Yoko Taro: "Το AI θα κάνει τους developers να χάσουν την δουλειά τους"
Ο αινιγματικός developer Yoko Taro
εξέφρασε
την άποψή του για το AI στην ανάπτυξη games, δηλώνοντας ότι το AI πρόκειται να καταστήσει τους ανθρώπινους developers παρωχημένους μέσα στα επόμενα 50 χρόνια.
Προέβλεψε ότι το AI θα χρησιμοποιείται για τη δημιουργία αφηγήσεων που θα είναι εξατομικευμένες για κάθε παίκτη. Ο Yoko Taro, γνωστός κυρίως για τη δουλειά του στη σειρά Nier, μίλησε για το AI ως μέρος ενός στρογγυλού τραπεζιού του
Famitsu
για το επερχόμενο The Hundred Line: Last Defense Academy, μαζί με τον Jiro Ishii και δύο από τους developers του RPG Όλοι οι δημιουργοί συμφώνησαν ότι το AI θα γίνει γρήγορα βασικό στοιχείο στην ανάπτυξη games και συζήτησαν για το τι σημαίνει αυτό για τη βιομηχανία. Πιο συγκεκριμένα ο Yoko Taro δήλωσε: "Πιστεύω ότι το AI θα κάνει όλους τους developers άνεργους. Σε 50 χρόνια, οι δημιουργοί μπορεί να αντιμετωπίζονται σαν βάρδοι", προβλέποντας μια εποχή όπου η δημιουργία games από ανθρώπους θα θεωρείται ξεπερασμένη τέχνη.
Όταν ρωτήθηκε αν το AI θα μπορεί να δημιουργήσει τις φανταστικές ιστορίες που φτιάχνουν οι άνθρωποι, το πάνελ συμφώνησε γενικά ότι θα φτάσει σε αυτό το σημείο. Ο Ο Yoko πρόσθεσε: "Πιστεύω ότι στο κοντινό μέλλον θα περάσουμε από την εποχή που πρέπει να μιμηθούμε το στιλ των αγαπημένων μας δημιουργών, σε μια εποχή που θα μπορούμε να έχουμε τα αγαπημένα μας σενάρια παραγόμενα από AI. Το AI θα προσδιορίζει τις προτιμήσεις των χρηστών και θα δημιουργεί έξυπνα εναλλακτικές διαδρομές που θα θέλουν να διαβάσουν, ενώ οι δυνατότητες προτάσεων θα συνεχίσουν να βελτιώνονται."
Ο Director του Hundred Line, Kazutaka Kodaka, πρόσθεσε ότι αυτό το είδος σχεδιασμού με βάση το AI θα αφαιρέσει από τους παίκτες την ικανότητα να μοιράζονται την ίδια εμπειρία, γεγονός που θα κάνει τα games λιγότερο πιθανό να γίνουν παγκόσμια επιτυχία. Καθώς το AI γίνεται όλο και πιο διαδεδομένο τόσο στη δημιουργική όσο και στην τεχνική πλευρά της ανάπτυξης games, πολλές προσωπικότητες και στελέχη της βιομηχανίας έχουν εκφράσει τις απόψεις τους για την τεχνολογία. Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη της gaming βιομηχανίας έχουν μιλήσει θετικά για το AI, συχνά από τις ίδιες εταιρείες που έχουν κάνει απολύσεις τα τελευταία χρόνια. Ο Director του Kingdom Come 2, Daniel Vávra, δήλωσε ότι ελπίζει πως το AI θα βοηθήσει αυτόν και την ομάδα του να δημιουργούν games πιο γρήγορα, ενώ ο Swen Vincke της Larian Studios έχει ενσωματώσει το AI για την αυτοματοποίηση βαρετών tasks που κανείς δεν θέλει να κάνει.
Η χρήση του AI για την αντικατάσταση δημιουργικών εργασιών, όπως η εικονογράφηση και το voice acting, παραμένει ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη. Η απεργία των voice actors της SAG-AFTRA διανύει ήδη τον ένατο μήνα της χωρίς να φαίνεται λύση στον ορίζοντα, με τις προστασίες ενάντια στο AI να αποτελούν ένα από τα βασικά θέματα διαπραγμάτευσης.