Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Game testers της Treyarch περιγράφουν τις συνθήκες ανάπτυξης του Black Ops 4.

10 Jul 2019 13:11 #225791 by Σταύρος Αντωνόπουλος
Αλλιώς βίωσαν οι εργαζόμενοι της QA την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Το Call of Duty: Black Ops 4 πέρασε μια δύσκολη περίοδο αναπτυξης του παιχνιδιού η οποία κατέληξε σε αποτυχία του δοκιμαστικού campaign mode και στην εδραίωση του Blackout battle royale mode λίγο πριν την κυκλοφορία του.

Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του Kotaku, οι Quality Assurances testers πέρασαν μια μακρά περίοδο, περίπου ενός έτους, όπου εργάζονταν για παρά πολλές ώρες με αρκετά χαμηλούς μισθούς. Έτσι το Kotaku κατάφερε να αποσπάσει πληροφορίες για τις συνθήκες εργασίας από 11 εργαζομένους της Treyarch, οι οποίοι μίλησαν υπό την προϋπόθεση της πλήρους ανωνυμίας ώστε να προστατευόσουν τις θέσεις τους. Ενώ λοιπόν καθημερινά αποκαλύπτονται παρόμοιες περιπτώσεις εκμετάλλευσης των εργαζομένων από τις εταιρίας της βιομηχανίας του gaming, οι Quality Assurances δήλωσαν ότι κυριολεκτικά ένιωθαν ότι τους αντιμετωπίζουν σαν κατώτερους υπαλλήλους από αυτούς της Treyarch με πλήρη απασχόληση. Επιπλέον ένας εργαζόμενος αποκάλυψε τραγικές συνθήκες εργασίας μέσα στην καθώς υπήρχαν επανειλημμένες περιπτώσεις όπου η εταιρία απενεργοποιούσε τα κλιματιστικά της νυχτερινής βάρδιας, η οποία έκλεινε 12 ώρες εργασίας, με αποτέλεσμα η θερμοκρασία να αγγίζει τους 32OC στον δεύτερο όροφο του κτιρίου της Santa Monica. Συγκεκριμένα οι δηλώσεις κάποιων Qaulity Assurances ανέφεραν τα παρακάτω:

" Κάναμε πλάκες και δημιουργούσαμε αστεία με τις συνθήκες που επικρατούσαν, αλλά τα πράγματα ήταν τραγικά, καθώς τέτοιου είδους κινήσεις γίνονταν στα μέσα του Ιουλίου".

Οι άνθρωποι του site προσπάθησαν να αποσπάσουν κάποια δήλωση της Activision επί του θέματος, όμως η εταιρία αρνήθηκε το οποιοδήποτε σχόλιο. Αντίθετα, επέλεξε να έκδοση μια επίσημη ανακοίνωση επαινώντας ουσιαστικά όλο το προσωπικό που εργάστηκε για το Black Ops 4 και συμπλήρωσε λέγοντας ότι έχει δεσμευτεί να κάνει όλους τους υπαλλήλους να νιώσουν ότι η δουλεία τους είναι αξιοσέβαστη και η εταιρία εκτιμά την προσπάθεια τους. Μεταξύ άλλων αναφέρουν:

"Προσπαθούσαμε διαρκώς να παρέχουμε ένα ευχάριστο και ξεκούραστο περιβάλλον για όλους."
Τα προβλήματα όμως συνεχίστηκαν σχεδόν για ολόκληρο το 2018 και μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού με αποτέλεσμα να υπάρχουν αρκετά προβλήματα στα updates.

"Νομίζω ότι η πλειονότητα από εμάς θέλουμε απλώς να αντιμετωπιστούμε επί ίσιος όροις", " κανείς από μας δεν ενδιαφέρεται για αυτό το παιχνίδι ... Γιατί να μας αντιμετωπίζουν τόσο υποτιμητικά, αν και δουλεύουμε εξίσου σκληρά όπως εσείς;"

Οι συνθήκες που περιγράφονται στην έκθεση δυστυχώς δεν είναι ασυνήθιστες στα μεγάλα στούντιο παιχνιδιών. Παρόμοιες ιστορίες έχουν προκύψει από στούντιο όπως τα CD Projekt Red, Epic Games, BioWare και NetherRealm. Παρόλα αυτά τα συγκεκριμένα συμβάντα φαίνονται παρατραβηγμένα λόγο του ότι αφορούν εργαζομένους πλήρους απασχόλησης. Παρόμοιες περιπτώσεις έχουν δημοσιευτεί και από την Crunch η όποια στα συμβόλαια που υπογράφουν οι υπάλληλοι αναφέρει ότι δεν επιτρέπεται κανείς να αγνίζει φαγητό πριν περάσει μια ώρα από το διάλλειμα των προηγούμενης βάρδιας. Αφού λοιπόν το θέμα έλαβε τόσο μεγάλη έκταση, τα αφεντικά της εταιρίας, Dan Bunting και Mark Lamia, έστειλαν ένα email στους εργαζομένους της Treyarch το οποίο αναφέρει λαμβάνουν υπόψη την ευημερία των εργαζομένων και οραματίζονται να κάνουν σημαντικές βελτιώσεις ώστε να θεσπίσουν την ισορροπία εργασίας – ζωής με σωστό τρόπο:

" Σχεδιάζουμε να το επιτύχουμε μέσω καλύτερου σχεδιασμού έργων, εξορθολογιστικών διαδικασιών παραγωγής και αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων λήψης αποφάσεων. Πρόθεση μας είναι επίσης να διατηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας ώστε να υπάρχει μια διαφάνεια στην εταιρία. Για να φτάσουμε σε αυτό τον στόχο θα χρειαστεί χρόνος . Εάν νιώσετε ότι οι προσωπικές σας ανάγκες παραβλέπονται σημαντικά, μην διστάσετε να το αναφέρεται στον διευθυντή σας. Κανείς δεν πρέπει να αισθάνεται ότι η γνώμη του δεν μετράει και δεν μπορεί να μιλήσει ανοιχτά για ένα θέμα ή ότι η μόνο επιλογή είναι η δημοσίευση των προβλημάτων του. Τέτοιου είδους συζητήσεις πρέπει να αρχίζουν από έναν ειλικρινή διάλογο με τους διευθυντές του τμήματος και εάν αυτό δεν λειτουργήσει, νιώστε ελεύθερα και επικοινωνήστε με εμάς."
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

25 Dec 2021 17:40 - 25 Dec 2021 17:44 #259009 by Μάνος Γρυπάρης
Οι εργαζόμενες της Treyarch (Call of Duty: Modern Warfare) ζητούν περιβάλλον εργασίας χωρίς ρατσισμό και σεξισμό



Οι εργαζόμενες της εταιρείας ανάπτυξης Treyarch, η οποία έχει αναπτύξει το Call of Duty: Modern Warfare και το Zombies mode του Call of Duty: Vanguard, ζητούν περισσότερο inclusivity στο εργασιακό τους περιβάλλον, δηλαδή να μην υπάρχει τοξικότητα, ρατσισμός, διακρίσεις, σεξισμός και πολλές άλλες κακόβουλες πράξεις.

Η είδηση έρχεται από μία ανακοίνωση στο Twitter account της Treyarch, η οποία αναφέρει: "Ο στόχος μας ως εταιρεία ανάπτυξης είναι να αναπτύσσουμε απίστευτα games για να τα απολαμβάνει ο κόσμος. Το να έχουμε το προνόμιο να επιδιώξουμε αυτή την προσπάθεια, γίνεται εφικτό χάρη στους ανθρώπους της Treyarch: είμαστε ένα στούντιο που αποτελείται από έξυπνους, ταλαντούχους, παγκόσμιας κλάσης δημιουργικούς επαγγελματίες που επιδιώκουν να αποδώσουν τα μέγιστα.

"Η κουλτούρα μας δεν χωράει σεξισμό, παρενόχληση, ρατσισμό, μισαλλοδοξία, διακρίσεις ή εκφοβισμό. Καθώς προχωράμε μπροστά, η παροχή ενός ασφαλούς, ποικιλόμορφου περιβάλλοντος εργασίας χωρίς αποκλεισμούς, έτσι ώστε όλοι να μπορούν να ευδοκιμήσουν, θα είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας. Όλοι στην Treyarch λατρεύουν την ανάπτυξη παιχνιδιών επειδή έχουν βαθιά αγάπη για την τέχνη των βιντεοπαιχνιδιών και τη μαγεία που μπορεί να δημιουργήσει στιγμές που έχουν σημασία. Αυτή είναι μια στιγμή που έχει σημασία και ξεκινά με το να είμαστε καλύτεροι."

Η δήλωση προέρχεται από τις γυναίκες της εταιρείας
Αν και δημοσιεύτηκε στον επίσημο λογαριασμό της Treyarch, έκτοτε έγινε σαφές από την Miranda Due, παραγωγό της Treyarch, ότι αυτή η δήλωση γράφτηκε από τις εργαζόμενες της εταιρείας. Η Due δήλωσε: "Οι γυναίκες της Treyarch οργανώθηκαν για να γράψουν τη δήλωση και να την δημοσιεύσουν. Είμαστε αυτές που έχουμε επηρεαστεί περισσότερο από αυτό που συνέβη και παλεύουμε για ένα καλύτερο μέλλον. Η αλλαγή πρέπει να συμβεί από μέσα και κάνουμε το καλύτερο δυνατό και χρειαζόμαστε υποστήριξη".

Η συνάδελφός της και game designer, Joanna Leung, δήλωσε: "Χαίρομαι που η Treyarch δημοσίευσε επιτέλους τη δήλωση. Αυτό δεν είναι ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων, αλλά μια ειλικρινής και εγκάρδια δήλωση από τις γυναίκες της Treyarch. Κατανοούμε την απογοήτευσή σας με όλα αυτά που συμβαίνουν. Πιστέψτε με, είμαστε και ΕΜΕΙΣ απογοητευμένες. Σίγουρα, μπορούμε να απαριθμήσουμε όλες τις πρωτοβουλίες μας για να είμαστε καλύτεροι εδώ στην Treyarch, αλλά οι πράξεις μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια και αυτό είναι το πρώτο μας βήμα. Ας δείξουμε εσείς τι μπορούμε να κάνουμε και αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε. Αυτό το ταξίδι θα είναι δύσκολο και είμαι περήφανη για όλους εκείνους που έχουν ήδη αναλάβει να βελτιώσουν τις συνθήκες στην Treyarch. Αυτή θα είναι μια συνεχής πρόοδος και μπορεί να φαίνεται αργή, αλλά παρακαλώ να είστε υπομονετικοί μαζί μας ."

Ο Avani Jain, συντονιστής παραγωγής, έγραψε επίσης στο Twitter: "Το να έχω φωνή και να νιώθω ότι μπορώ να συνεισφέρω στην πραγματική αλλαγή είναι ένας από τους λόγους που εργάζομαι στην Treyarch. Αυτή η δήλωση έχει καθυστερήσει πολύ, αλλά είναι μια αρχή. Είμαι απογοητευμένος με όλα όσα συνέβησαν, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να ανοίξουμε τον δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον". Ο όμιλος ABetterABK, που είναι ιδιαίτερα ενεργός όταν ξέσπασε η αγωγή από την πολιτεία της Καλιφόρνια προς την Activision Blizzard, έστειλε επίσης τις ευχές του.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Dec 2021 18:56 #259264 by Stathis Moose Stathopoulos
Οι εργαζόμενες της Treyarch (Call of Duty: Modern Warfare) ζητούν περιβάλλον εργασίας χωρίς ρατσισμό και σεξισμό




Σε συνέχεια των γεγονότων της Activision Blizzard.

Οι εργαζόμενες της εταιρείας ανάπτυξης Treyarch, η οποία έχει αναπτύξει το Call of Duty: Modern Warfare και το Zombies mode του Call of Duty: Vanguard, ζητούν περισσότερο inclusivity στο εργασιακό τους περιβάλλον, δηλαδή να μην υπάρχει τοξικότητα, ρατσισμός, διακρίσεις, σεξισμός και πολλές άλλες κακόβουλες πράξεις.

Η είδηση έρχεται από μία ανακοίνωση στο Twitter account της Treyarch, η οποία αναφέρει: "Ο στόχος μας ως εταιρεία ανάπτυξης είναι να αναπτύσσουμε απίστευτα games για να τα απολαμβάνει ο κόσμος. Το να έχουμε το προνόμιο να επιδιώξουμε αυτή την προσπάθεια, γίνεται εφικτό χάρη στους ανθρώπους της Treyarch: είμαστε ένα στούντιο που αποτελείται από έξυπνους, ταλαντούχους, παγκόσμιας κλάσης δημιουργικούς επαγγελματίες που επιδιώκουν να αποδώσουν τα μέγιστα.

"Η κουλτούρα μας δεν χωράει σεξισμό, παρενόχληση, ρατσισμό, μισαλλοδοξία, διακρίσεις ή εκφοβισμό. Καθώς προχωράμε μπροστά, η παροχή ενός ασφαλούς, ποικιλόμορφου περιβάλλοντος εργασίας χωρίς αποκλεισμούς, έτσι ώστε όλοι να μπορούν να ευδοκιμήσουν, θα είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας. Όλοι στην Treyarch λατρεύουν την ανάπτυξη παιχνιδιών επειδή έχουν βαθιά αγάπη για την τέχνη των βιντεοπαιχνιδιών και τη μαγεία που μπορεί να δημιουργήσει στιγμές που έχουν σημασία. Αυτή είναι μια στιγμή που έχει σημασία και ξεκινά με το να είμαστε καλύτεροι."


As we look ahead to 2022, we felt that it was important to share a few thoughts... pic.twitter.com/lWdEaZVN4w

— Treyarch Studios (@Treyarch) December 21, 2021

Η δήλωση προέρχεται από τις γυναίκες της εταιρείας
Αν και δημοσιεύτηκε στον επίσημο λογαριασμό της Treyarch, έκτοτε έγινε σαφές από την Miranda Due, παραγωγό της Treyarch, ότι αυτή η δήλωση γράφτηκε από τις εργαζόμενες της εταιρείας. Η Due δήλωσε: "Οι γυναίκες της Treyarch οργανώθηκαν για να γράψουν τη δήλωση και να την δημοσιεύσουν. Είμαστε αυτές που έχουμε επηρεαστεί περισσότερο από αυτό που συνέβη και παλεύουμε για ένα καλύτερο μέλλον. Η αλλαγή πρέπει να συμβεί από μέσα και κάνουμε το καλύτερο δυνατό και χρειαζόμαστε υποστήριξη".

Η συνάδελφός της και game designer, Joanna Leung, δήλωσε: "Χαίρομαι που η Treyarch δημοσίευσε επιτέλους τη δήλωση. Αυτό δεν είναι ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων, αλλά μια ειλικρινής και εγκάρδια δήλωση από τις γυναίκες της Treyarch. Κατανοούμε την απογοήτευσή σας με όλα αυτά που συμβαίνουν. Πιστέψτε με, είμαστε και ΕΜΕΙΣ απογοητευμένες. Σίγουρα, μπορούμε να απαριθμήσουμε όλες τις πρωτοβουλίες μας για να είμαστε καλύτεροι εδώ στην Treyarch, αλλά οι πράξεις μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια και αυτό είναι το πρώτο μας βήμα. Ας δείξουμε εσείς τι μπορούμε να κάνουμε και αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε. Αυτό το ταξίδι θα είναι δύσκολο και είμαι περήφανη για όλους εκείνους που έχουν ήδη αναλάβει να βελτιώσουν τις συνθήκες στην Treyarch. Αυτή θα είναι μια συνεχής πρόοδος και μπορεί να φαίνεται αργή, αλλά παρακαλώ να είστε υπομονετικοί μαζί μας ."

Ο Avani Jain, συντονιστής παραγωγής, έγραψε επίσης στο Twitter: "Το να έχω φωνή και να νιώθω ότι μπορώ να συνεισφέρω στην πραγματική αλλαγή είναι ένας από τους λόγους που εργάζομαι στην Treyarch. Αυτή η δήλωση έχει καθυστερήσει πολύ, αλλά είναι μια αρχή. Είμαι απογοητευμένος με όλα όσα συνέβησαν, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να ανοίξουμε τον δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον". Ο όμιλος ABetterABK, που είναι ιδιαίτερα ενεργός όταν ξέσπασε η αγωγή από την πολιτεία της Καλιφόρνια προς την Activision Blizzard, έστειλε επίσης τις ευχές του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Mar 2024 12:59 #275182 by Nikos Georgopoulos
Νέο triple-A game από πρώην επικεφαλής του Call of Duty: Black Ops




Από την NetEase Games.

Ο έμπειρος developer του Call of Duty, David Vonderhaar, ο οποίος αποχώρησε από την Activision το 2023 μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες στην εταιρεία, ανακοίνωσε το επόμενό του εγχείρημα.

Ο Vonderhaar ήταν design director στην Treyarch και ανήκε στην ηγεσία της εταιρείας. Η παρακαταθήκη του στο Call of Duty χρονολογείται από το Call of Duty 2: Big Red One και ήταν γνωστός πιο πρόσφατα για τη σειρά Black Ops και για την ανάπτυξη του Battle Royale Blackout mode της Activision. Τώρα διευθύνει μία νέα εταιρεία ανάπτυξης με την ονομασία BulletFarm που αναπτύσσει ένα "φιλόδοξο νέο AAA τίτλο σε ένα πρωτότυπο κόσμο" που επικεντρώνεται στο co-op. Η Κινεζική εταιρεία NetEase Games υποστηρίζει οικονομικά την BulletFarm. Εκεί, ο Vonderhaar είναι υπεύθυνος μίας ομάδας που αναπτύσσει μια "πιο επικοινωνιακή και κοντινή εμπειρία" χρησιμοποιώντας την Unreal Engine 5. Ο Chris Cowell, άλλος πρώην προγραμματιστής του Call of Duty, ακολούθησε τον Vonderhaar στη BulletFarm και είναι creative director της.

Ο Vonderhaar δήλωσε: "Η δημιουργία της νέας εταιρείας μου έδωσε την ευκαιρία να χάσω την άνεσή μου και να δοκιμάσω να δημιουργήσω κάτι εντελώς νέο και διαφορετικό. Αυτό είναι μια διαφοροποίηση από τα games στα οποία έχω μέχρι τώρα εργαστεί, αλλά κάτι που αναδεικνύει το πάθος μου για πλούσιους χαρακτήρες, ακριβείς μηχανισμούς, πιο επικεντρωμένη αφήγηση και πολλή δράση,". Η BulletFarm έχει πολλές ανοιχτές θέσεις εργασίας, οι περισσότερες από τις οποίες έχουν εξαψήφιους μισθούς. Ωστόσο, είναι ακόμα νωρίς για την κυκλοφορία καθώς δεν υπάρχει λέξη για πλατφόρμες ή ημερομηνία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification