Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Marathon

More
25 May 2023 01:42 #271202 by Μάνος Γρυπάρης
Η Bungie, εταιρεία ανάπτυξης που πλέον ανήκει στη Sony, ανακοίνωσε το Marathon.


Αποτελεί ένα Sci-Fi PvP Extraction Shooter, με ιδιαίτερο art style.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 May 2023 12:00 #271242 by Νίκος Γεωργόπουλος
Marathon




Νέο PvP Shooter από την Bungie.

Η Bungie, εταιρεία ανάπτυξης που πλέον ανήκει στη Sony, ανακοίνωσε το Marathon.

Αποτελεί ένα Sci-Fi PvP Extraction Shooter, με ιδιαίτερο art style που με την χρωματική παλέτα του μας θύμισε σε κάποια σημεία το Splatoon (σ.σ. καμία σχέση στο gameplay βέβαια).

Δείτε το τρέιλερ:



Το Marathon θα κυκλοφορήσει για PS5 και PC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2024 09:48 #277401 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πρώην director της Bungie (στο Marathon) απολύθηκε λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς προς 8 εργαζόμενες




Ο Christopher Barrett έφυγε τον Απρίλιο.

Η Bungie ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι το επερχόμενο reboot του Marathon είχε νέο director: τον Joe Ziegler, πρώην director του online shooter της Riot, Valorant, ο οποίος εντάχθηκε στη Bungie το 2022. Ο Ziegler ανέλαβε τη θέση από τον Christopher Barrett, που είναι γνωστός στους οπαδούς της Bungie ως designer και director στα Halo και Destiny, και ο οποίος ήταν στο στούντιο για σχεδόν 25 χρόνια. Δεν δόθηκε λόγος για την αιφνίδια αποχώρησή του, αλλά μια νέα αναφορά του Bloomberg αναφέρει ότι απολύθηκε μετά από έρευνα για πολλαπλές καταγγελίες για ανάρμοστη συμπεριφορά στον εργασιακό χώρο.

Τουλάχιστον οκτώ γυναίκες στην Bungie είχαν παραπονεθεί για τον Christopher Barrett, σύμφωνα με πολλές πηγές, και η επακόλουθη έρευνα αποκάλυψε ότι είχε χαρακτηρίσει ελκυστικές γυναίκες υπαλλήλους χαμηλότερης βαθμίδας. Επίσης, τους είχε ζητήσει να παίξουν Θάρρος ή Αλήθεια και μιλούσε για την περιουσία του και την εξουσία του στην Bungie, υπονοώντας ότι θα μπορούσε να βοηθήσει τις καριέρες τους στην εταιρεία.

Πηγές ανέφεραν στο Bloomberg ότι ο Barrett συνήθιζε να πιάνει φιλίες με γυναίκες στην εταιρεία και στη συνέχεια τους έστελνε "ερωτότροπα" μηνύματα και ζητούσε να κάνουν παρέα. Πολλές από τις καταγγέλλουσες δήλωσαν ότι τα μηνύματα ήταν ανεπιθύμητα και τους έκαναν να αισθάνονται άβολα, λόγω της τεράστιας ανισορροπίας ισχύος που υπήρχε.

Ο Barrett αρνήθηκε κάθε πρόθεση παρατυπίας σε δήλωση που παραχώρησε στο Bloomberg: «Πιστεύω ότι πάντα συμπεριφερόμουν με ακεραιότητα και σεβασμό και υποστήριζα τους συναδέλφους μου, πολλοί από τους οποίους είναι οι πιο στενοί μου φίλοι. Ποτέ δεν αντιλήφθηκα ότι οι επικοινωνίες μου ήταν ανεπιθύμητες και δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα μπορούσαν να κάνουν κάποιον να νιώσει άβολα. Αν κάποιος ένιωσε ποτέ έτσι από την αλληλεπίδρασή του μαζί μου, πραγματικά λυπάμαι».

Η αναφορά για τις συνθήκες πίσω από την απόλυση του Barrett έρχεται σε μια περίοδο βαθιάς αναταραχής στην Bungie, η οποία έχει επηρεαστεί από μαζικές απολύσεις, εντάσεις με τη μητέρα εταιρεία Sony, δυσαρέσκεια με τη διοίκηση του στούντιο από υπαλλήλους και οπαδούς, και φαινομενικά ατελείωτους αγώνες με το βασικό της παιχνίδι, το Destiny 2. Ο Barrett είχε διατελέσει producer στo expansion Forsaken, το οποίο κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2018, και του πιστώθηκε ευρέως η αναστροφή της πορείας του παιχνιδιού σε μια άλλη περίοδο υψηλής δυσαρέσκειας της κοινότητας.

Το reboot του Marathon, για το οποίο δεν έχει ειπωθεί σχεδόν τίποτα από την ανακοίνωσή του τον Μάιο του 2023, έχει επίσης αναφερθεί ότι θα καθυστερήσει μέχρι το 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Dec 2024 00:41 #280849 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο πρώην director του Marathon reboot έκανε μήνυση στη Sony και την Bungie



Ζητάει 200 εκατομμύρια δολάρια για άδικη απόλυση.Ο πρώην director του Marathon reboot μήνυσε την Sony και την Bungie για 200 εκατομμύρια δολάρια ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε άδικα. Αποκαλεί την έρευνα για τη συμπεριφορά του ως «προμελετημένο σχέδιο».Ο Christopher Barrett υποστήριξε ότι οι εταιρείες «κατέστρεψαν σκόπιμα τη φήμη [του] υπονοώντας ψευδώς και δημόσια ότι... είχε εμπλακεί σε σεξουαλική και ανάρμοστη συμπεριφορά».Ο Jason Schreier του Bloomberg ανέφερε πάντως μετά την απόλυση (αφού μίλησε απευθείας με μερικούς από τους εμπλεκόμενους) ότι ο Barrett απολύθηκε από το στούντιο μετά από εσωτερική έρευνα για την κατηγορία για ανάρμοστη συμπεριφορά που κατατέθηκε από "τουλάχιστον οκτώ" γυναίκες υπαλλήλους.Τη στιγμή της αναφοράς του Bloomberg, ο Barrett απάντησε: "Ποτέ δεν κατάλαβα ότι οι επικοινωνίες μου ήταν ανεπιθύμητες και δεν θα πίστευα ποτέ ότι θα μπορούσαν να είχαν κάνει κάποιον να αισθανθεί άβολα. Αν κάποιος ένιωσε ποτέ έτσι για την αλληλεπίδρασή του μαζί μου, λυπάμαι πραγματικά ."Τρεις μήνες μετά, ωστόσο, και ο Barett είναι σε πολύ πιο μαχητική διάθεση. Τώρα έχει καταθέσει μήνυση σε δικαστήριο του Ντέλαγουερ κατηγορώντας τη Sony και την Bungie ότι «σκόπιμα κατέστρεψαν τη φήμη» του ψευδώς και δημόσια, υπονοώντας ότι τον είχαν «ερευνήσει» και «βρήκαν» ότι είχε εμπλακεί σε σεξουαλική ανάρμοστη συμπεριφορά». Η κατάθεση συνεχίζει, "Δεν τους ένοιαζε που τίποτα από αυτά δεν ήταν αλήθεια. Είχαν κραυγαλέα κίνητρα για το θρασύ σχέδιο τους: (i) να αποφύγουν να πληρώσουν στον Barrett τα σχεδόν 50 εκατομμύρια δολάρια που του οφείλονται βάσει της σύμβασης εργασίας του και (ii) να μετατοπίσουν τις ευθύνες και να αποσπάσουν την προσοχή από τις μαζικές επιχειρηματικές τους αποτυχίες».Ο Barrett συνεχίζει να ισχυρίζεται ότι η εσωτερική έρευνα για τη συμπεριφορά του ήταν ένα "προμελετημένο σχέδιο" και μάλιστα "ψευδές". Για να υποστηρίξει αυτούς τους ισχυρισμούς, η μήνυση υποστηρίζει ότι ο Barrett ενημερώθηκε για την έρευνα «εκτός απροόπτου». «Δεν του συμβουλεύτηκε να φέρει δικηγόρο στη συνέντευξη»· "έθεσε ερωτήσεις σχετικά με τις επικοινωνίες με τους συναδέλφους του, αλλά δεν του παρουσιάστηκαν ποτέ" αυτές οι επικοινωνίες. «δεν ρωτήθηκε ποτέ εάν είχε εμπλακεί σε ανάρμοστη σεξουαλική συμπεριφορά, αν έστειλε ποτέ ακατάλληλο σεξουαλικό ή πορνογραφικό υλικό σε συνάδελφό του ή αν έκανε αντίποινα σε συνάδελφό του επειδή απέρριψε τις προτάσεις του ή αν έκανε διακρίσεις σε βάρος μιας συναδέλφου  βάση του φύλου της» και αντ' αυτού «έθεταν ερωτήσεις σχετικά με τις ασυνήθιστες επικοινωνίες».Στη συνέχεια, ο Barrett ισχυρίζεται ότι τρεις εβδομάδες μετά την έρευνα, η Sony και η Bungie αποκάλυψαν ότι επρόκειτο να τερματιστεί το συμβόλαιό του για «βαρύ παράπτωμα» αλλά «αρνήθηκαν να δώσουν περαιτέρω εξηγήσεις» και ότι του είπαν «τίποτα που θα μπορούσε να πει δεν θα έκανε τη διαφορά, παρόλο που δεν έδωσε ποτέ την ευκαιρία να απαντήσει στους ισχυρισμούς εξαρχής». Υποστηρίζει επίσης ότι: «Κανείς δεν είπε ποτέ στον Μπάρετ ποιος είχε πάρει την απόφαση να τον απολύσει ή ακόμα και για ποια συμπεριφορά απολύθηκε».Ακολουθεί ο ισχυρισμός ότι η Bungie και η Sony «διατήρησαν λανθασμένα σχεδόν 50 εκατομμύρια δολάρια που οφείλονταν στον Barrett για τη μετοχή του στην Bungie» μετά τον τερματισμό του, και ότι οι κατηγορούμενοι στη συνέχεια «παρείχαν εξαιρετικά παραπλανητικές δηλώσεις στο Bloomberg με σκοπό: (i) να εκτραπεί η ευθύνη για την κακή απόδοση της Sony για την εξαγορά της Bungie των 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων με καθυστερήσεις στην παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών επισκιάζοντας τον Barrett για τον ρόλο του στο Marathon και (ii) μεταθέτουν ευθύνες για τα δικά τους δημόσια προβλήματα τύπου #MeToo υπονοώντας ψευδώς ότι οι κατηγορίες για σοβαρή ανάρμοστη συμπεριφορά αφορούσαν τον Barrett, ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει».Η μήνυση λέει επίσης: «Ο Μπάρετ δεν έκανε τίποτα που να μοιάζει με σοβαρό παράπτωμα όπως ορίζεται στη συμφωνία και δεν θα μπορούσε να είχε υπάρξει αξιόπιστος ισχυρισμός επειδή ο Μπάρετ είχε μια πεντακάθαρη πορεία 25 ετών στη Bungie».Ο Barrett υποστηρίζει ότι οι ενέργειες της Sony και της Bungie «τον έβλαψαν ανεπανόρθωτα οικονομικά, σωματικά και συναισθηματικά» και ότι ο στόχος της αγωγής του είναι να «ανακτήσει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια που του οφείλονται για μετοχές που κέρδισε μέσα από 25 χρόνια σκληρής δουλειάς, να ανακάμψει για τα αντίποινα που υπέστη, να αποκαταστήσει τη φήμη του που κέρδισε με κόπο και να αποζημιωθεί για τα ψεύδη εν γνώσει και κακόβουλα που διαδίδονται γι' αυτόν από τους Κατηγορούμενους».Ο Μπάρετ ζητά αποζημίωση 200 εκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων 45.579.627 δολαρίων (πλέον τόκων) που οφείλονται βάσει των όρων απασχόλησης του, άλλα 45.579.627 δολάρια (συν τόκους) για παραβίαση του νόμου περί εκπτώσεων μισθών της Ουάσιγκτον και «όχι λιγότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια» για συκοφαντική δυσφήμιση και αποζημίωση. Ζητά επίσης να επιστρέψει ως διευθυντής στο Marathon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2025 21:30 #285414 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Sony έχει screenshots από συνομιλίες του απολυμένου Christopher Barrett με εργαζόμενες



Η Sony απάντησε στη μήνυση για «άδικη απόλυση» που κατέθεσε τον Δεκέμβριο του 2024 ο πρώην game director των Destiny 2 και Marathon, Christopher Barrett, χαρακτηρίζοντάς τη «αβάσιμη» και υποστηρίζοντας ότι η απόλυσή του ήταν δικαιολογημένη.

Στην απάντησή της, η Sony παραθέτει παραδείγματα επικοινωνιών μεταξύ του Barrett και γυναικών υφισταμένων του, υποστηρίζοντας ότι αποδεικνύουν μοτίβο ανάρμοστης συμπεριφοράς. Ανάμεσα στα περιστατικά που αναφέρει η εταιρεία είναι:

- Κλήσεις υπό την επήρεια αλκοόλ προς συναδέλφους

- Αιτήματα για σεξουαλικά υπονοούμενα παιχνίδια "Truth or Dare" (Αλήθεια ή θάρρος)

- Σχόλια για την εμφάνιση και προσωπικές ερωτήσεις σχετικά με τις σχέσεις τους

- Πίεση για πιο προσωπική επικοινωνία μέσω social media

- Αναφορές στον πλούτο του και την ικανότητά του να προωθήσει τις καριέρες τους

Η Sony υποστηρίζει ότι, παρά τις παρατηρήσεις και τα όρια που του τέθηκαν, ο Barrett συνέχιζε τη συμπεριφορά του, κάτι που οδήγησε σε πολλαπλές αναφορές στο Human Resources.

Ο Barrett ισχυρίζεται ότι η Sony τον απέλυσε άδικα για να αποφύγει την πληρωμή περισσότερων από 45 εκατομμύρια δολαρίων που του οφείλονταν βάσει του συμβολαίου του και για να αποπροσανατολίσει από τα επιχειρηματικά της προβλήματα. Στη μήνυσή του, αρνείται κάθε ανάρμοστη συμπεριφορά και τονίζει ότι ποτέ δεν είχε σκοπό να κάνει κανέναν να νιώσει άβολα.

Οι δικηγόροι του Barrett κατηγορούν τη Sony ότι παρουσιάζει επιλεκτικά μηνύματα και συνομιλίες και δεν παρέχει το πλήρες περιεχόμενό τους ως αποδεικτικά στοιχεία. Υποστηρίζουν ότι, όταν η υπόθεση εξεταστεί πλήρως, θα αποδειχθεί πως η Sony είχε οργανώσει σχέδιο για να του αφαιρέσει τον ρόλο του και τα δικαιώματά του.

Σύμφωνα με τα έγγραφα της Sony, ο Barrett είχε ήδη λάβει πάνω από 38 εκατομμύρια δολάρια μετά την εξαγορά της Bungie το 2022. Ωστόσο, το συμβόλαιό του προέβλεπε επιπλέον 45,5 εκατομμύρια δολάρια για την περίοδο 2024-2026.

Η υπόθεση έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς οι αποκαλύψεις για τα τεράστια ποσά που έλαβε ο Barrett συμπίπτουν με τις απολύσεις στη Bungie το 2023 και το 2024, που επηρέασαν εκατοντάδες εργαζομένους, μεταξύ των οποίων και έμπειροι developers της εταιρείας. Η Sony σκοπεύει να ζητήσει την απόρριψη των περισσότερων κατηγοριών της μήνυσης του Barrett και να διεκδικήσει νομικά έξοδα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Apr 2025 13:30 #285590 by Νίκος Γεωργόπουλος
Marathon: Ημερομηνία κυκλοφορίας



Η Bungie ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Marathon, του Team-based Extraction Shooter, το οποίο αποτελεί το reboot του ομώνυμου video game της Bungie από το 1994.

Η Bungie παρουσίασε το πρώτο gameplay από την closed alpha, η οποία θα ξεκινήσει αυτόν τον μήνα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετάσχουν απλά μπαίνοντας στον Discord server του Marathon για να έχουν μια ευκαιρία να παίξουν.

Το Marathon διαδραματίζεται στον κόσμο Tau Ceti IV, με τους παίκτες να αναλαμβάνουν το ρόλο ενός "Runner", ενός cybernetic μισθοφόρου που αναζητά πλούτο και δύναμη. Οι παίκτες σχηματίζουν ομάδες των τριών και ανταγωνίζονται άλλες ομάδες, καθώς και εχθρούς AI, σε μάχες επιβίωσης και materials extraction. Οι Runners μπορούν να προσαρμοστούν με όπλα, εξοπλισμό και implants που επηρεάζουν το gameplay. Η συνεργασία και η στρατηγική είναι κλειδιά για την επιτυχία.

Το Marathon θα κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου σε PC, PS5 και Xbox Series X, την ίδια ημέρα με το Borderlands 4, ενώ το GTA 6 αναμένεται να ακολουθήσει λίγο αργότερα, πιθανόν τον Οκτώβριο. Το Marathon είναι το πρώτο μεγάλο video game της Bungie μετά την εξαγορά της από τη Sony το 2022, ωστόσο παραμένει multi-platform. Επιπλέον, θα περιέχει cross-play και cross-save.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Apr 2025 01:00 #285603 by Νίκος Γεωργόπουλος
 Νεότερα για την τιμή του



Το Marathon θα είναι premium video game και όχι free-to-play, ωστόσο η Bungie δήλωσε ότι δεν θα είναι full price game.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2025 12:00 #286610 by Νίκος Γεωργόπουλος
Marathon: Οι απαιτήσεις στα PC



Η Bungie ανακοίνωσε τις απαιτήσεις που θα έχει το Marathon στα PC.

Τα συγκεκριμένα specs αφορούν την closed beta που θα διεξαχθεί από τις 23 Απριλίου ως τις 4 Μαΐου στις ΗΠΑ, οπότε υπάρχει πιθανότητα να αλλάξουν έστω και λίγο μέχρι την τελική κυκλοφορίας.

Επεξεργαστής: Intel Core i5-6600 ή AMD Ryzen 5 2600

8GB RAM

Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB) ή AMD Radeon RX 5500 XT (4GB) ή Intel Arc A580 (8GB)

DirectX 12

Λειτουργικό Σύστημα: Windows 10

Το Marathon θα κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου για PC, PS5 και Xbox Series X.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2025 18:00 #289100 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμη: Η Bungie χρησιμοποίησε κλεμμένα assets για το Marathon



Σύμφωνα με μία νέα φήμη , η εταιρεία ανάπτυξης του Marathon, Bungie, βρίσκεται σε "αναταραχή" μετά την αναγκαστική παραδοχή ότι χρησιμοποιήθηκαν assets εξωτερικού καλλιτέχνη χωρίς την συναίνεσή του, για το επερχόμενο FPS.

Το Forbes αναφέρει ότι το ηθικό στην εταιρεία ανάπτυξης βρίσκεται σε "ελεύθερη πτώση" σε όλη την εταιρεία, με μια πηγή να λέει: "Η ατμόσφαιρα δεν ήταν ποτέ χειρότερη". Το ζήτημα αποκαλύφθηκε, μετά από πρόσφατα alpha tests του Marathon, κατά τα οποία η Fern Hook αναγνώρισε ότι είχαν χρησιμοποιηθεί τα σχέδιά της. Απαντώντας μέσω του λογαριασμού της ομάδας Marathon Dev Team στα social media, η Bungie δήλωσε ότι "ερεύνησε άμεσα" τον ισχυρισμό της Hook και διαπίστωσε ότι ναι, ένας πρώην καλλιτέχνης της εταιρείας είχε αντιγράψει τα σχέδια. Κατά τη διάρκεια ενός livestream που συνέπεσε άσχημα χρονικά και ήταν εμφανώς αμήχανο, η Bungie ανακοίνωσε ότι δεν θα μοιραστεί gameplay από το Marathon λόγω της εν εξελίξει έρευνας.

the Marathon alpha released recently and its environments are covered with assets lifted from poster designs i made in 2017. @Bungie @josephacross pic.twitter.com/0Csbo48Jgb

— N² (@4nt1r34l) May 15, 2025

Ο Joe Ziegler, Director του Marathon δήλωσε: "Η εκπομπή μας σήμερα είναι λίγο διαφορετική. Είχαμε σκοπό να δείξουμε πολύ περισσότερο υλικό, αλλά για διάφορους λόγους που θα εξηγήσουμε, αποφασίσαμε να μην δείξουμε αρκετά από αυτά. Ωστόσο, θα συζητήσουμε όσα μάθαμε από το και κάποια από τα μελλοντικά μας σχέδια." Ο Ziegler είπε αργότερα ότι μέρος του λόγου για τον οποίο δεν παρουσίασαν gameplay ήταν επειδή η ομάδα "εξακολουθεί να καθαρίζει όλα τα assets για να διασφαλίσει ότι σέβεται την κατάσταση".

We immediately investigated a concern regarding unauthorized use of artist decals in Marathon and confirmed that a former Bungie artist included these in a texture sheet that was ultimately used in-game.

— MarathonDevTeam (@MarathonDevTeam) May 16, 2025

Ο Joe Cross, Art Director, του Marathon δήλωσε: "Μας έγινε γνωστό ότι ένας καλλιτέχνης που δούλεψε στο Marathon στα πρώτα στάδια της προπαραγωγής πήρε μια σειρά από γραφικά στοιχεία από έναν γραφίστα, χωρίς άδεια ή αναγνώριση, και τα τοποθέτησε σε ένα φύλλο decals που εντάχθηκε στο project το 2020. Το φύλλο περιλάμβανε εικονίδια και κείμενα. Αυτά τα στοιχεία κατέληξαν στο alpha build του FPS και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτή την παράβλεψη. Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό και είμαστε 100% δεσμευμένοι στην αναθεώρηση των διαδικασιών μας ώστε περιστατικά όπως αυτό να μην επαναληφθούν ούτε στο Marathon, ούτε στη Bungie γενικά." (όπως θα δείτε και στο βίντεο 1:33-2:49)

Το Forbes αναφέρει ότι οι πηγές του εντός της Bungie λένε πως η δημόσια εξήγηση, ότι δηλαδή ευθύνεται πρώην υπάλληλος , είναι η ίδια που έχει δοθεί και εσωτερικά, αλλά "ο ηθικό ήταν σε ελεύθερη πτώση" καθώς η ομάδα προσπαθούσε να διαχειριστεί ακόμα μια κατηγορία για λογοκλοπή. Με αλλαγές στο πλάνο marketing, που είχαν σχεδιαστεί πριν το περιστατικό και πιθανές τροποποιήσεις στο playtesting, καθώς και έναν ενδελεχή έλεγχο όλων των γραφικών στοιχείων του Marathon, κάποιοι φοβούνται ότι το FPS δεν θα καταφέρει να κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου όπως είχε προγραμματιστεί.

Το Forbes επίσης αφήνει να εννοηθεί ότι το προσωπικό δεν ήταν ποτέ άνετο με την κατεύθυνση που είχε πάρει η ανάπτυξη του FPS, λέγοντας: "Από πριν πέντε χρόνια, οι developers έλεγαν στη διοίκηση τι θα λειτουργήσει και τι όχι, αλλά αγνοούνταν. Πολλοί έχουν δηλώσει στο παρελθόν ότι το FPS έπρεπε να έχει κάποιο PvE στοιχείο." Η "νομική υπηρεσία της Sony και της Bungie" φέρεται να εξετάζει τι ακριβώς συνέβη με τα κλεμμένα assets.

Το Marathon θα κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου για PC, PS5 και Xbox Series X/S.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2025 14:00 #289417 by Νίκος Γεωργόπουλος
Αναβάλλεται για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα



Το Marathon, το live-service Shooter της Bungie, δεν θα κυκλοφορήσει στην ώρα του.

Η εταιρεία ανάπτυξης επιβεβαίωσε πως το Shooter δεν θα κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, και αναβάλλεται για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα. Σε post της στο blog η Bungie δήλωσε: "Μέσα από κάθε σχόλιο και συνομιλία σε πραγματικό χρόνο στα social media και στο Discord, η φωνή σας ήταν ισχυρή και ξεκάθαρη. Το λάβαμε αυτό σοβαρά υπόψη και γνωρίζουμε ότι χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να διαμορφώσουμε το Marathon στο Shooter που αντανακλά πραγματικά το πάθος σας. Μετά από πολλή εσωτερική συζήτηση στην ομάδα ανάπτυξης, αποφασίσαμε να καθυστερήσουμε την κυκλοφορία της 23ης Σεπτεμβρίου."

Η Bungie πρόσθεσε ότι το alpha test του Marathon έδωσε στην ομάδα την ευκαιρία να “επανακαθορίσει και να επικεντρώσει το Shooter σε αυτό που θα το κάνει πραγματικά συναρπαστικό. Χρησιμοποιούμε αυτό το διάστημα για να δώσουμε στην ομάδα μας τη δυνατότητα να δημιουργήσει την έντονη, υψηλών στοιχημάτων εμπειρία που πρέπει να προσφέρει ένα Shooter όπως το Marathon. Αυτό σημαίνει ότι εμβαθύνουμε τη σχέση μεταξύ των developers και των πιο σημαντικών φωνών του Marathon: των παικτών μας."

Η Bungie διευκρίνισε επίσης ότι στους επόμενους μήνες θα πραγματοποιήσει close environment tests για να βελτιώσει την εμπειρία πριν τη δημόσια κυκλοφορία.

Παρακάτω βρίσκονται ορισμένοι τομείς στους οποίους η Bungie σκοπεύει να βελτιώσει το Marathon:

Ενίσχυση της Survival εμπειρίας:

• Πιο απαιτητικές και ενδιαφέρουσες μάχες με AI

• Πιο ανταποδοτικά runs με νέα είδη loot και δυναμικά events

• Μάχες πιο γεμάτες ένταση και στρατηγική

Εμβάθυνση στο σύμπαν του Marathon:

• Ανώτερο visual fidelity

• Περισσότερη αφήγηση μέσα από το περιβάλλον και την ιστορία

• Πιο σκοτεινός τόνος, πιστός στη θεματολογία της αρχικής τριλογίας

Περισσότερα social experiences:

• Βελτιωμένη εμπειρία για solo ή duo παίκτες

• Proximity voice chat για αυθόρμητα social stories.

Η Bungie υποσχέθηκε ότι θα επανέλθει το φθινόπωρο για να μοιραστεί την πρόοδο που έχει γίνει και να ανακοινώσει τη νέα ημερομηνία κυκλοφορίας. Συνέχισε δηλώνοντας: "Σας ευχαριστούμε και πάλι για την υπομονή και πολύ πιο σημαντικά το πάθος σας. Τα σχόλιά σας θα μας βοηθήσουν να κάνουμε το Marathon την απίστευτη εμπειρία gaming που όλοι ξέρουμε ότι μπορεί να γίνει". Η ανακοίνωση της καθυστέρησης του Marathon έρχεται λίγο καιρό μετά τη δήλωση της Sony, ιδιοκτήτριας της Bungie, πως παραμένει προσηλωμένη στα live-service games, παρά τα όποια προβλήματα. Η εταιρεία πρόσθεσε πως έθεσε νέες διαδικασίες για να διασφαλίσει ότι το Marathon δεν θα έχει την ίδια τύχη με το Concord.

Ο επικεφαλής του PlayStation, Hermen Hulst, δήλωσε ότι τα σχόλια από το τελευταίο alpha test του Marathon ήταν «ανάμεικτα», αλλά η Sony θεωρεί πως η live-service κατηγορία αποτελεί "τεράστια ευκαιρία" για την εταιρεία. Ανέφερε ότι το Concord ήταν «ανεπαρκώς διαφοροποιημένο» σε μια "υπερβολικά ανταγωνιστική αγορά". Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Αναθεωρήσαμε τις διαδικασίες μας για να κατανοήσουμε εις βάθος πώς και γιατί ο συγκεκριμένος τίτλος δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, και για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη".

Για το Marathon, δήλωσε ότι ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας τίτλος που θα είναι «πολύ τολμηρός, καινοτόμος και βαθιά ελκυστικός». Κλείνοντας δήλωσε: "Ο κύκλος του να δοκιμάζεις, να βελτιώνεις και να ξαναδοκιμάζεις είναι κρίσιμος για την επιτυχία ενός live-service game, όχι μόνο πριν την κυκλοφορία αλλά και σε όλη τη διάρκεια της ζωής του video game".

Please Log in or Create an account to join the conversation.