Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Bethesda: Γενική συζήτηση

More
08 Feb 2021 19:02 #245927 by Giorgos Tsolaridis
"Έφυγε" από την ζωή ο Christopher Plummer
Σε ηλικία 91 ετών.


Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 91 ετών ο Christopher Plummer, γνωστός στον παγκόσμιο κινηματογράφο, αλλά και στους gamers για τον ρόλο του Arngeir στο The Elder scrolls V: Skyrim. Παλιότερα είχε υποδυθεί τον χαρακτήρα Chang στο παιχνίδι Star Trek: Klingon Academy του 2000.

Ο Plummer έγινε γνωστός για τους ρόλους του στις ταινίες The Sound of Music, The Insider, A Beautiful Mind και πάρα πολλές ακόμη. Είχε προλάβει τον κινηματογράφο από τις πρώτες δόξες του. Ο Lou Pitt, ατζέντης του Plummer, δήλωσε: "Ο Chris ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος που αγαπούσε και σεβόταν το επάγγελμα και είχε ευγενέστατο τύπο, όπως αυτό των παλαιών ετών, με αυτοσαρκασμό και μια μουσική στις λέξεις του. Ήταν ένας Εθνικός Θησαυρός με Καναδικές ρίζες. Μέσα από την τέχνη και την ανθρωπιά του, άγγιξε τις καρδιές σας και η θρυλική ζωή του θα αντέξει για όλες τις επόμενες γενιές. Θα είναι για πάντα μαζί μας".

Ο Arngeir στο Skyrim είχε έναν ρόλο-κλειδί, αφού μας μάθαινε τα Shouts, πανίσχυρες δυνάμεις που ήταν πολύ χρήσιμες μέσα στη μάχη. Δείτε το σχετικό βίντεο.


Στην 75χρονη καριέρα του είχε παίξει σε πάνω από 100 ταινίες. Ήταν πολύ γνωστός για τον ρόλο του Captain John Von Trapp στην κλασική ταινία του 1965, The Sound of Music. Ήταν υποψήφιος για τρία Academy Awards, ενώ κέρδισε τον ρόλο του καλύτερου Β' Ανδρικού Ρόλου στην ταινία Beginners το 2010. Αντικαταστάθηκε από τον Kevin Spacey στην ταινία All The Money In The World, ενώ κέρδισε και μία υποψηφιότητα για Academy Award για τον ρόλο του Paul Getty. Πρόφατα, ο ακούραστος Plummer είχε παίξει έναν σημαντικό ρόλο στην υποψήφια για Όσκαρ ταινία Knives Out του Rian Johnson.

Ο Plummer "έφυγε" ευτυχισμένος, στο σπίτι του στο Connecticut της Αμερικής, μαζί με την γυναίκα του. Είχε κερδίσει δύο Tony Awards για τους ρόλους του στα Cyrano και Barrymore.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Feb 2021 17:19 #246027 by Giorgos Tsolaridis
Στο Star Trek Online οι παίκτες απέδωσαν φόρο τιμής στον Christopher Plummer
Συγκεντρώθηκαν στα μνημεία.


Οι παίκτες του MMORPG Star Trek Online συγκεντρώθηκαν και απέδωσαν φόρο τιμής στον θανόντα Christopher Plummer.

Ένας ακόμη μεγάλος ηθοποιός μας άφησε, σε ηλικία 91 ετών. Ο Plummer, πέρα από τον ρόλο του ως Arngeir στο Skyrim, συμμετείχε και ως Chang στο παιχνίδι Star Trek: Klingon Academy, αλλά και στην ταινία Star Trek 6: The Undiscovered Country το 1991. Συνεπώς η συμβολή του ήταν σημαντική και στον κόσμο του Star Trek.


Για να αποδώσουν φόρο τιμής, οι παίκτες συγκεντρώνονται σε μνημεία του Star Trek Online, τα οποία είναι ειδικά φτιαγμένα για τέτοιες περιπτώσεις. Στο παρελθόν έχουν υπάρξει συγκεντρώσεις και για άλλους ηθοποιούς.


Επίσης, ορισμένοι παίκτες δημιουργούν χαρακτήρες που να μοιάζουν με τον Chang, τον οποίο υποδύθηκε ο Plummer. Φόρο τιμής απέδωσε και η επίσημη σελίδα του Star Trek Online στο Twitter. Το ίδιο ισχύει στο δημοφιλές social network και για παλιούς συναδέλφους του Καναδού ηθοποιού.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Sep 2021 12:11 #255283 by Γιώργος Σκένδρος
Ο George Mawle, πρώην gameplay engineer στο Sony Santa Monica Studio, στον οποίο αποδίδεται ο χειρισμός πίσω από τα Leviathan Axe και Blades of Chaos του God of War, έφυγε από τη ζωή την περασμένη Πέμπτη.
  O επικεφαλής του σχεδιασμού μάχης, Mihir Sheth, δήλωσε: "Στην Santa Monica Studiο εργάστηκε πάνω στα όπλα του Kratos, την πλοήγηση, τα συστήματα RPG, μια πληθώρα συμπεριφορών μάχης, τις βελτιώσεις στο σύστημα scripting για την ενδυνάμωση των σχεδιαστών και ΤΟΣΟ πολλά άλλα. Ήταν ένας βετεράνος της ομάδας που έπαιξε τεράστιο ρόλο στο κλείσιμο του παιχνιδιού και στην εξάλειψη των σφαλμάτων". Ο George απέκτησε το παρατσούκλι "Furious George" χάρη στην αφοσίωσή του στο να βλέπει μια ιδέα μέχρι τέλους, καθώς ο Sheth εξηγεί πώς ακολουθούσε παράλληλες εργασίες στη μαγειρική, τη ξυλουργική και τις σπιτικές ταινίες.
 

 O George Mawle θεώρησε το God of War ως το αποκορύφωμα της εργασιακής του καριέρας. Η καριέρα του George στην ανάπτυξη παιχνιδιών διήρκεσε περισσότερα από 20 χρόνια ωστόσο, σύμφωνα με το site PushSquare , έφυγε από το Sony Santa Monica Studio πριν από μερικούς μήνες. O George Mawle, παράλληλα με το God of War, εργάστηκε επίσης στα Yaiba: Ninja Gaiden Z, Prototype 2, Crash of the Titans και Scarface: The World Is Yours, μεταξύ άλλων. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Sep 2021 17:20 #255630 by Ερμής Δερβίσης

Ο Mick McGinty, δημιουργός των εξωφύλλων διάφορων games της δεκαετίας του 90’, έφυγε από την ζωή
Είχε δουλέψει μεταξύ άλλων στο Street Fighter 2 για το SNES.


Ο Mick McGinty, δημιουργός των εξωφύλλων διάφορων games της δεκαετίας του 90’, όπως η έκδοση του Street Fighter 2 για το SNES και το Kid Chameleon έφυγε από την ζωή, μετά από μάχη με τον καρκίνο.

Ο γιός του, Jobey ανέβασε μία δημοσίευση όπου μιλάει για τις αναμνήσεις που έχει από τον πατέρα του: "Ο μπαμπάς μου ήταν ένας απίθανος καλλιτέχνης, όπως όλοι ξέρουν. Όπως καλλιτέχνης δεν ήταν ικανοποιημένος με την τελευταία του δουλειά. Πριν λίγες εβδομάδες έλεγε ότι χρειαζόταν λίγες ακόμα ώρες για κάποια κομμάτια για να τα ολοκληρώσει. Όλοι ξέραμε όμως ότι δεν είναι αλήθεια. Ερχόταν στο σπίτι μας, έβλεπε κάποιους πίνακες που είχε κάνει για εμάς ανά τα χρόνια και έλεγε για παράδειγμα: "Ξέρεις Jobe, μακάρι να είχα κάνει αυτό το μπλε πιο σκούρο" ή "θα ήθελα να βάλω περισσότερες σκιές σε αυτό το δέντρο"".

Ο McGinty είχε δουλέψει στα εξόφυλλα των Street Fighter 2, Kid Chameleon, Shining Force, Streets of Rage 2 και άλλα και είχε δηλώσει για την καριέρα του: "Είμαι καλλιτέχνης από πέντε χρονών, όπου θυμάμαι να σχεδιάζω ένα αεροπλάνο καλύτερα από τον μεγάλο μου αδερφό. Μου είχε δώσει αρκετό κουράγιο, καθώς μέχρι τότε ήταν το μοναδικό που ήξερα να κάνω καλύτερα. Από τότε προσπαθώ συνεχώς να βελτιώνομαι. Τώρα όμως συνειδητοποίησα ότι δεν γίνεσαι ποτέ καλύτερος από κάποιον άλλο, απλά πιο μοναδικός στο δικό σου στυλ".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 03:02 #257784 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο πρωταθλητής του Overwatch, Kim "Alarm" Kyeong-Bo, έφυγε από τη ζωή




Σε ηλικία 20 ετών.

Ο πρωταθλητής esports του Overwatch Kim Alarm Kyeong-Bo έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 20 ετών.

Ο Kyeong-Bo ήταν μέλος της Philadelphia Fusion, η οποία ανακοίνωσε τα δυσάρεστα νέο μέσω Twitter, δηλώνοντας: Είμαστε θλιμμένοι και πληγωμένοι που ακούσαμε ότι ο Kim Alarm Kyeong-Bo έφυγε από τη ζωή. Ο Alarm ήταν η καρδιά και η ψυχή του οργανισμού μας και οι σκέψεις και οι προσευχές μας είναι με την οικογένειά του και τους φίλους του, όσο θρηνούμε αυτή την τραγική απώλεια. Η οικογένεια Kim και η Fusion ζητούν την ιδιωτικότητά τους σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. 


pic.twitter.com/4ePzikSjrf

— Philadelphia Fusion (@Fusion) November 8, 2021

Ο Kim έπαιζε ανταγωνιστικά Overwatch από το 2016, κέρδισε το βραβείο Rookie of the Year 2020, βραβείο Role Stars, ενώ ήταν υποψήφιος για MVP και ένα από τα πιο γνωστά μέλη της Fusion.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 03:54 #257844 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο Richard 'Lowtax' Kyanka, ιδρυτής του Something Awful, απεβίωσε σε ηλικία 45 ετών




Η αστυνομία επιβεβαίωσε ότι αυτοκτόνησε.

Ο Richard ‘Lowtax’ Kyanka, ιδρυτής του Something Awful, απεβίωσε σε ηλικία 45 ετών.

Τα νέα του θανάτου του ανακοινώθηκαν από τον Fragmaster στο Something Awful και το Motherboard κατάφερε να επιβεβαιώσει με την βοήθεια του αστυνομικού τμήματος Lee Summit Missouri ότι ο Kyanka αυτοκτόνησε στις 9 Νοεμβρίου. Ειδικότερα, η δημοσίευση του Fragmaster ανέφερε τα εξής: “Αρχικά θα ήθελα να πω ότι αυτό δεν πρόκειται για κάποια φάρσα, καθώς είναι και η πρώτη φορά που δημοσιεύω εδώ μετά από 10 χρόνια, αλλά έχω μερικά κακά νέα από την οικογένεια του Rich. Ο Lowtax απεβίωσε. Δεν ρώτησα περισσότερα. Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες. Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε για τον Rich. Δεν είμαι εδώ για να απαντήσω σε ερωτήσεις, απλά μοιράζομαι τα νέα. Πραγματικά το μισώ που μοιράζομαι αυτά τα νέα. Όμως, τι να κάνουμε. Goonspeed golden manbaby 555s 2 heaven.”

Ακόμα, ο Fragmaster δημοσίευσε το παρακάτω βίντεο, στο οποίο κάνει tribute στον Kyanka και ενθαρρύνει τους viewers να κάνουν donate στην σελίδα  GoFundMe  που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την κόρη του Kyanka. Ο Kyanka είχε τεράστια επιρροή στα social media. Το Something Awful προοριζόταν για κωμικό site, όμως οι ρίζες του ξεκίνησαν από το Quake. Το 2017 ο Kyanka είχε δηλώσει στο Vice τα εξής: “Παράτησα την σχολή επειδή μισούσα το engineering και βρήκα δουλειά ως systems administrator για την Vanderbilt Vision. Στον ελεύθερο μου χρόνο έπαιζα Quake 2 και έγραφα για το Quake 2. Γύρω στο ’98 το GameSpy μου είπε ‘θες να τρέχεις το PlanetQuake;’. Τότε απάντησα ‘ναι, οκ’ και μετακόμισα στο Orange County. Πληρωνόμουν 24.000 δολάρια τον χρόνο για να γράφω για το Quake 2.”

<youtube>2UkcZ4LtSE8</youtube>

Το Something Awful δημιουργήθηκε το 1999 και ήταν κυρίως ένα προσωπικό site του Kyanka για να μιλάει για το GameSpy, όμως οι λειτουργίες του site επέτρεπαν σε άλλους χρήστες να μοιραστούν blogs, εικόνες και shitposts στα forum. Το motto του ήταν: “το ίντερνετ σε κάνει χαζό”. Ένας ακόμα ρόλος του Kyanka, ήταν το πως έκανε διάφορα memes δημοφιλή. Ακόμα, το Something Awful αποτελεί γενέτειρα του Slender Man. Επίσης, στο Something Awful οι χρήστες έκαναν εβδομαδιαίους διαγωνισμούς, καθώς και εκεί εμφανίστηκαν τα πρώτα Let’s Play videos. Βέβαια, αυτό σημαίνει ότι το Something Awful πάντα είχε και μια τοξική πλευρά. Τα μέλη του πολλές φορές οργάνωναν καμπάνιες παρενόχλησης.


pic.twitter.com/bq8dhskXW4

— DSA Anti-Factionalism Caucus (@BlackwaterPRGuy) November 11, 2021

Ο Kyanka κατηγορήθηκε για ενδοοικογενειακή βία το 2020, αλλά αρνήθηκε τις κατηγορίες. Αργότερα το 2020, ο Kaynka πούλησε το site στον admin Jeffrey of YOSPOS.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 13:51 - 11 May 2022 00:26 #258141 by Γιώργος Σκένδρος
Ο Masayuki Uemura, επικεφαλής τόσο του NES όσο και του SNES, απεβίωσε σε ηλικία 78 ετών.

Η Nintendo στην οποία εντάχθηκε ο Uemura τη δεκαετία του '70 είχε ακόμα ως επίκεντρο τις κάρτες hanafuda και ήταν η μηχανική του δεινότητα που τη βοήθησε να κάνει νέες εισβολές στη gaming βιομηχανία. Ο Uemura δούλεψε μαζί με τους Gunpei Yokoi και Genyo Takeda στα πρώτα τους games με φωτοβόλα όπλα, προτού ηγηθεί της πρώτης εισβολής της Nintendo στις οικιακές κονσόλες με τη σειρά Color-TV που ξεκίνησε το 1977. Το Famicom ήταν η πιο σημαντική δημιουργία του Uemura, καθώς η κονσόλα του 1983 αποτέλεσε το θεμέλιο για την εκπληκτική επιτυχία της Nintendo στα games.



O Uemura είχε δηλώσει: "Όταν ανέπτυξα το Famicom, έβαλα όλες τις βασικές λειτουργίες που ήταν απαραίτητες για να το καταστήσω συσκευή παιχνιδιών. Για το Switch, κληρονόμησε όλα αυτά με την πάροδο των χρόνων. Όλες οι επιτυχίες και οι αποτυχίες του Famicom κληρονομούνται από την επόμενη γενιά κονσολών και μετά". Ο Uemura αποσύρθηκε από τη Nintendo το 2004, αναλαμβάνοντας θέση καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Ritsumeikan. Το πανεπιστήμιο ανακοίνωσε ότι ο Uemura έφυγε από τη ζωή στις 6 Δεκεμβρίου σε ηλικία 78 ετών - αφήνοντας μια ανεξάντλητη επίδραση στα games.
Last edit: 11 May 2022 00:26 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Dec 2021 18:45 #259208 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο ιδρυτής των Psygnosis και Evolution Studios, Ian Hetherington, έφυγε από τη ζωή




Είχε δουλέψει σε games όπως τα WipEout, Lemmings και Shadow of the Beast.

Ο ιδρυτής των Psygnosis και Evolution Studios, Ian Hetherington, έφυγε από τη ζωή.

Στην Psygnosis, το όραμα του Hetherington για το μέλλον των video games βοήθησε στο να γίνει η εταιρεία ένας από τους πρώτους συνεργάτες του PlayStation, ενώ δούλεψε και στα πρώτα developer kits της κονσόλας. Το 1998 ο Hetherington αποχώρησε από την Psygnosis και ίδρυσε την Evolution Studios, η οποία ανέπτυξε τα WRC και MotorStorm. Στην Evolution Studios ο Hetherington εργάστηκε ως το 2007.



Ο Richard Browne του Digital Extremes είχε συνεργαστεί με τον Hetherington στη δεκαετία του 90’ και δήλωσε στο GamesIndustry : "Ο Ian ήξερε που κατευθυνόταν το μέλλον και ήξερε ότι θα έχουμε demons όπως του The Matrix Awakens της Unreal Engine 5. Επένδυσε πολλά λεφτά. Όλο αυτό οδήγησε στη Sony και στην πρώτη μας ματιά στο PlayStation, πριν από όλους. Ο Ian πάλευε για την κάθε δεκάρα που επενδύαμε στην ανάπτυξη. Η Psygnosis λειτουργούσε κυρίως από την ανάπτυξη παρά από το marketing, δηλαδή περισσότερα και καλύτερα games. Καθώς και περισσότερα παραρτήματα. Επεκταθήκαμε στις πόλεις Liverpool, Chester, Gloucester και Λονδίνο. Κάθε ομάδα είχε την δική της ταυτότητα, όμως όλοι μοιραζόμασταν την ποιότητα της Psygnosis. O Ian έδωσε σε πολλούς ανθρώπους την ευκαιρία να ξεκινήσουν τις καριέρες τους: Ο Dave Jones της DMA, Martyn Chudley από την Bizarre Creations, Jon Burton και Andy Ingram της Travellers Tales και λίστα συνεχίζει. Μικρές ομάδες για τις οποίες εξαφάνιζε όλα τα εμπόδια ώστε να μπορούν να δημιουργούν τα games που είχαν στην φαντασία τους".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2022 18:48 #259941 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ένας από τους συγγραφείς και σχεδιαστές αφήγησης του Assassin's Creed έφυγε από την ζωή




Ο Russell Lees ήταν για πάνω από 13 χρόνια στη Ubisoft.

Ο Russell Lees, ένας από τους συγγραφείς του Assassin's Creed και παράλληλα Narrative Designer, έφυγε από την ζωή μετά από 13 χρόνια στη Ubisoft Montreal.

Ο Lees είχε σημαντικό ρόλο στο Assassin's Creed Unity και το Assassin's Creed Valhalla, όπως και στα περισσότερα games της σειράς. Επίσης, δημιούργησε το Cult Horror The Dark Eye το 1995. Η είδηση του θανάτου του ήρθε μέσω του Twitter, από τον Darby McDevitt, Narrative Director του Assassin's Creed.


We lost a dear friend and brilliant colleague this week.

Writer and Narrative Designer Russell Lees was a part of the Assassin's Creed and Far Cry families for over a decade.

All who worked with him will attest to his patience, his generosity, his passion, & his bright spirit. pic.twitter.com/pQhAPe4rPQ

— Darby McDevitt (@DarbyMcDevitt) January 6, 2022

Παράλληλα, ο Lees έγραψε και μέρος του σεναρίου για τα Watch Dogs 2 και Far Cry New Dawn, ενώ είχε γράψει και μέρος σεναρίου στο Full Spectrum Warrior: Ten Hammers του 2006. Παράλληλα, δούλευε και ως σκηνοθέτης. Ο Navid Khavari, Narrative Director του Far Cry 6, δήλωσε ότι ο Lees ήταν ένας εξαίρετος συνάδελφος και ήταν ευχαρίστηση να δουλεύει μαζί του, ενώ εκτός από εκπληκτικός συγγραφέας, ήταν και γενναιόδωρος.


Saddened for the passing of interactive storyteller and playwright Russell Lees. I first met Russ on The Dark Eye, a crazy-wonderful CD-ROM project mixing Poe with an original framing story, animated puppets and a reading from William Burroughs that Russ recorded himself. RIP. pic.twitter.com/AUbT173rTt

— Erik Loyer (@opertoon) January 7, 2022

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2022 00:52 #260318 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Paul McLaughlin, art director του Fable και πολλών άλλων τίτλων έφυγε από τη ζωή




Σε ηλικία 57 ετών, μετά από χρόνια μάχη με τον καρκίνο.

Ο Paul McLaughlin, art director του Fable και πολλών άλλων τίτλων έφυγε από τη ζωή , σε ηλικία 57 ετών, μετά από χρόνια μάχη με τον καρκίνο.

Ο McLaughlin εργάστηκε για περισσότερα από 30 χρόνια στην ανάπτυξη games ξεκινώντας από την Bullfrog Studios, γνωστή για το Theme Park. Επιπλέον δούλεψε για 15 χρόνια στην Lionhead Studios, όπου επέβλεψε τις παραγωγές του Fable και της σειράς Black & White. Πρόσφατα εργαζόταν ως head of art στην 22cans του Peter Molyneux.
O Molyneux δήλωσε: "Ο Paul μπήκε στη ζωή μου το 1990 όταν ξεκίνησε στην Bullfrog ως εργαζόμενος νούμερο τέσσερα. Ήταν ο πρώτος καλός video games artist που συνάντησα. Αμέσως έγινε ανεκτίμητος και βασικό κομμάτι πολλών τίτλων στους οποίους δουλέψαμε. Έκανε μεγάλη διαφορά στα Powermonger, Syndicate, Magic Carpet, Theme Park και Dungeon Keeper. Αργότερα όταν δημιουργήθηκε η Lionhead, όχι μόνο καθοδήγησε τα Black & White, The Movies και Fable, αλλά βοήθησε και στη διαχείριση της εταιρείας. Ο Paul αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Ήταν ένας επαγγελματίας, ηθικός και αστείος άνθρωπος, που είχε την ικανότητα να βρίσκει την λογικότερη λύση για κάθε περίσταση. Μου λείπει κάθε μέρα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Η κληρονομιά του θα είναι αισθητή για πολύ καιρό".



Η Annah Wootten-Pineless, lead artist της 22cans δήλωσε ότι ο McLaughlin ήταν ένας πολύ ταλαντούχος καλλιτέχνης, art directors, του οποίου η ήρεμη και μεθοδική καθοδήγηση τον έκανε ένα σεβαστό ηγέτης της ομάδας. Ο διευθύνων σύμβουλος της Hiddengrin, Jonty Barnes, δήλωσε: "Ήταν ταπεινός και ενέπνεε τους άλλους, ενώ δεν έκανε πίσω σε δύσκολες συζητήσεις όταν του ζητούσες τη γνώμη του. Έφερνε θετική ενέργεια στο δωμάτιο την οποία συνόδευε με ένα στεγνό χιούμορ και μας θύμιζε ότι το να φτιάχνεις games είναι προνόμιο και πρέπει να το αντιμετωπίζουμε ως ευχάριστες διακοπές, οπότε δεν παίρναμε τις καταστάσεις πολύ σοβαρά".
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.