Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Codex Mortis

More
15 Dec 2025 23:40 #291239 by Μάνος Γρυπάρης
Tο AI μπορεί πλέον να φτιάχνει video games με ελάχιστες γνώσεις προγραμματισμού. Αυτό ακριβώς είναι ο Codex Mortis, το πρώτο πλήρως παιχνίδι στον κόσμο που δημιουργήθηκε 100% μέσω AI.

Το Codex Mortis μοιάζει με το Vampire Survivors και ο κώδικάς του, τα γραφικά του, μέχρι και ο ήχος του είναι όλα τεχνητή νοημοσύνη! Ο προγραμματιστής Grolaf, γνωστός ως Crunchfest, παραδέχεται ότι το παιχνίδι –το οποίο χρειάστηκε τρεις μήνες για να φτιαχτεί– δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με AI, με artwork φτιαγμένο στο Chat GPT και animations δημιουργημένα χρησιμοποιώντας «ένα shader γραμμένο από το Claude Code».

Δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα game engine – «είναι καθαρό TypeScript», όπως λέει – με τον προγραμματιστή να εξηγεί: «Χρησιμοποιώ PIXI.js για rendering, bitECS για το backend entity-component-system και Electron για να το πακετάρω ως desktop app. Όλο το πράγμα κωδικοποιήθηκε με vibe χρησιμοποιώντας Claude Code (κυρίως Opus 4.1 και 4.5)».

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Dec 2025 00:00 #291242 by Νίκος Γεωργόπουλος
Codex Mortis: Το πρώτο video game που φτιάχτηκε 100% από AI!



Tο AI μπορεί πλέον να φτιάχνει video games με ελάχιστες γνώσεις προγραμματισμού. Αυτό ακριβώς είναι ο Codex Mortis, το πρώτο πλήρως παιχνίδι στον κόσμο που δημιουργήθηκε 100% μέσω AI.

Το Codex Mortis μοιάζει με το Vampire Survivors και ο κώδικάς του, τα γραφικά του, μέχρι και ο ήχος του είναι όλα τεχνητή νοημοσύνη! Ο προγραμματιστής Grolaf, γνωστός ως Crunchfest, παραδέχεται ότι το παιχνίδι –το οποίο χρειάστηκε τρεις μήνες για να φτιαχτεί– δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με AI, με artwork φτιαγμένο στο Chat GPT και animations δημιουργημένα χρησιμοποιώντας «ένα shader γραμμένο από το Claude Code».

Δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα game engine – «είναι καθαρό TypeScript», όπως λέει – με τον προγραμματιστή να εξηγεί: «Χρησιμοποιώ PIXI.js για rendering, bitECS για το backend entity-component-system και Electron για να το πακετάρω ως desktop app. Όλο το πράγμα κωδικοποιήθηκε με vibe χρησιμοποιώντας Claude Code (κυρίως Opus 4.1 και 4.5)». Μπορείτε να το δείτε σε δράση στο βίντεο παρακάτω.



«Στο Codex Mortis ο Θάνατος είναι το όπλο σου», διαφημίζει η περιγραφή και ο developer λέει πως: «Αναμείξαμε 5 σχολές μαύρης μαγείας, απελευθερώσαμε καταστροφικά spells και σηκώσαμε στρατούς από undead σε αυτό το necromantic bullet hell. Υπάρχουν απειρα builds και παίζεται solo ή Co-op.

Ο προγραμματιστής είπε ότι ξεκίνησε με ένα prototype «απλώς για να δει αν αυτό ήταν εφικτό» και συνέχισε με επαναλήψεις από εκεί. «Η διατήρηση ενός σταθερού artstyle ήταν δύσκολη, αλλά το GPT κατάφερε να θυμάται το οπτικό στυλ που μου άρεσε και να το κρατάει συνεπές σε διαφορετικά sessions» δήλωσε και κατέληξε: «Χρησιμοποίησα απλό GPT, όχι το image API. Επίσης, δεν κατάφερα να κάνω σωστά τα animations χαρακτήρων, οπότε πήγα με shader-based wobbling. Πρώτη φορά φτιάχνω κάτι χωρίς engine. Η ενσωμάτωση Steam με Electron δεν ήταν τόσο ομαλή όσο με Unity ή Unreal. Δοκίμασα πρώτα Tauri αλλά δεν τα πήγαινε καθόλου καλά με Steam. Και το πιο σημαντικό συμπέρασμα: σε σύγκριση με την παραδοσιακή ανάπτυξη apps, αυτό είναι πολύ λιγότερο ψυχικά εξαντλητικό – σαν να δίνεις exoskeleton σε εργάτη κατασκευών lol.»

Κατεβάστε το δωρεάν demo του Codex Mortis .

Please Log in or Create an account to join the conversation.