Βάλε τα windows 7, και αξιόπιστα είναι, και ποιο ελαφριά από τα vista και τρέχουν κάθε τελευταίο παιχνίδι, έχουν ακόμη και directX 11 που στα XP ούτε στον ύπνο τους δεν θα υπάρχει, υποστηρίζουν περισσότερα GB ram και όλες τις τελευταίες τεχνολογίες που κυκλοφορούν.(+trim αν έχεις SSD δίσκο)
Εκτός από όλα αυτά αξιοποιούν πλήρως όλο το hardware που κυκλοφορεί. Με τα XP είτε έχεις PC του 2003 είτε του 2010 το ίδιο πράμα είναι σε ταχύτητα, το σκοτώνεις τελείως το μηχάνημα. 9 χρονών λειτουργικό έφτασε πλέον στο τέλος του. Εγώ από το 2007 τα έχω αποχαιρετήσει οριστικά.