Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
20 May 2025 12:00 #289099 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: "Οι τιμές των video games έχουν πέσει, με βάση τον πληθωρισμό"



Ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, μίλησε για τις τιμές των video games δηλώνοντας ότι έχουν πέσει τα τελευταία χρόνια, αλλάχθηκαν για τον πληθωρισμό ενώ τόνισε ότι η εταιρεία δεν προσπαθεί να πάρει και την τελευταία δεκάρα από τους παίκτες για να αυξήσει τα κέρδη της.

Συγκεκριμένα ο Zelnick είπε ότι θέλει όσοι αγοράσουν τα games της Take-Two να νιώθουν κερδισμένοι στο θέμα αξίας: "Η δουλειά μας δεν είναι να αναποδογυρίζουμε έναν καταναλωτή και τους κουνάμε για να δούμε τι θα πέσει από τις τσέπες τους. Η δουλειά μας είναι να δημιουργούμε την καλύτερη ψυχαγωγία. Αν το κάνουμε αυτό, έσοδα θα ταχτοποιηθούν μόνα τους". Ορισμένοι τίτλοι της Take-Two δεν συμφωνούν ιδιαίτερα με αυτή την φιλοσοφία, όπως για παράδειγμα το NBA 2K, το οποίο λαμβάνει αρκετά αρνητικές κριτικές για τα microtransactions του κάθε χρόνο. Παρόλα αυτά το NBA 2K25, η πιο πρόσφατη κυκλοφορία της σειράς έχει πουλήσει αρκετά καλά και ήδη κοντεύει τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα.

Ο Zelnick επίσης μίλησε για τις τιμές των video games, με εταιρίες όπως η Microsoft και η Nintendo να ξεκινούν να χρεώνουν 80 δολάρια τα νέα τους games. Ο Zelnick δήλωσε ότι με βάση των πληθωρισμό οι τιμές των games έχουν κατέβει τα τελευταία 20 χρόνια. Πράγματι 60 δολάρια την δεκαετία του 90’ είναι 80 σήμερα. Ο ίδιος δεν απάντησε στο αν τα games της Take-Two θα ξεκινήσουν να κοστίζουν και αυτά 80 δολάρια, όμως τόνισε ότι θέλει να ανεβάσει όσο γίνεται την αξία τους και να προσφέρει αυτή την αξία σε μειωμένο κόστος. Όσον αφορά το επερχόμενο Mafia: The Old Country το οποίο θα κοστίζει 50 δολάρια, ο Zelnick δήλωσε ότι "ήταν μία εσκεμμένη απόφαση με σκοπό να φέρει το παιχνίδι σε όσα περισσότερα χέρα γίνεται". Το The Old Country δεν θα είναι open world αλλά γραμμικό, χωρίς να απαιτεί πολύ χρόνο και η 2Κ θεωρεί ότι υπάρχει κοινό για τέτοια games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Aug 2025 12:00 #289947 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: "Κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης οικονομικής περιόδου οι άνθρωποι γίνονται πιο επιλεκτικοί"



Με τον πληθωρισμό να ακμάζει και τις δουλειές στην Αμερική να αποδίδουν όλο και λιγότερη κερδοφορία, ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, τοποθετήθηκε σχετικά με το πως οι άνθρωποι γίνονται όλο και πιο συντηρητικοί με τις αγορές τους, σε όλων των ειδών τα προϊόντα.

Συγκεκριμένα σχολίασε τη συγκεκριμένη κατάσταση λέγοντας ότι η αμερικανική οικονομία είναι σίγουρο ότι δεν βρίσκεται σε ανοδική πορεία και προέβλεψε ότι οι άνθρωποι θα είναι πιο επιλεκτικοί με τα games που αγοράζουν. Στη συνέχεια ισχυρίστηκε ότι η Take-Two έχει γερά θεμέλια στην αγορά, καθώς αναπτύσσει games που είναι απαραίτητα για τους καταναλωτές.

Κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης παρουσίασης οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, είπε: “Είναι αλήθεια ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν να καταναλώνουν ψυχαγωγικά μέσα, ακόμη και σε αυτές τις δύσκολες εποχές. Απλώς θα γίνουν πολύ πιο επιλεκτικοί. Άρα πως θα κινηθούν; Θα προτιμήσουν την ποιότητα. Αυτό είναι μια τάση που ήδη συμβαίνει στη δουλειά μας, επειδή ωριμάζει. Τώρα, έχουμε κάποια πολύ δυνατά πράγματα που ετοιμάζουμε για το μέλλον. Όλα πιστεύουμε ότι έχουν την σφραγίδα μιας πολύ καλής ποιότητας. Αν έχουμε δίκιο σε αυτό, τότε ακόμη και σε πιο δύσκολες περιόδους η συμπεριφορά μας θα μας οδηγήσει στην ηγεσία της αγοράς"

Ένα από τα μεγάλα στοιχήματα στα οποία βασίζεται η Take-Two, είναι το GTA 6 το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 26 Μαΐου του 2026, αρχικά στα PS5 και στα Xbox Series X/S και αργότερα στα PC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Aug 2025 13:30 #289950 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο πρόεδρος της Take-Two εξήγησε γιατί δεν βάζουν συχνά videos games στο PS Plus ή στο Game Pass



Η Take-Two Interactive είναι αλήθεια ότι έχει αρκετούς τίτλους τους οποίους ο καθένας θα ήθελε να διαθέτει. Τόσο από τα Grand Theft Auto και τα Red Ded Redemption, όσο και μέχρι τα Sports games της. Ο πρόεδρος της Take-Two, Karl Slatoff έδωσε κάποιες εξηγήσεις σχετικά με τον λόγο που η εταιρεία δεν έχει χαρίσει πολλά video games της σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με το The Motley Fool, η δήλωσή του σε μια τηλεδιάσκεψη παρουσίασης οικονομικών αποτελεσμάτων ήταν η εξής: “Στην πραγματικότητα βάζουμε τους τίτλους μας καμιά φορά σε συνδρομητικές υπηρεσίες. Είναι εξαιρετικοί συνεργάτες για εμάς. Και είναι καλοί σε πολλές περιπτώσεις. Όμως, δεν θα κάναμε κάτι τέτοιο αν δεν υπήρχε μια καλή οικονομική συμφωνία. Οι ίδιες οι πλατφόρμες δεν θα το έκαναν έτσι και αλλιώς. Έτσι το εκμεταλλευόμαστε και μέχρι στιγμής είναι πολύ αποτελεσματικό από οικονομική σκοπιά. Το έχουμε κάνει στο παρελθόν με το NBA. Δεν συζητάμε και πολύ για το αν θα κάνουμε κάτι στο μέλλον. Σίγουρα όμως όταν βάζεις κάτι σε ένα τέτοιο δίκτυο, ο κόσμος αλληλοεπιδρά με αυτό. Μας προσφέρει έσοδα. Είναι κάτι που πάντα έχουμε στο μυαλό μας και το κάνουμε μόνο αν είναι η σωστή στιγμή και αν βγάζουν νόημα τα μαθηματικά.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Nov 2025 13:00 #290636 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: ''Δεν χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη ως δικαιολογία για απολύσεις''



Ο CEO της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δήλωσε στην πρόσφατη ενημέρωση αποτελεσμάτων πως η εταιρεία χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μόνο σε μη δημιουργικούς τομείς, χωρίς πρόθεση να μειώσει το προσωπικό της.

«Δεν χρησιμοποιούμε αυτό ως δικαιολογία για να μειώσουμε προσωπικό, ούτε βλέπουμε κάποια ευκαιρία προς αυτή την κατεύθυνση», ανέφερε ο Zelnick. «Θεωρούμε ότι τα εργαλεία αυτά μπορούν να απαλλάξουν ταλαντούχους ανθρώπους από μονότονες εργασίες, ώστε να επικεντρωθούν στη δημιουργικότητα και να λειτουργούμε καλύτερα ως οργανισμός.» Ο Zelnick έχει δηλώσει και στο παρελθόν πως η generative AI δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δημιουργία παιχνιδιών από ανθρώπους, όπως το Grand Theft Auto 6. Παρόλα αυτά, αναγνωρίζει ότι η AI μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο ανάπτυξης στο μέλλον, αν «εφαρμοστεί σωστά».

«Η τεχνολογία πάντα καθοδηγεί τη δουλειά μας. Η δημιουργικότητα είναι το αίμα που μας κινεί, και όσο τα εργαλεία βελτιώνονται, τόσο πιο αποτελεσματικοί μπορούμε να γίνουμε», πρόσθεσε ο Zelnick, τονίζοντας πως η AI «όταν χρησιμοποιείται σωστά, ενισχύει τη δημιουργικότητα και επομένως την ανάπτυξη των games». Οι δηλώσεις του έρχονται σε αντίθεση με άλλους CEOs, όπως τον Andrew Wilson της Electronic Arts και τον Brad Smith της Microsoft, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η πρόοδος της τεχνητής νοημοσύνης θα οδηγήσει σε απώλεια θέσεων εργασίας βραχυπρόθεσμα, πριν αυξηθεί συνολικά η απασχόληση στον κλάδο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Nov 2025 00:00 #290656 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Take-Two σχολίασε την πώληση της EA για 55 δις στη Σαουδική Αραβία



Ένα από τα μεγαλύτερα νέα στη gaming βιομηχανία φέτος είναι η πώληση της EA αξίας 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε επενδυτική κοινοπραξία υπό την ηγεσία της Σαουδικής Αραβίας. Η συμφωνία θα μπορούσε να προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις στη βιομηχανία και τώρα ο επικεφαλής της Take-Two, Strauss Zelnick, μοιράστηκε τις απόψεις του δημόσια.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια της τριμηνιαίας έκθεσης κερδών της Take-Two, ο Zelnick δήλωσε ότι «δεν είναι σίγουρος» πώς η αγορά θα διαμορφωθεί αν η EA γίνει ιδιωτική. Ένας αναλυτής σημείωσε ότι αυτό θα αφήσει την Take-Two ως την τελευταία δημόσια εταιρεία σημαντικού μεγέθους στην αμερικανική βιομηχανία video games.

Κάποιοι υποθέτουν ότι η ιδιωτικοποίηση της EA μπορεί να ευνοήσει την Take-Two, αλλά ο Zelnick δεν φαίνεται να συμμερίζεται αυτήν την άποψη. «Είμαστε πάντα σε επαγρύπνηση εδώ μέσα. Μου αρέσει να λέω ότι η αλαζονεία είναι ο εχθρός της συνεχούς επιτυχίας. Είμαστε σε εξαιρετική θέση, αποδίδουμε καλύτερα από το αναμενόμενο οικονομικά, και αυτό συμβαίνει επειδή αποδίδουμε καλύτερα από το αναμενόμενο δημιουργικά — κι αυτό πάντα ήταν η ιστορία μας εδώ», είπε. «Αν μπορέσουμε να το διατηρήσουμε, έχουμε ένα θαυμάσιο μέλλον μπροστά μας. Είναι αλήθεια πως στο τέλος του χρόνου έχουμε πολύ χαμηλή μόχλευση».

Μιλώντας στο The Game Business , ο Zelnick είπε ότι η απόσυρση της EA από τα χρηματιστήρια ίσως να δώσει στην Take-Two «λίγο χώρο από ανταγωνιστικής σκοπιάς», αλλά αυτό δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο. «Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους ανταγωνιστές μας. Μια υγιής επιχείρηση υπηρετείται καλύτερα όταν υπάρχουν πολλοί δυνατοί παίκτες, όχι μόνο ένας. Είναι πιθανό το ανταγωνιστικό τοπίο να αλλάξει λίγο — ίσως και να μη αλλάξει τίποτα απολύτως. Σε κάθε περίπτωση, εμείς πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας· να δημιουργούμε την καλύτερη ψυχαγωγία στον κόσμο».

Η πώληση της EA στο PIF της Σαουδικής Αραβίας, στους Affinity Partners και στη Silver Lake έχει μόνο ανακοινωθεί αλλά η συμφωνία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και δεν αναμένεται να κλείσει πριν το 2026.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2025 19:30 #290748 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: Το GTA 6 στοχεύει στην ''τελειότητα''



Το Grand Theft Auto 6 καθυστερεί εκ νέου, καθώς ο CEO της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δήλωσε πως η Rockstar Games “επιδιώκει την τελειότητα”. Το παιχνίδι, που ήταν προγραμματισμένο για κυκλοφορία τον Μάιο του 2026, θα κυκλοφορήσει πλέον τον Νοέμβριο του 2026.

Μιλώντας στην πρόσφατη earnings call της εταιρείας, ο Zelnick εξήγησε πως η Rockstar διατηρεί μια “εξαιρετική κουλτούρα” ανάπτυξης και ότι η επιμονή της στην ποιότητα έχει αποδώσει εντυπωσιακά αποτελέσματα: «Οι βαθμολογίες των παιχνιδιών της Rockstar στο Metacritic ξεπερνούν συνήθως το 95. Το GTA V, για παράδειγμα, παραμένει το πιο τεχνολογικά προηγμένο παιχνίδι στην αγορά, παρά το ότι κυκλοφόρησε πριν από περισσότερο από μία δεκαετία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αν και μόνο επτά κυκλοφορίες της Rockstar έχουν φτάσει το όριο του 95 στο Metacritic, τα τελευταία 15 χρόνια η εταιρεία έχει παραδώσει συνεχώς blockbusters όπως τα Red Dead Redemption, GTA V και Red Dead Redemption II. Ο Zelnick πρόσθεσε πως όλα τα στούντιο της Take-Two εστιάζουν στην “αριστεία, τη συνεργασία και την ευγένεια”, αν και ταυτόχρονα υπάρχουν αναφορές για εσωτερικές εντάσεις γύρω από εργασιακά ζητήματα.

Η καθυστέρηση του GTA 6 έρχεται σε μια περίοδο όπου τα Open World games έχουν εξελιχθεί σημαντικά, με τίτλους όπως Elden Ring, Tears of the Kingdom και Death Stranding 2 να έχουν ανεβάσει τον πήχη των προσδοκιών. Το ερώτημα είναι αν η Rockstar θα καταφέρει να καινοτομήσει ξανά ή αν η αναζήτηση της “τελειότητας” θα την αφήσει πίσω από τον ανταγωνισμό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2025 21:30 #290751 by Νίκος Γεωργόπουλος
CEO της Take-Two: "Το Mafia: The Old Country αποδεικνύει ότι ο κόσμος θέλει μικρότερα και φθηνότερα games"



Ο CEO της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το Mafia: The Old Country.

Σε μια νέα του συνέντευξη, είπε ότι το σχετικά σύντομο και γραμμικό semi-open-world Action game αποδεικνύει ότι πολλοί παίκτες θα αγοράσουν games που είναι εστιασμένα, όχι υπερφορτωμένα και που παρέχουν μια καλή ιστορία. Μιλώντας στο The Game Business , ο Zelnick αναφέρθηκε στις επιτυχίες της Take-Two κατά τους τελευταίους μήνες. Όπως είπε και ο ίδιος, το Bordelands 4 δεν απέσπασε τις προσδοκώμενες πωλήσεις, κάτι που το αποδίδει σε θέματα που είχε στο PC, αλλά αναμένει να πάει καλύτερα μακροχρόνια. Από την άλλη, το Mafia: The Old Country ξεπέρασε τις προσδοκίες της εταιρείας και οδήγησε τον Zelnick στο συμπέρασμα ότι ο κόσμος θέλει καλοφτιαγμένα και χτισμένα γύρω από την αφήγηση, single-player games.

Ο CEO είπε ότι: “Αυτό που υποψιαζόμασταν, επιβεβαιώθηκε. Και αυτό είναι απλώς… ότι αν προσφέρεις στους καταναλωτές μια εξαιρετική αφηγηματική εμπειρία, που να είναι διασκεδαστική, σχετικά περιορισμένη και σε δίκαιη τιμή, τότε μπορείς να έχεις το ιδανικό αποτέλεσμα”. Το The Old Country κυκλοφόρησε τον Αύγουστο και αναπτύχθηκε από την Hangar 13. Η έκτασή του είναι μικρότερη από εκείνη των παλαιότερων Mafia games και διαρκεί σχεδόν 11 ώρες. Μάλιστα, δεν έχει online και κοστίζει μόλις 50 ευρώ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Nov 2025 01:00 #290892 by Νίκος Γεωργόπουλος
"Το GTA 6 δεν θα σώσει τις δυσκολίες της gaming βιομηχανίας" λέει αναλυτής του NYU Stern



Το Grand Theft Auto 6 της Rockstar αναμένεται, σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, να είναι η πιο σημαντική κυκλοφορία για το 2026, όσον αφορά την ανάκαμψη της βιομηχανίας των games. Αλλά δεν θα μπορέσει να λύσει τα ευρύτερα προβλήματα στο gaming, όσον αφορά την υγεία και τη σταθερότητα, σύμφωνα με τον αναλυτή και καθηγητή του NYU Stern, Joost van Dreunen.

"Υπάρχει ακόμη και μια κάπως αφελής προσδοκία ότι αυτή η κυκλοφορία θα αντιστρέψει την τρέχουσα κατεύθυνση της βιομηχανίας. Δεν θα το κάνει." είπε ο van Dreunen και πρόσθεσε ότι ο κόσμος δεν πρέπει να στρέφεται στο GTA 6 για να αντιμετωπίσει τα ευρύτερα, πιο συστημικά ζητήματα που επηρεάζουν την gaming βιομηχανία. Το GTA 6, φυσικά, αναμένεται να κάνει ένα γιγάντιο ντεμπούτο, με μια εταιρεία να σημειώνει πωλήσεις 40 εκατομμυρίων και έσοδα 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο τον πρώτο χρόνο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις. Ο Van Dreunen συμφωνεί ότι το GTA 6 θα είναι μια τεράστια κυκλοφορία, αλλά είπε ότι ο κόσμος είναι υπερβολικά αισιόδοξος αν πιστεύει ότι το GTA 6 είναι μια μαγική σφαίρα.

«Μετά το υψηλό έρχεται το hangover», είπε. «Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί στον κλάδο ανυπομονούν για αυτή την αναμφίβολα καθοριστική στιγμή. Υπάρχει ακόμη και μια κάπως αφελής προσδοκία ότι αυτή η κυκλοφορία θα αντιστρέψει την τρέχουσα κατεύθυνση του κλάδου. Δεν θα το κάνει». Όταν κυκλοφορήσει το GTA 6, οι παίκτες και οι επενδυτές θα «απολαμβάνουν τα αντίστοιχα υψηλά τους», αλλά η οδυνηρή πτώση μπορεί να έρθει στη συνέχεια.

«Περιμένω να ακολουθήσει μια περίοδος νηφαλιότητας. Ελλείψει παρόμοιων κυκλοφοριών στο εγγύς μέλλον, ειδικά οι επενδυτές είναι πιθανό να ανακατανείμουν το κεφάλαιό τους αλλού, μειώνοντας έτσι τη συνολική αποτίμηση του κλάδου», είπε. Η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών έχει αντιμετωπίσει περικοπές και πισωγυρίσματα τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς μαζικών απολύσεων, αυξήσεων τιμών και πολυάριθμων ακυρώσεων νέων games.

Το GTA 6 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2026 σε PS5 και Xbox Series X|S, μετά από μια καθυστέρηση από τον Μάιο του 2026.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Nov 2025 12:30 #290943 by Νίκος Γεωργόπουλος
Take-Two: «Η βιομηχανία κινείται προς τα PC»



Ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, δήλωσε ότι η βιομηχανία του gaming «κινείται προς τα PC», τονίζοντας πως το μοντέλο των ανοιχτών συστημάτων κερδίζει έδαφος σε σχέση με τα παραδοσιακά κλειστά οικοσυστήματα των κονσολών. Μιλώντας στο Squawk Box του CNBC, ο Zelnick ανέφερε ότι η αγορά στρέφεται σταδιακά προς πιο ευέλικτες πλατφόρμες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η εμπειρία του console gaming θα εξαφανιστεί.

Όπως εξήγησε, αν ο όρος “console” αναφέρεται όχι στο hardware αλλά στον τρόπο χρήσης, τότε το μοντέλο αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει, ακόμη κι αν το hardware εξελιχθεί ή αλλάξει μορφή. Η δήλωση αυτή έρχεται σε μια περίοδο έντονης μετάβασης για τη βιομηχανία. Η Microsoft επιμένει ότι ετοιμάζει νέα Xbox κονσόλα, την ίδια στιγμή που υποστηρίζει πως «όλα είναι Xbox» πλέον, θολώνοντας τα όρια της πλατφόρμας. Παράλληλα, η Valve παρουσίασε το νέο Steam Machine, ένα μικρών διαστάσεων σύστημα που λειτουργεί ως ένας low-spec gaming PC για το σαλόνι, εντείνοντας τη συζήτηση γύρω από το ποιο έχει πραγματικά πλεονέκτημα: το παραδοσιακό gaming hardware ή οι πιο ανοιχτές PC λύσεις.

Αυτές οι εξελίξεις έχουν δημιουργήσει ερωτήματα σχετικά με το πού κατευθύνεται η αγορά και ποια είναι τελικά η αναγκαιότητα των κλειστών οικοσυστημάτων. Ακόμη και ο Phil Spencer της Microsoft υπενθύμισε ότι το Xbox είναι «ένας από τους μεγαλύτερους publishers στο Steam», γεγονός που περιπλέκει ακόμη περισσότερο την θέση του Xbox hardware. Παρά τη ρητορική υπέρ των ανοιχτών συστημάτων και του PC, υπάρχει μία ειρωνεία που συνοδεύει τις δηλώσεις του Zelnick: το GTA 6, το πιο αναμενόμενο παιχνίδι της Take-Two, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί για PC, την πλατφόρμα που, σύμφωνα με τον ίδιο, αποτελεί το μέλλον της βιομηχανίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.