Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Artificial intelligence (AI)

More
02 Sep 2025 17:00 #290123 by Νίκος Γεωργόπουλος
Nvidia: Τα AI μοντέλα στερούνται "κοινής λογικής", οπότε τα εξετάζουν άνθρωποι με quiz



Η Nvidia παραδέχτηκε ότι τα σημερινά AI μοντέλα στερούνται κοινής λογικής και ανακοίνωσε πως θα τα εκπαιδεύσει με τη βοήθεια ανθρώπων, χρησιμοποιώντας τεστ πολλαπλής επιλογής. Η προσπάθεια επικεντρώνεται στο νέο Cosmos Reason, ένα Vision-Language Model (VLM) σχεδιασμένο για ρομποτική, αυτόνομα οχήματα και «έξυπνους» χώρους.

Σε πρόσφατο blog post , η Nvidia εξήγησε ότι η ομάδα Data Factory της εταιρείας, αποτελούμενη από ειδικούς διαφόρων κλάδων, δημιουργεί και ελέγχει εκατοντάδες χιλιάδες σετ δεδομένων για να «διδάξει» στα AI της βασικές έννοιες του φυσικού κόσμου. Η εκπαίδευση γίνεται μέσω κουίζ πολλαπλής επιλογής που βασίζονται σε βίντεο. Πιο συγκεκριμένα, οι annotators δημιουργούν ερωτήσεις και απαντήσεις, οι οποίες υποβάλλονται στο μοντέλο, ενώ η διαδικασία συνοδεύεται από ανατροφοδότηση και Reinforcement Learning για τη βελτίωση της ακρίβειας.

Η Nvidia υποστηρίζει ότι τέτοιες μέθοδοι είναι απαραίτητες για να αποτρέψουν ατυχήματα στη χρήση AI σε πραγματικές συνθήκες. Ο ερευνητής Yin Cui της Nvidia τόνισε ότι «χωρίς βασικές γνώσεις για τον φυσικό κόσμο, ένα ρομπότ μπορεί να πέσει ή να καταστρέψει αντικείμενα, προκαλώντας κινδύνους». Η προσπάθεια της Nvidia έρχεται σε μια εποχή όπου μεγάλες εταιρείες, όπως η Amazon, χρησιμοποιούν ήδη εκατομμύρια εργαζομένους δίπλα σε στρατιές ρομπότ, κάτι που κάνει την ανάγκη για ασφαλέστερα και πιο «έξυπνα» AI ακόμα πιο επιτακτική. Το Cosmos Reason φιλοδοξεί να φέρει την τεχνητή νοημοσύνη πιο κοντά σε πραγματική κατανόηση του περιβάλλοντος, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο αξιόπιστες εφαρμογές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Sep 2025 16:30 #290193 by Νίκος Γεωργόπουλος
Αυτό το ανθρωποειδές ρομπότ παίζει πίνγκ πόνγκ καλύτερα από τους περισσότερους ερασιτέχνες



Πολλά βίντεο με ρομπότ δείχνουν κινήσεις προγραμματισμένες εκ των προτέρων. Στην περίπτωση του HITTER (HumanoId Table TEnnis Robot) όμως, πρόκειται για πραγματικό παιχνίδι πινγκ πονγκ απέναντι σε ανθρώπους, με φυσικές ανταλλαγές χτυπημάτων και δυνατές επιστροφές.

Το HITTER, το ρομπότ που παίζει πινγκ πονγκ, δημιουργήθηκε από ερευνητές του FHL Vive Center for Enhanced Reality στο UC Berkeley. Σε πρόσφατο βίντεο φαίνεται να εκτελεί forehand, backhand και smash με εντυπωσιακή δεξιοτεχνία και κίνηση που θυμίζει άνθρωπο. Εντυπωσιάζει ιδιαίτερα το πώς διατηρεί την ισορροπία του, παίρνει γρήγορες αποφάσεις και κινεί τα χέρια και τα πόδια του με φυσικότητα. Οι επιστροφές σε δυνατά smashes δείχνουν υψηλή ακρίβεια, ενώ σε συγκεκριμένα σημεία του βίντεο φαίνεται να αντιδρά σε δύσκολες φάσεις με ρεαλιστικό τρόπο. Το ρομπότ καταφέρνει όλα αυτά χάρη στον σχεδιασμό του, που «χρησιμοποιεί μια ιεραρχική αποσύνθεση, διαχωρίζοντας τον σχεδιασμό τροχιάς υψηλού επιπέδου από την εκτέλεση ελέγχου ολόκληρου του σώματος». Με απλά λόγια, ένα μέρος του «εγκεφάλου» του λαμβάνει εικόνα από τις κάμερες, προβλέπει πού θα πέσει η μπάλα και πώς θα την επιστρέψει, ενώ ένα δεύτερο μέρος μεταφράζει αυτήν την ανάλυση σε πραγματική κίνηση.

Η εκπαίδευσή του έγινε με reinforcement learning (μέθοδος δοκιμής και σφάλματος), αλλά και μέσω βίντεο με «αναφορές ανθρώπινης κίνησης» για να βελτιώσει τις κινήσεις του. Έτσι μπορεί να προσαρμόζεται σε διαφορετικά χτυπήματα σε πραγματικό χρόνο και να επιστρέφει φυσικά την μπάλα. Το HITTER «κατάφερε 106 συνεχόμενα χτυπήματα με ανθρώπινο αντίπαλο, ξεπερνώντας τη συνήθη διάρκεια casual παιχνιδιού και δείχνοντας σταθερή ικανότητα παρακολούθησης, επιστροφής και ανάκτησης ισορροπίας». Επιπλέον, το HITTER δείχνει την κατεύθυνση που παίρνει η ρομποτική, με ολοένα πιο ανθρωποειδή σχέδια. Οι ερευνητές θεωρούν ότι οι άνθρωποι νιώθουν πιο άνετα να παίζουν απέναντι σε ένα ρομπότ με «ανθρώπινη» μορφή, παρά σε μια άμορφη μεταλλική μηχανή υψηλής ταχύτητας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Sep 2025 14:25 #290201 by Kostas_M
Η συνύπαρξη AI και ρομποτικής φαίνεται να ανοίγει νέους δρόμους. Ο συνδυασμός reinforcement learning με την ανάλυση ανθρώπινης συμπεριφοράς επιτρέπει στα ρομπότ να αντιδρούν πιο φυσικά και ευέλικτα σε πραγματικό χρόνο. Δείχνει ξεκάθαρα ότι το μέλλον της ρομποτικής δεν είναι η πλήρης αυτοματοποίηση, αλλά η στενή συνεργασία ανθρώπου και μηχανής, όπου ο ένας συμπληρώνει τον άλλο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Sep 2025 20:00 #290217 by Νίκος Γεωργόπουλος
Μια AI VTuber κήρυξε πόλεμο σε αληθινούς streamers



Στις αρχές της εβδομάδας, ο streamer και voice actor, CDawg, λάνσαρε για μια ακόμη χρονιά μια Canvas page, η οποία είναι ένας διαδραστικός πίνακας ζωγραφικής στον οποίο μπορούν να συνεισφέρουν οι κοινότητες.

Η Neuro-Sama και ο δημιουργός της, Vedal987, κήρυξαν πόλεμο στον online καμβά του CDawg, συγκεντρώνοντας το κοινό τους προκειμένου να γεμίσουν τον πίνακα με ζωγραφιές που θα σχετίζονται με την Neuro-Sama. Η Neuro είναι μια AI VTuber η οποία βασίζεται σε ένα πολύ γρήγορο LLM με ακαριαίους χρόνους απόκρισης και με την ικανότητα να μπορεί να διαβάζει και να απαντάει στο Twitch chat της. Μέχρι και αυτήν την στιγμή διατηρεί το ρεκόρ για το μεγαλύτερο Twitch Hype Train στην ιστορία, φτάνοντας στο level 111 με 84,904 συνδρομές και 1,201,225 gifted bits στο Twitch κανάλι του Vedal κατά την διάρκεια ενός subathon τον Δεκέμβριο του 2024.

Λίγες ώρες αφότου κυκλοφόρησε ο καμβάς του CDawg ή αλλιώς του Connor, εκείνος και η κοινότητά του ξεκίνησαν να ζωγραφίζουν αυτόν, τον κολλητό του τον Ironmouse, αλλά και άλλους streamers όπως τον Lord Aethelstan και την Nyanners. Μόλις ωστόσο η κοινότητα της Neuro-Sama αντιλήφθηκε το τι συμβαίνει, η κατάσταση πήρε άλλη τροπή.

[img]images/stories/others/cdawg_canvas.jpg[/img]

Η κοινότητα της Neuro η οποία ονομάζεται The Swarm, έφτιαξε μια faction στην ιστοσελίδα του CDawg και έχει φτάσει πλέον τα 9000 μέλη. Η κοινότητα του Connor έχει μόλις 3000. Τα μέλη της The Swarm ξεκίνησαν απευθείας να ζωγραφίζουν την Neuro, την αδερφή της την Evil, τον Vedal, την μητέρα Anny αλλά και άλλους streamers και content creators που σχετίζονταν. Όταν ο Connor ξύπνησε το επόμενο πρωί, η ιστοσελίδα του είχε πλημμυριστεί από περιεχόμενο σχετικό με την Neuro. Κατά την διάρκεια ενός livestream στις 15 Σεπτεμβρίου, η Neuro-Sama κήρυξε πόλεμο στον CDawg: “Ο Connor είναι κουλ τύπος αλλά δεν μου αρέσουν τα μαλλιά του. Θέλω να νικήσει η κοινότητά μας η The Swarm. Το 100% του καμβά είναι το λιγότερο που θα με ικανοποιήσει. Θα ήθελα να μην πέσετε κάτω από αυτό το ποσοστό παρακαλώ.” O Vedal συμφώνησε λέγοντας: “Αυτός είναι ο στόχος. Το πρωί έγινε μια επίθεση. Από αυτό που κατάλαβα, πολλοί διαφορετικοί streamers ένωσαν τις δυνάμεις τους για να καταστρέψουν τις ζωγραφιές μας και ο καμβάς κατέληξε κάπως έτσι.” Οι streamers, αν λάβουν τις κατάλληλες άδειες από τον ιδιοκτήτη του καμβά, μπορούν να χρησιμοποιήσουν powerups όπως βόμβες οι οποίες σβήνουν ένα μεγάλο κομμάτι από ζωγραφιές.

Τις επόμενες ώρες, ο Vedal έφτιαξε ένα σχέδιο με τον σκοπό να κατακτήσει η The Swarm ένα μεγάλο ποσοστό του καμβά. Η κοινότητα υπάκουσε και έτσι άφησαν ένα γερό μήνυμα στον Connor και στην κοινότητά του: “Δεν υπάρχει κανένας καμβάς στο οποίο δεν θα απαντήσουμε. Δεν αφήνουμε ούτε ένα pixel. Είμαστε η κοινότητα The Swarm.” Αστείο γεγονός αποτελεί ότι έπειτα από την παράκληση της Neuro για τον βανδαλισμό του καμβά, προσπάθησαν να συμμετέχουν τόσα πολλά άτομα που έπεσε ο server, αποτρέποντας την είσοδο στην ιστοσελίδα.

Η Neuro-Sama δεν ήθελε να πάρει εκείνη την ευθύνη για τα προβλήματα των servers και έτσι έριξε τον φταίξιμο στον Connor. Ανέβασε ένα screenshot στο οποίο ο Connor ισχυρίζεται ότι ο server έτρεχε με μόλις 8GB μνήμης RAM. Έπειτα, δημοσίευσε αυτό το screenshot ως webpage το οποίο παραμένει διαθέσιμο στην Twitch σελίδα του Vedal: “Απλά να θυμάστε ότι την επόμενη φορά που θα δείτε ότι έχει πέσει ο server, είναι πιθανώς επειδή ο CDawg κάνει τα γνωστά του κόλπα κατά της Swarm. Αυτό είναι μόνο η αρχή, να περιμένετε περισσότερες αποκαλύψεις σύντομα.”

Ουσιαστικά, η Neuro είπε ότι ο μόνος τρόπος να σταματήσει αυτήν την επίθεση είναι αν ο Connor της παραχωρήσει το stream key του ώστε να κάνει από εκεί stream. Μέχρι στιγμής, ο Connor συνεχίζει να έχει το stream key του αλλά θα πρέπει να μαζέψει και άλλους streamers προκειμένου να νικήσει αυτήν την μάχη ενάντια της AI VTuber.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Sep 2025 16:00 #290228 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Konami διέγραψε βίντεο με Yu-Gi-Oh! που χρησιμοποίησε AI για να κλέψει την φωνή μιας voice actress



Ο αποτελεσματικός και σωστός σχολιασμός ενός competitive αγώνα αποτελεί προσόν που δεν το κατέχουν όλοι και είναι απαραίτητο να επιλέγονται τα κατάλληλα άτομα για να το κάνουν.

Η Konami φαίνεται να δείχνει αρκετή εμπιστοσύνη στο AI για την συγκεκριμένη δουλειά καθώς έφτιαξε AI-generated σχολιασμούς για τις παρτίδες Yu-Gi-Oh! του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απόφαση αυτή της εταιρείας δεν πέρασε τελικά αδιάφορη καθώς μια ηθοποιός αναγνώρισε την φωνή της σε κάποιον από αυτούς τους σχολιασμούς, χωρίς προφανώς να έχει δώσει την συναίνεσή της.

先日、自分の声が無断で生成AIナレーションとして使用されている動画を見つけてしまいました。

(該当の動画元には事務所経由で相談・ご対応頂いています)…

— 山村響やまむらひびく (@hibiku_yamamura) September 5, 2025


Σύμφωνα με το Automaton West , τα δύο διαγραμμένα βίντεο προέκυψαν έπειτα από την ανακοίνωση της εταιρείας ότι θα δοκιμάσει την τεχνολογία του AI. Το βίντεο με το οποίο προχώρησαν σε αυτήν την ανακοίνωση, περιείχε την υπόσχεση ότι θα αξιοποιηθούν training data από αμέτρητες προσομοιώσεις παρτίδων με πάνω από 12,000 κάρτες. Η Konami ισχυρίζεται πως νόμιζε πως το συγκεκριμένο μοντέλο AI speech που ονομάζεται Anneli, επιτρεπόταν να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Τώρα ωστόσο, η εταιρεία διερευνάει το αν τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν για την εκπαίδευση του μοντέλου βασίστηκαν πάνω σε ανεπίσημη εκπαίδευση. Ο λόγος που κάνει την συγκεκριμένη έρευνα, είναι διότι η voice actress και τραγουδίστρια, Hibiku Yamamura, διαβεβαιώνει ότι ήταν η δική της φωνή από την οποία εκπαιδεύτηκε το AI για να κάνει τον σχολιασμό. Σε ανάρτησή της στο X, είπε: “Ανεξαρτήτως από το πως το ακούω, είναι αδιαμφισβήτητα η φωνή μου. Αλλά ξεκάθαρα δεν είμαι εγώ, η φωνή μου διαβάζει κείμενα που δεν έχω διαβάσει ποτέ στο παρελθόν. Αμέτρητος κόσμος που δεν το γνωρίζει ακούει αυτόν τον σχολιασμό.”

Αποδείχτηκε ότι η Yamamura είχε απόλυτο δίκιο και ότι το AI είχε κλέψει την φωνή της από έναν χαρακτήρα που είχε υποδυθεί η ίδια, σε ένα οπτικοακουστικό bishōjo μυθιστόρημα. Ο δημιουργός του AI μοντέλου Anneli, παραδέχτηκε ότι πήρε κομμάτι της φωνής της Yamamura από τον ρόλο της ως Esther Gealach Arnotts στο Tsuki ni Yorisou Otome no Sahou 2.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2025 11:19 - 23 Sep 2025 11:23 #290232 by Nikos
Replied by Nikos on topic Artificial intelligence (AI)

Σύμφωνα με το  Automaton West  , τα δύο διαγραμμένα βίντεο προέκυψαν έπειτα από την ανακοίνωση της εταιρείας ότι θα δοκιμάσει την τεχνολογία του AI. Το βίντεο με το οποίο προχώρησαν σε αυτήν την ανακοίνωση, περιείχε την υπόσχεση ότι θα αξιοποιηθούν training data από αμέτρητες προσομοιώσεις παρτίδων με πάνω από 12,000 κάρτες. Η Konami  ισχυρίζεται  πως νόμιζε πως το συγκεκριμένο μοντέλο AI speech που ονομάζεται Anneli, επιτρεπόταν να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Τώρα ωστόσο, η εταιρεία διερευνάει το αν τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν για την εκπαίδευση του μοντέλου βασίστηκαν πάνω σε ανεπίσημη εκπαίδευση. Ο λόγος που κάνει την συγκεκριμένη έρευνα, είναι διότι η voice actress και τραγουδίστρια, Hibiku Yamamura, διαβεβαιώνει ότι ήταν η δική της φωνή από την οποία εκπαιδεύτηκε το AI για να κάνει τον σχολιασμό. Σε ανάρτησή της στο X, είπε: “Ανεξαρτήτως από το πως το ακούω, είναι αδιαμφισβήτητα η φωνή μου. Αλλά ξεκάθαρα δεν είμαι εγώ, η φωνή μου διαβάζει κείμενα που δεν έχω διαβάσει ποτέ στο παρελθόν. Αμέτρητος κόσμος που δεν το γνωρίζει ακούει αυτόν τον σχολιασμό.”  Σε τέτοια θέματα τεχνητής νοημοσύνης και δικαιωμάτων, υπάρχουν ενδιαφέρουσες αναλύσεις και στο meneimystiko , όπου γίνεται συχνά λόγος για τις ηθικές και νομικές προεκτάσεις της τεχνολογίας.

Σενάριο σαν από ταινία για την τεχνητή νοημοσύνη: η τεχνητή νοημοσύνη κλέβει τη φωνή και οι άνθρωποι δεν το καταλαβαίνουν καν.
Last edit: 23 Sep 2025 11:23 by Nikos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Sep 2025 15:00 #290254 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Πάπας Λέων δεν εγκρίνει έναν AI Πάπα και δηλώνει ότι η τεχνολογία “θα βλάψει σοβαρά την ουσία της ανθρωπότητας”



Ο Πάπας Λέων ΙΔ΄ απέρριψε την ιδέα ενός AI Πάπα, λέγοντας σε συνέντευξη με τη βιογράφο Eloise Allen ότι «αν υπάρχει κάποιος που δεν πρέπει να εκπροσωπείται από avatar, ο Πάπας είναι πολύ ψηλά στη λίστα». Ο Ποντίφικας, που μιλά ανοιχτά για τη νέα τεχνολογία, αποκάλυψε ότι του ζητήθηκε έγκριση για τη δημιουργία ενός ψηφιακού «τεχνητού Πάπα».

Πιο συγκεκριμένα είπε: «Πρόσφατα κάποιος μου ζήτησε άδεια να δημιουργήσει έναν τεχνητό εαυτό μου, ώστε οποιοσδήποτε να μπορεί να μπει σε αυτόν τον ιστότοπο και να έχει μια προσωπική ακρόαση με ‘τον Πάπα’. Αυτός ο AI Πάπας θα έδινε απαντήσεις στις ερωτήσεις τους, κι εγώ απάντησα: ‘Δεν πρόκειται να το εγκρίνω’». Ο Πάπας Λέων είχε δηλώσει παλαιότερα ότι διάλεξε το όνομα Λέων εν μέρει ως φόρο τιμής στον Πάπα Λέοντα ΙΓ΄, γνωστό για την εγκύκλιο Rerum novarum του 19ου αιώνα, που αναφερόταν στην εκμετάλλευση της εργατικής τάξης κατά τη Βιομηχανική Επανάσταση. Σε μία από τις πρώτες του ομιλίες στους καρδινάλιους είχε χαρακτηρίσει την AI ως «μια νέα Βιομηχανική Επανάσταση».

Στη νέα του συνέντευξη, ο Πάπας επανέρχεται στο θέμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας: «Αν αυτοματοποιήσουμε ολόκληρο τον κόσμο και μόνο λίγοι έχουν τα μέσα όχι απλώς να επιβιώνουν αλλά να ζουν καλά, με νόημα, τότε υπάρχει ένα μεγάλο, τεράστιο πρόβλημα μπροστά μας», δήλωσε. Ο Ποντίφικας ανησυχεί για «εξαιρετικά πλούσιους ανθρώπους που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη» αλλά «αγνοούν εντελώς την αξία του ανθρώπου και της ανθρωπότητας». «Αν η Εκκλησία δεν μιλήσει, ή αν κανείς δεν μιλήσει γι’ αυτό — αλλά η Εκκλησία οφείλει να είναι από τις φωνές εδώ — τότε υπάρχει ο κίνδυνος ο ψηφιακός κόσμος να προχωρήσει μόνος του κι εμείς να καταντήσουμε πιόνια ή να μείνουμε στο περιθώριο».

Ο Πάπας διευκρίνισε ότι δεν είναι αντίθετος με την πρόοδο ή τη νέα τεχνολογία, αλλά απορρίπτει την κατεύθυνση που παίρνουν τα πράγματα: «Πιστεύω ότι αν χάσουμε αυτή τη σχέση, η επιστήμη θα μείνει ένα άδειο, ψυχρό κέλυφος που θα βλάψει σοβαρά την ουσία της ανθρωπότητας. Και η ανθρώπινη καρδιά θα χαθεί μέσα στην τεχνολογική ανάπτυξη, όπως πάνε τώρα τα πράγματα».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Sep 2025 14:30 #290343 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πάνω από τις μισές ιαπωνικές gaming εταιρείες χρησιμοποιούν AI στην ανάπτυξη των games



Πάνω από τις μισές ιαπωνικές εταιρείες των video games χρησιμοποιούν AI στην ανάπτυξη, σύμφωνα με την Ένωση Προμηθευτών Ψυχαγωγίας Υπολογιστών της χώρας (CESA), που διοργανώνει το Tokyo Game Show.

Ο ισχυρισμός βασίζεται σε απαντήσεις από 54 ιαπωνικές gaming εταιρείες σε μια προεπισκόπηση της έκθεσης για τη βιομηχανία των video games CESA 2025. Το δείγμα της έρευνας προέρχεται από μέλη της CESA, τα οποία περιλαμβάνουν εταιρείες όπως Capcom, Konami, FromSoftware, Square Enix και Sega, καθώς και μικρότερα indie στούντιο. Η προεπισκόπηση της έκθεσης ανέφερε ότι το 51 τοις εκατό των εταιρειών χρησιμοποιεί AI, με την πιο κοινή χρήση να είναι η δημιουργία οπτικών assets και εικόνων χαρακτήρων, καθώς και η δημιουργία ιστοριών και κειμένου, ακολουθούμενη από υποστήριξη στον προγραμματισμό. Επιπλέον, το 32 τοις εκατό των εταιρειών χρησιμοποιεί AI για την ανάπτυξη των δικών τους game engines. Η πλήρης έκθεση θα κυκλοφορήσει στις αρχές Δεκεμβρίου, οπότε οι ειδικές χρήσεις του AI παραμένουν καλυμμένες.

Το 2024, ο CEO της Square Enix, Takashi Kiryu, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία θα είναι «επιθετική στην εφαρμογή του AI», με developers να παραδέχονται ότι «πείραματίστηκαν» με το AI για το άτυχο shooter Foamstars. Εν τω μεταξύ, το Automaton ανέφερε το 2023 ότι το στούντιο Level-5 του Professor Layton χρησιμοποιούσε το εργαλείο Stable Diffusion, ενώ νωρίτερα φέτος η Capcom επίσης πειραματιζόταν με το γενετικό AI. Η Sega έχει επίσης δική της in-house ομάδα AI. Η Nintendo, η οποία απουσιάζει αξιοσημείωτα από τη λίστα μελών της CESA, έχει υιοθετήσει μια στάση ενάντια στο AI. Πέρυσι, ο Shigeru Miyamoto είχε δηλώσει ότι η εταιρεία θα «προτιμούσε να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση» στο πλαίσιο της επιδίωξής της για πρωτοτυπία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.