peri100 wrote: Παιδια τις τελευταιες μερες δεν μπορω να παιξω παιχνιδια οπως L2 kai css.Καθως ξεκιναω το game το pc κολλαει και ακουγεται ενα μπιμ και μετα ολα παγωνουν.Προσφατα εκανα μια αναβαθμιση (Core2Quad 1.66 , GeForce 9600 Gt 512mb , RAM 2GB DDR3,motherpoard asus P5P43TD PRO ,και ενα τροφοδοτικο thermaltake 500W).Δεν ξερω τι μπορει να φταιει και συνεχεια κολλανε τα games.Εχετε καμια ιδεα για τη λυση του προβληματος???

Xμμμ περίεργο δοκίμασε να κανεις ένα online scan να δεις μήπως έχεις ιο(εδώ :
www.kaspersky.com/virusscanner
) άμα μπορείς κατέβασε τα γραφικά στο game και ξανά άνοιξε το ...κανε αυτά και πες μας !