Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
25 Jul 2025 17:00 #289786 by Νίκος Γεωργόπουλος
Αναλυτές υποστηρίζουν οτι η βιομηχανία του gaming μπορεί σε 4 χρόνια να αξίζει 300 δισ. δολάρια



Το συνεχώς αυξανόμενο κόστος διαβίωσης έχει επηρεάσει αρνητικά την παγκόσμια βιομηχανία της ψυχαγωγίας και ο τομέας του gaming φαίνεται να είναι ο μόνος που έχει επωφεληθεί από αυτό. Μάλιστα, παράγει περισσότερα έσοδα από το άθροισμα των εσόδων που παράγουν οι βιομηχανίες της μουσικής και των ταινιών. Μόνο και μόνο από την απήχηση συγκεκριμένων ανερχόμενων κυκλοφοριών, το μέλλον φαίνεται λαμπρό.

Σύμφωνα με έρευνα από αναλυτές του PwC, αναμένεται ότι τα video games για τα επόμενα χρόνια, θα αποτελέσουν μια κύρια πηγή ανάπτυξης για τον ευρύτερο κλάδο της ψυχαγωγίας και των μέσων ενημέρωσης. Αποκάλεσαν μάλιστα το gaming ως ένα λαμπρό σημείο της βιομηχανίας σε μια περίοδο όπου κυριαρχεί η οικονομική αβεβαιότητα. Η αναφορά του PwC αναφέρει πως η gaming βιομηχανία μπορεί μέχρι το 2029 να αγγίξει όγκο εσόδων που θα φτάνει τα 300 δισεκατομμύρια δολάρια. Να σημειωθεί ότι το 2024, το gaming παρήγαγε έσοδα που έφτασαν τα 224 δισεκατομμύρια. Ο ρυθμός με τον εξελίσσεται το gaming οδήγησε άλλη μια έρευνα στο να συμπεράνει πως είναι πιθανό μέχρι το 2028, σχεδόν 4 δισεκατομμύρια άνθρωποι να μπορούν να θεωρηθούν gamers, δηλαδή ο μισός σχεδόν πληθυσμός της Γης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Aug 2025 12:00 #289860 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Mastercard απαντά στις κατηγορίες για πίεση αφαίρεσης adult games



Μετά την πρόσφατη αφαίρεση adult games και τίτλων με ενήλικο περιεχόμενο από τα Steam και Itch.io, η Mastercard απάντησε δημόσια στις κατηγορίες ότι άσκησε πίεση για λογοκρισία. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι οι ενέργειές της βασίζονται αποκλειστικά στον «κανόνα του νόμου» και όχι σε αξιολόγηση ή απαγόρευση συγκεκριμένων games.

«Η Mastercard δεν έχει αξιολογήσει κανένα παιχνίδι, ούτε έχει απαιτήσει περιορισμούς σε δραστηριότητες ιστοσελίδων δημιουργών, σε αντίθεση με όσα αναφέρονται στα ΜΜΕ», δήλωσε η εταιρεία. «Το δίκτυό μας ακολουθεί πρότυπα που βασίζονται στον νόμο. Επιτρέπουμε όλες τις νόμιμες αγορές, αλλά απαιτούμε από τους εμπόρους να διαθέτουν κατάλληλους μηχανισμούς ώστε να μην χρησιμοποιούνται οι κάρτες Mastercard για παράνομες αγορές, συμπεριλαμβανομένου παράνομου ενήλικου περιεχομένου».

Αν και δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι τα games που αφαιρέθηκαν περιείχαν παράνομο υλικό, η πίεση από τις εταιρείες πληρωμών φαίνεται να προήλθε από εκστρατεία του αυστραλιανού οργανισμού Collective Shout, ο οποίος ισχυρίζεται ότι οι πλατφόρμες φιλοξενούσαν περιεχόμενο όπως βιασμούς, αιμομιξία ή κακοποίηση ανηλίκων. Ο οργανισμός ανέφερε ότι έστειλε περίπου 1.000 emails και τηλεφωνικές κλήσεις σε εταιρείες πληρωμών, ζητώντας να απειλήσουν με διακοπή συνεργασίας εκτός αν αφαιρεθούν τα συγκεκριμένα games.

Ωστόσο, η μαζική απομάκρυνση περιεχομένου επηρέασε και παιχνίδια με πιο γενικά ενήλικα θέματα ή LGBTQ+ περιεχόμενο, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις από δημιουργούς και οργανώσεις. Η International Game Developers Association (IGDA) ζήτησε «μεγαλύτερη διαφάνεια και δικαιοσύνη» στον τρόπο που γίνεται η εποπτεία των adult games. Το Itch.io ξεκίνησε πρόσφατα την επανεμφάνιση (re-index) ορισμένων τίτλων, συνεχίζοντας τις συζητήσεις με τους συνεργάτες πληρωμών της. Το Stripe, βασικός πάροχος πληρωμών της πλατφόρμας, δεν θα υποστηρίζει πλέον πωλήσεις περιεχομένου που θεωρεί ότι είναι «σχεδιασμένο για σεξουαλική ικανοποίηση».

Η υπόθεση έχει ανοίξει μεγάλη συζήτηση γύρω από το ποιος τελικά καθορίζει τι μπορούν να αγοράζουν και να παίζουν οι ενήλικες, με αρκετές οργανώσεις να καλούν τους χρήστες να ασκήσουν πίεση σε εταιρείες πληρωμών όπως η Mastercard και η Visa. Το θέμα παραμένει ανοιχτό και η κατάσταση για τα adult games στις ψηφιακές πλατφόρμες παραμένει ρευστή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2025 00:30 #289882 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Valve διαφωνεί με την στάση της εταιρείας πιστωτικών καρτών



Καθώς οι πλατφόρμες Steam και Itch.io συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν πίεση από εταιρείες πληρωμών για την αφαίρεση NSFW games (Not Safe For Work – περιεχόμενο για ενήλικες), η Mastercard προσπαθεί να αποστασιοποιηθεί από την όλη διαμάχη περί λογοκρισίας, υποστηρίζοντας ότι δεν έχει απαιτήσει περιορισμούς για κανένα video game.

Ωστόσο, η Valve ισχυρίζεται το αντίθετο, επικαλούμενη κανόνα της Mastercard που της δίνει το δικαίωμα να αρνηθεί συναλλαγές που “ρίχνουν αρνητική σκιά” στο brand της.

Τον περασμένο μήνα, η Valve εισήγαγε νέες, ασαφείς κατευθυντήριες γραμμές που απαγορεύουν τη διανομή “ορισμένων τύπων περιεχομένου για ενήλικες” στο Steam, και επιβεβαίωσε αργότερα ότι άρχισε να αποσύρει ορισμένα adult games που “ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες και τα πρότυπα των συνεργαζόμενων εταιρειών πληρωμών και των σχετικών τραπεζών τους”.

Λίγο αργότερα, η πλατφόρμα Itch.io ξεκίνησε να αποκαταχωρεί (deindex) όλα τα NSFW games της, ρίχνοντας την ευθύνη στην ομάδα κατά της πορνογραφίας Collective Shout που εδρεύει στην Αυστραλία και είχε προηγουμένως πιέσει Visa, Mastercard και PayPal να στοχεύσουν το Steam. Και στις δύο περιπτώσεις, τόσο η Itch.io όσο και η Valve τόνισαν ότι η υποστήριξη των payment processor είναι απαραίτητη για τη λειτουργία των πλατφορμών τους. Έκτοτε, συνέβησαν αρκετά: η Itch.io ξεκίνησε ξανά να καταχωρεί δωρεάν NSFW games και επιβεβαίωσε ότι αναζητά νέο συνεργάτη πληρωμών που να δέχεται περιεχόμενο για ενήλικες, ενώ άλλα κομμάτια της βιομηχανίας, όπως το GOG με την καμπάνια FreedomToBuy, έχουν εκφραστεί ενάντια στη λογοκρισία των games.

Μέσα σε όλα αυτά, η Mastercard προσπαθεί τώρα να αποστασιοποιηθεί από τις πρόσφατες εξελίξεις, αρνούμενη ότι άσκησε πίεση στις Valve και Itch.io για να αφαιρέσουν games από τις πλατφόρμες τους. Σε δήλωση που κοινοποίησε στο site της , η εταιρεία πιστωτικών καρτών τόνισε ότι "δεν έχει αξιολογήσει κανένα video game, ούτε έχει απαιτήσει περιορισμούς για καμία δραστηριότητα σε video game creator sites και πλατφόρμες, σε αντίθεση με όσα αναφέρονται στα μέσα. Το δίκτυο πληρωμών μας ακολουθεί πρότυπα βασισμένα στο κράτος δικαίου. Με απλά λόγια, επιτρέπουμε όλες τις νόμιμες αγορές στο δίκτυό μας. Ταυτόχρονα, απαιτούμε από τους εμπόρους να έχουν τους κατάλληλους ελέγχους ώστε να διασφαλίζουν ότι οι κάρτες Mastercard δεν χρησιμοποιούνται για παράνομες αγορές, περιλαμβανομένων των παράνομων υλικών για ενήλικες."

Ωστόσο, η Valve διαφωνεί, δηλώνοντας πως παρόλο που η Mastercard δεν επικοινώνησε απευθείας μαζί της, είχε επικοινωνία με τις εταιρείες πληρωμών και τις συνεργαζόμενες τράπεζές τους, οι οποίες στη συνέχεια επικοινώνησαν με τη Valve. Η Valve δήλωσε : "Η Mastercard δεν επικοινώνησε άμεσα με τη Valve, παρότι το ζητήσαμε. Η Mastercard επικοινώνησε με τις εταιρείες πληρωμών και τις τράπεζες τους, και αυτές με τη σειρά τους μετέφεραν το μήνυμα στη Valve. Εμείς απαντήσαμε παρουσιάζοντας την πολιτική του Steam από το 2018, η οποία προσπαθεί να διανέμει games που είναι νόμιμα προς διανομή. Οι πάροχοι πληρωμών απέρριψαν αυτή τη στάση, επικαλούμενοι συγκεκριμένα τον Κανόνα 5.12.7 της Mastercard και τον κίνδυνο για την εικόνα του brand Mastercard."

Ο Κανόνας 5.12.7 της Mastercard απαγορεύει συναλλαγές που είναι παράνομες ή που, κατά την αποκλειστική κρίση της εταιρείας, μπορεί να βλάψουν τη φήμη ή τα σήματά της. Το πρώτο σκέλος είναι σαφές, η Mastercard αναφέρει ότι η πώληση "προϊόντων ή υπηρεσιών που δεν συμμορφώνονται πλήρως με τη νομοθεσία" αποτελεί παραβίαση. Το δεύτερο, όμως, είναι πολύ πιο υποκειμενικό, και επιτρέπει στη Mastercard ουσιαστικά απεριόριστη ελευθερία να καθορίζει τι θεωρεί αποδεκτό ή μη. Σε περιπτώσεις παραβίασης, η εταιρεία μπορεί να επιβάλει πρόστιμα, ελέγχους ή ακόμα και να διακόψει την υπηρεσία.

Αυτό το δεύτερο σκέλος απαγορεύει: "την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, περιλαμβανομένων εικόνων, που είναι κατάφωρα προσβλητικές και στερούνται σοβαρής καλλιτεχνικής αξίας (όπως, ενδεικτικά, απεικονίσεις μη συναινετικής σεξουαλικής πράξης, σεξουαλικής εκμετάλλευσης ανηλίκου, ακρωτηριασμού ή κτηνοβασίας) και οποιοδήποτε άλλο υλικό θεωρήσει η εταιρεία μη αποδεκτό για πώληση σε συνδυασμό με το εμπορικό σήμα".

Καθώς τα γεγονότα στο Steam και το Itch.io συνεχίζουν να εξελίσσονται, πρόσωπα και οργανισμοί της βιομηχανίας έχουν εκφραστεί κατά της υπερβολικής παρέμβασης από τις εταιρείες πληρωμών. Η International Game Developer Association (IGDA) δήλωσε πρόσφατα την υποστήριξή της προς τα games που απεικονίζουν "συναινετικό περιεχόμενο για ενήλικες", εναντιούμενη στις οικονομικές εταιρείες που επηρεάζουν τις ιστορίες που μπορούν να ειπωθούν και να πουληθούν μέσω των games, με ελάχιστη διαφάνεια και χωρίς δημόσια λογοδοσία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2025 12:30 #289891 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πρώην διευθυντής του Destiny: "Δεν μπορούν όλα τα games να είναι live-service"



Ως ο διευθύνων σύμβουλος της Bungie, ο Harold Ryan συνέβαλε σημαντικά στην προώθηση του μοντέλου live-service μέσω των Halo και Destiny.

Χρόνια μετά την αποχώρησή του από τη Bungie, ο Ryan δηλώνει ότι έχει παρατηρήσει πως οι fans "μιλούν με το πορτοφόλι τους" και στέλνουν το μήνυμα στις εταιρείες ότι το live-service δεν είναι κατάλληλο για όλα τα games.Πιο συγκεκριμένα ο Ryan δήλωσε: "Πιστεύω ότι αυτό το μοντέλο είναι κατάλληλο για ορισμένα games, αλλά όχι για όλα. Και νομίζω ότι οι καταναλωτές μάς λένε πως δεν είναι κατάλληλο για όλους τους παίκτες". Φαίνεται πως η "φούσκα" των live-service games ίσως έχει πλέον "σκάσει", καθώς πολλά games του είδους αποτυγχάνουν και κλείνουν. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα Suicide Squad: Kill the Justice League και Concord, αν και υπάρχουν πολλά ακόμη που έχουν κατεβάσει ρολά.

Ένας σχετικά μικρός αριθμός live-service games καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου παιχνιδιού των χρηστών, και αυτά τα δεδομένα ίσως εξηγούν γιατί τα υπόλοιπα δεν τα καταφέρνουν το ίδιο καλά. Φυσικά, υπάρχουν και πολλοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την πορεία τους. Ένα μέρος της στρατηγικής πίσω από την τιμολόγηση του Mafia: The Old Country στα 50 δολάρια είναι η πεποίθηση της 2K ότι υπάρχει κοινό που επιθυμεί πιο φθηνά, γραμμικά games που δεν απαιτούν τεράστια δέσμευση χρόνου.

Ο Ryan αποχώρησε από τη Bungie το 2016, ύστερα από 16 χρόνια. Πλέον είναι διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της ProbablyMonsters, μιας εταιρείας που βοηθά developers με "υποστήριξη πρώιμου σταδίου" για να ξεκινήσουν την ανάπτυξη των games τους. Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα τα δύο πρώτα της games: το Storm Lancers, Action game για Nintendo Switch, και το Ire: A Prologue, ένα Horror game για PC. Η ProbablyMonsters κατείχε προηγουμένως τη Firewalk Studios (developers του Concord), την οποία πούλησε στη Sony το 2023, πριν η Sony κλείσει την εταιρεία το 2024 και ακυρώσει το Shooter.

Ο Ryan δήλωσε ότι θα δημιουργούσε ξανά ένα live-service video game, αν έβλεπε τη σωστή ιδέα και το κατάλληλο κοινό. Ωστόσο, τόνισε ότι ένας developer δεν πρέπει να επικεντρώνεται υπερβολικά στο επιχειρηματικό μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Για να χτίσουμε βιώσιμες καριέρες και μια σταθερή βιομηχανία, είναι ξεκάθαρο πως δεν μπορούμε απλώς να διαλέγουμε ένα επιχειρηματικό μοντέλο και να λέμε πως αυτός είναι λόγος για να φτιάξουμε ένα video game".

Όσον αφορά τη Bungie, η εταιρεία έχει περάσει μεγάλες αλλαγές τελευταία, με μαζικές απολύσεις και αναδιοργάνωση της εταιρείας το 2024. Το επόμενο FPS της, το Marathon, είναι ένα live-service game, για τον οποίο η Sony πιστεύει πως δεν θα έχει την ίδια μοίρα με το Concord. Το FPS ήταν αρχικά προγραμματισμένο για τον Σεπτέμβριο, αλλά έχει πλέον καθυστερήσει επ’ αόριστον. Παρά τα προβλήματα του Concord, η Sony συνεχίζει να επενδύει στο live-service μοντέλο, όπως και η Ubisoft.

Ο Ryan σχολίασε την κατάσταση στη Bungie λέγοντας: "Μοιάζει να βρίσκονται στο ίδιο σημείο με το μεγαλύτερο μέρος της βιομηχανίας, όπου τα πράγματα που παλιά δούλευαν και ήταν αξιόπιστα, πλέον δεν είναι τόσο αξιόπιστα". Κατέληξε λέγοντας ότι ελπίζει οι developers σε όλη τη βιομηχανία να μπορέσουν να βρουν ένα “βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο” που θα κάνει τους παίκτες χαρούμενους και θα αποφέρει αρκετά έσοδα ώστε οι εταιρείες να "μπορούν να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους. Δεν μπορούν όλοι να είναι το πιο επιτυχημένο video game της βιομηχανίας. Αλλά πιστεύω πως όλοι μπορούμε να κυκλοφορούμε επιτυχημένα games".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Oct 2025 20:00 #290493 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμη: Το επόμενο Halo game θα είναι live-service και παρόμοιο με το Fortnite



Το ερχόμενο Halo World Championships, πέρα από το διαγωνιστικό κομμάτι θα συνοδευτεί και από νέες αποκαλύψεις σχετικά με το επόμενο Halo game.

Μια νέα αναφορά δείχνει ότι το 2026 πρόκειται να κυκλοφορήσουν δύο καινούργια Halo, ένα εκ των οποίων θα είναι live-service. Σύμφωνα με τον Rebs Gaming, η Halo Studios εργάζεται πάνω σε ένα live-service multiplayer game με μακροχρόνια updates. Το live-service κομμάτι του θα μοιάζει με το Fortnite. Στην συγκεκριμένη αναφορά δεν παρουσιάζονται λεπτομέρειες για το gameplay αλλά αναλύεται το πως χρησιμοποιείται το AI για την δημιουργία του game.

Συγκεκριμένα, αναφέρεται το εξής: “Το Generative AI έχει εισχωρήσει σε κάθε πτυχή της ανάπτυξης, όπως το AI των εχθρών και την δημιουργία terrain. Νομίζω ότι αυτό κάνουν κυρίως και μετά απλώς το τελειοποιούν με ανθρώπινα χέρια. Ακόμη, οι προθεσμίες που έχουν τεθεί στους developers είναι ίδιες ή και μικρότερες και ο μόνος τρόπος να τις ακολουθήσουν είναι μέσω του AI, είτε αυτό αφορά αδιάφορες εργασίες ή να γράφουν emails είτε μέχρι και την κανονική ανάπτυξη του game.”

Το συγκεκριμένο κομμάτι της αναφοράς απέσπασε την προσοχή αρκετών ανθρώπων και έτσι ο executive director της Windows Central, Jez Corden, έσπευσε να απαντήσει.

Halo is not using generative AI in its game dev / art assets, etc. for its next game.

Microsoft has no mandate on studios to use generative AI for games.

I'm sure it's being used for emails n shit like that but they're not making a gen AI game here.

— Jez (@JezCorden) October 19, 2025

Στην συνέχεια, ο Rebs Gaming ξεκαθάρισε το τι εννοούσε με όσα έγραψε.

Many people are misinterpreting what I reported as if it directly confirms AI is being used in all the wrong ways and Halo is doomed. I did NOT report that. I have begun reaching out to sources to figure out specifics about how Halo Studios is using generative AI. Also using AI… t.co/9HZ3Y1PFct

— Rebs Gaming (@Mr_Rebs_) October 18, 2025

Ο πιο αναμενόμενος τίτλος που πιθανώς να ανακοινωθεί κατά την διάρκεια του Halo World Championships είναι ένα remake του Halo: Combat Evolved. Η εταιρεία ανάπτυξης του The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered, Virtuos, φημολογείται ότι συνεργάζεται με την Halo Studios για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου game. Παρότι το Combat Evolved είχε γίνει ξανά remaster το 2011, η νέα έκδοση θα συνοδεύεται από μια υβριδική μηχανή γραφικών που θα συνδυάζει την Unreal Engine 5 και την Halo Reach Engine.

Η Halo Studios πρόκειται να μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες για τα επόμενα Halo την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου στις 23:00, κατά την διάρκεια του Halo World Championships.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Oct 2025 22:00 #290496 by Νίκος Γεωργόπουλος
Streamer που παρενοχλήθηκε στην TwitchCon αποδοκίμασε το προσωπικό ασφαλείας: "Νομίζω ότι οι creators πρέπει να σκεφτούν το να μην ξαναέρθουν"



Η Streamer, Emiru, αμφισβήτησε τον ισχυρισμό του Twitch ότι “ανταποκρίθηκαν στο περιστατικό” όταν δέχθηκε επίθεση κατά την διάρκεια του Meet & Greet στην TwitchCon, χαρακτηρίζοντας τον ισχυρισμό ως ένα “τεράστιο ψέμα”.

Το Twitch είπε σε μια σύντομη ανακοίνωση: “Η ασφάλεια και η προστασία όλων όσων παρευρίσκονται στην TwitchCon είναι η μεγαλύτερή μας προτεραιότητα. Η συμπεριφορά του άντρα που προσπέρασε την ουρά για να πιάσει την Emiru και να την φιλήσει είναι εντελώς απαράδεκτη και βαθιά λυπηρή. Έχουμε αποκλείσει το συγκεκριμένο άτομο από την TwitchCon και έχει δεχθεί ban στο Twitch για απροσδιόριστο χρόνο, τόσο στις online όσο και στις δια ζώσης εκδηλώσεις.”

Someone assaulted Emiru at her Meet & Greet at Twitchcon. Security pushes the perpetrator away, but then turns back and allows the man to walk away. (???) Emiru comes back shortly after to continue meeting fans.

[image or embed]

— Zach Bussey ( @zachbussey.tos.gg ) October 18, 2025 at 8:33 AM

Υπάρχει το βίντεο στο οποίο φαίνεται ο άντρας που βαδίζει προς την Emiru και την παρενοχλεί, ενώ δευτερόλεπτα αργότερα εμφανίζεται ένας άλλος σωματοφύλακας που τον σπρώχνει μακριά. Παρότι φαίνεται σαν να την προστάτευσε η ασφάλεια της TwitchCon, στην πραγματικότητα προέκυψε ότι ο συγκεκριμένος σωματοφύλακας ήταν από την προσωπική ομάδα της Streamer και πως οι εργαζόμενοι της εκδήλωσης δεν έκαναν τίποτα. Η Emiru έχει σχεδόν δύο εκατομμύρια ακολούθους στο Twitch και σχεδόν ένα εκατομμύριο στο X. Έτσι, έσπευσε να ευχαριστήσει τους υποστηρικτές της στα social media για την συμπαράσταση και τα μηνύματά τους και στην συνέχεια να εξηγήσει το τι συνέβη: “Χθες, ο άντρας που μου επιτέθηκε κατάφερε να περάσει μέσα από πολλαπλά φράγματα στην TwitchCon, ακόμη και μπροστά από το meet & greet ενός άλλου δημιουργού, για να με αρπάξει από το πρόσωπο και να προσπαθήσει να με φιλήσει. Ευτυχώς δεν τα κατάφερε, αλλά πολλοί επισήμαναν ότι θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί πολύ χειρότερα!”

“Είμαι προφανώς σοκαρισμένη από ό,τι συνέβη και δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω κάτι τέτοιο, αλλά για να είμαι ειλικρινής, με πλήγωσε και με απογοήτευσε πολύ περισσότερο ο τρόπος που το διαχειρίστηκε το Twitch, τόσο την στιγμή του περιστατικού όσο και μετά. Στην περιοχή βρισκόντουσαν τουλάχιστον τρία ή τέσσερα μέλη του προσωπικού ασφαλείας της TwitchCon τα οποία δεν αντέδρασαν και άφησαν τον άντρα να φύγει, όπως φαίνεται και στο βίντεο, αφού δεν εμφανίζονται καν στο πλάνο. Κανένα μέλος του προσωπικού της TwitchCon δεν ήρθε να με ρωτήσει τι συνέβη ή αν ήμουν καλά. Μια φίλη μου που ήταν παρούσα μου είπε πως λίγο αργότερα, η ασφάλεια του Twitch βρισκόταν πίσω από το περίπτερο και αστειευόταν ότι δεν είδε τι έγινε, γελώντας και συνεχίζοντας να μιλάνε για κάτι άλλο. Αν λοιπόν κανείς δεν έλεγξε αν ήμουν καλά ή αν χρειαζόμουν βοήθεια και άφησαν τον τύπο να φύγει, τότε δεν έχω ιδέα τι έκαναν όσοι πληρώνονται για να κρατούν την εκδήλωση ασφαλή.”

hello everyone, I am okay and thank you for all of the kind messages, sorry I cannot respond to them all

Yesterday, the man who assaulted me was allowed to cross multiple barriers at twitchcon and even in front of another creators meet and greet to grab me and my face and try…

— emi (@emiru) October 18, 2025

“Το Twitch στη δήλωσή του ανέφερε ότι ο άντρας συνελήφθη και κρατήθηκε αμέσως, λυπάμαι, αλλά αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα. Του επέτρεψαν να φύγει από το meet & greet μου και δεν έμαθα ότι τον έπιασαν παρά μόνο ώρες μετά την επίθεση, και ένιωσα ότι αυτό συνέβη μόνο επειδή ο μάνατζέρ μου τους πίεσε, όχι επειδή το προσωπικό της TwitchCon θεώρησε το περιστατικό σοβαρό. Με λυπεί που το λέω, αλλά ως άτομο που παρευρίσκομαι στην TwitchCon εδώ και δέκα χρόνια, πιστεύω πως άλλοι δημιουργοί θα πρέπει σοβαρά να σκεφτούν το αν θα συμμετέχουν στο μέλλον. Δεν ένιωσα φροντίδα ούτε προστασία, ακόμη και έχοντας μαζί μου δική μου ασφάλεια και προσωπικό. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ένιωθαν δημιουργοί που δεν έχουν αυτή την επιλογή.”

Η επίσημη δήλωση του Twitch ήταν η εξής: “Η ασφάλεια και η προστασία όλων των συμμετεχόντων στην TwitchCon αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητά μας. Η συμπεριφορά του ατόμου που ενεπλάκη στο περιστατικό χθες, με μια γνωστή streamer, ήταν απολύτως απαράδεκτη και βαθιά λυπηρή. Σύμφωνα με τα ισχύοντα πρωτόκολλα ασφαλείας της TwitchCon, στην περιοχή βρίσκονταν δυνάμεις ασφαλείας και αστυνομία, οι οποίες αντέδρασαν άμεσα στο περιστατικό. Αποκλείσαμε αμέσως το συγκεκριμένο άτομο από την είσοδο στους χώρους της TwitchCon και του επιβλήθηκε μόνιμη απαγόρευση τόσο στην πλατφόρμα του Twitch όσο και σε όλες τις φυσικές εκδηλώσεις. Συνεργαζόμαστε με την ομάδα της δημιουργού που επηρεάστηκε και σύμφωνα με τα πρωτόκολλά μας, βρισκόμαστε σε συνεννόηση με τις αρχές για την εξέλιξη της υπόθεσης.”

The safety and security of all those attending TwitchCon is our highest priority. The behavior displayed by the individual involved in the incident yesterday involving a high profile streamer was completely unacceptable and deeply upsetting.

In line with existing TwitchCon…

— Twitch (@Twitch) October 18, 2025

“Έχουμε ενισχύσει την ασφάλεια στα σημεία εισόδου των Meet & Greet, ενώ θα υπάρχουν επιπλέον άνδρες ασφαλείας γύρω από τους συμμετέχοντες streamers. Όσοι έχουν RSVP για Meet & Greet, παρακαλούνται να γνωρίζουν ότι δεν θα επιτρέπονται συνοδοί (+1) για το υπόλοιπο της εκδήλωσης. Το Twitch τηρεί πολιτική μηδενικής ανοχής απέναντι στην παρενόχληση ή σε οποιαδήποτε πράξη θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια και την ευημερία της κοινότητάς μας.”

Ωστόσο, το Twitch δεν έχει απαντήσει άμεσα στους ισχυρισμούς της Emiru και η παραπάνω δήλωση έχει δεχθεί community note στο X, σύμφωνα με το οποίο “το Twitch αρχικά επέτρεψε στον επιτιθέμενο να αποχωρήσει και μόνο μετά από πίεση του μάνατζερ της Emiru προχώρησε στη σύλληψή του”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Oct 2025 20:30 #290509 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πρώην developer του God of War είπε ότι οι εταιρείες ανάπτυξης AAA παιχνιδιών πρέπει να φτιάχνουν και μικρότερα games



Μια πρώην producer του God of War προειδοποιεί τον τομέα ανάπτυξης των AAA τίτλων, λέγοντας ότι οι εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών όπως η Activision και η Sony θα πρέπει να επεκτείνουν την δραστηριοποίησή τους και σε μικρότερα games καθώς κρύβουν πολλές ευκαιρίες.

Μιλώντας στο Game Developer στην Gamescom Asia, η πρώην επικεφαλής και director of product development της Sony Santa Monica Studio, Meghan Morgan Juinio, εξέφρασε τις ανησυχίες της σχετικά με τις αβάσιμες αποφάσεις της gaming βιομηχανίας έπειτα από την πανδημία. Η Morgan Juinio πιστεύει ότι παρά το τεράστιο κέρδος που κρύβουν τα γνωστά franchises όπως το Call of Duty, υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες σε AA και Indie τίτλους τόσο εντός όσο και εκτός αυτών των σειρών. Ο λόγος είναι ότι οι gamers αναζητούν πλέον εμπειρίες που να αποδεσμεύονται από τις συμβάσεις των μεγάλων games, όπως τους τεράστιους προϋπολογισμούς, τις υπερβολικά μεγάλες διάρκειες τερματισμού και τις υπερβολικά περίπλοκες παραγωγές.

Συγκεκριμένα είπε: “Πιστεύω επίσης ότι υπάρχει μια ευκαιρία για αυτούς του “μεγάλους παίκτες” να στραφούν σε AA και A και ίσως ακόμη και Indie, σωστά; Και σε τι μέγεθος, σχήμα ή μορφή θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο; Δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να πάψουμε να αντιδρούμε ενστικτωδώς, όπως συνέβαινε κατά την πανδημία αλλά και μετά από αυτήν και θα πρέπει να σκεφτούμε ποιοι θέλουμε να είμαστε στην πραγματικότητα. Τι είδους προϊόν θέλουμε να φέρουμε στην αγορά; Θα πρέπει να σχεδιάσουμε συνειδητά το πως θα φτάσουμε εκεί.”

Η Morgan Juinio ανέφερε συγκεκριμένα games όπως το Astro Bot και το Split Fiction, τα οποία είναι δύο games όπου μπορούν άνετα να ενταχθούν στο AA πλαίσιο, εξαιτίας της μικρής τους έκτασης, την συντομότερη ανάπτυξη και τον προσαρμοσμένο τους προϋπολογισμό. Συγκεκριμένα, τόνισε ότι τα games αυτά πέτυχαν όχι μόνο επειδή δεν ήταν AAA, αλλά επειδή προσέφεραν σαγηνευτικό και πρωτοποριακό gameplay το οποίο ήταν πιο εντυπωσιακό από αυτό που προσφέρουν αρκετοί τωρινοί AAA τίτλοι. Έπειτα, συνέχισε λέγοντας: “Αυτό που πιστεύω είναι ότι πρέπει να φτιάχνουμε εξαιρετικά games. Δεν έχει σημασία η μορφή τους. Νομίζω ότι οι gamers αυτήν την στιγμή είναι κάπως απευαισθητοποιημένοι από τα όμορφα γραφικά και το μέγεθος και την έκταση και το εύρος. Αυτά δεν θεωρούνται δεδομένα πλέον; Αν ένα game δεν είναι διασκεδαστικό, δεν έχει σημασία το πόσο όμορφο είναι. Αν δεν είναι καθηλωτικό ή δεν προσφέρει κάτι που να σε κρατάει, τότε απλώς δεν θα συνδεθεί με τους παίκτες.

Ταυτόχρονα, πιστεύει ότι όσο η δημιουργικότητα και η καινοτομία συνεχίζουν να υπάρχουν, θα υπάρξουν δομικές αλλαγές οι οποίες θα τους ωφελήσουν όλους, ειδικά αν οι εταιρείες επενδύσουν περισσότερο σε μικρότερα projects: “Πιστεύω ότι από την ίδια την φύση μας, ως developers και ως δημιουργοί, δεν μας επιτρέπεται να μείνουμε στην μιζέρια. Αυτό σημαίνει ότι θα επιστρέψουμε στα είδη των games που κυκλοφορούσαν πριν πέντε χρόνια ή πριν την πανδημία; Όχι. Νομίζω ότι θα είναι κάτι καινούργιο. Δεν ξέρουμε ακόμη το τι θα είναι αλλά πιστεύω βαθιά στην δύναμη της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στην βιομηχανία μας. Και πιστεύω ότι ακόμη και αν οι μεγάλες δυνάμεις ανατραπούν, θα συνεχίσει να υπάρχει ζήτηση για πολύ καλά games”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Oct 2025 21:00 #290510 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο δημιουργός των Dead or Alive και Ninja Gaiden, Tomonobu Itagaki, έφυγε από την ζωή σε ηλικία 58 ετών



Η ανακοίνωση για τον θάνατό του ήρθε μέσω μιας τελευταίας δημοσίευσης στην επίσημη σελίδα του στο Facebook.

Η είδηση αυτή επιβεβαιώθηκε από τον στενό φίλο του Itagaki, James Mielke, μέσω του Bluesky , όπου με μια προσωπική του δημοσίευση θρήνησε για τον χαμό του φίλου του. Το τελευταίο μήνυμα του Itagaki προς τον κόσμο ήταν το εξής:

“Οι τελευταίες λέξεις,

Η φλόγα της ζωής μου είναι έτοιμη να σβήσει. Το γεγονός ότι δημοσιεύτηκε αυτό το μήνυμα σημαίνει ότι έφτασε επιτέλους η ώρα μου. Δεν είμαι πλέον σε αυτόν τον κόσμο. (Έχω εμπιστευτεί αυτό το τελικό μου μήνυμα σε κάποιον σημαντικό μου άνθρωπο).

Η ζωή μου ήταν μια συνεχόμενη μάχη στην οποία συνέχιζα να κερδίζω. Προκάλεσα επίσης αρκετά προβλήματα και σε άλλους. Είμαι περήφανος που πάλεψα μέχρι το τέλος και που ακολούθησα τα πιστεύω μου. Δεν μετανιώνω για τίποτα, αλλά πραγματικά συγγνώμη που δεν μπόρεσα να παραδώσω κάτι καινούργιο στους fans μου.

Συγγνώμη. Αυτά έχει η ζωή.

Itagaki Tomonobu”

Ο Tomonobu Itagaki υπήρξε μια εμβληματική φυσιογνωμία της ιαπωνικής βιομηχανίας ανάπτυξης παιχνιδιών. Κατά τα τέλη της δεκαετίας του ’90 ίδρυσε την Team Ninja, δημιουργώντας όχι μόνο την σειρά από Fighting games, Dead or Alive, αλλά και τα 3D Ninja Gaiden. Ωστόσο, η καριέρα του συνοδεύτηκε και από δυσκολίες. Το 2006 ένα πρώην συνεργάτης του το μήνυσε για σεξουαλική παρενόχληση, κάτι που ο ίδιος αρνήθηκε και εκδιώχθηκε από την θέση του ως executive officer. Τελικά, αθωώθηκε από τις ιαπωνικές δικαστικές αρχές το 2007. Αργότερα το 2010, ο Itagaki και η Koei Tecmo κατέληξαν σε εξωδικαστικό συμβιβασμό, έπειτα από την αγωγή που έκανε, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία δεν του είχε καταβάλει τα μπόνους για το Dead or Alive 4. Μετά από αυτό, ο Itagaki πήγε στην Valhalla Game Studios, όπου ανέπτυξε το Devil’s Third. Όταν η Valhalla Game Studios έκλεισε, ο Itagaki ίδρυσε μια νέα εταιρεία το 2021, την Itagaki Games, η οποία μέχρι και σήμερα εργάζεται πάνω σε κάτι καινούργιο.

Ο Tomonobu Itagaki ήταν γνωστός για το πάθος του για τα γυαλιά ηλίου και τη μακροχρόνια καριέρα του στη βιομηχανία των videogames και αφήνει πίσω του μια κόρη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.