Ένας από τους λόγους που ακυρώθηκε ήταν ο κορεσμός του συγκεκριμένου genre
[UPDATE: 22/5/2025 -Ένας από τους λόγους που ακυρώθηκε ήταν ο κορεσμός του συγκεκριμένουgenre] Ο διευθύνων σύμβουλος της Rebellion Jason Kingsley,
έδωσε
περισσότερες πληροφορίες για τους λόγους που ακυρώθηκε Project Archipelago (Sniper Elite Battle Royale).
Σύμφωνα με αρκετές φήμες το Battle Royale ακυρώθηκε μετά την απόσυρση χρηματοδότησης από την Tencent. Η Rebellion, εταιρεία ανάπτυξης πίσω από τη σειρά Sniper Elite, δεν είχε εξηγήσει ξεκάθαρα τότε γιατί ακυρώθηκε το Battle Royale. Αντίθετα, εστίαζε στην προώθηση του Sniper Elite Resistance, ενός single-player Shooter που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο. Σε νέα του συνέντευξη ο Kingsley αποκάλυψε περισσότερα για το Battle Royale και τους λόγους της ακύρωσής του.
Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Ήταν λίγο μοναδική περίπτωση. Δεν αναλαμβάνουμε work-for-hire δουλείες. Αλλά ήμασταν πολύ πρόθυμοι να μάθουμε πώς δουλεύει η Tencent, και η Tencent ήθελε να δει πώς δουλεύουμε εμείς. Στο τέλος της ημέρας, αποχωρήσαμε επειδή αισθανθήκαμε ότι η αγορά είχε μετατοπιστεί πλήρως. Παραμένουμε σε καλές σχέσεις μαζί τους. Ήταν από εκείνες τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που δεν έφτασαν ποτέ στον τελικό στόχο που ελπίζαμε."
Καθώς η αγορά των Battle Royale κατακλύζεται από τίτλους όπως Fortnite, PUBG και Apex Legends, φαίνεται ότι η Rebellion και η Tencent δεν πίστεψαν ότι ένα Sniper Elite Battle Royale θα μπορούσε να κάνει αρκετά μεγάλη εντύπωση, τόσα χρόνια μετά την άνθιση του genre. Η Rebellion, πάντως, σημείωσε επιτυχία μετά την ακύρωση με την κυκλοφορία του Atomfall τον Μάρτιο.
Μιλώντας γενικότερα για το ενδεχόμενο εξαγοράς από μια μεγαλύτερη εταιρεία, ο Kingsley δήλωσε επιφυλακτικός: "Θα προσπαθήσει κάποιος να μας αγοράσει; Δεν ξέρω. Δεν θα ήταν εύκολο να μας αγοράσει κάποιος, γιατί θα έπρεπε να είναι κάτι παραπάνω από χρήματα. Θα έπρεπε να μοιάζει σαν να γινόμαστε μέρος μιας μεγαλύτερης και καλύτερης οντότητας με κάποιον τρόπο".