Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Open world RPG από τον Ken Levine!

More
08 Feb 2023 07:02 #269581 by Νίκος Γεωργόπουλος
Έρχεται μέχρι τον Μάρτιο του 2025



Η εταιρεία ανάπτυξης Ghost Games -του Ken Levine- έχει προγραμματίσει το Judas για κυκλοφορία μέχρι τον Μάρτιο του 2025, σύμφωνα με τον οικονομικό προγραμματισμό της Take-Two. Αν φυσικά δεν επηρεαστεί απο καθυστερήσεις.
Αναμένεται για PC, PS5 και Xbox Series X/S.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Feb 2024 09:14 #274879 by Νίκος Γεωργόπουλος
Τρέιλερ στο State of Play



Ο Ken Levine και η Ghost Games παρουσίασαν το story trailer του Judas στο State of Play.
Το FPS έχει στοιχεία από το BioShock 2, τόσο στην First-Person κάμερα, όσο και στην αισθητική του και το voice acting. Η ατάκα του έιναι "Fix what you broke", κάτι που σημαίνει ότι πιθανόν να επισκευάζετε ή/και να συνθέτετε αντικείμενα και να κάνετε crafting .



Το Judas θα κυκλοφορήσει για PC, PS5 και Xbox Series X/S το 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Mar 2024 10:46 #275455 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το Judas του Ken Levine θα είναι ένα procedurally generated Roguelite FPS




Θα έχει open world περιβάλλον.

Το Judas φέρει την υπογραφή του Ken Levine, δημιουργού του BioShock και βρίσκεται σε development εδώ και περίπου 10 χρόνια.

Σήμερα, ο Levine και η εταιρεία ανάπτυξης Ghost Story είναι έτοιμοι να μας παρουσιάσουν τη δουλειά τους: Το Judas είναι ένα narrative-driven FPS στα χνάρια του BioShock, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα procedurally generated Roguelite που λαμβάνει χώρα σε ένα open world περιβάλλον με δυναμικές αλλαγές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Levine, το Judas είναι κατασκευασμένο από «αφηγηματικά Lego»: αναμιγνύοντας procedural generation με κομμάτια διαλόγου και ιστορίας, και δημιουργώντας μία εμπειρία που αντιδρά οργανικά στις αποφάσεις του παίκτη.



Ο Levine δήλωσε τα εξής : «To λέμε ψευδο-procedural γιατί δεν είναι σαν το Minecraft όπου όλα προκύπτουν από μία μαθηματική εξίσωση. Φτιάξαμε όλα τα μικρότερα κομμάτια του Judas και μετά του μάθαμε να φτιάχνει καλά levels, καλή ιστορία και να αντιδρά σε αυτά που κάνεις». Για παράδειγμα, όταν ο παίκτης αλληλεπιδρά με τους κυρίως NPC (ονόματι Tom, Nefertiti και Hope), μπορεί να χτίζει με αυτούς σχέσεις -και όσο οι σχέσεις αυτές αλλάζουν, τόσο αλλάζει και η συμπεριφορά τους προς την πρωταγωνίστρια. Μπορεί να της αποκαλύψουν πολύτιμες πληροφορίες ή να της προκαλέσουν προβλήματα. Ο Levine δήλωσε τα εξής: «Αυτές οι σκηνές συμβαίνουν οπουδήποτε, και υπάρχουν πολυάριθμες τέτοιες αλληλεπιδράσεις. Δεν είναι σε cutscenes . Εμφανίζονται καθώς περπατάς».

Ακόμη ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Judas είναι τα Roguelite στοιχεία του: Το health είναι σπάνιο και δυσπρόσιτο και ο θάνατος είναι μέρος της εμπειρίας. Σύμφωνα με τον Levine, το Judas δεν είναι καθαρόαιμο Roguelite, ούτε Strategy game. Ο Levine κατέληξε λέγοντας τα εξής: «Έχεις την ευκαιρία να βελτιώσεις τον εαυτό σου όταν πεθάνεις, να αλλάξεις το tool chest αλλά και το διαστημόπλοιό σου, το Mayflower».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2025 15:00 #290377 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το Judas είναι η "μεγαλύτερη ριζική απομάκρυνση" του Ken Levine από το BioShock



Πριν από σχεδόν τρία χρόνια, ο Ken Levine παρουσίασε την πρώτη ματιά στο Judas, την αναμενόμενη συνέχεια μετά το BioShock Infinite. Οι παίκτες έχουν ήδη εντοπίσει οπτικές ομοιότητες με τα BioShock games, αλλά σύμφωνα με τον Levine, το Judas αποτελεί «τη μεγαλύτερη ριζική απομάκρυνση» που έχει κάνει από το αρχικό BioShock.

Σε εμφάνισή του στο YouTube show του MrMattyPlays εξήγησε: «Υπάρχουν μέρη του Judas που μοιάζουν περισσότερο με το BioShock και μέρη που είναι πραγματικά, μα πραγματικά ριζικά διαφορετικά. Είμαι σίγουρος ότι οι άνθρωποι παρατηρούν ότι υπάρχει όπλο στο ένα χέρι και δυνάμεις στο άλλο. Έχουμε επίσης ένα πρόσθετο σύστημα hacking που δεν έχουμε δείξει ακόμα πολύ. Αλλά ο τρόπος που λειτουργεί το game, ο τρόπος που γεμίζει ο κόσμος του, και ο τρόπος που επιλέγεις ανάμεσα σε σχέσεις, είναι κάτι που δεν έχουμε ξανακάνει ποτέ. Ο τρόπος που είναι διακοσμημένος ο κόσμος, ο τρόπος που έρχονται οι συναντήσεις, ο τρόπος που επιλέγεις μονοπάτια μέσα στο game — όλα αυτά είναι τόσο ριζικά διαφορετικά. … Αυτό είναι μάλλον η μεγαλύτερη ριζική απομάκρυνση που έχουμε κάνει από τότε που δημιούργησα το BioShock».

Η Judas είναι το όνομα της κεντρικής ηρωίδας του game, που βρίσκεται παγιδευμένη σε ένα διαστημόπλοιο γενεών με το όνομα Mayflower. Το Mayflower μεταφέρει τους τελευταίους επιζώντες της ανθρωπότητας, και το μέλλον τους μπορεί να εξαρτηθεί από τρία ισχυρά άτομα στο σκάφος και τις αποφάσεις της Judas για το αν θα τα προσεγγίσει ως συμμάχους ή αντιπάλους. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Levine περιέγραψε τη νέα μηχανή ιστορίας ως «narrative Legos», ικανή να τοποθετεί σημαντικά γεγονότα σε διαφορετικά σημεία της αφήγησης ανάλογα με τις επιλογές του παίκτη. Επισήμανε επίσης ότι εμπιστεύεται το κοινό του και «είναι εντάξει με το να χάσουν πράγματα» αν επιλέξουν ένα μονοπάτι αντί για κάποιο άλλο. Νωρίτερα το καλοκαίρι, ο Levine είχε τονίσει ότι το Judas θα αποφύγει τα live-service στοιχεία και άλλες μεγάλες gaming τάσεις, προτιμώντας να διατηρήσει την εμπειρία single-player. Επίσης έδειξε πώς οι παίκτες θα δημιουργούν φιλίες ή έχθρες με τους τρεις βασικούς χαρακτήρες του game.

Το Judas δεν έχει προς το παρόν επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Dec 2025 17:00 #291140 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο δημιουργός του Judas έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την πρωταγωνίστρια και το περιβάλλον του



Το Judas του Kevin Levine αποτελεί ένα game που βρίσκεται υπό ανάπτυξη εδώ και αρκετό καιρό και θα είναι το πρώτο του μεγάλο project έπειτα από το Burial At Sea DLC του Bioshock Infinite, το οποίο κυκλοφόρησε το 2014.

Αρκετά στοιχεία του gameplay από το Judas θυμίζουν το interface του BioShock αλλά σύμφωνα με τον Lavine, η ομάδα του δεν το βλέπει ως ένας FPS. Αντιθέτως, το αποκαλούν Judas simulator, όπου Judas είναι το όνομα της πρωταγωνίστριας. Σε blog που δημοσιεύτηκε στο επίσημο site του PlayStation αναφέρονται τα εξής: “Η Judas… καταλαβαίνει τις μηχανές με έναν τρόπο που δεν μπορεί να καταλάβει ποτέ τους ανθρώπους. Αυτό έγινε η μεγαλύτερή της δύναμη… και η μεγαλύτερη αδυναμία. Την τοποθετήσαμε σε έναν κόσμο επιστημονικής φαντασίας, ένα αποικιακό διαστημόπλοιο γεμάτο ρομπότ. Αυτό είναι μια φουτουριστική κατάσταση που κάνει κάποια σαν εκείνη, υπερβολικά δυνατή. Παράλληλα όμως, είναι ένας κόσμος που η προσωπική επιτυχία σχετίζεται με το πόσο καλά μπορείς να ακολουθήσεις τους κανόνες, επειδή η εναντίωση σου προς αυτούς θα οδηγούσε στην αποτυχία της αποστολής. Αυτό την κάνει μία εγκληματία, μια παριά, Ιούδα. Αυτή η ένταση στην καρδιά του χαρακτήρα ήρθε για να δικαιολογήσει τα πάντα για το game, το οποίο σταματήσαμε να σκεφτόμαστε ως ένα FPS και αρχίσαμε να το αποκαλούμε, Judas Simulator. Όλα επιστρέφουν στην βασική ιδέα όπου απλώς αλληλοεπιδράς με τον κόσμο ως Ιούδας”.

Ο Levine σημείωσε ότι η Judas δεν είναι ιδιαίτερα φιλική προς άλλους ανθρώπους, αλλά η αφήγηση του game την αναγκάζει να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις διαφορετικούς ηγέτες στο αποικιακό διαστημόπλοιο που ονομάζεται The Mayflower. Οι επιλογές των παικτών ως Judas θα καθορίσουν το ποιος από τους τρεις θα την θεωρεί σύμμαχο, ενώ οι άλλοι θα την θεωρούν ως εχθρό τους. Το Judas έχει περιγραφεί προηγουμένως ως ένα Roguelite που δημιουργείται διαδικαστικά, το οποίο εκτυλίσσεται σε έναν δυναμικά μεταβαλλόμενο open world χάρτη. Αυτός ο χάρτης είναι το The Mayflower και ο Levine σημείωσε ότι είναι δυναμικό και μέσα στο game και διάφορα σχεδιαστικά elements θα τοποθετηθούν με βάση τις επιλογές που κάνει ο παίκτης. Η lead artist, Karen Segars, είπε τα εξής: “Όταν συναρμολογούμε τις διαρρυθμίσεις μέσα στο game, το σύστημα πρέπει να κατανοήσει τους διάφορους κουβάδες από κομμάτια παζλ και την ιεραρχία του περιεχομένου, ώστε να μπορεί να τα ενώσει με έναν ουσιαστικό τρόπο που να υποστηρίζει την αφήγηση. Πιο αποκλειστικοί και πιο εντυπωσιακοί χώροι μπορούν να έχουν ψηλά ταβάνια, τεράστια παράθυρα και μεγάλους χώρους υποδοχής. Αλλά ο χώρος των Violators είναι στο χαμηλότερο και βρώμικο υπόγειο τμήμα του σκάφους και πρέπει να πάρεις αυτό που αποκαλούμε “Stairway to Hell” για να φτάσεις σε αυτούς, το οποίο διαχωρίζει αυτούς τους χώρους οπτικά και φυσικά”.

Η ημερομηνία κυκλοφορία του Judas παραμένει άγνωστη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.