Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
26 Aug 2025 20:30 #290069 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Sony έκανε πολύ πιο εύκολη την διαδικασία για τα refunds στα PlayStation αφαιρώντας το chat bot



Η Sony κυκλοφόρησε ένα νέο update για το PlayStation store το οποίο κάνει αισθητά ευκολότερες τις επιστροφές χρημάτων.

Η νέα διαδικασία μπορεί να γίνει μόνο μέσω του site ή του PS app. Αρχικά πηγαίνετε στο PlayStation store και πατάτε τις τρεις τελείες στην πάνω δεξιά γωνία προκειμένου να δείτε το ιστορικό συναλλαγών σας. Από εκεί μπορείτε να επιλέξετε τις προηγούμενες αγορές που κάνατε και να ζητήσετε refund.

Προηγουμένως, αν θέλατε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας θα έπρεπε να χρησιμοποιήσετε έναν online βοηθό που έμοιαζε με chat bot και να διαπραγματευτείτε για τα χρήματά σας. Οι απαιτήσεις για να μπορείτε να το κάνετε παραμένουν οι ίδιες. Δηλαδή, το προϊόν θα πρέπει να έχει αγοραστεί τις τελευταίες 14 μέρες και να μην έχετε ξεκινήσει να το κατεβάζετε. Αν αυτό που αγοράσατε είναι ελλαττωματικό μπορεί να θεωρηθεί εξαίρεση στους κανόνες και να λάβετε και πάλι επιστροφή χρημάτων.

Η συγκεκριμένη αλλαγή έρχεται να συμπληρώσει τις υπόλοιπες βελτιώσεις που έχουν γίνει στο PlayStation store, όπως οι επιπρόσθετες επιλογές προσβασιμότητας και η υποστήριξη του Apple Pay.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Aug 2025 21:00 #290070 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο CEO της PlayStation θέλει οι first party εταιρείες ανάπτυξης τους "να αποτυγχάνουν νωρίς και φτηνά" χωρίς να σταματήσουν να ρισκάρουν



Ο CEO της PlayStation, Hermen Hulst, θέλει η εταιρεία να περιορίσει τα ακριβά ρίσκα με τα μελλοντικά της video games, σε συνέχεια της μεγάλης αποτυχίας του live-service Shooter, Concord.

Μιλώντας στο Financial Times , ο Hulst αναλογίστηκε την αποτυχία του Concord και την σύγκρινε με την τεράστια επιτυχία του Platform, Astro Bot: “Δεν θέλω οι ομάδες μας να ακολουθούν πάντα τον ασφαλή δρόμο, αλλά θα ήθελα όταν αποτυγχάνουμε, να αποτυγχάνουμε νωρίς και χωρίς μεγάλο κόστος.” Η ίδια η PlayStation έχει ήδη ξεκινήσει ακόμη πιο στενή παρακολούθηση των εταιρειών ανάπτυξης που διαθέτει, ώστε να αποφύγει παρόμοιες καταστάσεις με το Concord. Ο Hulst συνέχισε λέγοντας: “Από τότε κάνουμε πολύ πιο συχνές και αυστηρές δοκιμές και με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Το θετικό σε μια αποτυχία είναι ότι οι άνθρωποι καταλαβαίνουν πόσο σημαντική είναι αυτή η επίβλεψη.”

Οι εκτιμήσεις των αναλυτών δείχνουν ότι το Concord κόστισε στην Sony περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια και τέθηκε εκτός διαθεσιμότητας σε μόλις δύο βδομάδες από την κυκλοφορία του. Από την άλλη, το Astro Bot πούλησε 1.5 εκατομμύρια αντίτυπα στον πρώτο του μήνα και μέχρι τον περασμένο Μάρτιο είχε αγγίξει τα 2.3 εκατομμύρια. Η στρατηγική του Hulst είναι όλες οι IP της Sony να αποτελέσουν σειρές που θα αντέξουν στον χρόνο: “Έχουμε μία πολύ σκόπιμη στρατηγική με την δημιουργία των IP. Έχουμε καταλάβει πως μια νέα ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε μια εμβληματική σειρά της PlayStation και στη συνέχεια να επεκταθεί και σε όσους δεν ασχολούνται με το gaming.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Sep 2025 19:30 #290133 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Digital έκδοση του PS5 θα υποβαθμιστεί στην Ευρώπη



Με την πάροδο του χρόνου, οι gaming κονσόλες τείνουν να γίνονται φθηνότερες, ωστόσο πολλοί παράγοντες έχουν οδηγήσει την τρέχουσα γενιά να μείνει στην αρχική της τιμή ή ακόμη και στην αύξησή της.

Υπάρχουν αναφορές ότι η Sony σκοπεύει να μικρύνει την χωρητικότητα του SSD του PS5 στην Ευρώπη, προκειμένου να μην αυξήσει περισσότερο την τιμή του. Σύμφωνα με τον leaker Billbil-kum , ο SSD της Digital έκδοσης του PS5 θα μικρύνει από το 1TB στα 825GB με τον ερχομό του μοντέλου Chassis E (CFI-2100) στις 13 Σεπτεμβρίου. Όπως αναφέρει ο leaker, η συγκεκριμένη έκδοση παρουσιάστηκε στην αγορά με την τιμή των 399€ το 2020 και έφτασε να πουλιέται μεταξύ 449€ και 499€. Η έκδοση με τον disc drive θα συνεχίσει να έχει τον SSD με το 1TB.

UPCOMING RELEASE

PS5 Slim Chassis E (CFI-2100) is dropping soon...

But there's a catch

Digital Edition will come with less SSD storage

Full details below t.co/JTzhQ0alKV

— billbil-kun (@billbil_kun) September 3, 2025

Ο αναλυτής Daniel Ahmad είπε ότι οι υψηλότεροι δασμοί που τέθηκαν στις χώρες όπου παράγονται τα PS5, όπως η Κίνα (30%), η Ιαπωνία (15%), το Βιετνάμ (20%) και η Μαλαισία (19%) έπαιξαν σημαντικό ρόλο σε αυτές τις μεταβολές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2025 13:00 #290180 by Νίκος Γεωργόπουλος
Οι 20 πιο εμπορικοί τίτλοι στην ιστορία του PlayStation στην Αμερική



Το PlayStation γιορτάζει τα 30 χρόνια από την κυκλοφορία του στις Η.Π.Α., έχοντας καταφέρει να καθιερωθεί ως η κορυφαία κονσόλα στην αγορά. Με αφορμή την επέτειο, η Circana δημοσίευσε τη λίστα με τα 20 games με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλες τις PlayStation κονσόλες στις Η.Π.Α.

Η λίστα είναι η εξής:

- Grand Theft Auto V

- Minecraft

- Red Dead Redemption II

- Grand Theft Auto: San Andreas

- Call of Duty: Modern Warfare (2019)

- Marvel’s Spider-Man

- Call of Duty: Black Ops III

- Call of Duty: Black Ops Cold War

- Grand Theft Auto: Vice City

- Call of Duty: Modern Warfare II (2022)

- Call of Duty: Black Ops 6

- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

- God of War (2018)

- The Elder Scrolls V: Skyrim

- Call of Duty: Black Ops

- Rainbow Six: Siege

- Call of Duty: Black Ops II

- Call of Duty: WWII

- Call of Duty: Black Ops 4

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα Grand Theft Auto V και Minecraft βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις, ενώ το Red Dead Redemption II ακολουθεί. Στη λίστα συναντάμε επίσης μεγάλες παραγωγές της Sony, όπως τα Marvel’s Spider-Man και God of War, αλλά και πολυάριθμα Call of Duty που κυριαρχούν στα charts. Η κυριαρχία του Call of Duty συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, με κάθε νέα κυκλοφορία να συγκαταλέγεται στα ετήσια best-sellers, επιβεβαιώνοντας την τεράστια απήχηση του franchise στο κοινό των PlayStation κονσολών.
The following user(s) said Thank You: Kostas_M

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2025 17:06 - 16 Sep 2025 12:35 #290181 by Kostas_M

Οι 20 πιο εμπορικοί τίτλοι στην ιστορία του PlayStation στην Αμερική



Το PlayStation γιορτάζει τα 30 χρόνια από την κυκλοφορία του στις Η.Π.Α., έχοντας καταφέρει να καθιερωθεί ως η κορυφαία κονσόλα στην αγορά. Με αφορμή την επέτειο, η Circana δημοσίευσε τη λίστα με τα 20 games με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλες τις PlayStation κονσόλες στις Η.Π.Α.

Η λίστα είναι η εξής:

- Grand Theft Auto V

- Minecraft

- Red Dead Redemption II

- Grand Theft Auto: San Andreas

- Call of Duty: Modern Warfare (2019)

- Marvel’s Spider-Man

- Call of Duty: Black Ops III

- Call of Duty: Black Ops Cold War

- Grand Theft Auto: Vice City

- Call of Duty: Modern Warfare II (2022)

- Call of Duty: Black Ops 6

- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

- God of War (2018)

- The Elder Scrolls V: Skyrim

- Call of Duty: Black Ops

- Rainbow Six: Siege

- Call of Duty: Black Ops II

- Call of Duty: WWII

- Call of Duty: Black Ops 4

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα Grand Theft Auto V και Minecraft βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις, ενώ το Red Dead Redemption II ακολουθεί. Στη λίστα συναντάμε επίσης μεγάλες παραγωγές της Sony, όπως τα Marvel’s Spider-Man και God of War, αλλά και πολυάριθμα Call of Duty που κυριαρχούν στα charts. Η κυριαρχία του Call of Duty συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, με κάθε νέα κυκλοφορία να συγκαταλέγεται στα ετήσια best-sellers, επιβεβαιώνοντας την τεράστια απήχηση του franchise στο κοινό των PlayStation κονσολών.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς οι άνθρωποι παίζουν shooter με χειριστήριο, ακόμα και κάτι όπως το GTA 5 είναι πιο εύκολο να το παίξεις. Αλλά το Call of Duty ή το Battlefield; Για μένα είναι κάτι υπερφυσικό. Το χειμώνα αγόρασα το Battlefield 5 για το PS4. Και ειλικρινά έπαιξα μόνο την ιστορία και όχι για πολύ. Επειδή δεν μπορώ να προσαρμοστώ κανονικά στο χειρισμό. Είναι εξαιρετικά δύσκολο, αφού όλη μου η συνειδητή ζωή έπαιζα στον υπολογιστή με πληκτρολόγιο και ποντίκι.Αν ψάχνετε κάτι ενδιαφέρον να παίξετε στο κινητό σας, δοκιμάστε να διαλέξετε εδώ . Υπάρχουν διάφορα διαδικτυακά παιχνίδια που λειτουργούν καλά σε smartphone και μπορούν να σας απασχολήσουν όταν θέλετε κάτι πιο χαλαρό.
Last edit: 16 Sep 2025 12:35 by Kostas_M.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Sep 2025 12:00 #290185 by Νίκος Γεωργόπουλος
PlayStation Family App



Η Sony ανακοίνωσε το PlayStation Family App, μια νέα δωρεάν εφαρμογή για iOS και Android, που επιτρέπει στους γονείς να διαχειρίζονται τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά τους παίζουν games στο PlayStation.

Η εφαρμογή συνδέεται με το PlayStation της οικογένειας και δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο όταν κάποιος κάνει login. Παράλληλα, μπορούν να ορίζουν χρονικά όρια, να εγκρίνουν ή να απορρίπτουν αιτήματα παράτασης, καθώς και να περιορίζουν ποια games επιτρέπεται να παίξουν τα παιδιά τους.

Επιπλέον, το PlayStation Family App παρέχει activity reports με καθημερινές και εβδομαδιαίες αναφορές παιχνιδιού, ενώ οι γονείς μπορούν να θέτουν όρια στις αγορές από το PlayStation Store. Η εφαρμογή προσφέρει ακόμη ρυθμίσεις απορρήτου και έλεγχο στη χρήση των social features. Σύμφωνα με τη Sony, αυτή είναι μόνο η αρχή, καθώς σκοπεύει να εμπλουτίσει την εφαρμογή με νέα χαρακτηριστικά στο μέλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Microsoft διαθέτει εδώ και πέντε χρόνια το Xbox Family Settings app, ενώ το Switch 2 περιλαμβάνει δική του εφαρμογή γονικού ελέγχου με αντίστοιχες δυνατότητες.

Το PlayStation Family App είναι ήδη διαθέσιμο δωρεάν για iOS και Android.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Sep 2025 21:00 #290211 by Νίκος Γεωργόπουλος
Τα φυσικά αντίτυπα των βιντεοπαιχνιδιών αποτέλεσαν μόλις το 3% των εσόδων της PlayStation



Οι εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών εξακολουθούν να πουλάνε εκατομμύρια φυσικά αντίτυπα κάθε χρόνο, ωστόσο ο συγκεκριμένος τομέας δεν αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων.

Η πιο πρόσφατη εταιρική αναφορά της Sony, δείχνει ότι οι πωλήσεις των φυσικών αντίτυπων των video games για τα PS5 και τα PS4 βρίσκονται σε ραγδαία μείωση. Το συνολικό ποσοστό των εσόδων από τα φυσικά αντίτυπα είναι σχεδόν το μισό από αυτό που ήταν πριν την κυκλοφορία του PS5. Η Sony Interactive Entertainment στο πιο πρόσφατο οικονομικό της έτος που τελείωσε τον Μάρτιο, σημείωσε έσοδα που άγγιξαν τα 31.5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό, σημαίνει ότι υπήρξε αύξηση κατά σχεδόν 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, γεγονός που δικαιολογείται αφού όλοι στον τομέα του gaming της Sony δουλεύουν πυρετωδώς για να ενισχύσουν τα οικονομικά της εταιρείας.

[img]images/stories/others/sony_fiscal_year_2025.png[/img]

Παρά την σημαντική αύξηση των εσόδων, στον τομέα των παιχνιδιών και των υπηρεσιών, μόνο το 3% των εσόδων προήλθε από τα φυσικά αντίτυπα. Αν και το ποσοστό ακούγεται μικρό, μεταφράζεται σε 945 εκατομμύρια δολάρια. Σημαντική λεπτομέρεια αποτελεί ότι αυτό είναι το χαμηλότερο ποσοστό που έχει σημειώσει ποτέ η Sony στον συγκεκριμένο τομέα. Το 2020 οι δισκέτες καταλάμβαναν το 6% των πωλήσεων ενώ με την πάροδο της κάθε χρονιάς το ποσοστό έπεφτε κατά 1% φτάνοντας να είναι σήμερα στο 3%. Εν μέρει το συγκεκριμένο νούμερο μπορεί να αποδοθεί τόσο στην ύπαρξη της υπηρεσίας PS Plus η οποία τα τελευταία χρόνια έχει αναβαθμιστεί και προσφέρει δεκάδες τίτλους όσο και στην μειωμένη κυκλοφορία first-party τίτλων από την Sony.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Sep 2025 16:00 #290216 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Sony παρουσιάζει τα σχέδιά της για τη χρήση AI στο gaming



Η Sony μίλησε ξανά για το πώς αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην ανάπτυξη videogames, λέγοντας ότι αυτό επιτρέπει να επιταχύνεται και να απλοποιείται η διαδικασία. Η εταιρεία έχει ήδη δοκιμάσει AI σε games όπως το Spider-Man 2 και το Horizon Zero Dawn. Ωστόσο, η Sony πιστεύει ότι η AI πρέπει να υποστηρίζει τη δημιουργικότητα και όχι να την αντικαθιστά.

Το εσωτερικό της εργαλείο, Enterprise LLM, βοηθά εργαζομένους σε όλη την εταιρεία να χρησιμοποιούν AI με ασφαλή τρόπο. Από το 2023, περισσότεροι από 50.000 υπάλληλοι σε 210 ομάδες το αξιοποιούν στην καθημερινότητά τους – όχι μόνο για συνομιλία ή συγγραφή, αλλά και ενσωματωμένο σε βασικά εργαλεία εργασίας. Μέχρι τώρα έχουν δοκιμαστεί πάνω από 300 projects AI, με περισσότερα από 50 να έχουν ενταχθεί σε κανονικές ροές εργασίας. Για να διασφαλιστεί η ορθή χρήση, η Sony συνεργάζεται στενά με νομικές και δεοντολογικές ομάδες, δημιουργώντας πιο ξεκάθαρους κανόνες ώστε να αποφεύγονται παρατυπίες, όπως η αντιγραφή μουσικής ή περιεχομένου χωρίς άδεια. Παράλληλα, αναπτύσσει συστήματα που προστατεύουν τους δημιουργούς, ανιχνεύοντας αν κάτι έχει κλαπεί ή χρησιμοποιηθεί παράνομα. Η AI χρησιμοποιείται επίσης για βελτίωση ήχου σε παλιότερες ταινίες και για upscaling τεχνολογίες στο PS5.

Ορισμένοι στον χώρο συμφωνούν ότι τέτοιες αλλαγές είναι αναγκαίες. Ο Masahiro Sakurai (Kirby, Super Smash Bros.) δήλωσε ότι τα μεγάλα games χρειάζονται πλέον υπερβολικό χρόνο και προσπάθεια για να γίνουν, κάτι που δεν μπορεί να συνεχιστεί. Πιστεύει ότι η AI μπορεί να βοηθήσει τα μεγάλα στούντιο να δουλεύουν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, και ότι μόνο όσα προσαρμοστούν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στο μέλλον. Η χρήση AI στο gaming παραμένει αμφιλεγόμενο θέμα. Εταιρείες όπως η Activision χρησιμοποιούν ήδη AI στην ανάπτυξη, τονίζοντας όμως ότι όλα τα τελικά αποτελέσματα παραμένουν «ανθρώπινα δημιουργημένα». Άλλες εταιρείες είναι πιο επιφυλακτικές. Πέρσι, η συμφωνία της SAG-AFTRA (ένωση ηθοποιών) με την Replica Studios προκάλεσε αντιδράσεις. Κατά την απεργία που κράτησε μέχρι τον Ιούνιο του 2025, η SAG-AFTRA ζητούσε αυστηρότερη προστασία για τη χρήση ψηφιακών «αντιγράφων» ηθοποιών και καλύτερη αποζημίωση.

Η ηθοποιός Samantha Beart (Karlach στο Baldur’s Gate 3) κατηγόρησε τη βιομηχανία ότι χρησιμοποιεί AI για βραχυπρόθεσμο κέρδος, προειδοποιώντας ότι αυτό μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμη ζημιά. Δήλωσε ότι οι ηθοποιοί δεν θα κάνουν πίσω, γιατί η αποδοχή της AI σημαίνει ότι διακυβεύονται οι καριέρες τους. Ακόμη και η Microsoft, που έχει ανακοινώσει τεράστιες επενδύσεις στην AI για το 2025, παραδέχτηκε ανοιχτά ότι η πρόοδος θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε απώλεια θέσεων εργασίας σε κάποιους τομείς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Sep 2025 21:00 #290219 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμη: Έρχεται και δεύτερο State of Play από την Sony την επόμενη εβδομάδα



Το επόμενο PlayStation showcase από τη Sony πιθανώς να συμβεί πιο σύντομα από όσο περιμένατε καθώς φημολογείται ότι πρόκειται να λάβει χώρα αργότερα μέσα στον μήνα.

Συγκεκριμένα, θα αποτελέσει μέρος του Tokyo Game Show 2025 και η Sony έχει πολλά διαφορετικά games για οποία μπορεί να παρουσιάσει την εξέλιξή τους, όπως το Wolverine της Insomniac Games. Ο podcaster και leaker, NateTheHate έδωσε περισσότερες πληροφορίες στο X. Το προηγούμενο βράδυ ο κόσμος άρχισε να του κάνει ερωτήσεις σχετικά με το πότε θα γίνει το επόμενο showcase από την Sony και εκείνος απάντησε: “Η Sony ετοιμάζει μια παρουσίαση σύντομα”. Σήμερα αποφάσισε να επεκταθεί πάνω στο θέμα γράφοντας: “Την επόμενη εβδομάδα”. Ο συγκεκριμένος leaker συνήθως φανερώνει πραγματικά γεγονότα αφού είχε μαντέψει σωστά το reveal trailer για το Switch 2.

Η Sega έκανε tease πρόσφατα τα games που θα παρουσιάσει στο Tokyo Game Show και έδειξε ότι υπάρχουν 4 τίτλοι που θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Η Capcom, η Square Enix και άλλες ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης θα αποτελέσουν σημαντικό κομμάτι της εκδήλωσης, ωστόσο οι fans έχουν ήδη αρχίσει να σκέφτονται για το τι άλλο θα μπορούσε να ανακοινωθεί κατά την διάρκεια του livestream. Η είδηση για το State of Play ενδυναμώνει τις πιθανότητες για ένα trailer για το τρίτο μέρος της σειράς Final Fantasy VII remake ή για ένα remaster του Final Fantasy IX. Επίσης, ίσως μάθουμε νεότερα για το Kingdom Hearts 4 και το Dragon Quest XII.

Next week.

— NateTheHate2 (@NateTheHate2) September 16, 2025


Σύμφωνα με το Insider Gaming , το τρέιλερ για το Wolverine είναι έτοιμο και θα εμφανιστεί σίγουρα στο επόμενο State of Play. Ωστόσο, δεδομένου του ύφους του Tokyo Game Show μοιάζει κάπως περίεργο να παρουσιαστεί εκεί. Τέλος δεν αποκλείεται να μάθουμε περισσότερα για το Marathon το οποίο προοριζόταν να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο αλλά αναβλήθηκε απροσδιόριστα. Η Sony υπόσχεται ότι θα κυκλοφορήσει πριν τον Μάρτιο του 2026.

Please Log in or Create an account to join the conversation.