Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
27 Jun 2024 10:23 #276404 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Dan Houser αποκάλυψε το γιατί



Σε μια συνέντευξη στο The Ankler, ο Dan Houser αποκάλυψε ότι έγιναν πολλές συζητήσεις σχετικά με την πιθανή μεταφορά διαφόρων games της Rockstar σε ταινίες. Μετά από μερικές συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, ο Houser ρώτησε τα στελέχη: "Γιατί να το κάνουμε αυτό;" Αυτό συχνά θα ωθούσε τα στελέχη να εξηγήσουν ότι θα ήταν μια ευκαιρία για το στούντιο να κάνει μια live action ταινία.
Ο Houser συνέχισε εξηγώντας γιατί θα ήταν κακή ιδέα να γίνει αυτό: «Όχι, αυτό που περιγράψατε είναι ότι εσείς θα κάνετε μια ταινία και εμείς δεν έχουμε κανέναν έλεγχο και παίρνουμε τεράστιο ρίσκο που θα καταλήξουμε να πληρώσουμε με κάτι που μας ανήκει. Πίστευαν ότι θα τυφλωνόμασταν από τα φώτα και αυτό δεν συνέβαινε. Είχαμε αυτό που θεωρούσαμε ότι ήταν μια gaming σειρά πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και τα οικονομικά δεν είχαν ποτέ νόημα. Ο κίνδυνος δεν είχε ποτέ νόημα. Εκείνες τις ημέρες, η αντίληψη ήταν ότι τα games έφερναν αντίστοιχα ταινίες κακής ποιότητας».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Nov 2024 10:24 #278939 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Take-Two πούλησε τον indie publisher Private Division




Ο αγοραστής ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί.

Η Take-Two  ανακοίνωσε την πώληση του indie publisher Private Division και το κλείσιμο των εταιρειών Roll7 (OlliOlli World) και Intercept Games (Kerbal Space Program 2).

Η Take-Two ίδρυσε την Private Division το 2017 για να κάνει publish indie games και από τότε είχε αρκετές κυκλοφορίες, όπωςο το The Outer Worlds της Obsidian Entertainment και το No Rest for the Wicked. Λίγο αργότερα εξαγόρασε και την Roll7, εταιρεία ανάπτυξης των OlliOlli World και Rollerdrome. Το 2023 όμως έγιναν αρκετές απολύσεις στις Roll7 και Intercept Games παρόλο που ο CEO Strauss Zelnick δήλωσε ότι δεν θα κατέστρεφαν αυτές τις εταιρίες. Επιπλέον μία συνεργασία με την Bloober Team που είχε ανακοινωθεί, ακυρώθηκε.

Στην πιο πρόσφατα οικονομική της αναφορά η Take-Two επιβεβαίωσε την πώληση του Private Division: "Πρόσφατα πήραμε την στρατηγική απόφαση να πουλήσουμε το όνομα και να επικεντρωθούμε στο να μεγαλώσουμε τις βασικές και τις mobile επιχειρήσεις μας μακροχρόνια. Ως μέρος της συναλλαγής, ο αγοραστής αγόρασε τα δικαιώματα όλων των τίτλων της Private Division και όσων δεν έχουν ακόμα κυκλοφορήσει. Η ομάδα της Private Division έκανε εξαιρετική δουλειά στο να υποστηρίζει ανεξάρτητους developers και κάθε project που υποστήριξε τα πήγε καλά. Παρόλα αυτά, η κλίματα αυτών των projects ήταν μικρή και εμείς είμαστε στην αγορά των μεγάλων επιτυχιών."

Εκπρόσωπος της Take-Two επιβεβαίωσε ότι οι Roll7 και Intercept Games έκλεισαν πριν την μεταπώληση του Private Division. Ο αγοραστής ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί. Η Take-Two θα συνεχίσει όμως να υποστηρίζει το επερχόμενο No Rest for the Wicked.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Nov 2024 10:25 #278944 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: “Το να βασιζόμαστε σε sequels μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικό”




"Μια νέα σειρά είναι εξίσου ένα μεγάλο ρίσκο για την εταιρεία".

Ο διευθυντής της Take-Two, Strauss Zelnik, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με τη σημασία δημιουργίας νέων σειρών.

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας ενημέρωσης οικονομικών αποτελεσμάτων της Take-Two, ο Zelnik δήλωσε ότι τίποτα δεν παραμένει δημοφιλές για πάντα, οπότε είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να δημιουργούν νέα πράγματα αντί να βασίζονται μόνο σε sequels. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: “Είμαστε διαφορετικοί από πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες. Είναι δελεαστικό για μια μεγάλη εταιρεία να επαναπαύεται στις δάφνες της”.

Η Take-Two αναφέρεται στις σειρές των GTA και Red Dead ως “μόνιμα”, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία δεν θα σταματήσει να δημιουργεί sequels. Ταυτόχρονα, όμως, ο Zelnik είπε ότι η Take-Two πρέπει να δημιουργεί νέες σειρές, αλλιώς διατρέχει τον κίνδυνο επιδείνωσης των επιχειρηματικών της αποτελεσμάτων. Ο Zelnik δήλωσε: “Ξέρουμε ότι αν βγάλουμε ένα sequel, είναι λιγότερο επικίνδυνο από το να δημιουργήσουμε μια νέα σειρά. Αλλά όλα φθίνουν. Τα περισσότερα sequels των σειρών μας τείνουν να τα πηγαίνουν καλύτερα από την προηγούμενη κυκλοφορία, και είμαστε πραγματικά περήφανοι γι' αυτό.”

Ο Ζελνίκ δήλωσε ότι η Take-Two θα συνεχίσει να δοκιμάζει νέα πράγματα, ακόμα κι αν αυτά δεν πετύχουν. Η αποτυχία των games όπως το Battleborn της Gearbox και το Evolve είναι παραδείγματα νέων τίτλων που δεν κατάφεραν να βρουν το κοινό τους. Εκτός από το χώρο των κονσολών/PC, η Take-Two δοκιμάζει νέες κατευθύνσεις και για τα mobile games και έχει βρει κάποια επιτυχία με τα Match Factory και Toon Blast. Η δημιουργία νέων IP σημαίνει ότι “το προφίλ κινδύνου είναι υψηλότερο”, και η Take-Two θα υποστεί κάποιες οικονομικές απώλειες. Μια νέα σειρά που έρχεται από την Take-Two είναι το Judas, το επόμενο FPS του Designer του BioShock, Ken Levine.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2025 12:00 #289099 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: "Οι τιμές των video games έχουν πέσει, με βάση τον πληθωρισμό"



Ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, μίλησε για τις τιμές των video games δηλώνοντας ότι έχουν πέσει τα τελευταία χρόνια, αλλάχθηκαν για τον πληθωρισμό ενώ τόνισε ότι η εταιρεία δεν προσπαθεί να πάρει και την τελευταία δεκάρα από τους παίκτες για να αυξήσει τα κέρδη της.

Συγκεκριμένα ο Zelnick είπε ότι θέλει όσοι αγοράσουν τα games της Take-Two να νιώθουν κερδισμένοι στο θέμα αξίας: "Η δουλειά μας δεν είναι να αναποδογυρίζουμε έναν καταναλωτή και τους κουνάμε για να δούμε τι θα πέσει από τις τσέπες τους. Η δουλειά μας είναι να δημιουργούμε την καλύτερη ψυχαγωγία. Αν το κάνουμε αυτό, έσοδα θα ταχτοποιηθούν μόνα τους". Ορισμένοι τίτλοι της Take-Two δεν συμφωνούν ιδιαίτερα με αυτή την φιλοσοφία, όπως για παράδειγμα το NBA 2K, το οποίο λαμβάνει αρκετά αρνητικές κριτικές για τα microtransactions του κάθε χρόνο. Παρόλα αυτά το NBA 2K25, η πιο πρόσφατη κυκλοφορία της σειράς έχει πουλήσει αρκετά καλά και ήδη κοντεύει τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα.

Ο Zelnick επίσης μίλησε για τις τιμές των video games, με εταιρίες όπως η Microsoft και η Nintendo να ξεκινούν να χρεώνουν 80 δολάρια τα νέα τους games. Ο Zelnick δήλωσε ότι με βάση των πληθωρισμό οι τιμές των games έχουν κατέβει τα τελευταία 20 χρόνια. Πράγματι 60 δολάρια την δεκαετία του 90’ είναι 80 σήμερα. Ο ίδιος δεν απάντησε στο αν τα games της Take-Two θα ξεκινήσουν να κοστίζουν και αυτά 80 δολάρια, όμως τόνισε ότι θέλει να ανεβάσει όσο γίνεται την αξία τους και να προσφέρει αυτή την αξία σε μειωμένο κόστος. Όσον αφορά το επερχόμενο Mafia: The Old Country το οποίο θα κοστίζει 50 δολάρια, ο Zelnick δήλωσε ότι "ήταν μία εσκεμμένη απόφαση με σκοπό να φέρει το παιχνίδι σε όσα περισσότερα χέρα γίνεται". Το The Old Country δεν θα είναι open world αλλά γραμμικό, χωρίς να απαιτεί πολύ χρόνο και η 2Κ θεωρεί ότι υπάρχει κοινό για τέτοια games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Aug 2025 12:00 #289947 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: "Κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης οικονομικής περιόδου οι άνθρωποι γίνονται πιο επιλεκτικοί"



Με τον πληθωρισμό να ακμάζει και τις δουλειές στην Αμερική να αποδίδουν όλο και λιγότερη κερδοφορία, ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, τοποθετήθηκε σχετικά με το πως οι άνθρωποι γίνονται όλο και πιο συντηρητικοί με τις αγορές τους, σε όλων των ειδών τα προϊόντα.

Συγκεκριμένα σχολίασε τη συγκεκριμένη κατάσταση λέγοντας ότι η αμερικανική οικονομία είναι σίγουρο ότι δεν βρίσκεται σε ανοδική πορεία και προέβλεψε ότι οι άνθρωποι θα είναι πιο επιλεκτικοί με τα games που αγοράζουν. Στη συνέχεια ισχυρίστηκε ότι η Take-Two έχει γερά θεμέλια στην αγορά, καθώς αναπτύσσει games που είναι απαραίτητα για τους καταναλωτές.

Κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης παρουσίασης οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, είπε: “Είναι αλήθεια ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν να καταναλώνουν ψυχαγωγικά μέσα, ακόμη και σε αυτές τις δύσκολες εποχές. Απλώς θα γίνουν πολύ πιο επιλεκτικοί. Άρα πως θα κινηθούν; Θα προτιμήσουν την ποιότητα. Αυτό είναι μια τάση που ήδη συμβαίνει στη δουλειά μας, επειδή ωριμάζει. Τώρα, έχουμε κάποια πολύ δυνατά πράγματα που ετοιμάζουμε για το μέλλον. Όλα πιστεύουμε ότι έχουν την σφραγίδα μιας πολύ καλής ποιότητας. Αν έχουμε δίκιο σε αυτό, τότε ακόμη και σε πιο δύσκολες περιόδους η συμπεριφορά μας θα μας οδηγήσει στην ηγεσία της αγοράς"

Ένα από τα μεγάλα στοιχήματα στα οποία βασίζεται η Take-Two, είναι το GTA 6 το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 26 Μαΐου του 2026, αρχικά στα PS5 και στα Xbox Series X/S και αργότερα στα PC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Aug 2025 13:30 #289950 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο πρόεδρος της Take-Two εξήγησε γιατί δεν βάζουν συχνά videos games στο PS Plus ή στο Game Pass



Η Take-Two Interactive είναι αλήθεια ότι έχει αρκετούς τίτλους τους οποίους ο καθένας θα ήθελε να διαθέτει. Τόσο από τα Grand Theft Auto και τα Red Ded Redemption, όσο και μέχρι τα Sports games της. Ο πρόεδρος της Take-Two, Karl Slatoff έδωσε κάποιες εξηγήσεις σχετικά με τον λόγο που η εταιρεία δεν έχει χαρίσει πολλά video games της σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με το The Motley Fool, η δήλωσή του σε μια τηλεδιάσκεψη παρουσίασης οικονομικών αποτελεσμάτων ήταν η εξής: “Στην πραγματικότητα βάζουμε τους τίτλους μας καμιά φορά σε συνδρομητικές υπηρεσίες. Είναι εξαιρετικοί συνεργάτες για εμάς. Και είναι καλοί σε πολλές περιπτώσεις. Όμως, δεν θα κάναμε κάτι τέτοιο αν δεν υπήρχε μια καλή οικονομική συμφωνία. Οι ίδιες οι πλατφόρμες δεν θα το έκαναν έτσι και αλλιώς. Έτσι το εκμεταλλευόμαστε και μέχρι στιγμής είναι πολύ αποτελεσματικό από οικονομική σκοπιά. Το έχουμε κάνει στο παρελθόν με το NBA. Δεν συζητάμε και πολύ για το αν θα κάνουμε κάτι στο μέλλον. Σίγουρα όμως όταν βάζεις κάτι σε ένα τέτοιο δίκτυο, ο κόσμος αλληλοεπιδρά με αυτό. Μας προσφέρει έσοδα. Είναι κάτι που πάντα έχουμε στο μυαλό μας και το κάνουμε μόνο αν είναι η σωστή στιγμή και αν βγάζουν νόημα τα μαθηματικά.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Nov 2025 13:00 #290636 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: ''Δεν χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη ως δικαιολογία για απολύσεις''



Ο CEO της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δήλωσε στην πρόσφατη ενημέρωση αποτελεσμάτων πως η εταιρεία χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μόνο σε μη δημιουργικούς τομείς, χωρίς πρόθεση να μειώσει το προσωπικό της.

«Δεν χρησιμοποιούμε αυτό ως δικαιολογία για να μειώσουμε προσωπικό, ούτε βλέπουμε κάποια ευκαιρία προς αυτή την κατεύθυνση», ανέφερε ο Zelnick. «Θεωρούμε ότι τα εργαλεία αυτά μπορούν να απαλλάξουν ταλαντούχους ανθρώπους από μονότονες εργασίες, ώστε να επικεντρωθούν στη δημιουργικότητα και να λειτουργούμε καλύτερα ως οργανισμός.» Ο Zelnick έχει δηλώσει και στο παρελθόν πως η generative AI δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δημιουργία παιχνιδιών από ανθρώπους, όπως το Grand Theft Auto 6. Παρόλα αυτά, αναγνωρίζει ότι η AI μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο ανάπτυξης στο μέλλον, αν «εφαρμοστεί σωστά».

«Η τεχνολογία πάντα καθοδηγεί τη δουλειά μας. Η δημιουργικότητα είναι το αίμα που μας κινεί, και όσο τα εργαλεία βελτιώνονται, τόσο πιο αποτελεσματικοί μπορούμε να γίνουμε», πρόσθεσε ο Zelnick, τονίζοντας πως η AI «όταν χρησιμοποιείται σωστά, ενισχύει τη δημιουργικότητα και επομένως την ανάπτυξη των games». Οι δηλώσεις του έρχονται σε αντίθεση με άλλους CEOs, όπως τον Andrew Wilson της Electronic Arts και τον Brad Smith της Microsoft, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η πρόοδος της τεχνητής νοημοσύνης θα οδηγήσει σε απώλεια θέσεων εργασίας βραχυπρόθεσμα, πριν αυξηθεί συνολικά η απασχόληση στον κλάδο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Nov 2025 00:00 #290656 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Take-Two σχολίασε την πώληση της EA για 55 δις στη Σαουδική Αραβία



Ένα από τα μεγαλύτερα νέα στη gaming βιομηχανία φέτος είναι η πώληση της EA αξίας 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε επενδυτική κοινοπραξία υπό την ηγεσία της Σαουδικής Αραβίας. Η συμφωνία θα μπορούσε να προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις στη βιομηχανία και τώρα ο επικεφαλής της Take-Two, Strauss Zelnick, μοιράστηκε τις απόψεις του δημόσια.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια της τριμηνιαίας έκθεσης κερδών της Take-Two, ο Zelnick δήλωσε ότι «δεν είναι σίγουρος» πώς η αγορά θα διαμορφωθεί αν η EA γίνει ιδιωτική. Ένας αναλυτής σημείωσε ότι αυτό θα αφήσει την Take-Two ως την τελευταία δημόσια εταιρεία σημαντικού μεγέθους στην αμερικανική βιομηχανία video games.

Κάποιοι υποθέτουν ότι η ιδιωτικοποίηση της EA μπορεί να ευνοήσει την Take-Two, αλλά ο Zelnick δεν φαίνεται να συμμερίζεται αυτήν την άποψη. «Είμαστε πάντα σε επαγρύπνηση εδώ μέσα. Μου αρέσει να λέω ότι η αλαζονεία είναι ο εχθρός της συνεχούς επιτυχίας. Είμαστε σε εξαιρετική θέση, αποδίδουμε καλύτερα από το αναμενόμενο οικονομικά, και αυτό συμβαίνει επειδή αποδίδουμε καλύτερα από το αναμενόμενο δημιουργικά — κι αυτό πάντα ήταν η ιστορία μας εδώ», είπε. «Αν μπορέσουμε να το διατηρήσουμε, έχουμε ένα θαυμάσιο μέλλον μπροστά μας. Είναι αλήθεια πως στο τέλος του χρόνου έχουμε πολύ χαμηλή μόχλευση».

Μιλώντας στο The Game Business , ο Zelnick είπε ότι η απόσυρση της EA από τα χρηματιστήρια ίσως να δώσει στην Take-Two «λίγο χώρο από ανταγωνιστικής σκοπιάς», αλλά αυτό δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο. «Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους ανταγωνιστές μας. Μια υγιής επιχείρηση υπηρετείται καλύτερα όταν υπάρχουν πολλοί δυνατοί παίκτες, όχι μόνο ένας. Είναι πιθανό το ανταγωνιστικό τοπίο να αλλάξει λίγο — ίσως και να μη αλλάξει τίποτα απολύτως. Σε κάθε περίπτωση, εμείς πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας· να δημιουργούμε την καλύτερη ψυχαγωγία στον κόσμο».

Η πώληση της EA στο PIF της Σαουδικής Αραβίας, στους Affinity Partners και στη Silver Lake έχει μόνο ανακοινωθεί αλλά η συμφωνία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και δεν αναμένεται να κλείσει πριν το 2026.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2025 19:30 #290748 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: Το GTA 6 στοχεύει στην ''τελειότητα''



Το Grand Theft Auto 6 καθυστερεί εκ νέου, καθώς ο CEO της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δήλωσε πως η Rockstar Games “επιδιώκει την τελειότητα”. Το παιχνίδι, που ήταν προγραμματισμένο για κυκλοφορία τον Μάιο του 2026, θα κυκλοφορήσει πλέον τον Νοέμβριο του 2026.

Μιλώντας στην πρόσφατη earnings call της εταιρείας, ο Zelnick εξήγησε πως η Rockstar διατηρεί μια “εξαιρετική κουλτούρα” ανάπτυξης και ότι η επιμονή της στην ποιότητα έχει αποδώσει εντυπωσιακά αποτελέσματα: «Οι βαθμολογίες των παιχνιδιών της Rockstar στο Metacritic ξεπερνούν συνήθως το 95. Το GTA V, για παράδειγμα, παραμένει το πιο τεχνολογικά προηγμένο παιχνίδι στην αγορά, παρά το ότι κυκλοφόρησε πριν από περισσότερο από μία δεκαετία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αν και μόνο επτά κυκλοφορίες της Rockstar έχουν φτάσει το όριο του 95 στο Metacritic, τα τελευταία 15 χρόνια η εταιρεία έχει παραδώσει συνεχώς blockbusters όπως τα Red Dead Redemption, GTA V και Red Dead Redemption II. Ο Zelnick πρόσθεσε πως όλα τα στούντιο της Take-Two εστιάζουν στην “αριστεία, τη συνεργασία και την ευγένεια”, αν και ταυτόχρονα υπάρχουν αναφορές για εσωτερικές εντάσεις γύρω από εργασιακά ζητήματα.

Η καθυστέρηση του GTA 6 έρχεται σε μια περίοδο όπου τα Open World games έχουν εξελιχθεί σημαντικά, με τίτλους όπως Elden Ring, Tears of the Kingdom και Death Stranding 2 να έχουν ανεβάσει τον πήχη των προσδοκιών. Το ερώτημα είναι αν η Rockstar θα καταφέρει να καινοτομήσει ξανά ή αν η αναζήτηση της “τελειότητας” θα την αφήσει πίσω από τον ανταγωνισμό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2025 21:30 #290751 by Νίκος Γεωργόπουλος
CEO της Take-Two: "Το Mafia: The Old Country αποδεικνύει ότι ο κόσμος θέλει μικρότερα και φθηνότερα games"



Ο CEO της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το Mafia: The Old Country.

Σε μια νέα του συνέντευξη, είπε ότι το σχετικά σύντομο και γραμμικό semi-open-world Action game αποδεικνύει ότι πολλοί παίκτες θα αγοράσουν games που είναι εστιασμένα, όχι υπερφορτωμένα και που παρέχουν μια καλή ιστορία. Μιλώντας στο The Game Business , ο Zelnick αναφέρθηκε στις επιτυχίες της Take-Two κατά τους τελευταίους μήνες. Όπως είπε και ο ίδιος, το Bordelands 4 δεν απέσπασε τις προσδοκώμενες πωλήσεις, κάτι που το αποδίδει σε θέματα που είχε στο PC, αλλά αναμένει να πάει καλύτερα μακροχρόνια. Από την άλλη, το Mafia: The Old Country ξεπέρασε τις προσδοκίες της εταιρείας και οδήγησε τον Zelnick στο συμπέρασμα ότι ο κόσμος θέλει καλοφτιαγμένα και χτισμένα γύρω από την αφήγηση, single-player games.

Ο CEO είπε ότι: “Αυτό που υποψιαζόμασταν, επιβεβαιώθηκε. Και αυτό είναι απλώς… ότι αν προσφέρεις στους καταναλωτές μια εξαιρετική αφηγηματική εμπειρία, που να είναι διασκεδαστική, σχετικά περιορισμένη και σε δίκαιη τιμή, τότε μπορείς να έχεις το ιδανικό αποτέλεσμα”. Το The Old Country κυκλοφόρησε τον Αύγουστο και αναπτύχθηκε από την Hangar 13. Η έκτασή του είναι μικρότερη από εκείνη των παλαιότερων Mafia games και διαρκεί σχεδόν 11 ώρες. Μάλιστα, δεν έχει online και κοστίζει μόλις 50 ευρώ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.