Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Rockstar: Γενική συζήτηση

More
29 Oct 2025 10:17 #290555 by Kostas
Παρόλο που το παιχνίδι είναι αρκετά παλιό, νομίζω ότι θα είναι διασκεδαστικό, τουλάχιστον στην αρχή. Δεν ξέρω τι θα γίνει μετά, αλλά αξίζει να το δοκιμάσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Nov 2025 15:30 #290579 by Νίκος Γεωργόπουλος
GTA 6: Η Rockstar απέλυσε 40 developers επειδή πήγαν να δημιουργήσουν εργατικό σωματείο



Το Grand Theft Auto 6 θα κυκλοφορήσει σε ένα εξάμηνο, αλλά η Rockstar απέλυσε 30-40 developers στα γραφεία της στο Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά πριν από μερικές ημέρες. Οι απολυμένοι υπάλληλοι φέρεται να προσπαθούσαν να συνδικαλιστούν όταν απολύθηκαν.

Το Bloomberg αποκάλυψε την ιστορία και πρόσθεσε ότι όλοι οι απολυμένοι υπάλληλοι είχαν ανοίξει μια ομαδική συζήτηση για το συνδικαλιστικό σωματείο τους στο Discord. Σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της Ανεξάρτητης Ένωσης Εργαζομένων της Μεγάλης Βρετανίας, η ομάδα ήταν ένα μείγμα μελών που είχαν ήδη ενταχθεί στο συνδικάτο και άλλων που προσπαθούσαν να οργανώσουν ένα συνδικάτο στην Rockstar.

«Η Rockstar μόλις πραγματοποίησε μια από τις πιο κραυγαλέες και αδίστακτες πράξεις διάλυσης συνδικάτων στην ιστορία της βιομηχανίας των gamesν», δήλωσε ο πρόεδρος τoυ IWGB, Alex Marshall. «Αυτή η κραυγαλέα περιφρόνηση για τον νόμο και για τη ζωή των εργαζομένων που φέρνουν τα δισεκατομμύριά τους αποτελεί προσβολή για τους fans της και την παγκόσμια βιομηχανία».

Ένας εκπρόσωπος της μητρικής εταιρείας της Rockstar, Take-Two Interactive, δήλωσε ότι υποστηρίζει την απόφαση της Rockstar και ισχυρίστηκε ότι οι εργαζόμενοι απολύθηκαν «για σοβαρό παράπτωμα και για κανέναν άλλο λόγο».

Αυτό φαίνεται σαν το είδος της διαφοράς που μπορεί τελικά να διευθετηθεί σε δικαστήριο, ανάλογα με το τι έχουν να πουν τα βρετανικά και καναδικά δικαστήρια γι' αυτό. Αλλά αυτό μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος για να έρθει μια τελική απόφαση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Nov 2025 21:30 #290595 by Νίκος Γεωργόπουλος
Συνιδρυτής της Rockstar: "Το GTA δεν θα διεξαχθεί ξανά στο Λονδίνο γιατί έχει όπλα"



Τα Grand Theft Auto games είναι γνωστά για τις τεράστιες αναπαραστάσεις γνωστών πόλεων των Ηνωμένων Πολιτειών: Η Liberty City είναι η Νέα Υόρκη, η Vice City είναι το Μαϊάμι και το Los Santos είναι το Λος Άντζελες.

Παρά τα 30 χρόνια από το πρώτο GTA, η σειρά δεν έχει ταξιδέψει ποτέ εκτός των Αμερικανικών συνόρων. Σε πρόσφατη συνέντευξη του συνιδρυτή της Rockstar, Dan Houser, από τον Lex Fridman, ο Houser εξήγησε ότι υπάρχει ένας καλός λόγος που δεν συνέβη ποτέ αυτό: “Υπάρχει λόγος που το GTA επέστρεφε συνέχεια στο Μαϊάμι, στην Νέα Υόρκη και στο Λος Άντζελες.” Μάλιστα, ο Houser συμφώνησε με την τοποθέτηση του Fridman, ο οποίος είπε ότι o συνδυασμός της “γυαλιστερής επιφάνειας και του σκοτεινού υπόκοσμου” του Μαϊάμι, το κάνουν έναν ιδανικό στόχο για τον σατιρισμό της αμερικανικής κουλτούρας: “Σε όποια από αυτές τις τοποθεσίες και να το μεταφέρεις, θα δούλευε”. Ακόμη, ο συνιδρυτής της Rockstar αναφέρθηκε στο GTA London 1969, το οποίο ήταν ένα expansion για το αρχικό GTA, το οποίο κυκλοφόρησε το 1999 και είπε ότι ήταν “γλυκούλικο και διασκεδαστικό”. Όμως, δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον στο να κυκλοφορήσουν ένα αυτόνομο GTA εκτός Αμερικής.

Συγκεκριμένα είπε το εξής: “Για ένα πλήρες GTA game, αποφασίζαμε πάντα ότι υπάρχει τόσο έντονο το στοιχείο της αμερικανικής κουλτούρας μέσα στην ίδια την IP, που θα ήταν πολύ δύσκολο να λειτουργήσει σε μέρη όπως το Λονδίνο ή οπουδήποτε αλλού. Χρειαζόσουν όπλα, χαρακτήρες που ξεπερνούσαν την αληθινή ζωή. Φαινόταν πως το game ήταν βαθιά συνδεδεμένο με την Αμερική, ίσως από την οπτική ενός εξωτερικού παρατηρητή, αλλά αυτό ήταν τόσο ουσιαστικό μέρος της ταυτότητάς του, που δεν θα λειτουργούσε με τον ίδιο τρόπο σε κάποιο άλλο μέρος.” Η κουλτούρα των όπλων είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό των ΗΠΑ και το gameplay του GTA δεν θα μπορούσε να σταθεί οπουδήποτε αλλού. Όπως είπε και ο Houser, η αμερικανική ποπ κουλτούρα είναι τεράστιας κλίμακας και για μια σειρά όπως το GTA που έχει χτιστεί γύρω από την σάτιρα αυτών των στερεοτύπων, η Αμερική αποτελεί την τέλεια πηγή έμπνευσης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Nov 2025 13:30 #290599 by Νίκος Γεωργόπουλος
Rockstar: «Τα open world spy games δεν λειτουργούν»



Το Agent, το PlayStation-exclusive spy game της Rockstar που ανακοινώθηκε το 2007, παρέμεινε για χρόνια ένα από τα μεγαλύτερα gaming μυστήρια. Σε πρόσφατη συνέντευξη στο podcast του Lex Fridman, ο συνιδρυτής της εταιρείας Dan Houser αποκάλυψε τον πραγματικό λόγο που το project δεν προχώρησε: «Τα open-world spy games δεν λειτουργούν».

Ο Houser εξήγησε ότι η Rockstar δούλεψε πάνω σε πέντε διαφορετικές εκδοχές του Agent, με σενάρια που κυμαίνονταν από τον Ψυχρό Πόλεμο της δεκαετίας του ’70 έως τη σύγχρονη εποχή. Ωστόσο, καμία από αυτές δεν μπόρεσε να αποδώσει σωστά την ένταση και τη ροή που απαιτεί ένα παιχνίδι κατασκοπείας. «Οι ταινίες κατασκοπείας είναι γεμάτες ένταση, κάθε σκηνή οδηγεί στην επόμενη. Στα open-world games όμως υπάρχει χώρος και χρόνος για να περιπλανηθείς, κάτι που δεν ταιριάζει στο είδος», ανέφερε. «Λειτουργεί όταν είσαι εγκληματίας, όπως στα GTA και Red Dead Redemption, γιατί κανείς δεν σου λέει τι να κάνεις. Αλλά ως κατάσκοπος, πρέπει πάντα να είσαι υπό πίεση – και αυτό χάνεται όταν έχεις ελευθερία κινήσεων».

Ο Houser σχολίασε επίσης πως το ερώτημα αν ένα open-world spy game μπορεί να λειτουργήσει «ίσως να βασανίζει και την IO Interactive», η οποία εργάζεται πάνω στο επερχόμενο James Bond: 007 – First Light. Παρόλα αυτά, η IOI στηρίζεται περισσότερο σε sandbox mission design παρά σε ανοιχτό κόσμο. Σύμφωνα με πρώην developers, το Agent ξεκίνησε ως demo στη μηχανή του GTA 4, περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως hang gliding, υποβρύχια οχήματα και αποστολές σε τοποθεσίες όπως η Γαλλική Ριβιέρα και το Κάιρο. Παρά τις φιλόδοξες ιδέες, η ανάπτυξη σταμάτησε το 2010, και η Rockstar εγκατέλειψε επίσημα το trademark του Agent το 2018.

Please Log in or Create an account to join the conversation.