Μεσω Hamachi εχεις στατικη ΙΡ επειδη δημιουργει μια εικονικη καρτα δικτυου και το συστημα νομιζει οτι εχεις συνδεθει σε καποιο LAN. Αλλα για να παιξει καποιος μαζι σου πρεπει να εχει και αυτο το Hamachi, αλλιως δε παιζει.
Kανονικη static IP μπορει να σου αποδωσει μονο ο παροχος σου επειδη μεσω αυτου συνδεεσαι στο ιντερνετ. Οι πιο πολλοι παροχοι την θεωρουν επιπλεον υπηρεσια (και οτι την χρησιμοποιουν κυριως επαγγελματιες) και για αυτο στη χρεωνουν παραπανω. Καποιοι τη παρεχουν χωρις επιπλεον χρεωση, προσωπικα ξερω σιγουρα την NetOne οτι το κανει:
www.netone.gr/default.aspx?id=2&aid=2#internet
τωρα για τους αλλους θελει λιγο ψαξιμο...