Ο συνιδρυτής της Oddworld Inhabitants, Lorne Lanning αποκαλύπτει ότι απεχθάνεται τις κλανιές του Abe και ότι το χόρτο τον ενέπνευσε να δημιουργήσει video games.
Σε συνέντευξη του που μπορεί να βρει κανείς τυπωμένη στο Oddworld: Abe’s Origins art book ο Lorne Lanning εξηγεί το πως ξεκίνησε να δημιουργεί video games και πως το χόρτο (Ινδική κάνναβης) τον βοήθησε στην διαδικασία της έμπνευσης.
Ο ίδιος σε συνέντευξη του με την Indie by Design, αναφέρει ότι αρχικά εργαζόταν ως ζωγράφος ενώ μετέπειτα εργάστηκε στην ανάπτυξη στρατιωτικής τεχνολογίας και αποκάλυψε ότι για να πάρει την δεύτερη δουλειά είπε ψέματα για την εμπειρία του. Δούλεψε επίσης σε οπτικά εφέ διαφημίσεων και μερικών ταινιών. Σε κάποιο σημείο ο Lanning άρχισε να εκτονώνει την δημιουργικότητα του μέσω της ζωγραφικής και εκείνη την περίοδο δεν ήταν τόσο αφοσιωμένος στα video games, όπως σήμερα.
Ο πίνακας που είχε δημιουργήσει τότε είχε ύψος πάνω από 2,5 μέτρα και αναπαριστούσε έναν τεράστιο δεινόσαυρο να κολυμπάει κάτω από το νερό περικυκλωμένος από καρχαρίες. Ένα βράδυ καθώς κάπνιζε έναν μπάφο και φανταζόταν την ζωγραφιά να κρέμεται στον τοίχο, είδε κάτι στο ράφι του που έμοιαζε με joystick του Atari. Εξηγεί ότι στο μυαλό του πήγε πήρε το joystick, κούνησε τον μοχλό και ο δεινόσαυρος της ζωγραφιάς κουνήθηκε με την κίνηση του μοχλού, έτσι οραματίστηκε το πώς θα είναι τα video games στο μέλλον.
Συνεχίζει: “Πρέπει να ήταν πραγματικά καλό το χόρτο. Δεν το είχα πάθει μέχρι τώρα αλλά τα video games είναι στο προσκήνιο της προσοχής μου συνεχώς και δεν καταλαβαίνω ακριβώς το γιατί.” Από τότε επικεντρώθηκε στην δημιουργία των video games και μετέπειτα ξεκίνησε την Oddworld Inhabitants με την Sherry McKenna το 1994.