Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Baldur's Gate 3

More
03 Oct 2024 12:57 #277845 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ίσως έρθει το 2029



Ο CEO της Larian Studios, Swen Vincke δήλωσε σε συνέντευξή του ότι το επόμενο video game της εταιρεία ίσως έρθει το 2029, όμως τόνισε ότι το είπε περιπαικτικά.
Συγκεκριμένα ο Vincke δήλωσε: "Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά στο επόμενο παιχνίδι ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε σε πέντε χρόνια. Στη συνέχεια όταν ερωτήθηκε για την συγκεκριμένη ημερομηνία ο Vincke δήλωσε: Το ήξερα ότι θα μένατε σε αυτό. Ήταν απλά ένα αστείο. Δεν ξέρω. Θα το κυκλοφορήσουμε όταν είναι έτοιμο. Είναι μεγάλα games και χρειάζονται χρόνο, οπότε μην μας θέσετε κάποια ημερομηνία."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2025 14:30 #285144 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Larian Studios επικεντρώνεται στο επόμενο video game της, με κωδική ονομασία Excalibur



Ένας εκπρόσωπος της Larian Studios δήλωσε ελάχιστα στα σχέδια της εταιρείας, προσθέτοντας ότι η Larian θα βρίσκεται σε "media blackout" στο εξής.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Ο Swen Vincke, επικεφαλής της Larian και η ομάδα δίνουν την απόλυτη έμφαση στη δημιουργία του επόμενου τίτλου τους". Ο Vincke απάντησε πρόσφατα και σε ένα ντοκιμαντέρ για τη Larian με τίτλο "Larian Studios: Από τη Χρεοκοπία στο Baldur's Gate 3." Το ντοκιμαντέρ εστιάζει στις ρίζες της Larian και καλύπτει την ιστορία της ομάδας ως δημιουργού games, μέχρι την κυκλοφορία και τη μεγάλη επιτυχία του Baldur's Gate 3. Ο Vincke δήλωσε ότι, βλέποντας το βίντεο, ένιωσε "νοσταλγία." Πρόσθεσε: "Ήταν πραγματικά ένα απίστευτο ταξίδι μέχρι τώρα. Αλλά η ιστορία δεν έχει τελειώσει ακόμα. Μείνετε συντονισμένοι. Θα προσπαθήσω να παρακάμψω τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε στην εταιρεία, αν δεν σας πειράζει."

Όσον αφορά το επόμενο video game της Larian, η εταιρεία εργάζεται σε έναν τίτλο με την κωδική ονομασία "Excalibur." Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το τι είναι , αν και έχει επιβεβαιωθεί ότι δεν θα είναι το Baldur's Gate 4. Πέρα από το επόμενο video game της Larian, ο Vincke σκέφτεται ακόμα πιο μακριά και έχει μεγαλεπήβολα σχέδια να δημιουργήσει ένα "πολύ μεγάλο RPG" που θα "επισκιάσει" κάθε προηγούμενη κυκλοφορία της Larian.

Got me all nostalgic - it really has been a incredible journey so far. But the story ain't over yet. Stay tuned. Going to try to skip the dark night of the soul moment though if you don't mind. t.co/eLSTv3CXb4

— Swen Vincke @where? (@LarAtLarian) January 10, 2025

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Είναι ένας εμπνευσμένος στόχος. Αυτό είναι όλο. Δεν μπορώ να πω περισσότερα, γιατί πρέπει να μείνει σε αυτή τη σφαίρα του ονείρου-πραγματικότητας." Ενώ η Larian δεν θα φτιάξει το Baldur's Gate 4, η Hasbro έχει δηλώσει ότι ενδιαφέρεται να επεκτείνει τη σειρά Baldur's Gate με άλλες ομάδες. Σχετικά με το μέλλον του Baldur’s Gate η εταιρεία είχε δηλώσει: "Θα πάρουμε τον χρόνο μας για να βρούμε τον κατάλληλο συνεργάτη, τη σωστή προσέγγιση και το σωστό προϊόν".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2025 10:30 #285490 by Νίκος Γεωργόπουλος
Larian Studios: "Τα single-player games δεν έχουν πεθάνει"



Ο ιδρυτής της Larian Studios και Director του Baldur’s Gate 3, Swen Vincke, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με τα single-player games.

Σε post του στο Χ, ο Vincke εξήγησε πως δεν πιστεύει ότι οι παραδοσιακές single-player εμπειρίες έχουν πεθάνει ακόμα.

That time of the year again when big single player games are declared dead.

Use your imagination.

They're not.

They just have to be good.

— Swen Vincke @where? (@LarAtLarian) March 18, 2025

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Είναι πάλι εκείνη η εποχή του χρόνου όπου τα μεγάλα single-player games ανακηρύσσονται νεκρά. Δεν είναι Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας. Απλώς πρέπει να είναι καλά". Αυτή η δήλωση ευθυγραμμίζεται με προηγούμενα σχόλια του Vincke, καθώς σε συνέντευξή του είχε εκφράσει τις απόψεις του σχετικά με το πώς άλλες εταιρείες ανάπτυξης θα μπορούσαν να αναπαράγουν την επιτυχία του Baldur’s Gate 3. Στα The Game Awards πέρυσι, ο Vincke είχε επίσης δώσει μια ομιλία όπου περιέγραψε τη "συνταγή επιτυχίας" για ένα video game ως "γελοία απλή", αλλά ταυτόχρονα κάτι που συνεχώς χάνεται. Συνέχισε λέγοντας: “Μια εταιρεία ανάπτυξης έφτιαξε ένα video game επειδή ήθελε να δημιουργήσει κάτι που ήθελε να παίξει η ίδια. Το δημιούργησαν επειδή δεν είχε υπάρξει κάτι αντίστοιχο πριν. Δεν το έφτιαξαν για να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς. Δεν το έφτιαξαν για να χρησιμεύσει ως εμπορικό σήμα. Δεν χρειάστηκε να πετύχουν αυθαίρετους στόχους πωλήσεων ή να φοβούνται απολύσεις αν δεν τους πετύχαιναν".

Ενώ τα multiplayer και live-service games είναι αναμφίβολα δημοφιλή, μπορεί να αποτελούν τεράστιο ρίσκο για τις εταιρείες ανάπτυξης, εν μέρει λόγω των καθιερωμένων τίτλων που έχουν ήδη κατακτήσει μεγάλα κομμάτια της αγοράς. Για κάθε επιτυχία όπως το Fortnite, υπάρχουν πολλά live-service games που έχασαν γρήγορα τη δυναμική τους μετά την κυκλοφορία, με τίτλους όπως το Concord και το Suicide Squad: Kill the Justice League να αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα. Ακόμα και μικρότερα games δεν είναι άτρωτα, καθώς την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία Mountaintop Studios ανακοίνωσε ότι τόσο το Spectre Divide όσο και η ίδια η εταιρεία κλείνουν. Βέβαια, δεν είναι κάθε single-player game εγγυημένη επιτυχία, όμως το περασμένο έτος υπήρξαν πολλά να τα πηγαίνουν εξαιρετικά τόσο σε reviews όσο και σε πωλήσεις. Το Metaphor ReFantazio ήταν ένα από τα καλύτερα games του 2024 και η Sega δήλωσε ότι ξεπέρασε τις αρχικές προβλέψεις πωλήσεών του.

Μόνο στις ΗΠΑ, τα κορυφαία σε πωλήσεις games της χρονιάς περιλάμβαναν τα Elden Ring, Hogwarts Legacy, Dragon’s Dogma 2 και Final Fantasy VII Rebirth. Αξίζει να σημειωθεί ότι games με έντονη multiplayer απήχηση, όπως το Call of Duty: Black Ops 6 και διάφορα Sports games της EA και της 2K βρέθηκαν στη λίστα με τα 20 κορυφαία, αλλά δεν την κυριάρχησαν πλήρως. Όσον αφορά το 2025, η χρονιά μέχρι στιγμής έχει σημαδευτεί από δύο games που έχουν καταγράψει ικανοποιητικούς αριθμούς πωλήσεων. Το Kingdom Come: Deliverance 2 έφτασε τα 2 εκατομμύρια αντίτυπα έως τις 13 Φεβρουαρίου, ενώ το Monster Hunter: Wilds της Capcom πούλησε 8 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε τρεις ημέρες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2025 23:00 #285526 by Νίκος Γεωργόπουλος
Voice actor της Karlach του Baldur's Gate 3: "Η χρήση AI τεχνολογιών θα μπορούσε να καταστρέψει την φήμη των εταιριών"



Η ηθοποιός Samantha Beart, που υποδύθηκε την Karlach στο Badurs Gate 3, μίλησε ενάντια στη χρήση του AI για βραχυπρόθεσμο οικονομικό όφελος.

Η Beart δήλωσε ότι οι διευθύνοντες σύμβουλοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν το AI για να "εξοικονομήσουν χρήματα", αλλά προειδοποίησε ότι αυτή η πρακτική μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη ζημιά στη φήμη τους, τονίζοντας: "Μακροπρόθεσμα, αυτό θα καταστρέψει τη φήμη τους, την εταιρεία τους, τα πάντα." Η ηθοποιός τόνισε επίσης ότι οι ηθοποιοί δεν πρόκειται να κάνουν πίσω στη μάχη ενάντια στο AI, διότι αν το κάνουν, τότε "έχουν υπογράψει το τέλος της καριέρας τους." Συνέχισε δηλώνοντας: "Έχουμε μια βιομηχανία γεμάτη καλλιτεχνικά ταλαντούχους ανθρώπους που έχουν αφιερωθεί σε αυτό το επάγγελμα, και από την άλλη έχεις αυτούς που κρατούν τα χρήματα, που δεν παίζουν καν games, και βλέπουν το AI ως έναν εύκολο τρόπο να αποκομίσουν κέρδη."

Οι ηθοποιοί που ανήκουν στο συνδικάτο SAG-AFTRA βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε απεργία εναντίον μεγάλων εταιρειών, με τη χρήση του AI να αποτελεί το κύριο σημείο διαφωνίας στις διαπραγματεύσεις. Συνέχισε δηλώνοντας: "Το όνειρο της τεχνολογικής βιομηχανίας είναι να πουλήσεις την εταιρεία σου σε υπερβολικά φουσκωμένη τιμή και να αποσυρθείς. Αυτό ακριβώς βλέπουμε να συμβαίνει στις εταιρείες ανάπτυξης αυτή τη στιγμή." Οι ηθοποιοί που δουλεύουν στη gaming βιομηχανία βρίσκονται σε απεργία από τον Ιούλιο του 2024, κάτι που σημαίνει ότι η στάση εργασίας έχει ξεπεράσει τους επτά μήνες. Το SAG-AFTRA είχε προχωρήσει σε αντίστοιχη απεργία και το 2016, η οποία κράτησε 18 μήνες.

Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι η πλειονότητα των εταιρειών ανάπτυξης παγκοσμίως χρησιμοποιεί τεχνολογίες AI για τη δημιουργία games, παρά τις έντονες αντιδράσεις των εργαζομένων. είναι ένα εξαιρετικά αμφιλεγόμενο ζήτημα στην gaming βιομηχανία, και όχι μόνο. καθώς υπάρχουν φόβοι ότι μπορεί να αφαιρέσει θέσεις εργασίας. Ο διευθύνων σύμβουλος της Electronic Arts, Andrew Wilson, έχει δηλώσει ότι η άνοδος του AI θα οδηγήσει σε βραχυπρόθεσμες απώλειες θέσεων εργασίας, αλλά μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσει περισσότερες συνολικά, όπως έχει συμβεί σε παλαιότερες τεχνολογικές επαναστάσεις. Επιπλέον, ένα πρόσφατο βίντεο παρουσίασε την Aloy από το Horizon σε ένα tech demo ως AI assistant, κάτι που προκάλεσε έντονες ανησυχίες στους fans. Μάλιστα, η voice actor της Aloy, Ashly Burch, μίλησε επίσης κατά αυτής της χρήσης AI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.