Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
05 Apr 2025 18:30 #285203 by Νίκος Γεωργόπουλος
1 στους 10 game developers απολύθηκαν το 2024



Οι διοργανωτές του Game Developer Conference (GDC) μοιράστηκαν τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας State of the Game Industry, η οποία στοχεύει να παρέχει μια εικόνα των τρεχουσών τάσεων και απόψεων μεταξύ των developers, αποκαλύπτοντας, μεταξύ άλλων, ότι ένας στους δέκα ερωτηθέντες έχασε τη δουλειά του το 2024, μετά το καταστροφικό κύμα απολύσεων που σημειώθηκε στη βιομηχανία.

Η φετινή έρευνα του State of Games Industry περιλάμβανε πάνω από 3000 ερωτηθέντες σε διάφορα θέματα, αλλά οι απολύσεις βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής, καθώς οι μαζικές απολύσεις του 2023 συνεχίστηκαν και το 2024, με στοιχεία που δείχνουν ότι 13.000 εργαζόμενοι έχασαν τις δουλειές τους την περασμένη χρονιά. Σύμφωνα με την έρευνα της GDC, όχι μόνο ένας στους δέκα developers ανέφερε ότι απολύθηκε προσωπικά, αλλά και το 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επηρεάστηκε από τις απολύσεις με κάποιον τρόπο. Ο τομέας που επηρεάστηκε περισσότερο ήταν αυτός του video game narrative, με 19%. Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ως κύριες αιτίες των απολύσεων την αναδιάρθρωση, τη μείωση των εσόδων και τις αλλαγές στο marketing, ενώ πολλοί απέδωσαν την κατάσταση σε συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η υπερβολική επέκταση κατά την περίοδο του Covid, η αύξηση του κόστους παραγωγής, η πτώση του ενδιαφέροντος των παικτών, καθώς και η κακή ηγεσία και κακή διαχείριση.

Η ένωση εργαζομένων εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό ζήτημα, με το 20% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι συζήτησαν το θέμα της συνδικαλιστικής οργάνωσης τον τελευταίο χρόνο. Το 29% δήλωσε ότι οι εταιρείες τους ήταν υποστηρικτικές στις συζητήσεις αυτές, ενώ το 19% είχε ανάμεικτη στάση και το 12% ήταν αντίθετο. Η GDC ρώτησε επίσης για το ωράριο εργασίας. Το 57% ανέφερε ότι εργάζεται 40 ώρες ή λιγότερο την εβδομάδα, ενώ το 13% εργάζεται πάνω από 51 ώρες την εβδομάδα – αριθμός αυξημένος από το 8% του προηγούμενου έτους. Από αυτούς, τα δύο τρίτα ανέφεραν ότι οι παραπάνω ώρες οφείλονται στην αυτοεπιβαλλόμενη πίεση.

Όσον αφορά τις πλατφόρμες που επικεντρώνονται οι developers, τα PC παραμένουν στην κορυφή, με το 80% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναπτύσσει PC games, ποσοστό αυξημένο από το 66% πέρυσι. Η GDC εκτιμά ότι αυτό μπορεί να συνδέεται με τη δημοτικότητα του Steam Deck, με το 44% να εκφράζει ενδιαφέρον για την πλατφόρμα της Valve. Στις κονσόλες, το 38% ανέφερε ότι αναπτύσσει games για το PS5, το 34% για το Xbox Series X/S, και το 20% για το Switch. Για το Switch 2, το 8% των developers δήλωσε ότι εργάζεται ήδη για την πλατφόρμα, ίδιο ποσοστό με πέρυσι.

Οι ερωτηθέντες μοιράστηκαν επίσης τις απόψεις τους για τα live-service games Το 42% δήλωσε ότι δεν ενδιαφέρεται να εργαστεί σε αυτά, ενώ όσοι τα υποστήριξαν ανέφεραν λόγους όπως η οικονομική τους βιωσιμότητα, η βελτίωση της εμπειρίας του παίκτη και η δημιουργία communities. Από την άλλη πλευρά, οι επικριτές τους ανέφεραν την πτώση του ενδιαφέροντος των παικτών, τη δημιουργική στασιμότητα, τις αρπακτικές πρακτικές και τις μικροσυναλλαγές, τον κίνδυνο burnout των developers, καθώς και τον κορεσμό της αγοράς.

Όσον αφορά το AI, το 30% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το AI έχει αρνητικό αντίκτυπο στη βιομηχανία, ποσοστό αυξημένο κατά 12% από πέρυσι. Οι ανησυχίες περιλαμβάνουν κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, κατανάλωση ενέργειας, μείωση ποιότητας από AI-generated περιεχόμενο, πιθανές προκαταλήψεις στα AI προγράμματα και ζητήματα ρύθμισης. Παρά τις ανησυχίες, το 52% των εταιρειών έχει υιοθετήσει το generative AI, με τα τμήματα επιχειρήσεων και οικονομικών να το χρησιμοποιούν περισσότερο (51%), ακολουθούμενα από την παραγωγή και τη διαχείριση ομάδων (41%) και το community , το marketing και το PR (39%). Η πλήρης έκθεση του State of the Game Industry της GDC είναι διαθέσιμη στο site της (απαιτείται εγγραφή) και προσφέρει μια αναλυτική εικόνα των τάσεων και των απόψεων των developers μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για τη βιομηχανία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2025 16:00 #285506 by Νίκος Γεωργόπουλος
To Σωματείο Εργαζομένων Επικοινωνιών της Αμερικής ίδρυσε νέο συνδικάτο στον χώρο του gaming



Ένα από τα μεγαλύτερα εργατικά συνδικάτα στη Βόρεια Αμερική δημιουργεί το νέο συνδικάτο United Videogame Workers, το οποίο στοχεύει να επιτρέψει σε οποιονδήποτε στον gaming κλάδο να γίνει μέλος.

Η Communications Workers of America (CWA) συνεργάζεται με την American Federation of Musicians για να λανσάρουν αυτή τη νέα, εξειδικευμένη ένωση στον χώρο του gaming, με αφορμή την έναρξη του Game Developers Conference (GDC). Σύμφωνα με το FAQ της ομάδας, αυτό το νέο συνδικάτο προσφέρει ουσιαστικά σε οποιονδήποτε στη βιομηχανία, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, τη δυνατότητα να εγγραφεί και στη συνέχεια να πληρώνει συνδρομές. Είναι επίσης ανοιχτό στις χιλιάδες ανθρώπους που έχουν χάσει τη δουλειά τους τα τελευταία χρόνια. Η αποστολή του United Videogame Workers αναφέρει ότι σκοπός είναι να “πάρουμε πίσω τις ζωές μας, την εργασία μας και το πάθος μας από εκείνους που μας αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμα γρανάζια να ενδυναμώσουμε τους συναδέλφους μας· να ενωθούμε με όσους έχουν απολυθεί, με τους freelancers, με τους απογοητευμένους εργολάβους, με τους περιθωριοποιημένους, με τους εργαζόμενους που εργάζονται αόρατα για να κρατήσουν αυτή τη βιομηχανία ζωντανή”.

Η νέα οργάνωση υποστηρίζει επίσης τη δημιουργία συνδικάτων για συγκεκριμένες εταιρείες ανάπτυξης, όπως το ZeniMax Workers United. Ο Tom Smith Senior Director of organizing της CWA δήλωσε: "Η δημιουργία αυτού του συνδικάτου δεν έγινε απομονωμένα· είναι το αποκορύφωμα των προσπαθειών χιλιάδων εργαζομένων στην gaming βιομηχανία, που εδώ και χρόνια παλεύουν να επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει να στεκόμαστε μαζί και να ανακτούμε την ισχύ μας σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο επικερδείς βιομηχανίες παγκοσμίως".

Δεν είναι η πρώτη φορά που η CWA προκαλεί αναταράξεις στον χώρο του gaming. Για παράδειγμα, η Bethesda Game Studios έφτιαξε δικό της συνδικάτο πέρυσι με τη βοήθεια της οργάνωσης. Επιπλέον, η CWA κατηγόρησε τη Microsoft ότι απέλυσε QA testers επειδή προσπαθούσαν να δημιουργήσουν συνδικάτο. Τέλος, τον Οκτώβριο, το εργατικό συνδικάτο καταδίκασε την απόφαση της Sony να κλείσει την εταιρεία ανάπτυξης Firewalk, το οποίο ανέπτυσσε το Concord. Την περασμένη χρονιά, οι voice actors στον gaming χώρο προχώρησαν σε απεργία, η οποία τώρα διανύει τον όγδοο μήνα της. Πρόσφατα, η SAG-AFTRA υποστήριξε ότι υπάρχουν πάρα πολλά κενά στο AI που επιτρέπουν στις εταιρείες να την εκμεταλλεύονται. Το GDC ξεκινά σήμερα στο Σαν Φρανσίσκο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2025 03:30 #285535 by Νίκος Γεωργόπουλος
Διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας στο PS5



Το Indiana Jones and the Great Circle έλαβε ηλικιακή αξιολόγηση από την ESRB , ενώ το Dealabs και ο έμπιστος leaker billbill-kun δήλωσαν ότι θα έρθει στις 17 Απριλίου.

Η Bethesda είχε δηλώσει τον Αύγουστο του 2024 ότι η έκδοση του PS5 θα έρθει την άνοιξη του 2025. Επιπλέον αναμένεται και τουλάχιστον ένα expansion, το οποίο ίσως συμπέσει με την κυκλοφορία στην κονσόλα της Sony. Ακόμα δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την Bethesda ή την Microsoft, όμως η ημερομηνία είναι σχεδόν σίγουρη.

Το παιχνίδι είναι ήδη διαθέσιμο σε PC και Xbox Series X από τον Δεκέμβριο του 2024 με αρκετά καλές κριτικές και ο Harrison Ford επαίνεσε την ερμηνεία του Troy Baker ως Indiana Jones.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jul 2025 14:00 #289702 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο “πατέρας του Elder Scrolls” αποσύρεται από τη βιομηχανία λόγω προβλημάτων υγείας



Ο Julian LeFay, γνωστός ως "πατέρας του The Elder Scrolls", αποχωρεί από τη βιομηχανία των video games λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας. Ο LeFay αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια τον καρκίνο, και σύμφωνα με τον παραγωγό της OnceLost Games, Victor Villarreal, δεν του απομένει πολύς χρόνος ζωής.

Ο LeFay ήταν συνιδρυτής της ανεξάρτητης εταιρείας ανάπτυξης OnceLost Games, την οποία δημιούργησε το 2019 μαζί με πρώην developers της Bethesda. Το studio εργάζεται πάνω στο νέο RPG The Wayward Realms, πνευματικό διάδοχο του Elder Scrolls II: Daggerfall. Παρά την αποχώρησή του, η ομάδα διαβεβαιώνει ότι οραματισμός του LeFay για το project έχει ήδη ενσωματωθεί πλήρως στο game design και θα συνεχίσει πιστά.

Ο Ted Peterson, CEO της OnceLost και παλιός συνεργάτης του LeFay από την εποχή της Bethesda, μοιράστηκε συγκινητικές προσωπικές αναμνήσεις. Περιέγραψε τον Julian ως εκκεντρική και χαρισματική φιγούρα, προσθέτοντας πως το Arena, το πρώτο Elder Scrolls, ήταν το προσωπικό του όνειρο. Όπως δήλωσε: «Ο Julian έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στην ικανότητα της ομάδας να υλοποιήσει το όραμά του για την κοινότητα. Οι λέξεις υποστήριξης έχουν τεράστια σημασία, όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για όσους είχαν το προνόμιο να δουλέψουν πλάι του.» Ο LeFay είχε συνολικά 36 credits σε 21 παιχνίδια, μεταξύ των οποίων τα The Elder Scrolls: Arena, Daggerfall, Wayne Gretzky Hockey, The Terminator 2029, Dragon’s Lair και Where’s Waldo. Αποχώρησε από την Bethesda το 1998.

Το The Wayward Realms θα κυκλοφορήσει για PC μέσω Steam Early Access. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jul 2025 00:30 #289767 by Νίκος Γεωργόπουλος
Σε ηλικία 59 ετών



Ο Julian LeFay, ευρέως γνωστός ως "ο πατέρας του The Elder Scrolls", έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 59 ετών, ύστερα από αυτό που η εταιρεία ανάπτυξής του περιέγραψε ως μια "γενναία μάχη με τον καρκίνο".

Ο θάνατός του επιβεβαιώθηκε από την OnceLost Games, την εταιρεία που ίδρυσε ο ίδιος, το οποίο χαρακτήρισε την απώλειά του ως "ανυπολόγιστη για την ομάδα μας, το community μας και τη βιομηχανία μας". Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο Ted Peterson, ο LeFay αποσύρθηκε από τη δουλειά μόλις μία εβδομάδα πριν τον θάνατό του, επιλέγοντας να περάσει τις τελευταίες του ημέρες πλαισιωμένος από την οικογένειά του. Παρά την ασθένειά του, παρέμεινε ενεργά εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, καθοδηγώντας την ομάδα, καθοδηγώντας νεότερους δημιουργούς και διαμορφώνοντας το The Wayward Realms σύμφωνα με τη χαρακτηριστική του σχεδιαστική φιλοσοφία και δημιουργική φιλοδοξία.

Ο LeFay υπήρξε βασική μορφή πίσω από τα The Elder Scrolls: Arena και Daggerfall, δύο τίτλους που έθεσαν τα θεμέλια για μια από τις πιο επιδραστικές σειρές στην ιστορία του gaming. Η κληρονομιά του ήταν τόσο βαθιά ενσωματωμένη στη σειρά, που ο in-game θεός Julianos πήρε το όνομά του προς τιμήν του. Το 2019, ο LeFay συνεργάστηκε ξανά με πρώην developers της Bethesda, τους Ted Peterson και Vijay Lakshman, ιδρύοντας την OnceLost Games και ανακοινώνοντας το φιλόδοξο RPG The Wayward Realms το 2021.

Η OnceLost Games διαβεβαίωσε ότι η ανάπτυξη του παιχνιδιού θα συνεχιστεί προς τιμήν του LeFay, δηλώνοντας ότι η ομάδα είναι αφοσιωμένη στην υλοποίηση του οράματος που εκείνος βοήθησε να χτιστεί. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Η επιρροή του Julian ξεπερνά κατά πολύ την εταιρεία μας. Άγγιξε τις ζωές εκατομμυρίων παικτών παγκοσμίως και ενέπνευσε αμέτρητους δημιουργούς να ξεπεράσουν τα δημιουργικά όρια. Η κληρονομιά του θα ζει σε κάθε βασίλειο, αποστολή και στιγμή θαυμασμού που θα βιώνουν οι παίκτες στο The Wayward Realms." Η ανακοίνωση καταλήγει τονίζοντας ότι, παρότι πρόκειται για μια ανυπολόγιστη απώλεια, η ανάπτυξη του παιχνιδιού θα συνεχιστεί και η ομάδα δεσμεύεται να τιμήσει την κληρονομιά του LeFay υλοποιώντας το όραμά του.

Το The Wayward Realms θα κυκλοφορήσει για PC μέσω Steam Early Access. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jul 2025 13:30 #289784 by Νίκος Γεωργόπουλος
Έφυγε από τη ζωή ο θρύλος της πάλης Hulk Hogan σε ηλικία 71 ετών



Ο Terry Bollea, ευρέως γνωστός ως Hulk Hogan, δώδεκα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επαγγελματικής πάλης και δύο φορές μέλος του WWE Hall of Fame, πέθανε σε ηλικία 71 ετών από καρδιακή ανακοπή στο σπίτι του στην Clearwater της Φλόριντα, σύμφωνα με το TMZ.

Ο Hogan έγινε παγκοσμίως γνωστός με το ντεμπούτο του στο WWF το 1979. Η χαρακτηριστική του εμφάνιση, το εντυπωσιακό του σώμα, το χαρακτηριστικό μουστάκι και το εμβληματικό persona “Hulkamania” βοήθησαν την εταιρεία να μετατραπεί σε παγκόσμια δύναμη. Η μάχη του με τον Andre the Giant στο WrestleMania III θεωρείται μία από τις πιο θρυλικές στιγμές στην ιστορία της επαγγελματικής πάλης. Το όνομά του συνδέθηκε με αρκετά παιχνίδια WWF για Nintendo και Super Nintendo, ενώ στη δεκαετία του ’90 πρωταγωνίστησε και σε τίτλους της WCW για N64 και PlayStation, όπως το WCW/NWO Revenge.

Εκτός ρινγκ, ο Hogan πέρασε στην mainstream ψυχαγωγία, παίζοντας σε ταινίες όπως το Rocky III και σε τηλεοπτικές σειρές όπως το Hogan Knows Best. Τον Απρίλιο του 2025 ίδρυσε μαζί με τον Eric Bischoff την προώθηση Real American Freestyle Wrestling, με το πρώτο της event να προγραμματίζεται για το καλοκαίρι στο Κλίβελαντ.

Παρότι υπήρξε είδωλο της WWE, η καριέρα του είχε και στιγμές έντονης αντιπαράθεσης. Η εταιρεία τον απέκλεισε για χρόνια μετά το σκάνδαλο του 2015 με ρατσιστικές δηλώσεις και κατηγορίες για απιστία. Τον Hogan επιβιώνουν η σύζυγός του Sky και τα παιδιά του από προηγούμενο γάμο. Από τα πρώτα του βήματα μέχρι τον ρόλο του στη διαμόρφωση νέων ταλέντων, η επιρροή του στο χώρο της πάλης είναι αμέτρητη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Sep 2025 20:30 #290127 by Νίκος Γεωργόπουλος
Έφυγε από την ζωή ο Graham Greene ο οποίος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο Red Dead Redemption 2, σε ηλικία 73 ετών



Ο Graham Greene, ο οποίος χάρισε την φωνή του στον χαρακτήρα Rains Fall από το Red Dead Redemption 2, έφυγε από την ζωή σε ηλικία 73 ετών.

Σύμφωνα με το Deadline , βρισκόταν αντιμέτωπος με μια ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε καιρό. Το 1990, η συμμετοχή του στην ταινία Dances With Wolves του χάρισε την υποψηφιότητα του για ένα βραβείο Oscar. Η συμμετοχή του στο Red Dead Redemption 2 ήταν η μόνη φορά που έλαβε μέρος σε ένα video game. Ο συγκεκριμένος ηθοποιός, έπαιξε τον ρόλο του Rains Fall με σύνεση και ακεραιότητα, δημιουργώντας έναν ξεχωριστό χαρακτήρα κατά το τέλος του video game ο οποίος ανέλαβε την καθοδήγηση του Arthur Morgan.

Μιλώντας στο Variety λίγες μέρες αφότου είχε κυκλοφορήσει το νέο Red Read, ο συνιδρυτής της Rockstar, Dan Houser, είχε δηλώσει: “Ο Greene έκανε καταπληκτική δουλειά στο να δώσει σάρκα και οστά σε αυτόν τον βασικό χαρακτήρα.” Μετά τον θάνατό του, ο ατζέντης του Greene τον αποχαιρέτησε λέγοντας στο Deadline: “Ήταν ένας άντρας με αρχές, ηθική και χαρακτήρα. Θα μας λείπει για πάντα. Επιτέλους είσαι ελεύθερος.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Sep 2025 14:29 #290131 by Christos
Πραγματικά λυπάμαι για την απώλεια του Graham Greene. Ο ρόλος του στο Red Dead Redemption 2 ήταν εξαιρετικά συγκινητικός και η φωνή του Rains Fall θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όλων μας. Ήξερε πώς να δώσει ζωή και βάθος στον χαρακτήρα, κάνοντάς τον πραγματικά αξέχαστο. Η συνεισφορά του στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών και του κινηματογράφου είναι ανεκτίμητη και θα μας λείψει πολύ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Sep 2025 21:00 #290174 by Νίκος Γεωργόπουλος
Gamer πέθανε στα 15 του και έγινε Άγιος από την Καθολική εκκλησία



Ένας έφηβος γνωστός ως “ο influencer του Θεού”, ο οποίος λάτρευε να παίζει video games και δίδασκε το Ευαγγέλιο online, αγιοποιήθηκε από την Καθολική εκκλησία.

Ο Carlos Acutis απεβίωσε το 2006 σε ηλικία μόλις 15 χρονών από λευχαιμία, αλλά αφιέρωσε την σύντομη ζωή του μεταδίδοντας την σημασία της Καθολικής πίστης και βοηθώντας του φτωχούς. Ο Acutis αγιοποιήθηκε μέσω μιας αρχαίας τελετής υπό την καθοδήγηση του Πάπα Leo. Το ταξίδι του νεαρού προς την αγιοσύνη είναι σχετικά σύντομο. Μόλις 6 χρόνια από τον θάνατό του κηρύχθηκε ως Σεβάσμιος, ύστερα το 2020 ως Ευλογημένος και πλέον ως Άγιος. Η τελετή έλαβε χώρα στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό.

Ο μικρός γεννήθηκε στο Λονδίνο, αλλά όσο ακόμη ήταν μωρό, οι γονείς του επέστρεψαν στην Ιταλία και έτσι πέρασε την υπόλοιπη ζωή του στο Μιλάνο. Οι γονείς του φανερώνουν ότι ήταν λάτρης των video games και ιδιαίτερα των Halo, Mario και των Pokemon. Στην ηλικία των 8 χρονών πήρε το πρώτο του PlayStation αλλά είχε περιορίσει τον εαυτό του στο να παίζει μόνο μία ώρα την ημέρα. Παράλληλα, σε ηλικία 9 ετών ξεκίνησε να επενδύει ένα κομμάτι του χρόνου του βοηθώντας τους φτωχούς και επέμενε να διαθέτει μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια. Έτσι, όσα λεφτά περίσσευαν θα τα έδινε σε αυτούς που τα είχαν ανάγκη.

Προκειμένου να γίνει κάποιος Άγιος, πρέπει να συμβούν 2 σημαντικά θαύματα αφιερωμένα σε εκείνον. Το 2020 γιατρεύτηκε ένα αγοράκι από την Βραζιλία με ελαττωματικό πάγκρεας, έπειτα από προσευχές της μητέρας του στον Acutis ώστε να τον βοηθήσει. Το δεύτερο θαύμα αφορά την ίαση ενός κοριτσιού από την Κόστα Ρίκα το οποίο είχε υποστεί σοβαρά τραύματα στο κεφάλι, πέφτοντας από το ποδήλατό της. Η μητέρα της προσευχήθηκε στον τάφο του Acutis και η κόρη της επανήλθε πλήρως.

Ο Acutis, είχε δημιουργήσει ένα site στο οποίο κατέγραφε διάφορα θαύματα ώστε να μπορέσει να μεταδώσει τα Καθολικά μηνύματα, αποκτώντας έτσι το προσωνύμιο “Influencer του Θεού”. Ο Diego Sarkissian μιλώντας στο BBC είπε: “Έπαιζε Super Mario video games στις παλιές κονσόλες τις Nintendo και εγώ πάντα λάτρευα τα video games. Το γεγονός ότι μπορείς να σκεφτείς έναν άγιο να κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα που κάνεις εσύ, να φοράει τζιν, κάνει πολύ πιο κοντινό το αίσθημα που προσφέρει σε σχέση με άλλους αγίους στο παρελθόν.” Η μητέρα του Acutis, Antonia Salzano είπε πέρυσι στο CNN: “Όπως και γω, μπορείτε και σεις να γίνετε Άγιοι. Σε κάθε περίπτωση, με τα media και τις τεχνολογίες φαίνεται σαν μερικές φορές η αγιοσύνη να μένει στο παρελθόν. Αντιθέτως, η αγιοσύνη είναι κάτι και σήμερα στην σύγχρονη εποχή.”

Ο τάφος του Acutis στην Assisi, περιέχει το σώμα του το οποίο είναι θωρακισμένο με κερί και έχει πλέον καθιερωθεί ως προσκύνημα. Με την αγιότητά του, θα μπορούν να γίνονται νηστείες αφιερωμένες σε εκείνον και μερικά σχολεία θα μπορούν να πάρουν το όνομά του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2025 20:00 #290182 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Robert F. Kennedy υποδεικνύει τα video games ως πιθανό αίτιο βιας και χρήσης όπλων



Ο υπουργός Υγείας των Ηνωμένων Πολιτειών, Robert F. Kennedy Jr. ανακοίνωσε ότι τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας διερευνούν μια σειρά από προβλήματα που πιθανώς να σχετίζονται με την βίαιη χρήση όπλων στις ΗΠΑ.

Μάλιστα, ανέφερε ότι τα video games αποτελούν πιθανό αίτιο βίας στον πραγματικό κόσμο. Σε ερώτηση από το PBS , σχετικά με το αν η κυβέρνηση εξετάζει την πνευματική υγεία και την σύνδεσή της με την χρήση όπλων, απάντησε: “Το ερώτημα για τα όπλα αποτελεί ένα σύνθετο ερώτημα, δεν είναι μια εύκολη ερώτηση.” Ο ίδιος κατονόμασε ένα εύρος από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην αύξηση της ανθρώπινης βίας, όπως τα ψυχιατρικά ναρκωτικά, τα video games και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Αν και δεν επεκτάθηκε ιδιαίτερα για τον τομέα των video games, είπε: “Έχουμε ξεκινήσει κάποιες έρευνες που εξετάζουν την ταύτιση και την πιθανή σύνδεση της υπερβολικής χορήγησης φαρμάκων στα παιδιά μας και της βίας.” Οι δηλώσεις αυτές ακολούθησαν λίγο καιρό μετά από την φορτισμένη εμφάνιση του Robert F. Kennedy σε συνεδρίαση στην Washington όπου οι γερουσιαστές τον ρώτησαν σχετικά με τις απόψεις του για τα εμβόλια αλλά και για άλλες τοποθετήσεις που είχε κάνει. Τόσο ο κόσμος όσο και κάποιοι συγγενείς του , ζητάνε συνεχώς την παραίτησή του.

Οι έρευνες δεν έχουν καταφέρει να καταλήξουν συλλογικά σε ένα συμπέρασμα σχετικά με το αν τα video games ενισχύουν τις επιθετικές συμπεριφορές. Μια έρευνα του 2019 από τον Tobias Greitemeyer, έδειξε ότι ο χρόνος που αφιερώνεται στα video games αυξάνει την επιθετικότητα του παίκτη. Ο συγκεκριμένος είναι καθηγητής του τμήματος Ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο του Ίνσμπρουκ. Παράλληλα, φάνηκε ότι τα βίαια games επηρεάζουν και τους ανθρώπους που συνδέονται με τον ίδιο τον παίκτη. Μια άλλη μελέτη δείχνει ότι: “Η έκθεση σε βίαιο περιεχόμενο και ιδιαίτερα σε βίαια video games, πιθανώς να προκαλέσει απευαισθητοποίηση απέναντι στην βία.” Μία ακόμη έρευνα έδειξε ότι: “Η βία στα video games θα πρέπει να θεωρηθεί ως παράγοντας επιθετικότητας, όπως και με τα υπόλοιπα μέσα, καθώς παρέχει κοινωνική ενίσχυση στην επιθετική συμπεριφορά και εκμάθηση επιθετικών μοντέλων μέσω της παρατήρησης.”

Η Οξφόρδη πάει κόντρα σε αυτά τα πορίσματα καθώς μια έρευνα από εκεί δείχνει ότι δεν υπάρχει καμία σύνδεση μεταξύ των επιθετικών συμπεριφορών των εφήβων και του χρόνου που σπαταλάνε παίζοντας video games. Η συντάκτρια της έρευνας από το πανεπιστήμιο Cardiff είπε: “Τα ευρήματά μας σηματοδοτούν ότι οι προκαταλήψεις των ερευνητών πιθανώς να είχαν επηρεάσει προηγούμενες έρευνες επί του θέματος και να είχαν διαστρεβλώσει την κατανόηση που υπήρχε αναφορικά με τις επιδράσεις των video games.” Η μελέτη αυτή δημοσιεύτηκε έπειτα από πολλά χρόνια έρευνας που έδειξε ότι δεν ταυτίζονται τα δύο γεγονότα.

Οι ανησυχίες για την πιθανή σύνδεση των video games με την βία έχουν ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια. Το 2005 η Hillary Clinton είχε πει ότι αποτελούν ένα τεράστιο πρόβλημα και ότι πολλές έρευνες έδειχναν ότι κάνουν κακό στα παιδιά. Μάλιστα, είχε πει ότι θα πρέπει να γίνουν όπως το αλκοόλ και τα τσιγάρα, τα οποία γίνονται νόμιμα μετά από μια προκαθορισμένη ηλικία. Παρά τις δηλώσεις του Robert F. Kennedy, ο ίδιος φαίνεται ότι ενδιαφέρεται για τα video games αφού φανέρωσε το 2024 ότι έχει επενδύσει 24 χιλιάδες δολάρια στην GameStop.

Please Log in or Create an account to join the conversation.