Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Coven of the Chicken Foot.

More
13 Dec 2025 00:40 - 13 Dec 2025 00:42 #291191 by Μάνος Γρυπάρης
Μια από τις μεγάλες αποκαλύψεις στα σημερινά The Game Awards ήταν το παρθενικό παιχνίδι της Wildflower Interactive του Bruce Straley, με τίτλο Coven of the Chicken Foot. Πρόκειται για ένα single-player Adventure με πρωταγωνίστρια μια ηλικιωμένη μάγισσα ονόματι Gertie και ένα παράξενο πλάσμα. Το παιχνίδι ακολουθεί τους δύο χαρακτήρες καθώς αναπτύσσουν έναν δεσμό και μαθαίνουν να συνεργάζονται για να εκπληρώσουν έναν όρκο.

Το μεγάλο ατού του τίτλου είναι η τεχνολογία του πλάσματος, το οποίο θα αντιδρά δυναμικά στις ενέργειές σας, παρατηρώντας πώς παίζετε και εξελίσσοντας τις ικανότητές του για να σας βοηθήσει.Τοποθετημένο σε έναν fantasy κόσμο όπου όλα τα dungeons έχουν λεηλατηθεί, τα τέρατα έχουν εξοντωθεί και οι ήρωες έχουν προχωρήσει τη ζωή τους, το Coven of the Chicken Foot καλεί τους παίκτες να περιπλανηθούν σε θανάσιμα μπουντρούμια και επικίνδυνα δάση. Η Gertie δεν κρατάει σπαθί για να προστατευτεί, αλλά το πλάσμα μπορεί να προσαρμοστεί για να τη βοηθήσει. Η Wildflower Interactive αναφέρει ότι το Coven of the Chicken Foot θα είναι ένα παιχνίδι χωρίς λόγια, καθώς η ιστορία θα συντίθεται δίνοντας προσοχή στο περιβάλλον και στις μικρές επιλογές που κάνετε στην πορεία.Η Wildflower Interactive ιδρύθηκε το 2021 από τον Bruce Straley.

Ο βετεράνος σκηνοθέτης παιχνιδιών και καλλιτέχνης έκανε τα πρώτα του βήματα δουλεύοντας σε τίτλους όπως το X-Men και το Gex: Enter the Gecko τη δεκαετία του '90, και μετά από ένα πέρασμα από την Crystal Dynamics, εντάχθηκε στη Naughty Dog το 1999. Ο Straley εργάστηκε σε αρκετά από τα μεγάλα παιχνίδια του στούντιο κατά τη δεκαετία του 2000 και διετέλεσε σκηνοθέτης (game director) σε εμπορικές επιτυχίες όπως το Uncharted 2: Among Thieves, το The Last of Us και το Uncharted 4: A Thief's End.Ο Straley ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη Naughty Dog το 2017 και στη συνέχεια εργάστηκε ως σύμβουλος σεναρίου στο Chained: A Victorian Nightmare του 2018. Αρκετά χρόνια αργότερα, ιδρύθηκε η Wildflower Interactive, με τον Straley να αποκαλύπτει ότι το στούντιο στοχεύει στη δημιουργία «σχετικά μικρών» τίτλων που είναι «δημιουργικά φορτισμένοι» και έχουν «μοναδικό ύφος».

«

Η Wildflower Interactive χτίστηκε πάνω στην ιδέα του να πιέζω τον εαυτό μου δημιουργικά και να συνεργάζομαι με ομοϊδεάτες δημιουργούς, με κίνητρο την έντονη επιθυμία να συνεχίσουμε τη συζήτηση γύρω από το τι είδους εμπειρίες μπορούν να προσφέρουν τα βιντεοπαιχνίδια», δήλωσε ο Straley σε δελτίο τύπου.«Αυτό κάνουμε με το Coven of the Chicken Foot. Κλείνει το μάτι στη διασκέδαση και την απλότητα των old-school παιχνιδιών, ενώ παράλληλα εξελίσσει το πάντρεμα της αφήγησης και της διαδραστικότητας με έναν νέο, προκλητικό τρόπο. Είμαι πολύ περήφανος για αυτό που χτίσαμε στη Wildflower και ανυπομονώ να εξερευνήσει ο κόσμος αυτό που δημιουργούμε και να γνωρίσει το αξιαγάπητο δίδυμό μας».Δεν έχει οριστεί ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας, αλλά το Coven of the Chicken Foot θα κυκλοφορήσει σε PC μέσω Steam.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 13 Dec 2025 00:42 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Dec 2025 01:00 #291192 by Νίκος Γεωργόπουλος
Coven of the Chicken Foot



Μια από τις μεγάλες αποκαλύψεις στα σημερινά The Game Awards ήταν το παρθενικό παιχνίδι της Wildflower Interactive του Bruce Straley, με τίτλο Coven of the Chicken Foot. Πρόκειται για ένα single-player Adventure με πρωταγωνίστρια μια ηλικιωμένη μάγισσα ονόματι Gertie και ένα παράξενο πλάσμα. Το παιχνίδι ακολουθεί τους δύο χαρακτήρες καθώς αναπτύσσουν έναν δεσμό και μαθαίνουν να συνεργάζονται για να εκπληρώσουν έναν όρκο. Το μεγάλο ατού του τίτλου είναι η τεχνολογία του πλάσματος, το οποίο θα αντιδρά δυναμικά στις ενέργειές σας, παρατηρώντας πώς παίζετε και εξελίσσοντας τις ικανότητές του για να σας βοηθήσει. O Bruce Straley είναι ο Co-Director των Uncharted και The Last of Us.

Τοποθετημένο σε έναν fantasy κόσμο όπου όλα τα dungeons έχουν λεηλατηθεί, τα τέρατα έχουν εξοντωθεί και οι ήρωες έχουν προχωρήσει τη ζωή τους, το Coven of the Chicken Foot καλεί τους παίκτες να περιπλανηθούν σε θανάσιμα μπουντρούμια και επικίνδυνα δάση. Η Gertie δεν κρατάει σπαθί για να προστατευτεί, αλλά το πλάσμα μπορεί να προσαρμοστεί για να τη βοηθήσει. Η Wildflower Interactive αναφέρει ότι το Coven of the Chicken Foot θα είναι ένα παιχνίδι χωρίς λόγια, καθώς η ιστορία θα συντίθεται δίνοντας προσοχή στο περιβάλλον και στις μικρές επιλογές που κάνετε στην πορεία.

Η Wildflower Interactive ιδρύθηκε το 2021 από τον Bruce Straley. Ο βετεράνος σκηνοθέτης παιχνιδιών και καλλιτέχνης έκανε τα πρώτα του βήματα δουλεύοντας σε τίτλους όπως το X-Men και το Gex: Enter the Gecko τη δεκαετία του '90, και μετά από ένα πέρασμα από την Crystal Dynamics, εντάχθηκε στη Naughty Dog το 1999. Ο Straley εργάστηκε σε αρκετά από τα μεγάλα παιχνίδια του στούντιο κατά τη δεκαετία του 2000 και διετέλεσε σκηνοθέτης (game director) σε εμπορικές επιτυχίες όπως το Uncharted 2: Among Thieves, το The Last of Us και το Uncharted 4: A Thief's End.

Ο Straley ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη Naughty Dog το 2017 και στη συνέχεια εργάστηκε ως σύμβουλος σεναρίου στο Chained: A Victorian Nightmare του 2018. Αρκετά χρόνια αργότερα, ιδρύθηκε η Wildflower Interactive, με τον Straley να αποκαλύπτει ότι το στούντιο στοχεύει στη δημιουργία «σχετικά μικρών» τίτλων που είναι «δημιουργικά φορτισμένοι» και έχουν «μοναδικό ύφος».



«Η Wildflower Interactive χτίστηκε πάνω στην ιδέα του να πιέζω τον εαυτό μου δημιουργικά και να συνεργάζομαι με ομοϊδεάτες δημιουργούς, με κίνητρο την έντονη επιθυμία να συνεχίσουμε τη συζήτηση γύρω από το τι είδους εμπειρίες μπορούν να προσφέρουν τα βιντεοπαιχνίδια», δήλωσε ο Straley σε δελτίο τύπου.

«Αυτό κάνουμε με το Coven of the Chicken Foot. Κλείνει το μάτι στη διασκέδαση και την απλότητα των old-school παιχνιδιών, ενώ παράλληλα εξελίσσει το πάντρεμα της αφήγησης και της διαδραστικότητας με έναν νέο, προκλητικό τρόπο. Είμαι πολύ περήφανος για αυτό που χτίσαμε στη Wildflower και ανυπομονώ να εξερευνήσει ο κόσμος αυτό που δημιουργούμε και να γνωρίσει το αξιαγάπητο δίδυμό μας».

Δεν έχει οριστεί ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας, αλλά το Coven of the Chicken Foot θα κυκλοφορήσει σε PC μέσω Steam.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Dec 2025 00:30 #291305 by Νίκος Γεωργόπουλος
Co-Director του The Last of Us: "Δεν μου αρέσει το AI"



Ο Co-Director του The Last of Us, Bruce Straley, δήλωσε δημόσια την γνώμη του σχετικά με τη χρήση του generative AI στην ανάπτυξη παιχνιδιών, λέγοντας ότι η τεχνολογία δεν μπορεί να "αναπτυχθεί και να σκεφτεί μόνη της".

Ο Straley δήλωσε στο Polygon: "Η τεχνολογία "απλώς καταναλώνει και προσπαθεί να μιμηθεί αυτό που καταναλώνεται. Αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή". Περιέγραψε επίσης το generative AI ως "ένα φίδι που τρώει την ουρά του".

Ένας από τους λόγους για τους οποίους η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί τόσο αμφιλεγόμενο ζήτημα στα games είναι ότι δεν την ορίζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Από την πλευρά του, ο Straley είπε ότι «οι NPCs είναι AI» και βρίσκονται ήδη εδώ και δεκαετίες στο χώρο των games. Το νέο παιχνίδι του Straley, Coven of the Chickenfoot, έχει παίκτες που αναλαμβάνουν τον ρόλο της Gertie, μιας ηλικιωμένης μάγισσας που εργάζεται μαζί με ένα «creature companion» που μπορεί να «παρατηρήσει, να μάθει και να αναπτύξει νέες συμπεριφορές με βάση καταστάσεις που αφορούν τα συμφραζόμενα».

Αυτή η ρύθμιση έχει οδηγήσει ορισμένους να αναρωτηθούν αν το πλάσμα δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας generative AI ή άλλους τύπους τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Αλλά ο Straley είπε ότι το πλάσμα ήταν ανθρώπινο.



«Αν το ταΐσεις πάρα πολλά άσχημα μήλα, θα έχει δυσπεψία και θα κάνει κακά στο δάσος. Αυτά είναι τα πράγματα που μπορείς να ανακαλύψεις, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο και να δημιουργήσουμε αυτές τις στιγμές», είπε. Ο στόχος δεν ήταν να δημιουργηθεί ένας «ανθρώπινος» σύντροφος με «ανθρώπινη νοημοσύνη», είπε ο Straley. Επεσήμανε ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα «θαύμα» και η προσπάθεια να το αναπαράγει σε μια μηχανή δεν είναι κάτι που ο Straley ενδιαφέρεται να επιδιώξει. «Δεν ξέρω ποιος το θέλει, δεν ξέρω ποιος το ζητάει, δεν ξέρω ποιος το πιέζει, αλλά δεν νομίζω ότι είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να εξελισσόμαστε ως ανθρώπινο είδος», είπε.

Για το Coven of the Chickenfoot, ο Straley είπε ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν μηχανικά μοντέλα ή μεγάλα γλωσσικά μοντέλα στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. «Όχι, δεν κάναμε τίποτα από αυτά. Αυτό απαιτεί σκληρή δουλειά, πολλή επίλυση προβλημάτων και πολλή δημιουργική σκέψη», είπε.

Τέλος, ο Straley είπε ότι πιστεύει ότι τα συστήματα generative AI μπορούν «ίσως» να δημιουργήσουν συναρπαστικό περιεχόμενο σε ορισμένα περιβάλλοντα όπου τα συστήματα περιορίζονται σε έναν συγκεκριμένο κόσμο παιχνιδιού. Αλλά ο Straley είπε ότι «δεν ενδιαφέρεται ούτε στο ελάχιστο» να το επιδιώξει αυτό. «Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να δω την τέχνη που παράγεται από έναν υπολογιστή. Δεν νομίζω ότι το promot εντολών είναι τέχνη. Δεν μου αρέσει η Τεχνητή Νοημοσύνη!» είπε.

Ο Straley έφυγε από την Naughty Dog το 2017 μετά από 18 χρόνια και ξεκίνησε ένα νέο στούντιο, την Wildflower Interactive, το 2022.

Please Log in or Create an account to join the conversation.