Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

19 Mar 2020 21:58 - 19 Mar 2020 21:59

Brazhlias wrote: Τερατακι το ps5. Αυτη τη στιγμη ειναι η αιχμη της τεχνολογιας μαζι με το xbox.

Το ps4 οταν ειχε βγει ηταν πολυ πισω απο τους δυνατους υπολογιστες.


Δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά τέσπα...και πάλι υπάρχουν υπολογιστές πολύ καλύτεροι από το PS5.Επιπλέον το ΧΒΟΧ είναι καλύτερο από το PS5 με βάση τα τεχνικά στοιχεία.
19 Mar 2020 21:33
Τερατακι το ps5. Αυτη τη στιγμη ειναι η αιχμη της τεχνολογιας μαζι με το xbox.

Το ps4 οταν ειχε βγει ηταν πολυ πισω απο τους δυνατους υπολογιστες.
19 Mar 2020 14:30
Το Shadow Man κυκλοφόρησε επίσημα για PlayStation, Nintendo 64, Dreamcast και PC το 1999. Τα νέα είναι ότι το 2021 θα κυκλοφορήσει η remastered έκδοσή του.

Το remaster έχει αναλάβει η εταιρεία ανάπτυξης Nightdive Studios, η οποία δουλεύει επίσης και στο Blade Runner remaster, ενώ παλαιότερα έχει αναλάβει τα remasters των Systm Shock: Enchanced Edition, Turok, Turok 2: Seeds of Evil, Blood και Forsaken Remastered.

Αν δεν γνωρίζεται τη σειρά η σύνοψη της έχει ως εξής: «Στο Shadow Man το οποίο είναι βασισμένο στο ομώνυμο comics του Valiant, θα ταξιδέψετε μέσα στην Liveside, την γη όπου θα ζείτε ως θνητοί και την Deadside, το μέρος όπου οι ψυχές βρίσκονται στην αιωνιότητα, όπως ο voodoo πολεμιστής Shadow Man. Θα εξερευνήσετε τις περιοχές του ανθρώπινου ψυχισμού όσο προσπαθείτε να σταματήσετε μια ομάδα εχθρών που θέλουν να φέρουν ανείπωτα δεινά στον κόσμο όπως τον γνωρίζουμε.”

Στο remaster θα συμπεριληφθούν τα παρακάτω:

4K widescreen display
Dynamic shadow mapping
Dynamic per-pixel lighting
Antialiasing, and other post-process effects
Higher density of particle effects
Refined art, audio, and assets
Refined gameplay experience
Reintroduction of missing content cut from the original game
Xbox, PS4, Controller Pro support
HDR Rendering
To Shadow Man είχε αναπτυχθεί αρχικά από την Acclaim και όπως προαναφέρθηκε βασίστηκε στα ομώνυμα comics του Valiant. Το remaster θα κυκλοφορήσει σε Steam, GOG, PlayStation, Switch και Xbox.
18 Mar 2020 19:32 - 19 Mar 2020 00:31
Από τα χαρακτηριστικά που ξεχώρισα για το Playstation 5 είναι πως κατά την παρουσίαση αναφέρθηκε πως θα έχει Backwards Compatibility με PS4.

Τώρα το κατά πόσο το Backwards Compatibility θα ισχύει για όλα τα παιχνίδια αυτό δεν το γνωρίζω.

Επιπλέον αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι αν μέσω BC θα αναγνωρίζει τα CD των PS4 Games γιατί παίζω κυρίως Retail.
18 Mar 2020 00:05 - 18 Mar 2020 00:08
Εμένα πιο πολύ με νοιάζει να μάθω ημερομηνία κυκλοφορίας από περιέργεια και μόνο γιατί έτσι και αλλιώς έχω αρκετά παιχνίδια να αγοράσω στο PS4 και δεν θα βιαστώ να αγοράσω PS5.

Θα περιμένω τουλάχιστον δύο χρόνια και στην συνέχεια θα πράξω ανάλογα με το πόσο πωρωμένος θα είμαι με τα νέα παιχνίδια που θα βγαίνουν και τον χρόνο που θα έχω.
17 Mar 2020 19:59
Η Sony ανακοίνωσε ότι θα κάνει ένα livestream αύριο 18 Μαρτίου μέσω του PlayStation Blog για να παρουσιάσει τις λεπτομέρειες για το PlayStation 5.

Το Stream θα παρουσιάσει ο lead system architect της εταιρείας Mark Cerny, ο οποίος προηγουμένως αποκάλυψε πληροφορίες για το PS4 και PS4 Pro στις εκάστοτε διοργανώσεις. Η ανακοίνωση έγινε μέσω του Twitter ενώ ακολούθησε η ανάρτηση από τον λογαριασμό PlayStation Japan επιβεβαιώνοντας ότι οι πληροφορίες αρχικά είχαν προγραμματιστεί για παρουσίαση στο GDC το οποίο ακυρώθηκε λόγω του κορωνοϊού.

Τα νέα έρχονται μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Microsoft για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox Series X, παρουσιάζοντας επίσης το νέο χειριστήριο για τα Series X όπως και διάφορα άλλα.

Η Sony παρέμεινε σιωπηλή όσων αφορά τις λεπτομέρειες για το PS5 όλο αυτό το διάστημα, εκτός από μια αναφορά πέρυσι όμως αύριο θα σπάσει τη σιωπή της.
16 Mar 2020 22:30

Blood Prince wrote: Πάντως εγώ την Κονσόλα δεν την αγόρασα για τα exclusives αλλά επειδή είναι φτηνότερη από τα Gaming PC και δεν υπάρχουν ελάχιστες απαιτήσεις.


Ναι είναι και αυτός ένας σημαντικός λόγος, για αυτό και έγραψα κυρίως. Τα exclusives δεν είναι ο μόνος λόγος σίγουρα... Ίσως να μίλησα πολύ υποκειμενικά, αν κρίνεις το γεγονός ότι πήρα ps4 μόνο και μόνο για να παίξω το Horizon Zero Dawn όταν είχε βγει. Απλώς, ειδικά για το ps4, μπορώ να σου πω ότι πάρα πολλά άτομα ταγμένοι στο pc master race ήθελαν απλά να παίξουν συγκεκριμένα games και για αυτό το αγόρασαν.
16 Mar 2020 22:05 - 24 Mar 2020 02:51
Το Xbox Series X θα υποσστηρίζει HDR στα backwards compatible games

Το Xbox Series X μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα χαρακτηριστικό με την ονομασία Smart Delivery feature που θα σας δίνει μια έκδοση λογισμικού που ταιριάζει με την τρέχουσα ισχύ της συσκευής, αλλά ακόμα και τα παλαιότερα games που δεν είναι enhanced για το νέο hardware θα έχουν μια οπτική αναβάθμιση. Σύμφωνα με ανάλυση του Digital Foundry, το Xbox Series X θα χρησιμοποιήσει έναν αλγόριθμο για την αναβάθμιση παλαιότερων games σε HDR.

Τόσο το Halo 5 όσο και το Fusion Frenzy δοκιμάστηκαν σε λειτουργία HDR. Ο software engineer Claude Marais δήλωσε ότι το HRR θα μπορούσε να "εφαρμοστεί σε όλα τα games και η ομάδα του Xbox εξακολουθεί να εργάζεται στην βελτιστοποίηση εμπειρίας των gamers. Θα μπορείτε επίσης να αυξήσετε το contrast για να βοηθήσετε την ευκρίνεια σε κάποιον που δεν μπορεί να διαβάσει καλά ή να αλλάξει εύκολα τα χρώματα για τους παίκτες με αχρωματοψία".

Quick Resume
Η λειτουργία Quick Resume θα υποστηρίζεται σε τουλάχιστον τρία Xbox Series X, τα οποία θα τρέχουν ταυτόχρονα. Το Quick Resume είναι ένα χαρακτηριστικό που σας επιτρέπει να μεταπηδήσετε πίσω σε ένα παιχνίδι μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.



Το Digital Foundry παρακολούθησε αυτό το χαρακτηριστικό μέσα από τέσσερα games. Το Forza Motorsport 7 που κυκλοφορεί σε λειτουργία 4K/60fps και τα State of Decay 2, Hellblade και το The Cave. Όσο χαμηλότερη είναι η μνήμη που χρησιμοποιεί το παιχνίδι, τόσο περισσότεροι τίτλοι μπορούν να αποθηκευτούν με τέτοιο τρόπο για το Quick Resume.

Proprietary Cards για την αύξηση της χωρητικότητας
Με το Xbox Series X και το PlayStation 5 που χρησιμοποιούν σκληρούς δίσκους SSD για εσωτερική αποθήκευση, υπήρξε ένα ερώτημα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες μπορούν να επεκτείνουν τον διαθέσιμο χώρο. Για το Xbox Series X τουλάχιστον, η Microsoft έχει μια λύση και δουλεύει με τον κατασκευαστή σκληρών δίσκων Seagate για να το κάνει.

Το Xbox Series X συνοδεύεται από εσωτερικό σκληρό δίσκο SSD 1TB, αλλά μπορεί να επεκταθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικές μονάδες SSD. Η Microsoft εξήγησε στο Digital Foundry πώς οι μικροί SSD θα λειτουργήσουν ως μέρος της νέας Velocity Architecture - έναν νέο τρόπο για τους προγραμματιστές να χρησιμοποιήσουν τους SSD για να αποθηκεύσουν τα στοιχεία των games και να τα αποκτήσουν με μικρή ταχύτητα.

Η Microsoft διαψεύστηκε από τους συμβιβασμούς ταχύτητας των περισσότερων μονάδων SSD και συνεργάστηκε με την Seagate για να παράγει έναν παράγοντα μορφοποίησης που παρέχει θερμική διασπορά εξασφαλίζοντας παράλληλα μια σταθερή απόδοση 2,4GB / sec την οποία μπορούν να ρυθμίσουν οι προγραμματιστές. Αυτό λειτουργεί σε συνδυασμό με το προσαρμοσμένο hardware μέσα στην κονσόλα, το οποίο επιτρέπει στους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν την SSD για να αποκτούν άμεσα πρόσβαση σε αρχεία παιχνιδιών σε οποιοδήποτε σημείο κατά τη διάρκεια του rendering.

Μια ενημέρωση στο DirectX, που ονομάζεται DirectStorage, μειώνει περαιτέρω τα γενικά έξοδα των CPU των πρωτοκόλλων I/O. Αυτό σημαίνει ότι τα SSD που μπορείτε να αγοράσετε σήμερα δεν πρόκειται να κάνουν την περικοπή, δεδομένου του πόσο στενά είναι συνδεδεμένη η αποθήκευση με το hardware του Xbox Series X. Ο μόνος τρόπος για να επεκτείνετε την εσωτερική αποθήκευση του Xbox Series X είναι μέσω των proprietary cards, αλλά το Xbox Series X θα εξακολουθεί να υποστηρίζει τυπικούς σκληρούς δίσκους - ειδικά αυτόν που ίσως χρησιμοποιείτε για το Xbox One σας. Σύμφωνα με τον John Linneman της Digital Foundry στο ResetEra, αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση των games του Xbox Series X που θα πρέπει να μεταφερθούν σε σκληρούς δίσκους SSD για να παιχτούν ή για Xbox One games ή και παλαιότερων Xbox.

Με το Xbox Series X που διαθέτει μόνο εσωτερικό σκληρό δίσκο SSD 1TB και games που ζητούν μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο, είναι δύσκολο να είναι επιθυμητή η επεκτάσιμη αποθήκευση. Η Microsoft δεν έχει ανακοιωσει ακόμη τιμή για αυτούς τους SSD, ενώ αναμένεται να δώσει και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα διαφορετικά μεγέθη τους. Η Αμερικάνικη εταιρεία ωστόσο έδωσε πρόσφατα όλες τις τεχνικές προδιαγραφές για το Xbox Series X, συμπεριλαμβανομένης μιας πρώτης ματιά στο Xbox controller, τις βελτιώσεις στο Gears 5 και τοQuick Resume.
15 Mar 2020 21:46

ViKouk wrote: Δεν είχαμε καμία ιδιαίτερη αμφιβολία για την εξέλιξη αυτή πιστεύω. Όσοι έχουμε PlayStation το αγοράσαμε κυρίως για τα exclusives.


Φυσικά και είναι θετικό το γεγονός πως θα έχουμε και πάλι Single Player Games γιατί τα προτιμώ από τα Multiplayer.

Πάντως εγώ την Κονσόλα δεν την αγόρασα για τα exclusives αλλά επειδή είναι φτηνότερη από τα Gaming PC και δεν υπάρχουν ελάχιστες απαιτήσεις.
15 Mar 2020 19:58
Το PS5 θα έχει single-player games με δυνατές ιστορίες



Η Sony δεν σκοπεύει να αλλάξει την στρατηγική της στο κοντινό μέλλον όσον αφορά στα single-player games. Ο επικεφαλής των Worldwide Studios Hermen Hulst δηλώνει πως η PlayStation θα παραμείνει πιστή στο δημιουργικό της όραμα.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το μέλλον των Worldwide Studios πάνω στο PS5 και μετά από αυτό, ο Hulst απάντησε: "Δεσμευόμαστε ότι θα έχουμε ποιοτικά exclusives και single-player games με δυνατή αφήγηση." Αλλά όπως ήταν αναμενόμενο, ο πρώην διευθυντής της Guerrilla Games, δήλωσε ότι υπάρχει πάντα χώρος για καινοτομία: "Ταυτόχρονα, θα είμαστε πολύ ανοιχτοί σε πειραματισμούς, σε νέες ιδέες. Απλά δοκιμάζουμε πράγματα για να δούμε πως θα εξελιχθούν. Πιστεύω ότι και αυτό είναι επίσης ένας μέρος του DNA της Sony Worldwide Studios."

Δεν είχαμε καμία ιδιαίτερη αμφιβολία για την εξέλιξη αυτή πιστεύω. Όσοι έχουμε PlayStation το αγοράσαμε κυρίως για τα exclusives.
15 Mar 2020 19:23
Blade Runner remaster



Σύμφωνα με πληροφορίες του Hollywood Reporter, η Nightdive Studios και η Alcon Entertainment αποφάσισαν να συνεργαστούν για να επαναφέρουν το κλασικό point-and-click παιχνίδι περιπέτειας του 1997.

Το Blade Runner δεν είχε αποτελέσει πιστή αντιγραφή της ταινίας του Ridley Scott ή του αρχικού μυθιστορήματος, παρόλα αυτά απέσπασε την αναγνώριση του κοινού χάρη στην ιστορία και την ατμόσφαιρα του. Δύο δεκαετίες μετά την κυκλοφορία του, το παιχνίδι θα γίνει ξανά προσιτό στο νέο κοινό και θα είναι διαθέσιμο τόσο σε PlayStation 4, Xbox One και Nintendo Switch όσο και στο PC.

Αν και ο αρχικός κώδικας του παιχνιδιού είχε χαθεί, πράγμα που καθιστούσε αδύνατη μία νέα έκδοση του παιχνιδιού, η Nightdive Studios κατάφερε να αντιστρέψει τον κώδικα και να τον εισάγει μέσα στη δική της μηχανή. Από αυτό το σημείο και μετά ήταν εύκολο να πραγματοποιηθούν βελτιώσεις σε όλα, από τα μοντέλα των χαρακτήρων μέχρι και την ανάλυση. Η Nightdive Studios είναι γνωστή για την αποκατάσταση και άλλων κλασικών παιχνιδιών, όπως το System Shock και Turok: Dinosaur Hunter.

Το Blade Runner: Enhanced Edition, είναι σχεδιασμένο για να θυμηθείτε περισσότερο την αίσθηση του παιχνιδιού παρά το πώς έμοιαζε. Αν θέλετε να το δοκιμάσετε η αρχική έκδοση είναι διαθέσιμη στο GOG.

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη στιγμή για μία επεξεργασμένη έκδοση του Blade Runner. Όπως και στην πρωτότυπη ταινία, τα γεγονότα θα εκτυλίσσονται το έτος 2019, αν και η σειρά έχει μία πιο σκοτεινή αντίληψη για το "μέλλον", στο οποίο ανδροειδή ζουν μαζί με τους ανθρώπους.
11 Mar 2020 21:53
Call of Duty Modern Warfare: Warzone Battle Royale
Ώρες και πρόγραμμα που θα μπορείτε να κατεβάσετε το παιχνίδι.


Ο επίσημος λογαριασμός του Call of Duty στο Twitter κυκλοφόρησε αυτό το πρόγραμμα λήψης του Warzone, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω. Οσοι παίκτες που έχουν ήδη το Call of Duty: Modern Warfare (2019) θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν το Warzone λίγες ώρες πιο μπροστά από όλους τους άλλους .

Το Warzone είναι δωρεάν και μπορείτε και εσείς να παίξετε.

Για τους παίκτες που κατέχουν το Call of Duty: Modern Warfare (2019), το Warzone θα είναι διαθέσιμο στις 17:00 ώρα Ελλάδος την Τετάρτη 11 Μαρτίου. Για όλους τους άλλους, το παιχνίδι ξεκλειδώνει τέσσερις ώρες αργότερα - δηλαδή στις 21:00 ώρα Ελλάδος την Τετάρτη 11 Μαρτίου.

Εάν διαθέτετε το Modern Warfare (2019), απλά φορτώνετε το παιχνίδι και κατευθυνθείτε στο μενού Classified in the main menu του παιχνιδιού. Το μέγεθος της λήψης Warzone θα διαφέρει ανάλογα με το αν έχετε κατεβάσει το παιχνίδι, θα είναι 18-22GB αν έχετε και περίπου 80GB αν δεν έχετε.

Μπορείτε, ωστόσο, να κατεβάσετε το Warzone ως αυτόνομο τίτλο αν δεν έχετε ήδη Modern Warfare (2019).

Θα εμφανίζεται ως ενας άλλος τίτλος Call of Duty στο PlayStation Store, στο Xbox Store ή στο Battle.net. Στον υπολογιστή (θα χρειαστείτε την εφαρμογή Battle.net για PC ή Mac για να κατεβάσετε το παιχνίδι). Η Activision είναι ο ιδιοκτήτης του Blizzard, γι 'αυτό και ο Warzone είναι μέσω του Battle.net της Blizzard - και η λήψη θα είναι προφανώς 80-101GB.

Μια δημοσίευση στο blog από την Activision ανέφερε ότι "η λήψη μπορεί να διαρκέσει αρκετές ώρες ανάλογα με την ταχύτητα του internet και την περιοχή στην οποία βρίσκεστε".

Δεν θα μπορείτε να κατεβάσετε αυτό το παιχνίδι μέσω του Steam ή του Epic Games Store.

"Η λήψη του Warzone είναι σε κομμάτια. Το πρώτο τμήμα των περίπου 20GB θα σας επιτρέψει να μεταβείτε σε κατάσταση offline, για να παίξετε solo σε αγώνες Gunfight με bots. Μετά την αναπαραγωγή εκτός σύνδεσης, η εξέλιξη λήψης θα συνεχιστεί στο παρασκήνιο."
11 Mar 2020 21:47
Horizon Zero Dawn για PC: Περίοδος κυκλοφορίας
Η βασική έκδοση όπως και το Frozen Wilds expansion θα συμπεριλαμβάνονται στη συλλογή.


Η Sony επιβεβαίωσε την κυκλοφορία του Horizon Zero Dawn για PC και θα κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι.

Τα νέα αποκαλύφθηκαν σε ένα Q&A με τον διευθύνων σύμβουλο της PlayStation Worldwide Studios, Herman Hulst. Μετά από τις προηγούμενες φήμες για την κυκλοφορία στο PC, ο ίδιος αναφέρει ότι σύντομα θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες. Συγκεκριμένα δήλωσε: “Ναι μπορώ να επιβεβαιώσω ότι το Horizon Zero Dawn θα κυκλοφορήσει για PC μέσα στο καλοκαίρι, θα ανακοινωθούν περισσότερες πληροφορίες από την Guerilla πολύ σύντομα. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να μείνουμε ανοικτοί σε ιδέες για το πώς να εισάγουμε περισσότερους παίκτες στο PlayStation δείχνοντας τους το τι χάνουν τόσο καιρό. Ενδεχομένως να επηρεάσει μερικούς, όμως η κυκλοφορία ενός AAA τίτλου στο PC δε σημαίνει απαραίτητα ότι όλα τα games θα κυκλοφορούν σε PC από εδώ και πέρα. Κατά τη γνώμη μου το Horizon Zero Dawn είναι μια καλή περίπτωση για κυκλοφορία σε PC.”

Το Horizon Zero Dawn Complete Edition έχει ήδη μπει στο Steam και συμπεριλαμβάνει τη βασική έκδοση όπως και το Frozen Wilds expansion. Η συλλογή θα συμπεριλαμβάνει επίσης και διάφορα in game αντικείμενα:

-Carja Storm Ranger Outfit and Carja Mighty Bow
-Carja Trader Pack
-Banuk Trailblazer Outfit and Banuk Culling Bow
-Banuk Traveller Pack
-Nora Keeper Pack

To Horizon Zero Dawn κυκλοφόρησε επίσημα το 2017 για PlayStation 4 και παραμένει ένα από τα καλύτερα exclusives στην πλατφόρμα μέχρι σήμερα.
11 Mar 2020 21:38
Call of Duty: Warzone Gameplay Video
Ο YouTuber Drift0r μας δίνει ένα full-match gameplay coverage.


Το κανάλι στο Youtube PlayStation Access και ο YouTuber Drift0r ήταν ανάμεσα από αυτούς που είχαν προσκληθεί στο early-access game mode, και μας δημοσιεύσαν όλοκληρο full-match gameplay coverage. Το βίντεο περιέχει λεπτομέρειες που δεν είχαν ανακοινωθεί οπότε αξίζει να το δείτε παρακάτω ώστε να πάρετε μια πρώτη γεύση πριν ξεκινήσετε να παίζετε το παιχνίδι σήμερα.
11 Mar 2020 21:18
Final Fantasy VII remake
Θα λαμβάνει χώρα αποκλειστικά στο Midgar.


Με τα νέα ότι το Final Fantasy VII Remake θα λαμβάνει μέρος αποκλειστικά στο Midgar, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η πόλη θα λάβει ένα τεράστιο rework.

Στο remake το Midgar θα σφύζει από ζωή και θα έχει λεπτομέρειες παντού. Μια πρόσφατη συνέντευξη με τον producer Yoshinori Kitase και co-director Naoki Hamaguchi αποκάλυψε την λογική με την οποία δημιούργησαν ένα μεγαλύτερο πιο πλήρες Midgar. Στο original FF VII οι παίκτες αφιέρωναν μόνο μερικές ώρες στο Midgar στην αρχή του game, ενώ remake υπόσχεται ένα ολόκληρο game γεμάτο περιεχόμενο στην πόλη του Midgar.

Παρόλο που το remake θα περιλαμβάνει πάρα πολλά side quests, η ιστορία που θα “αφηγείται” το περιβάλλον θα παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο. “Θέλαμε να δείξουμε την απλή καθημερινότητα των πολιτών του Midgar,” είπε ο Kitase. “Θέλαμε να δείξουμε πως μια τεράστια πόλη λειτουργεί με ενέργεια Mako και το πως και πότε θα το χρησιμοποιούσαν, για να έχετε μια πιο πλήρη εικόνα των γεγονότων.”

“Στο original πηγαίναμε κατευθείαν στην τοποθέτηση βομβών. Θέλαμε να νιώσετε ότι το μεγάλο σχέδιο βρισκόταν ήδη σε λειτουργία και ότι ήσασταν στην μέση του. Όμως αν είχατε πανικοβληθεί και τρέξατε κατευθείαν στην αποστολή, δεν θα παρατηρήσατε τις ζωές των ανθρώπων και το πως η έκρηξη αυτή επηρέασε τις καθημερινές ζωές των πολιτών”. H πόλη πλέον επεκτείνεται και δεν είναι εκεί απλά για βιτρίνα, αλλά για να κάνει τους παίκτες να σκεφτούν τις συνέπειες που θα έχει στους πολίτες η κάθε τους ενέργεια.

“Οι παίκτες θα δουν το πως η καταστροφή του Mako Reactor επηρεάζει την πόλη,” είπε ο Hamaguchi. “Θέλουμε να νιώσουν διάφορα μικτά συναισθήματα σχετικά με τα αποτελέσματα των πράξεων τους. Για αυτό και φτιάξαμε την Midgar με τόση λεπτομέρεια”. Οι παρατηρητικοί ίσως πρόσεξαν ότι η remade Midgar έχει δανειστεί μερικά χαρακτηριστικά από την Midgar της ταινίας Advent Children. “Ένα από τα κύρια πράγματα που θέλαμε να διορθώσουμε είναι το μέγεθος της πόλης. Στο original δεν ήταν ρεαλιστικό, αν αναλογιστείτε το μέγεθος των μεμονωμένων κτηρίων.”
Displaying 3046 - 3060 out of 10570 results.