Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Nintendo: Γενική συζήτηση

More
05 Apr 2025 05:00 #285176 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Ιαπωνική αστυνομία συνέλαβε modder που πουλούσε modded Nintendo Switch



H ιαπωνική αστυνομία συνέλαβε έναν άνδρα που κατηγορείται για modding και πώληση κονσολών Nintendo Switch.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που συλλαμβάνεται κάποιος ύποπτος για παραβίαση του νόμου περί εμπορικών σημάτων της Ιαπωνίας λόγω χειρισμού modded κονσολών Switch. Ο 58χρονος ύποπτος φέρεται να είχε δημιουργήσει μια επιχείρηση για modding μεταχειρισμένων κονσολών Switch, ώστε να παίζουν πειρατικά games, και να τις μεταπωλεί για 28.000 yen (περίπου 174,5 ευρώ). Ο άνδρας, που έχει παραδεχθεί την κατηγορία, πρόσφερε επίσης ένα πακέτο με 27 πειρατικά games που μπορούσαν να παιχτούν στις modded κονσόλες, με επιπλέον χρέωση.

Αυτή η είδηση έρχεται λίγες μόνο μέρες μετά τη δήλωση της εταιρείας ότι ενισχύει τη στάση της ενάντια στο παράνομο emulation.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2025 09:00 #285184 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο μέσος ετήσιος μισθός στη Nintendo μειώθηκε το 2024 στα 59.000 ευρώ



Ο μέσος μισθός στη Nintendo μειώθηκε το 2024 στα 9,62 εκατομμύρια γιεν, δηλαδή 59.000 ευρώ. Παραμένει όμως η δεύτερη υψηλότερα αμειβόμενη εταιρεία στην Ιαπωνία.

Όπως παρατήρησε το Automaton , το επιχειρηματικό περιοδικό Diamond Online ανέφερε πληροφορίες για μισθούς εταιρειών που βασίζονται στην περιοχή Kansai της Ιαπωνίας, αποκαλύπτοντας ότι οι υπάλληλοι της Nintendo έχουν μέση αποδοχή ύψους 9.62 εκατομμύρια γιεν - που αντιστοιχεί περίπου σε 59.000 ευρώ.

Το Diamond Online υποθέτει ότι η μέση αποδοχή της Nintendo έχει πέσει λόγω της μείωσης των καθαρών πωλήσεων και του λειτουργικού κέρδους - μείωση κατά 5,5% και 14,9% αντίστοιχα - το 2023.

Στο τέλος της οικονομικής χρονιάς της Nintendo που έγινε τον Μάρτιο του 2024, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,4% και το λειτουργικό κέρδος είχε ανακάμψει κατά 4,9%, υπονοώντας ότι η μέση αποδοχή μπορεί να αυξηθεί για τους υπαλλήλους της Nintendo μέχρι το τέλος αυτής της οικονομικής χρονιάς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Apr 2025 08:00 #285231 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Nintendo έχασε την δικαστική διαμάχη με το super market Super Mario στην Costa Rica



Η Nintendo έχασε δικαστική διαμάχη με το super market Super Mario στην Costa Rica.

Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει την συγκεκριμένη ονομασία επειδή είναι ένα super market και ιδρύθηκε από έναν άντρα που ονομάζεται Mario. Όμως παρόλο που λειτουργεί με αυτό το όνομα εδώ και δεκαετίες, η Nintendo ξεκίνησε να ασχολείται μαζί του, όταν ο γιός του Mario, Charlito επιχείρησε να ανανεώσει το εμπορικό του σήμα. Στην σελίδα του μαγαζιού στο Facebook, ο Charlito εξήγησε ότι είχε κατοχυρώσει την ονομασία Super Mario λίγο μετά την αποφοίτησή του από το πανεπιστήμιο, το 2013. Πέρυσι ήρθε η ώρα για την ανανέωση της κατοχύρωσης όπου τράβηξε τελικά και την προσοχή της Nintendo

Ο ίδιος δήλωσε: "Ευχαριστών θερμά τον νομικό μου σύμβουλο και λογιστή José Edgardo Jimenez Blanco που ανέλαβε την κατοχύρωση και την μετέπειτα μάχη για τα δικαιώματα του ονόματος. Για μία στιγμή σκεφτήκαμε να τα παρατήσουμε. Πως θα μπορούσαμε να κερδίσουμε ενάντια σε ένα τέτοιο εμπορικό τέρας; Ειδικά με τα νομικά έγγραφα που είχαν καταθέσει για να εξασφαλίσουν την νίκη τους. Παρόλα αυτά ο Edgardo και εγώ αντισταθήκαμε και λίγες μέρες πριν λάβαμε καλά νέα. Το SÚPER MARIO ήρθε για να μείνει."

Παρόλο που η Nintendo έχει κατοχυρώσει την ονομασία Super Mario παγκοσμίως σε πολλές κατηγορίες, όπως video games, ρούχα και παιχνίδια, όπως φαίνεται δεν είχε κάνει κάποια δήλωση για τις ονομασίες super market. Σύμφωνα με τον Charlito, αυτός ήταν και ο λόγος που το Εθνικό Μητρώο της Costa Rica πήρε το μέρος του super market. Επιπλέον το λογότυπο του μαγαζιού δεν έχει καμία αναφορά στην Nintendo. Πρόκειται για ένα απλό κίτρινο και μπλε σχέδιο με τις λέξεις: "Super Mario - Su lugar de confianza (Το μέρος που εμπιστεύεστε)".

Μετά την νίκη του, ο Charlito ανέβασε ένα βίντεο όπου έδειξε και τον πατέρα του και είπε: "Ο άνδρας που βλέπετε εδώ είναι ο Don Mario, είναι ο μπαμπάς μου και βρίσκεται εδώ 52 χρόνια και είναι ο Super Mario. Τώρα βρισκόμαστε στα trends και όλοι μιλάνε για εμάς και την απόφαση του Εθνικού Μητρώου που ήταν υπέρ μας για την ονομασία Super Mario."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Apr 2025 03:30 #285323 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Berkshire Hathaway ήθελε να εξαγοράσει την Nintendo



Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Activision, Bobby Kotick, ο Charlie Munger της Berkshire Hathaway είχε ενδιαφερθεί κάποτε να αγοράσει τη Nintendo, ή τουλάχιστον να εξερευνήσει αυτήν την πιθανότητα.

Ο Kotick σε συνέντευξή του είχε δηλώσει ότι ο Munger δεν ήταν fan των video games, αλλά έβλεπε μια ευκαιρία για να επενδύσει στον κλάδο. Ένα από τα πιθανά του σχέδια ήταν η εξαγορά της Nintendo. "Κοιτούσα μερικές άλλες εταιρείες στον κλάδο σας. Αν αγοράζαμε τη δική σου, θα έπρεπε να αγοράσουμε και τη Nintendo," θυμάται ο Kotick να λέει ο Munger. "Την έχετε εξετάσει;" Ο Kotick απάντησε πως "Ναι, εκείνη την εποχή η Nintendo διαπραγματευόταν στα 13 δισεκατομμύρια, με 7 δισεκατομμύρια σε μετρητά."

Ο Munger τότε φέρεται να είπε: "Δεν νομίζω ότι κάτι θα πάει στραβά όσο είμαι ζωντανός, και αν πάει στραβά αφού πεθάνω, απλά θα το αποδώσουν στις τρέλες ενός 82χρονου. Οπότε, δεν χρειάζεται να ανησυχείς μήπως με απογοητεύσεις." Αυτό συνέβη σε μια περίοδο όπου η γαλλική Vivendi αναγκαζόταν να πουλήσει το μερίδιό της στην Activision, και η Berkshire Hathaway εξέταζε το ενδεχόμενο αγοράς του. Τελικά, όμως, η Activision αγόρασε η ίδια το μερίδιό της από τη Vivendi.

Κατά τη διάρκεια ενός γεύματος με τον Munger, ο Kotick ζήτησε συμβουλές για το πώς να δομήσει την εξαγορά από τη Vivendi. Ο Munger τότε είπε πως ήθελε να χρηματοδοτήσει την εξαγορά. Όταν ο Munger σηκώθηκε να πάει στην τουαλέτα, ο Brian Kelly της Activision είπε στον Kotick: "Αν ο Munger θέλει να αγοράσει, τότε πρέπει να θέλουμε κι εμείς." Παρόλα αυτά, ο Munger δεν συμπαθούσε τα video games. Ο Kotick αποκάλυψε ότι τα θεωρούσε "ένα βήμα πριν τον τζόγο", λέγοντας: "Εκμεταλλεύεστε τον εθισμό των ανθρώπων."

Ο Kotick αντέδρασε λέγοντας: "Δεν εκμεταλλεύομαι τίποτα. Τους προσφέρω χαρά και διασκέδαση. Αν δοκίμαζες ένα video game, θα το καταλάβαινες." Τελικά, η Berkshire Hathaway δεν αγόρασε ποτέ τη Nintendo. Ο Munger απεβίωσε το 2023, σε ηλικία 99 ετών. Η Berkshire Hathaway διαθέτει αυτή τη στιγμή πάνω από 325 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και, θεωρητικά, θα μπορούσε να αγοράσει σχεδόν οποιαδήποτε εταιρεία στην αγορά. Ωστόσο, δεν έχει δείξει καμία πρόθεση να επενδύσει στην gaming βιομηχανία.

Η Microsoft προσπάθησε επίσης να αγοράσει τη Nintendo

Πριν από περισσότερα από 20 χρόνια, η Microsoft προσπάθησε να εξαγοράσει τη Nintendo. Ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Steve Ballmer, έστειλε στελέχη στην Ιαπωνία για να συζητήσουν την ιδέα, αλλά η ομάδα της Microsoft αντιμετωπίστηκε με γέλια και η συζήτηση δεν προχώρησε. Παρότι η Berkshire Hathaway δεν μπήκε στον χώρο του gaming μέσω εξαγοράς, το 2022 έκανε μια τεράστια επένδυση, αγοράζοντας σχεδόν 15 εκατομμύρια μετοχές της Activision Blizzard λίγο πριν η Microsoft ανακοινώσει την πρόθεσή της να αγοράσει την εταιρεία. Η Berkshire πλήρωσε περίπου 66,50 δολάρια ανά μετοχή και, όταν η Microsoft ανακοίνωσε τη συμφωνία εξαγοράς, η αξία των μετοχών εκτοξεύθηκε. Τελικά, η εξαγορά της Activision Blizzard εγκρίθηκε με τιμή 95 δολάρια ανά μετοχή, πράγμα που σημαίνει ότι η Berkshire πέτυχε τεράστιο κέρδος από την επένδυση.

Προβλήματα με το Game Pass

Στη συνέντευξή του, ο Bobby Kotick μίλησε για την εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft, ύψους 75,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποκαλύπτοντας ότι αυτός και ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella, "έκλεισαν τη συμφωνία μέσα σε μόλις τρεις ημέρες". Παρόλο που η έγκριση της συμφωνίας από τις ρυθμιστικές αρχές πήρε πάνω από ένα χρόνο, ο βασικός σχεδιασμός ολοκληρώθηκε μέσα σε 72 ώρες. Η μοναδική διαφωνία που είχαν ο Kotick και ο Nadella αφορούσε το Game Pass. Ο Kotick ανέφερε ότι το World of Warcraft έχει επιτυχία με τη συνδρομή των 15 δολαρίων τον μήνα, μόνο για ένα video game. Είχε αναρωτηθεί: "Γιατί να το βάλω στο Game Pass;". Συγκεκριμένα, δήλωσε: "Είπα σε αυτούς τους τύπους, 'Γιατί να ανταλλάξουμε τα ευέλικτα επιχειρηματικά μας μοντέλα με κάτι που μπορεί να μην είναι στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη;' Δεν πίστευα σε αυτό. Αλλά το καλό για τη Microsoft είναι ότι... μπορεί να πάρει αυτό το ρίσκο."

Ο Kotick δεν είναι ο μόνος που αμφισβήτησε το οικονομικό μοντέλο του Game Pass. Η Devolver Digital ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επέκριναν την υπηρεσία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick, δήλωσε ότι η κυκλοφορία νέων games στο Game Pass δεν έχει νόημα για την εταιρεία του. Ωστόσο, υπάρχουν και θετικά παραδείγματα. Κάποια games έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους μέσω του Game Pass.Ο John Romero, δημιουργός του Doom, δήλωσε πρόσφατα ότι το Game Pass δεν βλάπτει τις εταιρείες. Η ίδια η Microsoft έχει παραδεχτεί ότι το Game Pass μπορεί, σε ορισμένες περιπτώσεις, να μειώσει τις πωλήσεις των games, αλλά όχι πάντα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2025 00:00 #285468 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Nintendo κέρδισε μακροχρόνια δικαστική διαμάχη με Γαλλικό πειρατικό site



Η Nintendo κέρδισε τη μακροχρόνια δικαστική διαμάχη με την Dstorage η οποία τρέχει το πειρατικό site 1fichier.com και θεωρεί την νίκη σημαντική για ολόκληρη την gaming βιομηχανία.

Η ετυμηγορία ήρθε μετά από χρόνια ακροάσεων και εφέσεων και δηλώνει ότι οποιαδήποτε εταιρεία με βάση την Ευρώπη που κάνει file-sharing πρέπει να αφαιρέσει τα παράνομα αντίτυπα των games όταν της το ζητήσει ο κάτοχος των πνευματικών δικαιωμάτων. Αν δεν το κάνουν θα θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις πράξεις τους και θα τους επιβληθούν μεγάλα πρόστιμα.

Η Nintendo δήλωσε: "Η Nintendo είναι ευχαριστημένη με την απόφαση του δικαστηρίου ενάντια στην Dstorage και θεωρεί ότι δεν είναι μόνο σημαντική για την Nintendo αλλά και ολόκληρη την βιομηχανία του gaming. Το Ανώτατο Δικαστήριο της Γαλλίας δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι οι providers όπως το 1fichier.com δεν είναι ένας ασφαλής παράδεισος για μοιρασιά παράνομου περιεχομένου. Το μήνυμα της Nintendo προς τους καταναλωτές είναι να μην κατεβάζουν πειρατικά αντίτυπα των games της Nintendo καθώς μεγαλώνει το ρίσκο στο να υπάρχουν δυσλειτουργίες στην εμπειρία των νόμιμων games στα γνήσια hardware της Nintendo."

Η Nintendo έκανε μήνυση στην Dstorage όταν αγνόησε τα αιτήματά της για να σταματήσει να μοιράζεται παράνομα αντίτυπα των games της. Το 2021 το Δικαστήριο του Παρισιού επιβεβαίωσε ότι η Dstorage πράγματι πουλούσε παράνομα games και της υπεβλήθη πρόστιμο 935.000€ προς την Nintendo. Η Dstorage έκανε έφεση αλλά έχασε ξανά το 2023 και το πρόστιμο ανέβηκε για να καλύψει τα έξτρα κόστη. Τελικά η υπόθεση κατέληξε στο Ανώτατο Δικαστήριο της Γαλλίας, όπου η Dstorage ισχυρίστηκε ότι θα έπρεπε να υπάρχει δικαστική εντολή για να αφαιρέσει περιεχόμενο από τις υπηρεσίες της. Το δικαστήριο απέρριψε αυτόν τον ισχυρισμό και βρέθηκε υπέρ της Nintendo.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2025 18:00 #285565 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο πρόεδρος της Nintendo μίλησε για το AI εν μέσω ανησυχιών για απολύσεις: "Θα υπάρχει πάντα η ανθρώπινη πινελιά"



Το AI παραμένει ένα από τα πιο σημαντικά θέματα στην gaming βιομηχανία και όχι μόνο και πλέον ο πρόεδρος της Nintendo of America, Doug Bowser, μοιράστηκε τις απόψεις του πάνω στο ζήτημα.

Μιλώντας στο CNBC , ο Bowser δήλωσε ότι βλέπει ευκαιρίες για το AI να βελτιώσει την παραγωγικότητα σε ορισμένους τομείς, αλλά όταν πρόκειται για την ανάπτυξη games, οι άνθρωποι θα έχουν πάντα τον πρώτο ρόλο. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: “Αν οι developers επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν το AI και αυτή τη στιγμή αυτό είναι ένα θέμα συζήτησης στη Nintendo δεν είναι ο μόνος τρόπος ανάπτυξης games. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι αυτό που κάνει τα games μας ξεχωριστά είναι οι δημιουργοί μας. Οι καλλιτεχνικές τους ικανότητες. Η ενόρασή τους στο πώς παίζει ο κόσμος. Πάντα θα υπάρχει μια ανθρώπινη πινελιά και μια ανθρώπινη εμπλοκή στο πώς αναπτύσσουμε και δημιουργούμε τα games μας.” Πρόσθεσε επίσης ότι το AI δεν διαφέρει από καμία άλλη νέα τεχνολογία που έχει εμφανιστεί στην αγορά, σημειώνοντας πως η Nintendo μπορεί να επιλέξει να τη χρησιμοποιήσει αν βοηθήσει στη δημιουργία καλύτερης εμπειρίας gameplay.

Φαίνεται ότι τα στελέχη της Nintendo έχουν κοινή γραμμή ως προς το θέμα του AI, καθώς τα λόγια του Bowser αντικατοπτρίζουν αυτά του προέδρου της Nintendo, Shuntaro Furukawa, από το 2023. Τότε, είχε δηλώσει πως η Nintendo θα μπορούσε να αξιοποιήσει το AI όπως κάθε νέα τεχνολογία, αλλά τα games δεν θα φτιαχτούν μόνο από την τεχνολογία. Ο δημιουργός του Mario, Shigeru Miyamoto, από την άλλη, είχε πει πως η Nintendo δεν θα σπεύσει να ενσωματώσει το AI μόνο και μόνο επειδή το κάνουν άλλες εταιρείες.

Από την άλλη πλευρά, η Electronic Arts μέσω του διευθύνοντα συμβούλου Andrew Wilson, πιστεύει ότι το AI θα μπορούσε να βοηθήσει στην ταχύτερη ανάπτυξη games. Η Microsoft έχει επενδύσει βαθιά στο AI και έχει δηλώσει ότι θα ενσωματώνεται σε κάθε προϊόν της, περιλαμβανομένου του Xbox. Επίσης, η Ubisoft σχεδιάζει να δημιουργήσει AI NPCs με τους οποίους οι παίκτες θα μπορούν να συνομιλούν.

Το AI χρησιμοποιείται στη δημιουργία games εδώ και δεκαετίες, όμως αυτό που έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια είναι το Generative AI. Πολλοί ανησυχούν ότι η ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας θα οδηγήσει σε απώλειες θέσεων εργασίας, με εταιρείες όπως η EA να παραδέχονται ότι αυτός είναι ένας πραγματικός προβληματισμός. Η gaming βιομηχανία έχει γνωρίσει σκληρές απολύσεις το 2023 και το 2024, αν και ο ακριβής ρόλος που μπορεί να έχει παίξει το AI σε αυτές τις περικοπές παραμένει άγνωστος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2025 14:30 #286677 by Νίκος Γεωργόπουλος
Switch modder στην Ιαπωνία καταδικάστηκε με πρόστιμο 28.000 yen και φυλάκιση 2 ετών



To δικαστήριο του Kochi καταδίκασε κάποιον για modding και πώληση κονσολών Nintendo Switch.

Ο 58χρονος Fumihiro Otobe, εργαζόμενος στις μεταφορές από την πόλη Ryugasaki, καταδικάστηκε με πρόστιμο 500.000 γιεν (περίπου 3.500 δολάρια) και φυλάκιση δύο ετών με αναστολή για τρία χρόνια. Ο Otobe τροποποιούσε μεταχειρισμένα Switch, βάζοντας chip στα κυκλώματα ώστε να τρέχουν τροποποιημένα και πειρατικά games. Ο modder συνελήφθη τον Ιανουάριο, ενώ ομολόγησε αμέσως, λέγοντας: «Ήθελα να δω αν οι άνθρωποι θα με θεωρούσαν σπουδαίο επειδή πούλησα τροποποιημένες κονσόλες».

Οι κονσόλες πωλούνταν online για 28.000 γιεν (περίπου 195 δολάρια) και περιλάμβαναν 27 πειρατικά games, κάτι που τις καθιστούσε ιδιαίτερα συμφέρουσες, παρότι παράνομες. Η τροποποίηση τέτοιου τύπου είναι δύσκολη, ακόμα και με έτοιμα mod chips, καθώς απαιτεί εξαιρετικά λεπτό χειρισμό. Για σύγκριση, το αρχικό Switch ολοκαίνουργιο κοστίζει γύρω στα 300€, ενώ το Switch 2 θα κοστίζει 470€ (ενώ εδώ στην Ελλάδα πάνω από 500€).

Η ποινή του Otobe θεωρείται αρκετά ελαφριά σε σύγκριση με προηγούμενες υποθέσεις. Το 2022, δημιουργός modding chips είχε τιμωρηθεί με 40 μήνες φυλάκιση και πρόστιμο 14,5 εκατομμυρίων δολαρίων, λόγω της μεγάλης κλίμακας της επιχείρησής του. Η υπόθεση του Otobe δείχνει πως η ιαπωνική δικαιοσύνη κάνει διακρίσεις ανάλογα με το μέγεθος της παραβίασης, παρότι η Nintendo παραμένει αυστηρή όσον αφορά την πειρατεία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 May 2025 17:30 #289059 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Nintendo εντάσσει τον εφευρέτη του OpenSky στο διοικητικό συμβούλιό της



Η Nintendo φέρνει τον Ιάπωνα εφευρέτη του OpenSky, Kazuhiko Hachiya, στο διοικητικό συμβούλιό της.

Ο Hachiya είναι γνωστός για διάφορα φιλόδοξα προϊόντα όπως το προαναφερθέν OpenSky και το hoverboad από τις ταινίες Back to the Future. Το OpenSky, το οποίο πλέον βρίσκεται στην 3η έκδοσή του, είναι βασισμένο στο Mowe από το anime Nausicaa of the Valley of the Wind.

Η Nintendo δεν αποκάλυψε τον λόγο που θέλει να εντάξει τον Hachiya στο δυναμικό της, όμως προφανώς αφορά τις δουλείες και τις εφευρέσεις του. Στις 27 Ιουνίου για γίνει η ψηφοφορία ανάμεσα στους μετόχους της εταιρίας για την οριστική απόφαση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jun 2025 12:30 #289495 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το μουσείο της Nintendo στην Ιαπωνία θα επεκταθεί με μία γκαλερί έργων τέχνης



Το Μουσείο της Nintendo στην Ιαπωνία πρόκειται να επεκταθεί με την προσθήκη μιας γκαλερί από έργα τέχνης.

Η γκαλερί θα δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να εξερευνήσουν ένα ευρύ φάσμα δημιουργιών γύρω από τα videogames, περιλαμβάνοντας εικονογραφήσεις χαρακτήρων και concept art. Προγραμματίζεται να ανοίξει στις 3 Σεπτεμβρίου στο Μουσείο της Nintendo κοντά στο Κιότο, το οποίο είναι χτισμένο πάνω στο σημείο όπου βρισκόταν το πρώην εργοστάσιο παραγωγής καρτών hanafuda της Nintendo, το οποίο άνοιξε το 1969. Η γκαλερί αποτελεί μια ενδιαφέρουσα ιδέα, που αναμφίβολα θα οδηγήσει τους fans να κάνουν υποθέσεις για το τι είδους πρωτότυπα έργα μπορεί να περιλαμβάνει. Είναι πιθανό να εμφανιστούν κάποια αυθεντικά σχέδια του Miyamoto από όταν σχεδίασε τον Mario και τον Link ενώ δεν αποκλείεται να είναι μια τελείως ψηφιακή έκθεση τέχνης.

The Art Gallery will open on Wednesday, September 3rd on the 2nd floor of the Nintendo Museum Exhibition Building. Visitors can explore a wide range of game artwork, including character illustrations and concept art.

— ニンテンドーミュージアム (@Museum_Nintendo) June 24, 2025


Το Μουσείο της Nintendo άνοιξε πέρυσι στις 2 Οκτωβρίου και περιλαμβάνει εκθέματα που παρουσιάζουν την ιστορία των games της Nintendo καθώς και διασκεδαστικά minigames που μπορείτε να δοκιμάσετε. Φεύγοντας, στο κατάστημα με τα δώρα, μπορείτε να αγοράσετε τα τεράστια μαξιλάρια σε σχήμα χειριστηρίου. Ωστόσο, το μουσείο ήδη μοιάζει κάπως με γκαλερί. Σύμφωνα με την πρώην managing editor του Eurogamer, Katharine Castle, όταν το επισκέφτηκε η ίδια , ήρθε αντιμέτωπη με μια ιλιγγιώδης ποσότητα από έργα που καλούταν να επεξεργαστεί, με την Nintendo ωστόσο να δηλώνει εξαρχής ότι όλα παρουσιάζονται με ελάχιστη εξήγηση.

Η ίδια δήλωσε μάλιστα: "Έχοντας περάσει αυτή τη βδομάδα, εννέα ώρες περιπλανώμενη μέσα στο μουσείο, είναι μια προσέγγιση που μοιάζει ταυτόχρονα αναζωογονητική, αλλά και πλούσια σε χαμένες ευκαιρίες. Δεν είναι αυτό το μέρος που επιτέλους ξεσκεπάζει την εσωτερική λειτουργία της Nintendo, ούτε είναι μια έκθεση που φανερώνει νέα στοιχεία για πράγματα που ήδη γνωρίζεις." Όπως ανέφερε το Nintendo Life, το μουσείο ενημερώθηκε τον Απρίλιο για να περιλαμβάνει ένα έκθεμα αφιερωμένο στο Switch 2.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jun 2025 14:30 #289497 by Νίκος Γεωργόπουλος
Pro παίκτης του Smash Bros. παρενόχλησε μεθυσμένος γυναίκες streamers στο Beerio World Cup



Ο Joseph Marquez, γνωστός ως “Mang0” και μακροχρόνιος παίκτης του Smash Bros. και δύο φορές πρωταθλητής του Evo, θα μείνει εκτός του επόμενου Beerio Kart World Cup.

Ο επαγγελματίας των esports αποκλείστηκε λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης του event και ως αποτέλεσμα απομακρύνθηκε από την ομάδα του, Cloud9. Ο ίδιος έγραψε αργότερα: “Συγγνώμη σε όλους. Μακάρι να ήμουν καλύτερος. Είχα τα πάντα και τα πέταξα στα σκουπίδια.” Το Beerio Kart World Cup διοργανώθηκε από τον Twitch streamer Ludwig Ahgren. Το συγκεκριμένο event περιλάμβανε διαφορετικούς online χαρακτήρες που ανταγωνίζονταν στο καινούργιο Mario Kart World, ενώ οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ. Καθώς το εξελισσόταν το τουρνουά, οι συμμετέχοντες γίνονταν ολοένα και πιο μεθυσμένοι, με τον Marquez συγκεκριμένα να βγάζει τη στολή του Wario και να κυκλοφορεί γυμνός από τη μέση και πάνω.

Ένα απόσπασμα από τη ζωντανή μετάδοση τον δείχνει να παρενοχλεί μεθυσμένος την Twitch streamer Maya Higa, η οποία καθόταν δίπλα στην Emily Zhang η αλλιώς ExtraEmily, ενώ οι δύο τους μιλούσαν στην κάμερα. Πολλά άλλα αποσπάσματα τον δείχνουν να συνεχίζει να συμπεριφέρεται ανάρμοστα προς τις δύο streamers και σε άλλα σημεία της διοργάνωσης. Κατά τη διάρκεια του livestream, πολλοί ήταν εκείνοι που κατέκριναν τη συμπεριφορά του Mang0, αν και δεν είναι σαφές αν κάποιος από τους διοργανωτές επενέβη τελικά εκείνη τη στιγμή. Ο Ludwig δήλωσε: “Μίλησα με όποιον πίστευα ότι μπορεί να ένιωσε άβολα και τους συμπαραστάθηκα, αλλά όπως είπα ήδη στον Mang0, δεν πρόκειται να τον προσκαλέσω ξανά σε events της Mogul Moves. Το να πας σε ένα event είναι προνόμιο, ο σκοπός είναι να περάσεις καλά και αν κάποιος με την παρουσία του το κάνει αυτό αδύνατο για κάποιον άλλο, τότε αυτό απλώς δεν μπορεί να συμβαίνει.”

It's regarding the beerio kart event that Ludwig held. Mang0 was going around humping female streamers who were clearly uncomfortable and Stanz laughed about it saying that he'd seen mango worse pic.twitter.com/ehYGanJZSX

— Cen (@DsmpUncensored) June 23, 2025


Στις 23 Ιουνίου, ο Marquez αναγνώρισε το περιστατικό και δήλωσε ότι έχει πρόβλημα με το αλκοόλ γράφοντας στο X: “Συγγνώμη σε όλους όσους απογοήτευσα ή πλήγωσα. Ξέρω ότι φαίνεται πως απλώς προσπαθώ να σώσω την εικόνα μου, αλλά πραγματικά νιώθω χάλια γι’ αυτό... το μόνο που κάνω είναι να σκέφτομαι τη ζωή μου και να συνειδητοποιώ πως είμαι ένας διαλυμένος άνθρωπος. Θα προσπαθήσω να επανορθώσω με τον καιρό, όπως πάντα. Σταματάω αμέσως το ποτό και αρχίζω να επανέρχομαι.” Αργότερα μέσα στη μέρα, η Cloud9, η ομάδα που εκπροσωπούσε ο Marquez εδώ και πάνω από μία δεκαετία σε τουρνουά Smash Bros., ανακοίνωσε ότι διακόπτει τη συνεργασία της με τον παίκτη.: “Μετά από εσωτερική αξιολόγηση, πήραμε την απόφαση να αποδεσμεύσουμε τον mang0 από την Cloud9. Ανεξάρτητα από την προϋπηρεσία ή τα επιτεύγματα, η συμπεριφορά που επιδείχθηκε είναι απολύτως απαράδεκτη και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις βασικές αξίες του οργανισμού μας. Διατηρούμε μηδενική ανοχή απέναντι σε περιστατικά παρενόχλησης ή οποιασδήποτε άλλης μορφής ανάρμοστης συμπεριφοράς.”

Δεν είναι σαφές ακόμα πώς θα επηρεάσει το περιστατικό που συνέβη στο Beerio Kart World Cup τη συμμετοχή του Marquez στην competitive σκηνή του Smash Bros.Το Supernova 2025, ένα από τα επόμενα μεγάλα events, πρόκειται να πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο. Ο Marquez, ο οποίος αυτή τη στιγμή κατατάσσεται τρίτος παγκοσμίως στους παίκτες Melee, άφησε να εννοηθεί ότι ίσως κάνει ένα διάλειμμα: “Η C9 με απέκλεισε. Μάλλον θα φάω και ban από τουρνουά. Γαμώτο. Δεν φταίει κανένας άλλος πέρα από εμένα, αλλά... Ποτέ δεν πίστευα ότι θα πέσω τόσο χαμηλά. Μάλλον δεν θα με ξαναδείτε για καιρό. Συγγνώμη σε όλους.”

I want to start by being real about what happened. I made multiple people feel uncomfortable while drunk at Beerio Kart. There’s no excuse. It was messed up, it hurt people, and I crossed a line. I take full responsibility for it. I’ve already reached out to the people…

— GO BIRDS (@C9Mang0) June 25, 2025


Χθες μάλιστα, 25 Ιουνίου, ο Marquez επανέλαβε τη συγγνώμη του με νέα, εκτενέστερη δήλωση, απευθυνόμενος άμεσα στο τι συνέβη στο livestream του Ahgren: “Θέλω να ξεκινήσω λέγοντας ανοιχτά τι έγινε. Έκανα πολλούς ανθρώπους να νιώσουν άβολα ενώ ήμουν μεθυσμένος στο Beerio Kart. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Ήταν λάθος, πλήγωσα ανθρώπους και ξεπέρασα τα όρια. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη. Ήδη επικοινώνησα με τα εμπλεκόμενα άτομα για να προσπαθήσω να επανορθώσω.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.