Christos replied to the topic 'Luto' in the forum. 4 hours 21 minutes ago

Θεωρώ γενικά ότι τα ψυχολογικά horror είναι το μέλλον του είδους. Αν το Luto όντως καταφέρνει να κρατάει την ένταση συνεχώς και όχι μόνο σε μερικές στιγμές, τότε σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσει κανείς. Προσωπικά μου αρέσουν περισσότερο τέτοιοι τίτλοι που παίζουν με το μυαλό και τα συναισθήματα παρά με απλά jumpscares.

Read More...

Christos replied to the topic 'Call of Duty: Black Ops 6' in the forum. 2 days ago

Ειλικρινά, αυτό πάει πολύ. 220+ GB για ένα παιχνίδι είναι σχεδόν μισή κονσόλα! Δεν είναι περίεργο που σε πολλούς κρασάρει ή διαγράφεται μόνο του. Μοιάζει λες και οι developers ξέχασαν πώς παλιά έκαναν απίστευτες βελτιστοποιήσεις. Τώρα ποντάρουν μόνο στο hardware – αν έχεις δυνατό PC παίζεις, αλλιώς όχι. Και μην ξεχνάμε ότι δεν έχουν όλοι PS5 για να το χρησιμοποιούν ως εναλλακτική του υπολογιστή.

Read More...

Πραγματικά λυπάμαι για την απώλεια του Graham Greene. Ο ρόλος του στο Red Dead Redemption 2 ήταν εξαιρετικά συγκινητικός και η φωνή του Rains Fall θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όλων μας. Ήξερε πώς να δώσει ζωή και βάθος στον χαρακτήρα, κάνοντάς τον πραγματικά αξέχαστο. Η συνεισφορά του στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών και του κινηματογράφου είναι ανεκτίμητη και θα μας λείψει πολύ.

Read More...

Christos replied to the topic 'Prince of Persia remake' in the forum. 1 week ago

Οι οθόνες φόρτωσης είναι πραγματικά σπαστικές. Το 2025 δεν γίνεται να περιμένουμε ολόκληρο λεπτό για να μπει μια πίστα, μοιάζει τελείως ξεπερασμένο. Μακάρι με κάποιο patch να το φτιάξουν σύντομα, γιατί χαλάει πολύ τον ρυθμό του παιχνιδιού και σε βγάζει από την ατμόσφαιρα. Αν το διορθώσουν, τότε η συνολική εμπειρία θα απογειωθεί.

Read More...

Christos replied to the topic 'Silent Hill f' in the forum. 2 weeks ago

Τέλος πάντων, κάτι καινούργιο για το Silent Hill, και μάλιστα στην Ιαπωνία των ‘60s! Η Hinako φαίνεται να είναι ένας ενδιαφέρον πρωταγωνιστής, και οι κόκκινες ρίζες στο τρέιλερ δίνουν πραγματικά μια ανατριχιαστική ατμόσφαιρα. Μου αρέσει που δείχνουν μια τόσο διαφορετική εποχή και πολιτισμό, κάτι που δίνει φρέσκια πνοή στη σειρά. Αν η Konami καταφέρει να κρατήσει και το κλασικό horror στοιχείο, μπορεί να γίνει από τα πιο δυνατά Silent Hill των τελευταίων χρόνων.

Read More...

Ειλικρινά, δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα καταφέρουν να μεταφέρουν την ατμόσφαιρα των Sims σε επιτραπέζιο παιχνίδι. Ίσως κάτι σαν το The Game of Life, αλλά με άπειρα αστεία και τρελές καταστάσεις;

Read More...

Η ιστορία με το Clipper Chip είναι το καλύτερο παράδειγμα ότι οι «πίσω πόρτες» μόνο μπελάδες φέρνουν. Κι όμως, οι πολιτικοί φαίνεται να μην χορταίνουν να πατάνε την ίδια τσουγκράνα ξανά και ξανά.

Read More...

Ευχαριστώ για τη συμβουλή.

Read More...

 Γεια σας παιδιά! Πρόσφατα αγόρασα το Deep Rock Galactic στο Steam, αλλά σχεδόν δεν έχω με ποιον να παίξω. Οι random συμπαίκτες είτε αποσυνδέονται είτε δεν με αφήνουν να μαζέψω σωστά πόρους και καλούν την κάψουλα εκκένωσης.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να παίξουμε μαζί, στείλτε μήνυμα – θα χαρώ να έχουμε παρέα!

Read More...

Christos replied to the topic 'Dying Light 3' in the forum. 1 month ago

Το Dying Light 3 μου θυμίζει επιστροφή στην πρώτη έκδοση, την οποία λάτρεψα. Το δεύτερο δεν με είχε ενθουσιάσει καθόλου. Ελπίζω το τρίτο να διορθώσει τις κακές εντυπώσεις που άφησε το δεύτερο.

Read More...

Μου φαίνεται ενδιαφέρον! Το testing θα είναι σε βάθος ή απλά να παίζουμε; Χρειάζεται να δίνουμε και αναλυτικά feedback για τη μηχανική των μπόνους στα παιχνίδια;

Read More...

Christos replied to the topic 'Godbreakers' in the forum. 1 month ago

Godbreakers

godbreakers-90-1753865580.jpg

Το Godbreakers είναι ένα multiplayer Roguelike και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC, ελπίζοντας να αναστρέψει την πρόσφατη τάση των απογοητευτικών κυκλοφοριών από την Thunderful, η οποία μόλις εξαγοράστηκε από την Atari, εν μέσω ενός ακόμη κύματος απολύσεων.

Το Godbreakers είναι ένα Action Third-Person Shooter, όπου μάχεστε σε σύντομα επίπεδα που καταλήγουν σε boss fights σε αρένες. Μπορείτε να παίξετε solo ή σε ομάδες έως και τεσσάρων παικτών, μαζεύοντας loot και αναβαθμίσεις στην πορεία. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν σε ένα υπερκορεσμένο είδος είναι ο μηχανισμός που σας επιτρέπει να εξολοθρεύετε εχθρούς με low health και να κλέβετε τις δυνάμεις τους. Τα one-shot skills προσφέρουν DPS, crowd control και άλλα πλεονεκτήματα, προσθέτοντας μια επιπλέον στρατηγική διάσταση στο συνηθισμένο Roguelike buildcrafting.

Το Godbreakers αναπτύσσεται από την To The Sky, μια νέα ομάδα με επικεφαλής τον πρώην Development Director της EA, Jugo Mirkovic. Η Thunderful,γνωστή από τη σειρά SteamWorld, απέκτησε την εταιρεία στούντιο το 2021. Ο Mirkovic δήλωσε: "Κάναμε πολλές παρουσιάσεις με αυτό το video game. Η αρχική ιδέα παραμένει παρόμοια με αυτή που είχαμε προτείνει, αλλά βρήκαμε τη ροή και το gameplay στην πορεία. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα Action, melee, Roguelike. Αυτό παρουσιάσαμε. Αλλά τελικά, προέκυψε κάτι πολύ πιο ρευστό και αυτό μας εξέπληξε ακόμα κι εμάς."

Η εταιρεία τόνισε ότι το Godbreakers εστιάζει κατά κύριο λόγο στο gameplay, και αυτό φαίνεται έντονα στο demo. Η Thunderful είχε κυκλοφορήσει και το Reignbreaker νωρίτερα φέτος, ένα καλοσχεδιασμένο punk Roguelike στο στυλ του Hades, το οποίο όμως δεν κατάφερε να βρει κοινό. Η εταιρεία πίσω από το video game έκλεισε πριν καν αυτό κυκλοφορήσει. Το Lost in Random: The Eternal Die, ένα Roguelike spin-off της γοτθικής περιπέτειας του 2021, είχε επίσης χαμηλές πωλήσεις. Ένα αρνητικό review μάλιστα επαίνεσε το στιλ και το gameplay, αλλά κατηγόρησε την πρόοδο κάθε run ως ρηχή και άνευρη.

Η Thunderful απέδωσε τις τελευταίες απολύσεις της στην αποτυχία του Eternal Die. Ο πρόεδρος της εταιρείας Patrick Svensk είχε δηλώσει: "Είναι δυσάρεστο να πρέπει να εφαρμόσουμε περαιτέρω επιχειρησιακά μέτρα που επηρεάζουν κάποιους συναδέλφους. Ταυτόχρονα, είμαι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη Thunderful ώστε να δημιουργήσει μια αποτελεσματική δομή και να υλοποιήσει τα σχέδια κυκλοφορίας που έχουμε ήδη ανακοινώσει." Μέσα σε αυτό το κλίμα αυξανόμενων χρεών, η Atari ανακοίνωσε ότι αποκτά πλειοψηφικό πακέτο στη Thunderful για μόλις $5 εκατομμύρια. Αυτή η εξαγορά-ευκαιρία έρχεται μετά από χρόνια καλών games, όπως Viewfinder, Planet of Lana, SteamWorld Heist 2, που όμως δεν πούλησαν αρκετά ώστε να καλύψουν τα ρίσκα που πήρε η εταιρεία.

Το Godbreakers θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.



 


Read More...

Christos replied to the topic 'Godbreakers' in the forum. 1 month ago

Godbreakers

godbreakers-90-1753865580.jpg

Το Godbreakers είναι ένα multiplayer Roguelike και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC, ελπίζοντας να αναστρέψει την πρόσφατη τάση των απογοητευτικών κυκλοφοριών από την Thunderful, η οποία μόλις εξαγοράστηκε από την Atari, εν μέσω ενός ακόμη κύματος απολύσεων.

Το Godbreakers είναι ένα Action Third-Person Shooter, όπου μάχεστε σε σύντομα επίπεδα που καταλήγουν σε boss fights σε αρένες. Μπορείτε να παίξετε solo ή σε ομάδες έως και τεσσάρων παικτών, μαζεύοντας loot και αναβαθμίσεις στην πορεία. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν σε ένα υπερκορεσμένο είδος είναι ο μηχανισμός που σας επιτρέπει να εξολοθρεύετε εχθρούς με low health και να κλέβετε τις δυνάμεις τους. Τα one-shot skills προσφέρουν DPS, crowd control και άλλα πλεονεκτήματα, προσθέτοντας μια επιπλέον στρατηγική διάσταση στο συνηθισμένο Roguelike buildcrafting.

Το Godbreakers αναπτύσσεται από την To The Sky, μια νέα ομάδα με επικεφαλής τον πρώην Development Director της EA, Jugo Mirkovic. Η Thunderful,γνωστή από τη σειρά SteamWorld, απέκτησε την εταιρεία στούντιο το 2021. Ο Mirkovic δήλωσε: "Κάναμε πολλές παρουσιάσεις με αυτό το video game. Η αρχική ιδέα παραμένει παρόμοια με αυτή που είχαμε προτείνει, αλλά βρήκαμε τη ροή και το gameplay στην πορεία. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα Action, melee, Roguelike. Αυτό παρουσιάσαμε. Αλλά τελικά, προέκυψε κάτι πολύ πιο ρευστό και αυτό μας εξέπληξε ακόμα κι εμάς."

Η εταιρεία τόνισε ότι το Godbreakers εστιάζει κατά κύριο λόγο στο gameplay, και αυτό φαίνεται έντονα στο demo. Η Thunderful είχε κυκλοφορήσει και το Reignbreaker νωρίτερα φέτος, ένα καλοσχεδιασμένο punk Roguelike στο στυλ του Hades, το οποίο όμως δεν κατάφερε να βρει κοινό. Η εταιρεία πίσω από το video game έκλεισε πριν καν αυτό κυκλοφορήσει. Το Lost in Random: The Eternal Die, ένα Roguelike spin-off της γοτθικής περιπέτειας του 2021, είχε επίσης χαμηλές πωλήσεις. Ένα αρνητικό review μάλιστα επαίνεσε το στιλ και το gameplay, αλλά κατηγόρησε την πρόοδο κάθε run ως ρηχή και άνευρη.

Η Thunderful απέδωσε τις τελευταίες απολύσεις της στην αποτυχία του Eternal Die. Ο πρόεδρος της εταιρείας Patrick Svensk είχε δηλώσει: "Είναι δυσάρεστο να πρέπει να εφαρμόσουμε περαιτέρω επιχειρησιακά μέτρα που επηρεάζουν κάποιους συναδέλφους. Ταυτόχρονα, είμαι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη Thunderful ώστε να δημιουργήσει μια αποτελεσματική δομή και να υλοποιήσει τα σχέδια κυκλοφορίας που έχουμε ήδη ανακοινώσει." Μέσα σε αυτό το κλίμα αυξανόμενων χρεών, η Atari ανακοίνωσε ότι αποκτά πλειοψηφικό πακέτο στη Thunderful για μόλις $5 εκατομμύρια. Αυτή η εξαγορά-ευκαιρία έρχεται μετά από χρόνια καλών games, όπως Viewfinder, Planet of Lana, SteamWorld Heist 2, που όμως δεν πούλησαν αρκετά ώστε να καλύψουν τα ρίσκα που πήρε η εταιρεία.

Το Godbreakers θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.



 


Read More...

Christos replied to the topic 'Godbreakers' in the forum. 1 month ago

Godbreakers

godbreakers-90-1753865580.jpg

Το Godbreakers είναι ένα multiplayer Roguelike και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC, ελπίζοντας να αναστρέψει την πρόσφατη τάση των απογοητευτικών κυκλοφοριών από την Thunderful, η οποία μόλις εξαγοράστηκε από την Atari, εν μέσω ενός ακόμη κύματος απολύσεων.

Το Godbreakers είναι ένα Action Third-Person Shooter, όπου μάχεστε σε σύντομα επίπεδα που καταλήγουν σε boss fights σε αρένες. Μπορείτε να παίξετε solo ή σε ομάδες έως και τεσσάρων παικτών, μαζεύοντας loot και αναβαθμίσεις στην πορεία. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν σε ένα υπερκορεσμένο είδος είναι ο μηχανισμός που σας επιτρέπει να εξολοθρεύετε εχθρούς με low health και να κλέβετε τις δυνάμεις τους. Τα one-shot skills προσφέρουν DPS, crowd control και άλλα πλεονεκτήματα, προσθέτοντας μια επιπλέον στρατηγική διάσταση στο συνηθισμένο Roguelike buildcrafting.

Το Godbreakers αναπτύσσεται από την To The Sky, μια νέα ομάδα με επικεφαλής τον πρώην Development Director της EA, Jugo Mirkovic. Η Thunderful,γνωστή από τη σειρά SteamWorld, απέκτησε την εταιρεία στούντιο το 2021. Ο Mirkovic δήλωσε: "Κάναμε πολλές παρουσιάσεις με αυτό το video game. Η αρχική ιδέα παραμένει παρόμοια με αυτή που είχαμε προτείνει, αλλά βρήκαμε τη ροή και το gameplay στην πορεία. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα Action, melee, Roguelike. Αυτό παρουσιάσαμε. Αλλά τελικά, προέκυψε κάτι πολύ πιο ρευστό και αυτό μας εξέπληξε ακόμα κι εμάς."

Η εταιρεία τόνισε ότι το Godbreakers εστιάζει κατά κύριο λόγο στο gameplay, και αυτό φαίνεται έντονα στο demo. Η Thunderful είχε κυκλοφορήσει και το Reignbreaker νωρίτερα φέτος, ένα καλοσχεδιασμένο punk Roguelike στο στυλ του Hades, το οποίο όμως δεν κατάφερε να βρει κοινό. Η εταιρεία πίσω από το video game έκλεισε πριν καν αυτό κυκλοφορήσει. Το Lost in Random: The Eternal Die, ένα Roguelike spin-off της γοτθικής περιπέτειας του 2021, είχε επίσης χαμηλές πωλήσεις. Ένα αρνητικό review μάλιστα επαίνεσε το στιλ και το gameplay, αλλά κατηγόρησε την πρόοδο κάθε run ως ρηχή και άνευρη.

Η Thunderful απέδωσε τις τελευταίες απολύσεις της στην αποτυχία του Eternal Die. Ο πρόεδρος της εταιρείας Patrick Svensk είχε δηλώσει: "Είναι δυσάρεστο να πρέπει να εφαρμόσουμε περαιτέρω επιχειρησιακά μέτρα που επηρεάζουν κάποιους συναδέλφους. Ταυτόχρονα, είμαι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη Thunderful ώστε να δημιουργήσει μια αποτελεσματική δομή και να υλοποιήσει τα σχέδια κυκλοφορίας που έχουμε ήδη ανακοινώσει." Μέσα σε αυτό το κλίμα αυξανόμενων χρεών, η Atari ανακοίνωσε ότι αποκτά πλειοψηφικό πακέτο στη Thunderful για μόλις $5 εκατομμύρια. Αυτή η εξαγορά-ευκαιρία έρχεται μετά από χρόνια καλών games, όπως Viewfinder, Planet of Lana, SteamWorld Heist 2, που όμως δεν πούλησαν αρκετά ώστε να καλύψουν τα ρίσκα που πήρε η εταιρεία.

Το Godbreakers θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.



 


Read More...