Η Codemasters σταματάει την ανάπτυξη νέων Racing games μετά τις απολύσεις της Electronic Arts
Από τις μέχρι σήμερα εξαγορές της gaming βιομηχανίας, αν υπάρχει ένας publisher που έχει ρεκόρ κλεισίματος εταιρειών ανάπτυξης, αυτός είναι σίγουρα η Electronic Arts. Πλέον, η Codemasters, μία από τις καλύτερες εταιρείες ανάπτυξης στη βιομηχανία των Racing games, μπαίνει ουσιαστικά "στο γύψο" αφού σταματάει προς το παρόν την ανάπτυξη νέων Racing games. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι διότι η Electronic Arts έχει πραγματοποιήσει πάρα πολλές απολύσεις.
Η Codemasters ανακοίνωσε λοιπόν και επίσημα ότι παύει την ανάπτυξη μελλοντικών Racing...πιθανότατα σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής για το στούντιο που συνδέθηκε στενά με το είδος εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες. Η τελευταία έκδοση, το EA Sports WRC, κυκλοφόρησε το 2023 και έλαβε το τελικό του expansion, το Hard Chargers Content Pack, την άνοιξη του 2025. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το παιχνίδι θα παραμείνει διαθέσιμο για παλιούς και νέους παίκτες, αλλά δεν θα υπάρξει περαιτέρω υποστήριξη ή νέο περιεχόμενο.
Η απόφαση αυτή έρχεται εν μέσω ευρύτερων αναδιαρθρώσεων στην Electronic Arts, η οποία απέκτησε την Codemasters το 2021 έναντι 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρόσφατα, η EA ανακοίνωσε απολύσεις 300-400 εργαζομένων σε διάφορα στούντιο, συμπεριλαμβανομένων ακυρώσεων έργων στην Respawn Entertainment. Δεν έχει διευκρινιστεί εάν αυτές οι περικοπές επηρέασαν άμεσα την Codemasters.
Η Codemasters έχει μακρά ιστορία στα Racing, ξεκινώντας με το Colin McRae Rally το 1998 και συνεχίζοντας με τις σειρές DiRT και DiRT Rally. Η συνεργασία της με το επίσημο WRC ξεκίνησε το 2020, με το EA Sports WRC να αποτελεί το πρώτο παιχνίδι με την επίσημη άδεια από το Colin McRae Rally 3 το 2002.
Προς το παρόν, η Codemasters επικεντρώνεται στην ετήσια σειρά F1, με το F1 25 να αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 30 Μαΐου για PC, PS5 και Xbox Series X|S.
Η παύση των Racing από την Codemasters αφήνει ένα κενό στο είδος, και οι fans αναμένουν με ενδιαφέρον να δουν ποιος θα αναλάβει την σκυτάλη στο μέλλον.