Rebellion: "Πώς μπορούν οι εταιρείες και οργανώνουν games με 2000 άτομα προσωπικό;"
Σε μια πρόσφατη,
εκτενή συνέντευξή
του ο διευθύνων σύμβουλος της Rebellion, Jason Kingsley, δήλωσε ότι η συνταγή επιτυχίας της εταιρείας βασίζεται στην επαγγελματική διαχείριση του εύρους και του κόστους και στην προθυμία να πουν, όταν χρειάζεται, "παιδιά, αυτό το video game είναι πολύ μεγάλο".
Αν και ο Kingsley δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τη δημιουργία τεράστιων, αχανών games, δείχνει πραγματικά εντυπωσιασμένος από εκείνους που το καταφέρνουν. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Κοιτάζεις κάποια από αυτά τα τεράστια games, που δημιουργούνται από τεράστιες ομάδες πολύ, πολύ ταλαντούχων ανθρώπων, και σκέφτεσαι, 'Πώς οργανώνεις ένα video game στο οποίο εργάζονται 2.000 άτομα;', Μόνο το επίπεδο της οργάνωσης πρέπει να είναι εξουθενωτικό. Έχουμε κι εμείς επίπεδα οργάνωσης. Έχουμε Directors, επικεφαλής και υπεύθυνους ειδικοτήτων. Αλλά αυτοί πρέπει να έχουν πολλά επίπεδα παραπάνω, ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για τους υπεύθυνους των υπεύθυνων των υπεύθυνων. Πρέπει να είναι συναρπαστικό και τρομακτικά μεγάλο, γιατί κοστίζουν μια περιουσία και είναι απίστευτα όμορφα games. Αλλά μερικές φορές είναι απλώς πάρα πολύ μεγάλα."
Ωστόσο, η λογιστική και οικονομική διαχείριση δεν είναι οι μόνοι λόγοι που η Rebellion επιλέγει να επικεντρώνεται σε μικρότερης κλίμακας games, αντίστοιχα με αυτά των Assassin’s Creed ή Grand Theft Auto. Ο Kingsley είπε ότι οι fans τείνουν να είναι "μεγαλύτερης ηλικίας" και έχουν κι άλλες υποχρεώσεις να φροντίσουν. Συνέχισε δηλώνοντας: "Κοιτάζω κάποια games και τα ξεκινάω επειδή νιώθω ότι πρέπει, και μετά, ξέρεις, σου λέει ότι παίζεις ήδη 10 ώρες και έχεις ολοκληρώσει το 1% του video game. Και σκέφτομαι, ξέρεις κάτι, έχω οικογένεια, έχω μια δουλειά να διευθύνω, έχω δουλειές να κάνω, πρέπει να καθαρίσω λίγο το σπίτι. Έχω πράγματα να κάνω, οπότε μπορώ να αφιερώσω μόνο έναν συγκεκριμένο χρόνο σε ένα video game στο PC. Αυτό που πραγματικά θέλω είναι ένα video game που μου δίνει μια αίσθηση επιτεύγματος, με μια αμυδρή πιθανότητα ότι θα το τελειώσω κιόλας. Θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον να ξέραμε πόσα games τελειώνουν οι παίκτες και πόσα εγκαταλείπονται, και από τι ποσοστό ανθρώπων. Θα ήταν ενδιαφέρον να γίνει μια τέτοια έρευνα, πιστεύω. Μου αρέσει να σκέφτομαι ότι πολλοί άνθρωποι τελειώνουν τα games μας και επιστρέφουν να τα παίξουν ξανά. Αυτή είναι η ιδανική κατάσταση για εμένα, ώστε να προσφέρουμε αξία για τα χρήματα των παικτών."
Το επόμενο video game της Rebellion είναι το Action Survival Atomfall, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 27 Μαρτίου σε Xbox Series X|S και PC. Θα είναι επίσης διαθέσιμο στο Xbox Game Pass κατά την κυκλοφορία.