- Reviews
- Dark Souls II: Scholar of the First Sin
Dark Souls II: Scholar of the First Sin
Hot
Θάνατος σε 1080p και 60fps.
Θάνατος σε 1080p και 60fps.
Η σειρά Souls έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, όντας πλέον ένα από τα μεγαλύτερα franchises στην βιομηχανία των games. Η αρχή έγινε την προηγούμενη γενιά και συγκεκριμένα με το Demon’s Souls το 2009 στο PS3. Ακολούθησαν δύο Dark Souls τα οποία στιγμάτισαν την πορεία της From Software, ενώ έξι χρόνια μετά, ο πνευματικός διάδοχος της σειράς Bloodborne, κυκλοφόρησε αποκλειστικά για το PS4 έχοντας όλα τα φώτα της δημοσιότητας στραμμένα πάνω του και όχι άδικα είναι η αλήθεια. Αυτή τη στιγμή, πρόκειται για το καλύτερο exclusive της Sony, ανεβάζοντας τον πήχη της δυσκολίας ακόμη περισσότερο.
Η From Software δουλεύει εντατικά και μεθοδικά, ώστε πέραν του Bloodborne να ετοιμάζει παράλληλα και μια επανακυκλοφορία του Dark Souls 2 για PC αλλά και για πρώτη φορά σε PS4 και Xbox One, με αρκετά extras, θέλοντας να εκμεταλλευτεί το PS4 release και να προσεγγίσει ακόμη περισσότερους παίκτες. Όσοι έρθουν σε επαφή με την σειρά για πρώτη φόρα μέσω του Bloodborne, είναι πολύ πιθανό να ρίξουν και μία ματιά στον προκάτοχο του. Το Scholar of the First Sin όμως, είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό remaster. Σίγουρα τα 1080p και τα 60 fps είναι ένα δελεαστικό στοιχείο, αλλά περιέχει και πολλές αλλαγές και βελτιώσεις, οι οποίες υπόσχονται μία φρέσκια εμπειρία, ακόμη και για όσους έχουν ήδη παίξει το Dark Souls 2.

Φυσικά, αξίζει να σημειώσουμε πως συμπεριλαμβάνει και όλα τα DLC που έχουν κυκλοφορήσει, γεγονός που αυξάνει αμέσως την αξία του. Επίσης, κάποιες από τις αλλαγές που έχουν γίνει, έχουν διατεθεί δωρεάν στους κατόχους του Dark Souls 2 για PC, PS3 και Xbox 360. Ετοιμαστείτε να περιπλανηθείτε στον σκοτεινό κόσμο της Drangleic και να λύσετε την κατάρα των απέθαντων η οποία βασανίζει τον πρωταγωνιστή. Όσοι από εσάς έχετε ήδη “βασανιστεί” για μερικές δεκάδες ώρες, μην ανησυχείτε. Το Scholar of the First Sin, έρχεται με αρκετές αλλαγές που είναι ικανές να σας κινήσουν το ενδιαφέρον.
Ίδια μέρη, διαφορετικοί δρόμοι
Σε αντίθεση με την μόδα των HD remasters που επικρατεί τους τελευταίους μήνες στην βιομηχανία των video games, η From Software, ασχολήθηκε και με το gameplay του Scholars of the First Sin, θέλοντας να προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία ακόμη και για αυτούς που είχαν τερματίσει την πρώτη έκδοση του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, οι αλλαγές αφορούν κυρίως το level design, καθώς έχουν γίνει αρκετές τροποποιήσεις που κάνουν την εξερεύνηση σας πιο ενδιαφέρουσα. Βέβαια, το level design δεν είναι ο μόνος τομέας που έχει δεχθεί βελτίωση.
Η πρώτη μεγάλη διαφορά, αφορά τους εχθρούς που συναντάτε στις περιοχές. Στο Scholar of the First Sin, έχουν αλλάξει οι τοποθεσίες των εχθρών αλλά και ο τύπος τους, καθώς πολλές φορές θα έρθετε αντιμέτωποι με διαφορετικούς εχθρούς από αυτούς που υπήρχαν στο Dark Souls 2. Επίσης, αλλαγές υπάρχουν και στον αριθμό τους, έχοντας προστεθεί μερικοί σε κάποια σημεία, ενώ έχουν αφαιρεθεί κάποιοι από άλλα. Σαν να μην ήταν ήδη δύσκολο το παιχνίδι, η From Software αποφάσισε να κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα.
Η καλύτερη επιλογή μετά την ολοκλήρωση του Bloodborne.
Οι εχθροί σας στο Scholar of the First Sin έχουν πλέον πολύ πιο επιθετική συμπεριφορά και πολλές φορές μου έκανε εντύπωση το γεγονός πως όταν έχουν το αριθμητικό πλεονέκτημα κινούνται πολύ πιο έξυπνα, κάνοντας τη ζωή μου ακόμη πιο δύσκολη. Ακόμα και οι βετεράνοι του Dark Souls 2, θα βρεθούν προ ευχάριστων εκπλήξεων καθώς οι τακτικές που ήταν αποτελεσματικές, πλέον πάνε στον κάδο των σκουπιδιών. Όσοι ακολουθούσαν ένα συγκεκριμένο μονοπάτι στην εξερεύνηση τους, βρίσκοντας συγκεκριμένα αντικείμενα σε συγκεκριμένα σημεία, σίγουρα θα εκπλαγούν ευχάριστα, αφού όλα έχουν «μετακομίσει» από λίγο έως πολύ.

Ο τίτλος του παιχνιδιού, έχει άμεση σχέση με ένα νέο NPC (Scholar of the First Sin), που παίζει σημαντικό ρόλο πλέον στη διήγηση της ιστορίας, ενώ έχει προστεθεί και ένα νέο εναλλακτικό ending. Πολλά από τα αντικείμενα έχουν δεχθεί ένα μικρό balancing, ενώ πολλά shortcuts έχουν αφαιρεθεί ή προστεθεί αντίστοιχα. Σημαντικό κομμάτι του Scholar of the First Sin, είναι και τα τρία DLC του Lost Crown, τα οποία περιλαμβάνονται στην επανέκδοση. Στην αυθεντική έκδοση, αποκτούσατε πρόσβαση σε αυτά, μέσω ενός κλειδιού στο inventory σας. Πλέον, οι νέες περιοχές βρίσκονται τοποθετημένες σε καλά κρυμμένα σημεία και θα χρειαστεί αρκετό ψάξιμο μέχρι να τις βρείτε.
Το «ανακάτεμα της τράπουλας» που έχει κάνει η From Software είναι πολύ ενδιαφέρον, προσφέροντας νέες συγκινήσεις ακόμη και στους βετεράνους του παιχνιδιού. Σε γενικές γραμμές, μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις καθώς πλέον χρειάστηκε να προσεγγίσω κάθε περιοχή σαν να την εξερευνούσα πρώτη φορά. Το πρώτο «χαστούκι» που δέχθηκα λίγο μετά το ξεκίνημα στην Majula ήταν γερό και μου ήρθε από κει που δεν το περίμενα. Αυτό είναι που κάνει και την σειρά Souls τόσο εθιστική βέβαια. Το γεγονός πως πρέπει να μάθουμε από τα λάθη μας και να υπερνικήσουμε τα εμπόδια που θα εμφανιστούν στο δρόμο μας. Τουλάχιστον μέχρι την επόμενη φορά που θα πεθάνουμε.

Praise the Sun (and your friends)
Μία πολύ ενδιαφέρουσα αλλαγή που έχει το Scholar of the First Sin, είναι η αύξηση των υποστηριζόμενων παικτών στο multiplayer. Συγκεκριμένα, το co-op υποστηρίζει μέχρι 4 παίκτες, ενώ μαζί και με τους invaders ο συνολικός αριθμός φτάνει τους 6 παίκτες. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο matchmaking, κάνοντας πιο εύκολη την αναζήτηση συμμάχων ή εχθρών. Το ευχάριστο είναι πως παρόλο τον μεγαλύτερο αριθμό παικτών στο multiplayer, δεν συνάντησα καθόλου lag. Προσωπικά, πιστεύω πως το co-op είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε να απολαύσετε το παιχνίδι και να μειώσετε, έστω και λίγο, τη δυσκολία. Μαζεύτε τους φίλους σας και ετοιμαστείτε να πεθάνετε παρέα.
”You Died” HD
Όταν μιλάμε για HD remaster, σίγουρα την μεγαλύτερη προσοχή την αποσπά ο οπτικός και ηχητικός τομέας του παιχνιδιού. Η next-gen έκδοση του Scholar of the First Sin, είναι χάρμα οφθαλμών και αποδεικνύει την διαφορά ανάμεσα στην «ιπποδύναμη» των PS4 και Xbox One και των προκατόχων τους. Αξίζει να σημειώσουμε βέβαια, πως το Dark Souls 2 κυκλοφόρησε για PS3 και Xbox 360 στη δύση της εποχής τους, γεγονός που δικαιολογεί πλήρως τους τεχνικούς περιορισμούς που υπήρχαν. Στις next-gen κονσόλες, τα textures έχουν δεχθεί σημαντική βελτίωση, αλλά το ίδιο ισχύει και για τους φωτισμούς, το draw distance και το anti-aliasing. Ειδικά το τελευταίο ήταν σχεδόν ανύπαρκτο στα Xbox 360 και PS3. Το μεγαλύτερο προτέρημα της επανέκδοσης όμως, είναι το σταθερότατο framerate, που κάνει το gameplay πολύ πιο ομαλό.

Εκεί που υπάρχει ένα μπέρδεμα είναι για την αντίστοιχη έκδοση για PC. Το Scholar of the First Sin, έχει χωριστεί σε δύο εκδόσεις. Η μία υποστηρίζει το DX9, ενώ η άλλη αφορά το DX11. Δυστυχώς, λόγω της διαφορετικής αρχιτεκτονικής που χρησιμοποιεί το Scholar of the First Sin, υπάρχει ασυμβατότητα σε όλους τους τομείς των δύο εκδόσεων. Εν ολίγοις, όσοι αποκτήσετε την DX9 έκδοση δε μπορείτε να αλλάξετε σε DX11 και το ανάποδο. Βάση της εμπειρίας μου στο PC και την έκδοση του DX11 θεωρώ πως οι διαφορές (ειδικά στα γραφικά) δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση τον διαχωρισμό. Βλέποντας την θετική πλευρά των πραγμάτων όμως, οι βελτιώσεις στον οπτικό τομέα είναι ικανοποιητικές, με πιο λεπτομερή textures, βελτιωμένους φωτισμούς και άλλα «καλούδια» που μπορείτε να πειράξετε μέσω των settings. Επίσης, η native υποστήριξη των 60 fps είναι εξίσου σημαντική.
Τα ηχητικά εφέ έχουν και αυτά την τιμητική τους, καθώς λόγω DX11 τα ambient sounds είναι πολύ πιο ρεαλιστικά. Επιπρόσθετα, οι ήχοι των χτυπημάτων, τα βογγητά των εχθρών σας και οι ήχοι του περιβάλλοντος είναι λεπτομερέστατοι κάτι που αν και μικρή λεπτομέρεια, μαρτυράει την προσοχή και την αγάπη των developer για τη δουλειά τους. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως σε αντίστοιχα remaster, οι αλλαγές ήταν πραγματικά μηδαμινές.

Το επιδόρπιο μετά το κυρίως πιάτο
Έπειτα από την περιπέτεια μου στην σκοτεινή Yharnam και το Bloodborne, η επιστροφή μου στον κόσμο της Drangleic ήταν κάτι παραπάνω από ευχάριστη. Αν και συνήθως παίρνω τα remaster με κακό μάτι, η From Software κατάφερε να με πείσει, πως αν υπάρχει η όρεξη και η διάθεση από τους developer, ακόμη και μία επανακυκλοφορία μπορεί να ξεχωρίσει από την αυθεντική έκδοση και δεν αναφέρομαι μόνο στον οπτικό τομέα. Το Dark Souls 2: Scholar of the First Sin, είναι μία εξαιρετική ευκαιρία για παλιούς και νέους οπαδούς της σειράς να ταξιδέψουν στην Drangleic και να βιώσουν την «μαγεία» του θανάτου για άλλη μία φορά.
Το μόνο μελανό σημείο του Scholar of the First Sin, είναι ο διαχωρισμός που έχει γίνει στην έκδοση για PC, ανάμεσα σε DX9 και DX11. Στην ίδια κατηγορία θα βάλω και τους κατόχους του Dark Souls 2 στα PS3 και Xbox 360, καθώς δεν έχει να τους προσφέρει κάτι ουσιαστικό, εκτός από τα DLC, καθώς οι αλλαγές έχουν ήδη προστεθεί μέσω update που έγινε διαθέσιμο τον Φεβρουάριο. Σε περίπτωση όμως που τα έχουν και αυτά, δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να το αποκτήσουν. Η Drangleic έχει «βάλει τα καλά της» και σας περιμένει για άλλη μία γύρα θανάτου. Το ερώτημα είναι αν έχετε το κουράγιο να βγείτε νικητές μέσα από αυτή την περιπέτεια και πάλι.
Θετικά:
- 1080p στα 60 fps
- Βελτιωμένοι φωτισμοί
- Πιο επιθετική Α.Ι.
- Υποστήριξη περισσότερων παικτών στο multiplayer
- Αλλαγές στις τοποθεσίες, τους εχθρούς και τα αντικείμενα
- Value for money
Αρνητικά:
- Διαχωρισμός στην έκδοση για PC ανάμεσα σε DX9 και DX11
- Οι κάτοχοι του Dark Souls 2 για PS3 και Xbox 360 δεν έχουν πραγματικό λόγο να το αγοράσουν, εκτός αν δεν το έχουν παίξει ή θέλουν τα DLC
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.5
Η απόλυτη έκδοση του Dark Souls 2.
Δημήτρης Αραμπατζίδης
NEWS
VIEW ALL
Dark Souls II: Scholar of the First Sin
[Αρχική δημοσιότητα: 25/11/14] To Dark Souls II θα διατεθεί στο PS4 και στο Xbox One με το νέο τίτλο Dark Souls 2: Scholar of the First Sin τον προσεχή Απρίλιο. H Namco Bandai έδωσε στην δημοσιότητ...Posted (02 Apr 2015)
User reviews
Το Dark Souls II είναι ένα δημοφιλές videogame το οποίο ανήκει στην κατηγορία RPG.Κυκλοφόρησε αρχικά το 2014 και αποτελεί συνέχεια του επίσης εξαιρετικού Dark Souls το οποίο κυκλοφόρησε το 2012 στα PC και εκδόθηκε από την Namco Bandai Games.H συγκεκριμένη εταιρία είναι κυρίως γνωστή για τα Tekken εκτός φυσικά από τα παιχνίδια τα οποία ανήκουν στην σειρά Souls.Μια άλλη εταιρία όμως η οποία συμμετείχε στην δημιουργία των πολυβραβευμένων παιχνιδιών τα οποία ανήκουν στην κατηγορία souls είναι η FromSoftware η οποία είναι υπεύθυνη για τον προγραμματισμό και ενός άλλου παιχνιδιού το οποίο δυστυχώς δεν κυκλοφόρησε στα PC παρά μόνο στο PS4 το 2015 (πριν δηλαδή από την κυκλοφορία του Dark Souls III) και το οποίο έχει πάρει πολλά στοιχεία από τα δύο πρώτα Souls.Το παιχνίδι αυτό ονομάζεται Bloodborne.
Μετά την κυκλοφορία του Dark Souls II κυκλοφόρησαν κάποια DLC τα οποία ενσωματώθηκαν σε ένα game το οποίο αποτέλεσε remaster του Dark Souls II και κυκλοφόρησε το 2015 με το όνομα Dark Souls II:Scholar of the First Sin και σε αυτό το παιχνίδι θα αναφερθώ παρακάτω.
Εισαγωγή στο Dark Souls II:Scholar of the First Sin
Το συγκεκριμένο Remaster δεν είναι απλά μια επαναδημιουργία του παλαιότερου παιχνιδιού με κάποιες επεκτάσεις, αλλά στην ουσία παρουσιάζει μεγάλες διαφορές με τον προκατοχό του σε πολλούς τομείς. Η πιο σημαντική διαφορά είναι το αυξημένο επίπεδο δυσκολίας.
Ξεκινώντας να παίζω το παιχνίδι ως ένας Gamer ο οποίος δεν έχει ξανασχοληθεί με την σειρά παρατήρησα κάποια χαρακτηριστικά τα οποία δεν έχω παρατηρήσει σε άλλα games πολλά από αυτά πιστεύω είναι υπεύθυνα για το αυξημένο επίπεδο δυσκολίας αλλά και κάποια άλλα τα οποία αυτομάτως με έκαναν να αγαπήσω το παιχνίδι παρά τις δυσκολίες καθώς με προσέλκυσαν με αποτελεσματικό τρόπο στον μαγικό και σκοτεινό κόσμο του.
Στην αρχή του παιχνιδιού με κινηματογραφικό τρόπο ο gamer εισέρχεται στον μαγικό και ταυτόχρονα σκοτεινό κόσμο του Dark Souls και στην συνέχεια καλείται να δημιουργήσει τον χαρακτήρα του. Το παιχνίδι δεν σε βάζει κατευθείαν στα βαθιά αλλά σε προετοιμάζει με ρυθμό αποτελεσματικό για το τι θα ακολουθήσει μέσα από τους αριστουργηματικούς διαλόγους με τους άλλους χαρακτήρες.
Ο χαρακτήρας ο οποίος θα κληθεί να δημιουργήσει ο gamer θα παίξει σημαντικό ρόλο στο πόσο αποτελεσματικά θα περάσει τα εμπόδια. Γι’αυτό ένας ο οποίος δεν έχει ασχοληθεί με προηγούμενα της σειράς ίσως χρειαστεί στην συνέχεια να ξαναξεκινήσει το παιχνίδι δημιουργώντας έναν χαρακτήρα που κατά την γνώμη του τον βοηθά καλύτερα να συνεχίσει.
Οι διάλογοι με άλλους χαρακτήρες που αναφέρθηκα πιο πάνω βοηθάνε τον παίκτη να καταλάβει διάφορα πράγματα για το μυστήριο το οποίο συμβαίνει στην περιοχή Drangleic και για τον ίδιο αλλά και τον στόχο που θα πρέπει να εκπληρώσει.
Με την δημιουργία του χαρακτήρα ο παίκτης εισέρχεται στην περιοχή Majula η οποία είναι η πρώτη περιοχή στον χάρτη και στην οποία επικρατεί ηρεμία με την έννοια πως κανένας δεν θα σου επιτεθεί αν δεν τον προκαλέσεις. Στην περιοχή Majula εκτός από τους διαλόγους οι οποίοι έλκουν τον παίκτη στον μαγικό μυστήριο κόσμο του Dark Souls,υπάρχουν διάφορα καταστήματα στα οποία ο παίκτης μπορεί να αγοράσει διάφορα αντικείμενα τα οποία θα τον βοηθήσουν στην συνέχεια.
Χαρακτηριστικά τα οποία με εντυπωσίασαν
Στο Drangleic όμως στο οποίο διαδραματίζεται το παιχνίδι, σε πολλές περιοχές ο παίκτης δεν μπορεί να ηρεμίσει καθώς παίζεται συνεχώς ένα κυνηγητό και δεν είναι μόνο τα bosses τα οποία θα τον εμποδίσουν να συνεχίσει.
Τα σημεία στα οποία μπορεί να ηρεμίσει ο παίκτης είναι τα campfire μέσα από τα οποία μπορεί και μέσω fast travel να ταξιδέψει σε διάφορες περιοχές τις οποίες έχει επισκεφτεί στο χάρτη ένα γνωστό χαρακτηριστικό τον role playing game το οποίο έχουμε δει και στα δύο τελευταία Tomb Raider αν και δεν θεωρούνται RPG.
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση την πρώτη φορά που σκοτώθηκα είναι πως ο χαρακτήρας όταν σκοτώνεται χάνει την ανθρώπινη υπόσταση του και φθείρεται όλο και πιο πολύ κάτι το οποίο έχει επίδραση στην ενέργεια που έχει καθώς αφού σκοτωθεί κάποιες φορές μειώνεται στην μισή.
Δηλαδή δεν συμβαίνει αυτό που συμβαίνει με άλλα παιχνίδια ακόμα και σε RPG στα οποία αφού σκοτωθεί ο χαρακτήρας εμφανίζεται ένα THE END και ξαναξεκινάει ο παίκτης από το τελευταίο σημείο το οποίο έχει αποθηκεύσει αλλά ξυπνάει με λιγότερη ενέργεια.
Η φθορά του χαρακτήρα είναι τόσο έντονη που ένιωσα ικανοποίηση όταν μου δόθηκε η δυνατότητα να φορέσω μάσκα στον χαρακτήρα να μην φαίνεται το πρόσωπο καθώς κάθε φορά που σκοτωνόταν ήταν εμφανή τα σημάδια φθοράς.
Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα όταν σκοτωνόμουν να μου δινόταν η δυνατότητα να κάνω load από το τελευταίο σημείο το οποίο αποθήκευσα, και όχι να έχω την μισή ενέργεια από αυτή που είχα αρχικά.
Βέβαια κάθε φορά που ο παίκτης σκοτώνει αντιπάλους στο διάβα του και μετά σκοτώνεται…αν επαναληφθεί το σκηνικό κάποιες φορές…οι αντίπαλοι οι οποίοι σκότωσε ο παίκτης δεν είναι πλέον εμπόδιο που σημαίνει πως τα χτυπήματα τα οποία έπραξε ο χαρακτήρας συνυπολογίζονται και αφού σκοτωθεί.
Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πως ένα boss ενώ το χτύπαγα αλλά με σκότωνε συνέχεια, μετά με ένα χτύπημα μόνο σκοτώθηκε, που σημαίνει πως όλα τα προηγούμενα χτυπήματα πριν σκοτωθώ συνυπολογίστηκαν.
Η ενέργεια πάντως κατά την γνώμη μου παίζει μικρό ρόλο καθώς είναι αρκετές φορές που όση ενέργεια και να έχει ο χαρακτήρας με ένα δύο χτυπήματα χάνει. Επίσης καλό είναι ο παίκτης να μην προσπαθεί να σκοτώσει έναν έναν τους αντιπάλους γιατί είναι τόσο πολλοί που αρκετές φορές το κυνηγητό είναι η καλύτερη λύση. Πάντως ακόμα και όταν καλείται ο παίκτης να αντιμετωπίσει ένα boss και μετά χάνει θα πρέπει να ξαναξεκινήσει από την αρχή και δεν συνεχίζει από το σημείο που βρισκόταν πριν σκοτωθεί ακόμα και αν το έχει αποθηκεύσει αλλά θα πρέπει να ξανακάνει την διαδικασία και το κυνηγητό να ξαναφτάσει στο boss κάτι το οποίο φυσικά αυξάνει το επίπεδο δυσκολίας.
Τα γραφικά πάντως είναι πολύ καλά όπως και η ηχητική επένδυση. Οι διάλογοι με άλλους χαρακτήρες ακούγονται με τρόπο λες και είναι παρμένοι από ταινία και εισάγουν τον gamer για τα καλά στο κλίμα.
Σενάριο
Το σενάριο εξηγεί αρκετά από τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της σειράς souls.Σύμφωνα με το σενάριο ο χαρακτήρας με το που πεθαίνει μετατρέπεται σε Hollow μια μορφή Ζόμπι και έτσι δικαιολογείται αυτή η φθορά.
Αυτό φυσικά συμβαίνει εξαιτίας μιας κατάρας να μείνει απέθαντος και θα κληθεί να την αντιμετωπίσει κατά την διάρκεια του παιχνιδιού κάτι το οποίο θα είναι ο κύριος στόχος του παίκτη. Για να τα καταφέρει θα πρέπει να φτάσει στην άλλη πλευρά του χάρτη στο παγωμένο κόσμο του Frozen Eleum Loyce περνώντας πολλά εμπόδια και παίζοντας αρκετές ώρες.
Θετικά
• Διάλογοι που συναρπάζουν
• Μεγάλη Διάρκεια
• Ελκυστικό Σενάριο
• Αποτελεσματική Καθοδήγηση στον κόσμο του
• Συνυπολογίζονται οι ενέργειες του χαρακτήρα πριν σκοτωθεί
• Ποικίλοι Αντίπαλοι και Πολλά Bosses
Αρνητικά
• Οι αντίπαλοι μπορούν να κουράσουν κάποιους.
• Αφού σκοτωθεί ο χαρακτήρας δεν επανέρχεται με full ενέργεια αλλά σταδιακά πέφτει στην μισή.
• Δεν υπάρχει χρόνος για εξερεύνηση καθώς υπάρχει συνεχώς κυνηγητό από πολύ νωρίς.
Comments
Είναι όντως ουσιώδεις διαφορές. Λατρεύω το γεγονός πως μου έρχονται χαστούκια από παντού και σε μέρη που μέχρι πριν θεωρούνταν safe
επισης,οσοι εχουμε ps3 δεν υπαρχει κανενας λογος να το παρουμε!!!
Ωραιο αρθρο...
oh well, αν το βρω σε καμιά τρελή έκδοση μπορεί να το τιμήσω
Τα DLC περιλαμβάνονται στην Scholar of the First Sin έκδοση του Dark Souls II για PS4 και PS3, οπότε αποκλείεται αυτό το patch να αφορά τα DLC. Το patch αυτό από όσο γνωρίζω αφορά κάποια updates στο multiplayer κτλ.
Δεν με ελκυει και πολυ αυτο το ειδος.
Απ'ότι έχω διαβάσει σε αυτό το review όπως και στο review του Dark Souls 2 αναμένεται να είναι φοβερό και μεγάλο σε διάρκεια,οπότε έκανα εξαίρεση και ξόδεψα λίγο παραπάνω απ'ότι συνήθως.Λογικά δεν θα το μετανιώσω.