Νέα πολιτική της Square Enix προστατεύει τους εργαζόμενους από τις παρενοχλήσεις των fans
Η Square Enix
ανακοίνωσε
το νέο της «Group Customer Harassment Policy» με στόχο την προστασία των εργαζομένων της από συμπεριφορές τοξικών fans που τους παρενοχλούν.
Η πολιτική αναφέρει ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου ορισμένοι πελάτες παρενοχλούν εργαζόμενους, είτε μέσω βίας, δυσφήμισης, εκφοβισμού ή άλλων μέσων. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Τέτοιες ενέργειες δεν εμποδίζουν μόνο τους εργαζομένους και τους συνεργάτες μας να εργάζονται με ασφάλεια, αλλά προκαλούν επίσης προβλήματα και στους άλλους πελάτες. Η Square Enix δεν θα ανεχθεί την παρενόχληση και θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα».
Η πολιτική περιλαμβάνει τον ορισμό του τι συνιστά παρενόχληση και δηλώνει ότι η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει την παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών ή προϊόντων και να προστατεύσει τους εργαζομένους μέσω νομικών ενεργειών ή ποινικών διαδικασιών. Αν και η πολιτική δεν παρέχει συγκεκριμένα παραδείγματα παρενόχλησης, είναι σαφές ότι εισήχθη εξαιτίας τέτοιων περιστατικών.