρίς για να πούμε κάτι τέτοιο, αλλά το στέλεχος της Lucasfilm Games, Douglas Reilly, δήλωσε ότι η ομάδα ανάπτυξη «ψάχνει πάντα για υπέροχες ιστορίες». Ωστόσο, σταμάτησε να λέει αν η MachineGames ή κάποιο άλλο στούντιο θα μπορούσε να φτιάξει ένα νέο παιχνίδι Indiana Jones.«Αυτή τη στιγμή, επικεντρωνόμαστε στην κυκλοφορία και στο να κάνουμε το DLC όσο πιο επιτυχημένο μπορούμε», είπε ο Reilly για το παιχνίδι και το The Order of Giants expansion. "Νομίζω ότι πάντα αναζητούμε υπέροχες ιστορίες. Και τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει πολύς χώρος ανάμεσα στις ταινίες όπου θα μπορούσαμε να πούμε όλο και περισσότερες ιστορίες του Indiana Jones που νομίζω ότι θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες."Επίσης στη συνέντευξη, ο Reilly μοιράστηκε περισσότερες πληροφορίες για το πώς η Lucasfilm αλληλεπιδρά με τους developers. "Δεν λέμε στις ομάδες πώς να διευθύνουν την ανάπτυξη. Δεν τους λέμε πώς να διευθύνουν την καθημερινή τους επιχείρηση" πρόσθεσε.
το The Great Circle, η Lucasfilm συμμετείχε στο να διασφαλίσει ότι το παιχνίδι "μοιάζει και δίνει την αίσθηση ενός Indiana Jones", και αυτό περιελάμβανε την έγκριση του cast του Τρόι Μπέικερ ως ο ίδιος ο Ιντιάνα Τζόουνς.Το αν θα φτιαχτεί ένα άλλο παιχνίδι Indiana Jones από τη MachineGames ή οποιοδήποτε άλλο στούντιο σχετίζεται, εν μέρει, με την εμπορική επιτυχία του The Great Circle.Δείτε το launch trailer του νέου Indiana Jones.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2024 23:11 #280666 by Νίκος Γεωργόπουλος
Indiana Jones and the Great Circle launch trailer



Η Bethesda αποκάλυψε τον κακό του Action-Adventure.Η Bethesda κυκλοφόρησε το launch trailer για το Indiana Jones and the Great Circle.Όπως βλέπουμε στο launch trailer, ο κύριος εχθρός του Indiana Jones είναι ο Emmerich Voss, ο οποίος παρουσιάζεται ως ένας πιο λογικός άνθρωπος από κάποιους από τους παλιούς εχθρούς του Dr. Jones. Το τρέιλερ δείχνει μερικές face-to-face αλληλεπιδράσεις μεταξύ του Jones και του Voss, περιλαμβάνοντας πιθανώς και την πρώτη τους σύγκρουση. Από την αλληλεπίδρασή τους, φαίνεται πως ο Voss ίσως να μην αποτελεί μεγάλη σωματική απειλή για τον Jones, αλλά η ευφυΐα του τον καθιστά επικίνδυνο. Ο Voss ήταν στα ίχνη του Great Circle πριν από τον Jones και μπορεί ακόμα να αποκαλύψει τα μυστικά του, αν ο Indy δεν τα ανακαλύψει πρώτος.Μία από τις αξιοσημείωτες τοποθεσίες που εμφανίζονται στο τρέιλερ είναι το Βατικανό, όπου ο Jones φτάνει στο ανεξάρτητο κράτος της Καθολικής Εκκλησίας αναζητώντας απαντήσεις. Εκεί συναντά τη δημοσιογράφο Gina Lombardi, την κύρια ηρωίδα του Action-Adventure. Η Gina μπορεί να είναι μεταμφιεσμένη ως καλόγρια, αλλά δεν είναι άγια. Οι προθέσεις της διαφέρουν από αυτές του Jones, καθώς ενδιαφέρεται λιγότερο για την αρχαιολογική του ανακάλυψη και περισσότερο για τον εντοπισμό της χαμένης της αδερφής.
, η εταιρεία ανάπτυξης MachineGames έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία γρίφων που θα είναι απαιτητικοί, αλλά όχι αδύνατοι να λυθούν. Για όσους από εσάς ανησυχείτε μήπως "κολλήσετε" σε κάποιον γρίφο, η εταιρεία έχει βρει μια πρωτότυπη λύση. Όπως εξήγησε ο Jens Andersson, Design Director του Action-Adventure, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κάμερα του Indiana Jones για να αποκτήσετε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ολοκληρώσετε τους αρχαίους γρίφους. Αυτή η δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη μέσω της ρύθμισης δυσκολίας "Adventure", η οποία μειώνει την πρόκληση αυτών των μυστηρίων.Συνέχισε δηλώνοντας: "Έχουμε δώσει ιδιαίτερη προσοχή στους γρίφους, καθώς πρέπει να είναι προσβάσιμοι σε όλους τους τύπους παικτών, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι υποστηρίζουν τη 'light' εκδοχή της δυσκολίας Adventure. Αν παίξετε σε αυτή τη ρύθμιση, θα απολαύσετε την εμπειρία επίλυσης των γρίφων, αλλά δεν θα απαιτείται να κάνετε τόσα πολλά βήματα ή να αντιμετωπίσετε τη δυσκολία που θα είχε το Normal".Συγκεκριμένα, μπορείτε να τραβήξετε μερικές φωτογραφίες με την κάμερά σας, και κάθε φωτογραφία θα σας προσφέρει χρήσιμες συμβουλές. Όσο περισσότερες φωτογραφίες τραβήξετε, τόσο πιο λεπτομερείς θα είναι οι συμβουλές. Ο Andersson πρόσθεσε ότι αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στους παίκτες να αφιερώσουν χρόνο χωρίς να ανησυχούν ότι το Action-Adventure θα τους "ενοχλεί" με συμβουλές. Αυτή η φιλοσοφία συνδέεται με τον στόχο της εταιρείας να βοηθήσει τους παίκτες να νιώσουν βυθισμένοι στον κόσμο του Indiana Jones, δίνοντάς τους τον χώρο να εξερευνήσουν και να πειραματιστούν με πιθανές λύσεις με τον δικό τους ρυθμό.Από την άλλη όσοι από εσάς αναζητάτε μια πνευματική πρόκληση, το Action-Adventure θα περιλαμβάνει προαιρετικούς γρίφους που θα απαιτούν σοβαρή σκέψη. Ο Andersson αποκάλυψε ότι αυτοί θα είναι ιδιαίτερα δύσκολοι, καθώς δεν θα σας παρέχονται συμβουλές. Η MachineGames θέλει οι παίκτες να νιώσουν σαν τον θρυλικό αρχαιολόγο, απολαμβάνοντας την "πρωτόγονη" ικανοποίηση της επίλυσης ενός γρίφου.Το Indiana Jones and the Great Circle θα κυκλοφορήσει στις 9 Δεκεμβρίου 2024 για τις εκδόσεις Xbox Series X|S, PC και για το Game Pass, ενώ στο PS5 θα το δούμε την άνοιξη του 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2024 23:17 #280695 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Lucasfilm δήλωσε ότι θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να αναπτύξει περισσότερα Indiana Jones games



«Υπάρχει περιθώριο ανάμεσα στις ταινίες».Το Indiana Jones and the Great Circle κυκλοφόρησε για PC και Xbox, αλλά θα μπορούσε η εταιρεία ανάπτυξης MachineGames να επιστρέψει για ένα sequel ή ένα διαφορετικό παιχνίδι Indiana Jones στο μέλλον; Είναι πολύ νωρίς για να πούμε κάτι τέτοιο, αλλά το στέλεχος της Lucasfilm Games, Douglas Reilly, δήλωσε ότι η ομάδα ανάπτυξη «ψάχνει πάντα για υπέροχες ιστορίες». Ωστόσο, σταμάτησε να λέει αν η MachineGames ή κάποιο άλλο στούντιο θα μπορούσε να φτιάξει ένα νέο παιχνίδι Indiana Jones.«Αυτή τη στιγμή, επικεντρωνόμαστε στην κυκλοφορία και στο να κάνουμε το DLC όσο πιο επιτυχημένο μπορούμε», είπε ο Reilly για το παιχνίδι και το The Order of Giants expansion. "Νομίζω ότι πάντα αναζητούμε υπέροχες ιστορίες. Και τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει πολύς χώρος ανάμεσα στις ταινίες όπου θα μπορούσαμε να πούμε όλο και περισσότερες ιστορίες του Indiana Jones που νομίζω ότι θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες."Επίσης στη συνέντευξη, ο Reilly μοιράστηκε περισσότερες πληροφορίες για το πώς η Lucasfilm αλληλεπιδρά με τους developers. "Δεν λέμε στις ομάδες πώς να διευθύνουν την ανάπτυξη. Δεν τους λέμε πώς να διευθύνουν την καθημερινή τους επιχείρηση" πρόσθεσε.
το The Great Circle, η Lucasfilm συμμετείχε στο να διασφαλίσει ότι το παιχνίδι "μοιάζει και δίνει την αίσθηση ενός Indiana Jones", και αυτό περιελάμβανε την έγκριση του cast του Τρόι Μπέικερ ως ο ίδιος ο Ιντιάνα Τζόουνς.Το αν θα φτιαχτεί ένα άλλο παιχνίδι Indiana Jones από τη MachineGames ή οποιοδήποτε άλλο στούντιο σχετίζεται, εν μέρει, με την εμπορική επιτυχία του The Great Circle.Δείτε το launch trailer του νέου Indiana Jones.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2025 10:30 #285187 by Νίκος Γεωργόπουλος
Οι νέοι δασμοί του Τραμπ πιθανώς να κάνουν πιο ακριβά τα games



Μία από τις πρώτες εκτελεστικές εντολές που συζήτησε ο Πρόεδρος Τραμπ τη Δευτέρα, μετά την ορκωμοσία του, ήταν η επιβολή νέου δασμού 25% για το Μεξικό και τον Καναδά, που αναμένεται να τεθεί σε ισχύ την 1η Φεβρουαρίου.

Κανείς δεν μπορεί να ξέρει με βεβαιότητα τις επιπτώσεις που θα έχει στον καταναλωτή, καθώς ένα μεγάλο μέρος της υποδομής παραγωγής των video game discs βρίσκεται στο Μεξικό. Ωστόσο, ο αναλυτής της Circana, Mat Piscatella, μοιράστηκε τις σκέψεις του για το πώς οι νέοι δασμοί θα μπορούσαν να επηρεάσουν τους παίκτες, και προβλέπει γενική αύξηση των τιμών. Σε post του στα social media, ο Piscatella δήλωσε ότι αναμένει μια "σημαντική μείωση" στον αριθμό των games σε physical μορφή που θα κυκλοφορήσουν στις ΗΠΑ, δεδομένου ότι "μεγάλο μέρος αυτής της υποδομής παραγωγής" βρίσκεται στο Μεξικό. Εάν οι εταιρείες συνεχίσουν την παραγωγή discs, τότε οι καταναλωτές θα πρέπει να περιμένουν υψηλότερες τιμές, πρόσθεσε. Και όχι μόνο για τα physical discs . Ο Piscatella προβλέπει ότι οι τιμές των digital games θα αυξηθούν επίσης.

Alright, well, video games. With 25% tariffs on imports from Mexico on the way, I can see a sharp downtick in the number of disc-based games that get released physically in the US, as much of that production infrastructure is in Mexico. If they do get made, I expect higher prices both phys & dig.

— Mat Piscatella ( @matpiscatella.bsky.social ) 21 Ιανουαρίου 2025 στις 4:38 μ.μ.

Ένα digital video game φυσικά δεν έχει disc, αλλά οι εταιρείες μπορεί να θέλουν να διατηρήσουν την ισοτιμία τιμών μεταξύ physical και digital editions σε περίπτωση αυξήσεων τιμών λόγω δασμών, εξήγησε ο Piscatella. Επισήμανε ότι δεν γνωρίζει πώς ακριβώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και απλώς κάνει θεωρητικές προβλέψεις προς το παρόν. Ωστόσο, τόνισε: "Τίποτα από αυτά δεν είναι καλό για την αγορά physical games." Ο Piscatella πρόσθεσε ότι οι Αμερικανικές gaming εταιρείες θα μπορούσαν να μεταφέρουν την παραγωγή από το Μεξικό στις ΗΠΑ, αλλά αυτό δεν θα γίνει χωρίς "σημαντική επένδυση." Αυτό είναι μάλλον απίθανο, εν μέρει επειδή οι δαπάνες για physical games στις ΗΠΑ είναι ήδη οι μισές από ό,τι ήταν το 2021 και συνεχίζουν να μειώνονται "ραγδαία", όπως δήλωσε.

Ο Τραμπ πρότεινε επίσης ότι θα μπορούσε να επιβάλει δασμό 60% στα προϊόντα από την Κίνα, κάτι που θα μπορούσε να έχει σημαντικές επιπτώσεις στα games και το hardware τους. Ωστόσο, πολλοί αμφισβητούν εάν αυτό είναι πιθανό να συμβεί. Πέρα από τις αυξήσεις τιμών στα games που σχετίζονται με τους πιθανούς δασμούς, κάποιοι στον κλάδο των games αναρωτιούνται εάν το GTA 6 θα μπορούσε να προκαλέσει μια νέα αύξηση τιμών στη λιανική τιμή των games, ενδεχομένως στα 80 δολάρια ή και παραπάνω. Η πιο πρόσφατη αύξηση τιμής από 60 σε 70 δολάρια έγινε δεκτή χωρίς προβλήματα, λένε οι ειδικοί, και μπορεί να ακολουθήσει άλλη μια αύξηση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2025 18:30 #285203 by Νίκος Γεωργόπουλος
1 στους 10 game developers απολύθηκαν το 2024



Οι διοργανωτές του Game Developer Conference (GDC) μοιράστηκαν τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας State of the Game Industry, η οποία στοχεύει να παρέχει μια εικόνα των τρεχουσών τάσεων και απόψεων μεταξύ των developers, αποκαλύπτοντας, μεταξύ άλλων, ότι ένας στους δέκα ερωτηθέντες έχασε τη δουλειά του το 2024, μετά το καταστροφικό κύμα απολύσεων που σημειώθηκε στη βιομηχανία.

Η φετινή έρευνα του State of Games Industry περιλάμβανε πάνω από 3000 ερωτηθέντες σε διάφορα θέματα, αλλά οι απολύσεις βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής, καθώς οι μαζικές απολύσεις του 2023 συνεχίστηκαν και το 2024, με στοιχεία που δείχνουν ότι 13.000 εργαζόμενοι έχασαν τις δουλειές τους την περασμένη χρονιά. Σύμφωνα με την έρευνα της GDC, όχι μόνο ένας στους δέκα developers ανέφερε ότι απολύθηκε προσωπικά, αλλά και το 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επηρεάστηκε από τις απολύσεις με κάποιον τρόπο. Ο τομέας που επηρεάστηκε περισσότερο ήταν αυτός του video game narrative, με 19%. Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ως κύριες αιτίες των απολύσεων την αναδιάρθρωση, τη μείωση των εσόδων και τις αλλαγές στο marketing, ενώ πολλοί απέδωσαν την κατάσταση σε συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η υπερβολική επέκταση κατά την περίοδο του Covid, η αύξηση του κόστους παραγωγής, η πτώση του ενδιαφέροντος των παικτών, καθώς και η κακή ηγεσία και κακή διαχείριση.

Η ένωση εργαζομένων εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό ζήτημα, με το 20% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι συζήτησαν το θέμα της συνδικαλιστικής οργάνωσης τον τελευταίο χρόνο. Το 29% δήλωσε ότι οι εταιρείες τους ήταν υποστηρικτικές στις συζητήσεις αυτές, ενώ το 19% είχε ανάμεικτη στάση και το 12% ήταν αντίθετο. Η GDC ρώτησε επίσης για το ωράριο εργασίας. Το 57% ανέφερε ότι εργάζεται 40 ώρες ή λιγότερο την εβδομάδα, ενώ το 13% εργάζεται πάνω από 51 ώρες την εβδομάδα – αριθμός αυξημένος από το 8% του προηγούμενου έτους. Από αυτούς, τα δύο τρίτα ανέφεραν ότι οι παραπάνω ώρες οφείλονται στην αυτοεπιβαλλόμενη πίεση.

Όσον αφορά τις πλατφόρμες που επικεντρώνονται οι developers, τα PC παραμένουν στην κορυφή, με το 80% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναπτύσσει PC games, ποσοστό αυξημένο από το 66% πέρυσι. Η GDC εκτιμά ότι αυτό μπορεί να συνδέεται με τη δημοτικότητα του Steam Deck, με το 44% να εκφράζει ενδιαφέρον για την πλατφόρμα της Valve. Στις κονσόλες, το 38% ανέφερε ότι αναπτύσσει games για το PS5, το 34% για το Xbox Series X/S, και το 20% για το Switch. Για το Switch 2, το 8% των developers δήλωσε ότι εργάζεται ήδη για την πλατφόρμα, ίδιο ποσοστό με πέρυσι.

Οι ερωτηθέντες μοιράστηκαν επίσης τις απόψεις τους για τα live-service games Το 42% δήλωσε ότι δεν ενδιαφέρεται να εργαστεί σε αυτά, ενώ όσοι τα υποστήριξαν ανέφεραν λόγους όπως η οικονομική τους βιωσιμότητα, η βελτίωση της εμπειρίας του παίκτη και η δημιουργία communities. Από την άλλη πλευρά, οι επικριτές τους ανέφεραν την πτώση του ενδιαφέροντος των παικτών, τη δημιουργική στασιμότητα, τις αρπακτικές πρακτικές και τις μικροσυναλλαγές, τον κίνδυνο burnout των developers, καθώς και τον κορεσμό της αγοράς.

Όσον αφορά το AI, το 30% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το AI έχει αρνητικό αντίκτυπο στη βιομηχανία, ποσοστό αυξημένο κατά 12% από πέρυσι. Οι ανησυχίες περιλαμβάνουν κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, κατανάλωση ενέργειας, μείωση ποιότητας από AI-generated περιεχόμενο, πιθανές προκαταλήψεις στα AI προγράμματα και ζητήματα ρύθμισης. Παρά τις ανησυχίες, το 52% των εταιρειών έχει υιοθετήσει το generative AI, με τα τμήματα επιχειρήσεων και οικονομικών να το χρησιμοποιούν περισσότερο (51%), ακολουθούμενα από την παραγωγή και τη διαχείριση ομάδων (41%) και το community , το marketing και το PR (39%). Η πλήρης έκθεση του State of the Game Industry της GDC είναι διαθέσιμη στο site της (απαιτείται εγγραφή) και προσφέρει μια αναλυτική εικόνα των τάσεων και των απόψεων των developers μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για τη βιομηχανία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2025 16:00 #285506 by Νίκος Γεωργόπουλος
To Σωματείο Εργαζομένων Επικοινωνιών της Αμερικής ίδρυσε νέο συνδικάτο στον χώρο του gaming



Ένα από τα μεγαλύτερα εργατικά συνδικάτα στη Βόρεια Αμερική δημιουργεί το νέο συνδικάτο United Videogame Workers, το οποίο στοχεύει να επιτρέψει σε οποιονδήποτε στον gaming κλάδο να γίνει μέλος.

Η Communications Workers of America (CWA) συνεργάζεται με την American Federation of Musicians για να λανσάρουν αυτή τη νέα, εξειδικευμένη ένωση στον χώρο του gaming, με αφορμή την έναρξη του Game Developers Conference (GDC). Σύμφωνα με το FAQ της ομάδας, αυτό το νέο συνδικάτο προσφέρει ουσιαστικά σε οποιονδήποτε στη βιομηχανία, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, τη δυνατότητα να εγγραφεί και στη συνέχεια να πληρώνει συνδρομές. Είναι επίσης ανοιχτό στις χιλιάδες ανθρώπους που έχουν χάσει τη δουλειά τους τα τελευταία χρόνια. Η αποστολή του United Videogame Workers αναφέρει ότι σκοπός είναι να “πάρουμε πίσω τις ζωές μας, την εργασία μας και το πάθος μας από εκείνους που μας αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμα γρανάζια να ενδυναμώσουμε τους συναδέλφους μας· να ενωθούμε με όσους έχουν απολυθεί, με τους freelancers, με τους απογοητευμένους εργολάβους, με τους περιθωριοποιημένους, με τους εργαζόμενους που εργάζονται αόρατα για να κρατήσουν αυτή τη βιομηχανία ζωντανή”.

Η νέα οργάνωση υποστηρίζει επίσης τη δημιουργία συνδικάτων για συγκεκριμένες εταιρείες ανάπτυξης, όπως το ZeniMax Workers United. Ο Tom Smith Senior Director of organizing της CWA δήλωσε: "Η δημιουργία αυτού του συνδικάτου δεν έγινε απομονωμένα· είναι το αποκορύφωμα των προσπαθειών χιλιάδων εργαζομένων στην gaming βιομηχανία, που εδώ και χρόνια παλεύουν να επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει να στεκόμαστε μαζί και να ανακτούμε την ισχύ μας σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο επικερδείς βιομηχανίες παγκοσμίως".

Δεν είναι η πρώτη φορά που η CWA προκαλεί αναταράξεις στον χώρο του gaming. Για παράδειγμα, η Bethesda Game Studios έφτιαξε δικό της συνδικάτο πέρυσι με τη βοήθεια της οργάνωσης. Επιπλέον, η CWA κατηγόρησε τη Microsoft ότι απέλυσε QA testers επειδή προσπαθούσαν να δημιουργήσουν συνδικάτο. Τέλος, τον Οκτώβριο, το εργατικό συνδικάτο καταδίκασε την απόφαση της Sony να κλείσει την εταιρεία ανάπτυξης Firewalk, το οποίο ανέπτυσσε το Concord. Την περασμένη χρονιά, οι voice actors στον gaming χώρο προχώρησαν σε απεργία, η οποία τώρα διανύει τον όγδοο μήνα της. Πρόσφατα, η SAG-AFTRA υποστήριξε ότι υπάρχουν πάρα πολλά κενά στο AI που επιτρέπουν στις εταιρείες να την εκμεταλλεύονται. Το GDC ξεκινά σήμερα στο Σαν Φρανσίσκο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2025 03:30 #285535 by Νίκος Γεωργόπουλος
Διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας στο PS5



Το Indiana Jones and the Great Circle έλαβε ηλικιακή αξιολόγηση από την ESRB , ενώ το Dealabs και ο έμπιστος leaker billbill-kun δήλωσαν ότι θα έρθει στις 17 Απριλίου.

Η Bethesda είχε δηλώσει τον Αύγουστο του 2024 ότι η έκδοση του PS5 θα έρθει την άνοιξη του 2025. Επιπλέον αναμένεται και τουλάχιστον ένα expansion, το οποίο ίσως συμπέσει με την κυκλοφορία στην κονσόλα της Sony. Ακόμα δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την Bethesda ή την Microsoft, όμως η ημερομηνία είναι σχεδόν σίγουρη.

Το παιχνίδι είναι ήδη διαθέσιμο σε PC και Xbox Series X από τον Δεκέμβριο του 2024 με αρκετά καλές κριτικές και ο Harrison Ford επαίνεσε την ερμηνεία του Troy Baker ως Indiana Jones.

Please Log in or Create an account to join the conversation.