Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί μέρος της δημοσκόπησης Q3 2025 Future of Games της Circana, όπως μοιράστηκε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ο αναλυτής Mat Piscatella: “Οι υπερβολικά ενθουσιώδεις, ανεπηρέαστοι από την τιμή παίκτες, κρατάνε ζωντανή την αγορά, ειδικά στον gaming τομέα των μη Free-to-play games.” Κάνοντας μερικές αναλογίες, θα δείτε ότι αν υποθετικά κάποιος αγοράζει 2 καινούργια games τον χρόνο, τότε ξοδεύει περίπου 140€ (υποθέτοντας ότι κοστίζουν 70€ το καθένα). Αν η συγκεκριμένη τιμή συγκριθεί με εκείνη του Xbox Games Pass Ultimate (26.99€/μήνα), θα παρατηρήσετε ότι η συνδρομητική υπηρεσία θα σας κοστίσει περίπου 324€ για 12 μήνες.Hyper enthusiast, price-insensitive players are really keeping things going, especially in the non f2p gaming space. According to Circana's Q3 2025 Future of Games, only 4% of US video game players buy a new game more often than once per month, with a third of players not buying any games at all.
[image or embed]
— Mat Piscatella ( @matpiscatella.bsky.social ) October 2, 2025 at 7:54 PM
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.