καλησπερα παιδια ευχαριστω για το χρονο σας...
1) δεν ειναι Laptop αλλα desktop με Vista Home Premium Sp2. επειδη στην Αγγλια ειχα cable modem δε ξερω μηπως πρεπει να μπω στη σελιδα του ρουτερ μου κ απο εκει να κανω κατι...
2) εψαξα κ βρηκα στο ιντερνετ τους τελευταιους drivers....το συγκεκριμενο airdata 54 usb wireless adapter τρεχει με τους drivers tis Realtek. τους κατεβασα κ τους εγκατεστησα ολα μια χαρα! Σημειωστε δε...οτι πριν κανω εγκατασταση τα windows δε βρηκαν οδηγο για το usb

επειδη δε λειτουργει, δοκιμασα με τα windows config να βρω ακρη αλλα ματαια.
3) προσπαθω να συνδεθω στο δικτυο του σπιτιου μου με αυτο το usb wireless adapter και δε βρησκει τπτ
4) συνδεομαι με καλωδιο ethernet apo to router μεχρι στιγμης αλλα λογω δωματιου δε μπορω να παραμεινω με αυτο.....γιαυτο αγορασα το συγκεκριμενο usb.
ΥΓ: κατω δεξια, στο εικονιδιο τις realtek, μου βγαινουν κοκκινες παυλιτσες σε σχημα ραμπας. παω το mouse πανω κ λεει disconnected.
ελπιζω να σας βοηθησα.....καπως!!