Van Basten7 wrote: Εγώ το κάνω αυτό με photoshop....!
και αν δεν μπορεις να το αγωρασεις τι θα κανεις ? θα αρκεστεις σε αυτο το προγραμμα ...
Frank16 wrote: απ οτι καταλαβα εσυ θες να ''απομονωσεις'' ενα κομματι της φωτογραφιας ?
αν ισχυει αυτο:
[center:1d9uzq9j]
6 απλα βηματα
[/center:1d9uzq9j]
Βημα 1
επιλεγεις το συγκεκριμένο εργαλειο
Βημα 2
πας στο σημειο που θες να ''κρατησεις'' και κανεις κλικ, μετα το ''τραβας'' ωστε να μπει μεσα στο πλαίσιο το τμημα της εικονας που θες.
Βημα 3
απ το μενου πατας επεξεργασια και μετα αντιγραφη
Βημα 4
ανοιγεις ξανα το προγραμμα, και παλι απ το μενου επιλεγεις επεξεργασια και μετα επικολληση
Βημα 5
το αποτελεσμα
Βημα 6
απ το μενου επιλεγεις ''αρχειο'' και μετα ''αποθηκευση ως''