Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

12 May 2021 10:08
Warhammer 40.000 Battlesector: Ημερομηνία κυκλοφορίας Η Slitherine ανακοίνωσε ομαδική κυκλοφορία τον Ιούλιο.  
Το  Warhammer 40,000: Battlesector  σύμφωνα με ανακοίνωση της  Slitherine  θα κυκλοφορήσει στις 15 Ιουλίου για PC, PlayStation και Xbox με τιμή στα 34.99€.

 
Η PC έκδοση του turn-based Strategy με τη μάχη μεταξύ των Blood Angels και Tyranids είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει τον Μάιο, και οι εκδόσεις κονσολών θα ακολουθούσαν το καλοκαίρι. Η Slitherine τελικά αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα ομαδικό λανσάρισμα για όλες τις πλατφόρμες τον Ιούλιο.


 
Το Warhammer 40,000: Battlesector αναπτύχθηκε από την Black Lab Games, την εταιρία ανάπτυξης του επιτυχημένου Battlestar Galactica Deadlock. Περιγράφεται ως battle-scale παιχνίδι, και βασίζεται στο gameplay. Βρίσκεται σε μεγαλύτερη κλίμακα από το κορυφαίο turn-based Strategy XCOM αλλά ταυτόχρονα σε μικρότερη απ’ ότι το Warhammer 40,000: Armageddon.



 
Φαίνεται να υπάρχουν μονάδες στο tabletop αξίας περίπου 1000 πόντων, συν - πλην 500, κάτι το οποίο σημαίνει πως οι μονάδες ηρώων θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη μάχη. Η Slitherine έχει ξεκινήσει το livestream του gameplay μέσω Twitch, σε περίπτωση που θέλετε να ρίξετε μια ματιά στο Warhammer 40,000: Battlesector.

 
To Warhammer 40,000: Battlesector θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 15 Ιουλίου.
12 May 2021 10:06
PlayStation VR 2 για το PS5 Φήμη: Το σύστημα θα συμπεριλαμβάνει 4K panel, foveated  rendering , gaze tracking και haptic motor.

 Το PSVR 2 ενδέχεται να αποτελέσει μεγάλη αναβάθμιση αν η νέα φήμη σχετικά με την ενσωμάτωση 4Κ panel, λειτουργίας foveated rendering, gaze tracking και haptic motors.

 Η νέα αναφορά από το UploadVR σχετικά με το PSVR νέας γενιάς κάνει λόγο για ανάλυση 4000x2040. Αυτό σημαίνει ότι αν αληθεύουν οι πληροφορίες το PSVR 2 θα έχει υψηλότερη ανάλυση από το Oculus Quest 2.

  Το UploadVR αναφέρει  επίσης ότι το υπό ανάπτυξη PSVR 2 δεν θα χρειάζεται εξωτερικούς αισθητήρες κάνοντας ευκολότερη την χρήση σε μικρούς χώρους. Η αναφορά υπογραμμίζει το gaze tracking για την χρήση του foveated rendering, κάτι το οποίο ενδέχεται να αποτελέσει την μεγαλύτερη αναβάθμιση στο σύστημα. H λειτουργία foveated rendering είναι μία νέα VR λειτουργία όπου το λογισμικό εντοπίζει το που κοιτάζετε και δίνει βαρύτητα στο rendering του συγκεκριμένου σημείου, μειώνοντας το rendering workload περιφερειακά, δίνοντας έτσι την δυνατότητα μεγαλύτερου βάθους στο σημείο που κοιτάτε και καλύτερο rendering στο σημείο που εστιάζετε.

 Η εν λόγω λειτουργία θα δώσει την δυνατότητα στις εταιρείες ανάπτυξης να εκμεταλλευτούν την δύναμη του PS5 σε περιοχές που χρειάζεται κάτι που ενδεχομένως θα έχει ως αποτέλεσμα την εισαγωγή εντυπωσιακών visuals και ταχύτατους χρόνους  loading , ακόμα και σε ανάλυση 4000x2040. Το UploadVR σημειώνει επίσης την ύπαρξη USB-C σύνδεσης, κάτι που υπονοεί ότι το σύστημα δεν θα είναι ασύρματο. Η συγκεκριμένη αναφορά δεν αποτελεί επίσημη ανακοίνωση και μέχρι να τοποθετηθεί η Sony με δηλώσεις της οι πληροφορίες παραμένουν φήμες.
12 May 2021 10:03
Baldur's Gate: Dark Alliance Η Black Isle Studios αποκάλυψε την κυκλοφορία και σε PC.

 Το Baldur's Gate: Dark Alliance είναι ένα Action RPG το οποίο κυκλοφόρησε το 2001 για Xbox και PlayStation 2 το οποίο μοιάζει περισσότερο με Diablo παρά με Baldur's Gate καθώς διαθέτει preset χαρακτήρες, γραμμική πρόοδο και σχετικά μικρό αριθμό από  NPCs . Το Baldur's Gate: Dark Alliance δεν είχε κυκλοφορήσει για PC, όμως αυτό θα αλλάξει μέσα στο 2021.

 Την προηγούμενη εβδομάδα, το Baldur's Gate: Dark Alliance κυκλοφόρησε ξανά ανανεωμένο ώστε να υποστηρίζει ανάλυση 4K αυτή τη φορά για κονσόλες PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One ενώ ήταν προγραμματισμένη και η κυκλοφορία σε Switch η οποία όμως καθυστέρησε.

  Η Black Isle Studios επιβεβαίωσε σήμερα ότι η έκδοση για PC βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης και ότι θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2021.

 Η Black Isle Studios δήλωσε: "Ελπίζουμε να εξασφαλίσουμε την δυνατότητα online co-op χρησιμοποιώντας την υπηρεσία remote play του Steam. Μόλις έχουμε πιο σίγουρες πληροφορίες θα σας ενημερώσουμε".

 Το Baldur's Gate 3 της Larian Studios βρίσκεται σε early access. 
12 May 2021 09:45
PlayStation Store Sales Charts: Απρίλιος 2021 To FIFA 21 στην κορυφή για τρίτο συνεχόμενο μήνα.

 Οι ψηφιακές πωλήσεις των video games αυξάνονται ολοένα και περισσότερο και σε αυτό οφείλεται σαφώς και η πανδημία του Covid-19. Η Sony ανακοίνωσε  τα κορυφαία σε πωλήσεις games του PlayStation Store για τον Απρίλιο , δίνοντας μία εικόνα για τις προτιμήσεις των παικτών του PlayStation community. Τα charts του Απριλίου βρίσκουν το Returnal στις υψηλές θέσεις της κατάταξης και συγκεκριμένα μία μέρα μετά την κυκλοφορία του κατάφερε να αναρριχηθεί στην τέταρτη θέση της κατάταξης για την Ευρώπη και στην τρίτη θέση της κατάταξης για τον Καναδά και τις ΗΠΑ.

 Την πρώτη θέση των PlayStation Store Sales Charts για την Ευρώπη πήρε το FIFA 21 για τρίτο συνεχόμενο μήνα ενώ στις ΗΠΑ και τον Καναδά την πρωτιά πήρε το MLB The Show 21. Στην δεύτερη θέση βρίσκουμε το Outriders τόσο σε Ευρώπη αλλά και σε ΗΠΑ - Καναδά. Οι υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας καλύφθηκαν από games όπως τα Call of Duty: Black Ops Cold War, It Takes Two, Marvel's Spider-Man: Miles Morales και Mortal Kombat 11.

 Όσο για τα games του PS4, το Grand Theft Auto V κυριάρχησε στην Ευρώπη ενώ το MLB The Show 21 τα κατάφερε εξίσου καλά σε ΗΠΑ - Καναδά. Το Beat Saber αποτέλεσε το PlayStation VR game με τις υψηλότερες πωλήσεις και στις δύο περιφέρειες ενώ το Call of Duty: Warzone είχε τα περισσότερα έσοδα από κάθε άλλο free-to-play, με τα Fortnite και Rocket League να μην απέχουν πολύ.

 Δείτε την λίστα αναλυτικά παρακάτω:
[img
12 May 2021 09:37
Sony: "Η έλλειψη PS5 μάλλον δεν θα σταματήσει ούτε το 2022" Η τεράστια ζήτηση ίσως δεν καλυφθεί ούτε του χρόνου.



Ο Hiroki Totoki δήλωσε ότι και αυξηθούν τα αποθέματα, η τεράστια ζήτηση που υπάρχει για το PS5, ίσως δεν καλυφθεί ούτε το 2022.


 
Συγκεκριμένα ο Totoki δήλωσε στους επενδυτές,  σύμφωνα με το Bloomberg :  "Δεν πιστεύω ότι η ζήτηση θα καλυφθεί ακόμα και αν παράγουμε περισσότερα PS5 μέσα στην επόμενη χρονιά. Έχουμε πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια PS5, και με δεδομένη την θέση μας στην αγορά και την φήμη μας, δεν μπορώ να φανταστώ ότι η ζήτηση θα καλυφθεί σύντομα".


 
Το PS5 μέχρι και τις 31 Μαρτίου είχε πουλήσει 7.8 εκατομμύρια κονσόλες και έχει σκοπό μέχρι το τέλος της χρονιάς να ξεπεράσει τις 14.8 που είχε πουλήσει το PS4 στην πρώτη χρονιά κυκλοφορίας του. Το PS4 έχει ως τώρα 115.9 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις.
12 May 2021 09:25 - 12 May 2021 09:25
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic NBA 2K21
Συλλεκτικά παπούτσια του Paul George σε συνεργασία Nike και PlayStation  

Το βίντεο για το νέο μοντέλο PG 5


Τα νέα παπούτσια PG 5 PlayStation, σε συνεργασία με την Nike και τον Paul George, παρουσιάστηκαν από την Sony μέσω του παρακάτω βίντεο.

12 May 2021 09:20 - 12 May 2021 09:20
Game & Users του μήνα: Απρίλιος 2021 Returnal και...επιστροφή στα δώρα.

 Σας ανακοινώνουμε το παιχνίδι του μήνα και τους top users του GameWorld.gr για τον μήνα που μας πέρασε.

 Δείτε τα δώρα του μήνα που κερδίζετε, προσφορά του  Gamivo
Α. Μία  κάρτα PSN των 20€ (PS5/PS4)
B. Το  Among Us (PC)
Γ. Το  Assetto Corsa (PC)


Κάντε κλικ εδώ για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα.
10 May 2021 23:18
Το Uncharted 4: A Thief's End της Naughty Dog κυκλοφόρησε στις 10 Μαΐου του 2016, συμπληρώνοντας σήμερα τα πέντε χρόνια από την κυκλοφορία του.

Η Naughty Dog για να γιορτάσει αυτήν την επέτειο δημοσίευσε στατιστικά στοιχεία και δηλώσεις από developers που εργάστηκαν στο παιχνίδι. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το Uncharted 4: A Thief's End έφτασε τους 37 εκατομμύρια παίκτες. Αυτό το νούμερο δεν ταυτίζεται με τον αριθμό πωλήσεων, καθώς το παιχνίδι ήταν διαθέσιμο δωρεάν στο PlayStation Plus για μία χρονική περίοδο, όμως παραμένει μία πολύ μεγάλη επιτυχία.

Από αυτούς τους 37 εκατομμύρια οι 13,3 έχουν δοκιμάσει έστω μία φορά το multiplayer mode, ενώ 9,5 εκατομμύρια χρησιμοποίησαν έστω μία από τις δυνατότητες προσβασιμότητας. 12 εκατομμύρια χτύπησαν όλους τους στόχους με το ψεύτικο πιστόλι σε ένα από τα πρώτα missions του Uncharted 4: A Thief's End, ενώ 2 εκατομμύρια έβγαλαν φωτογραφία τον Sully χρησιμοποιώντας το Photo Mode.

O Kurt Marngenau, co-game director του Uncharted 4: A Thief's End, μοιράστηκε επίσης τις σκέψεις του σχετικά με την επέτειο των πέντε χρόνων: “Πέντε χρόνια πριν κυκλοφορήσαμε το Uncharted 4. Ακόμα είμαι τόσο περήφανος για αυτό το παιχνίδι. Το κυνήγι, το σκοινί, το τζιπ, η συντριβή, το τέλος... τόσες στιγμές που δεν μπορούσα να περιμένω να δω τον κόσμο να τις βιώνει”.

Ο Troy Baker, voice actor του αδελφού του Nathan Drake Sam, ανέβασε στο Twitter την εξής δήλωση: “Αυτό το παιχνίδι σημαίνει τόσα πολλά για εμένα. Όχι μόνο ως ηθοποιός, αλλά και ως fan. Αυτό το franchise ταυτόχρονα με διασκέδαζε και μου έδειχνε ένα αστέρι στον ορίζοντα το οποίο μπορούσα να δείχνω και να λέω ‘Εκεί. Εκεί θέλω να πάω.’”. Το Uncharted 4 ήταν το πρώτο video game της Naughty Dog φτιαγμένο εξ’ αρχής αποκλειστικά για το PS4 και το πρώτο video game της εταιρείας που χρησιμοποίησε facial capture στα πλαίσια του motion capture.

Η Marianne Hayden, cinematics animator του Uncharted 4: A Thief's End, έκανε μία δήλωση στο blog της Naughty Dog σχετικά με αυτό: “Ήταν το πρώτο project στο οποίο χρησιμοποιήσαμε facial capture, οπότε ήταν μία αλλαγή για την ομάδα μας επειδή είχαμε συνηθίσει να το κάνουμε με το χέρι. Τώρα είχαμε όχι μόνο δεδομένα για ολόκληρο το σώμα που έπρεπε να μάθουμε πως να χρησιμοποιούμε στο νέο σύστημα, αλλά έπρεπε να βρούμε και πως να το κάνουμε να φαίνεται πολύ καλό”.

Η Naughty Dog έχει αναφέρει πως δεν θα δουλέψει σε καινούριο παιχνίδι της σειράς Uncharted και έχει επικεντρωθεί σε ένα “καινούριο δικό της παιχνίδι”. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Naughty Dog Neil Druckmann, αυτό θα μπορούσε να είναι το The Last of Us Part III, ένα καινούριο franchise, ή κάτι τελείως άλλο. Η ιστορία του Nathan Drake έχει ολοκληρωθεί. Η Naughty Dog όμως ανέφερε πως η σειρά θα μπορούσε ίσως να συνεχιστεί από μία νέα εταιρεία ανάπτυξης με έναν νέο πρωταγωνιστή.
10 May 2021 20:39
Η Epic Games πρόσφερε 200 εκατομμύρια δολάρια στη Sony για PlayStation exclusives Ήθελε να τα βάλει στο Epic Games Store.

 Η Epic Games πρόσφερε 200 εκατομμύρια δολάρια στη Sony για να αγοράσει PlayStation exclusives για το Epic Games Store. Η Microsoft ήταν λιγότερο δεκτική, ενώ η Nintendo δεν ήθελε καν να μπει σε συζητήσεις μαζί της.

 Στα πλαίσια της δίκης Epic Games εναντίον Apple, μαθαίνουνε διαρκώς νέες πληροφορίες, ειδικά από την μεριά της Epic Games, η οποία έχει πιο άμεση σχέση με το gaming. Μια  νέα έκθεση η οποία κυκλοφόρησε κατά λάθος , δείχνει ότι η Epic Games έκανε πρόταση 200 εκατομμυρίων δολαρίων για να πάρει exclusives της Sony στο Epic Games Store. Τα games αυτά θα ερχόντουσαν στα PC αποκλειστικά μέσω του store της.
[img
Η Epic Games έδωσε το ποσό αυτό για 4-6 games και περίμενε την απάντηση της Sony. Ωστόσο, το λεκτικό της δικογραφίας δεν αναφέρει αν τα 200 εκατομμύρια αφορούσαν τα 4-6 αυτά games ή ήταν ποσό ανά παιχνίδι. Τα 200 αυτά εκατομμύρια ήταν η "ελάχιστη εγγύηση" που θα εισέπραττε η Sony και θα ανέβαινε ανάλογα με τις πωλήσεις.

 Μέχρι τώρα, μόλις δύο games της Sony έχουν κυκλοφορήσει στο Epic Games Store. Το ReadySet Heroes και το Predator: Hunting Grounds. Το πρώτο στα PC είναι αποκλειστικά στο Epic Games Store και το δεύτερο βγήκε και το Steam μετά από ένα χρόνο. Επίσης, το Horizon Zero Dawn για PC βρίσκεται τόσο στο Steam, όσο και στο Epic Games Store. Θυμίζουμε ότι η Sony έχει επενδύσει συνολικά 450 εκατομμύρια δολάρια σε μετοχές της Epic Games.

 Τέλος, η Microsoft και η Nintendo δεν θέλησαν καν να συζητήσουν κάτι τέτοιο με την Epic Games.
10 May 2021 20:20
Final Fantasy VII Remake Intergrade Η Square Enix κυκλοφόρησε το τελικό τρέιλερ.

 Το Final Fantatsy 7 Remake έρχεται στο PS5 μέσα στον Ιούνιο ως Final Fantasy Remake Intergrade και μπορείτε να παρακολουθήσετε το νέο τρέιλερ παρακάτω.

 Το Final Fantasy 7 Remake Intergrade είναι μία οπτικά ενισχυμένη έκδοση η οποία θα συμπεριλαμβάνει και το Episode Intermission το οποίο ακολουθεί την Yuffie Kisaragi ως πρωταγωνίστρια. Η νέα έκδοση θα έχει και κάποιες προσθήκες στο gameplay. Αν έχετε αγοράσει την original έκδοση του Final Fantasy 7 Remake για PS4 μπορείτε να κάνετε την αναβάθμιση στην έκδοση του PS5 δωρεάν όμως το περιεχόμενο του κεφαλαίου με την Yuffie θα σας κοστίσει 19.99 δολάρια.

 Στο νέο κεφάλαιο η Yuffie και ο συνεργάτης της Sonon Kusakabe βρίσκονται σε επικίνδυνη αποστολή ώστε να εισβάλλουν στην Midgar και να κλέψουν την πιο ισχυρή ύλη της Shinra Electric Power Company. Η έκδοση για το PS4 ήταν μέρος του PS Plus μέσα στον Μάρτιο όμως δεν θα μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση στην έκδοση του PS5 σε περίπτωση που αποκτήσατε το Final Fantasy 7 Remake μέσω του PS Plus.

 Το Final Fantasy 7 Remake κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2020 πουλώντας πάνω από 3.5 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα στις πρώτες τρεις ημέρες του στην αγορά. Τον Αύγουστο του 2020 η Square Enix δήλωσε ότι οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα πέντε εκατομμύρια αντίτυπα.

 Διαβάστε περισσότερα για το F inal Fantasy XIV Online στο PS5 .

 Το Final Fantasy VII Remake Intergrade θα κυκλοφορήσει στις 10 Ιουνίου για το PS5 και θα δοθεί δωρεάν στους συνδρομητές  PlayStation Plus  που το έχουν ήδη αγοράσει για το PS4. Η προσφορά δεν ισχύει αν το κατεβάσετε στα  δωρεάν PS Plus games Μαρτίου .
10 May 2021 20:06
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Returnal
Παίζουμε το Returnal Ένα triple-A Roguelike στο νέο μας gameplay.

 Στο νέο gameplay video του GameWorld παίξαμε το Returnal.

 Δείτε το Roguelike Third-Person Shooter της Housemarque, εταιρείας ανάπτυξης που δουλεύει κατά κύριο λόγο για τις κονσόλες PlayStation. Το Returnal κυκλοφορεί μόνο για το PS5 και εκμεταλλεύεται πλήρως τα adaptive triggers του DualSense.

 Η πρωταγωνίστρια Selene είναι μια Ελληνοαμερικανίδα, η οποία πηγαίνει στον απαγορευμένο πλανήτη Atropos, όπου και προσκρούει με το αεροσκάφος της. Από εκεί και πέρα είστε εσείς...και οι εξωγήινοι.
10 May 2021 19:55
Η Sony δέχθηκε μήνυση επειδή κλειδώνει τις ψηφιακές αγορές στο PlayStation Store Για μονοπωλιακή τακτική.

 Η Sony δέχθηκε μήνυση, με την κατηγορία ότι έχει μονοπωλιακό έλεγχο των πωλήσεων  των ψηφιακών games στις κονσόλες PlayStation.

 Η μήνυση, την οποία ανέφερε το Bloomberg, κατηγορεί την Sony ότι περιορίζει τις ψηφιακές αγορές μόνο στο PlayStation Store. Η νομική αυτή κίνηση βασίζεται στο γεγονός ότι η Sony αποφάσισε από το 2019 να σταματήσει να επιτρέπει σε τρίτους retailers, όπως τα Amazon, Best Buy και Walmart, να πουλάνε κωδικούς PSN, αφήνοντας έτσι τους χρήστες να βασίζονται μόνο στο ψηφιακό κατάστημα της κονσόλας, το οποίο ανήκει εξ ολοκλήρου στη Sony.

 Η νομική αυτή ενέργεια, σύμφωνα με τους μηνυτές, επιτρέπει στην εταιρεία να ελέγχει τις τιμές των games, σε αντίθεση με τα  retail  games που πωλούνται στα καταστήματα. Η μήνυση αναφέρει ότι "Οι χρήστες του PSN φτάνουν σε σημείο να πληρώνουν μέχρι και 175% περισσότερα χρήματα σε ψηφιακά games, αντί για retail".

 Μένει να δούμε αν οι εισαγγελείς θα αποφασίσουν αν η υπόθεση αυτή έχει νομική βάση για να οδηγήσει την Sony στις δικαστικές αίθουσες της Καλιφόρνια, όπου και έχει κατατεθεί η μήνυση. Το θέμα είναι ότι οι κονσόλες PlayStation ανήκουν στη Sony, η οποία μπορεί να ισχυριστεί ότι έχει το ελεύθερο να κάνει ότι θέλει.
10 May 2021 18:42
Microsoft: "Δεν έχουμε βγάλει ποτέ κέρδος από την πώληση κονσολών Xbox" Η αντιπρόεδρος του Xbox δήλωσε ότι οι κονσόλες πωλούνται με ζημία.

 Η δίκη μεταξύ Epic Games και Apple συνεχίζει να φέρνει στο φως της δημοσιότητας ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την βιομηχανία των video games. Η πρόσφατη πληροφορία που κάνει τον γύρο του internet έχει να κάνει με την Microsoft και τα κέρδη της από την πώληση κονσολών Xbox. Η Microsoft φαίνεται πως δεν έχει βγάλει ποτέ κέρδος από την πώληση κονσολών Xbox, κάτι το οποίο μπορεί να μην προκαλεί έκπληξη καθώς παραδοσιακά οι κονσόλες πωλούνται με ζημία για τις εταιρείες, όμως είναι σπάνιο φαινόμενο μία εταιρεία με την δύναμη της Microsoft να το παραδέχεται δημοσίως.

 Η αντιπρόεδρος του Xbox, Lori Wright κλήθηκε ως μάρτυρας για την δίκη μεταξύ Epic Games και Apple και ερωτήθηκε σχετικά με την αγορά των κονσολών. Σε μία απάντηση της Lori Wright έπειτα από ερώτηση που δέχθηκε από τον δικηγόρο της Epic Games, Wes Earnhardt σχετικά με το κέρδος της Microsoft από την πώληση κονσολών, η  Lori Wright δήλωσε : "Δεν βγάζουμε κέρδος. Πουλάμε τις κονσόλας έχοντας ζημία". Όταν στην συνέχεια ερωτήθηκε για το αν η Microsoft έχει βγάλει ποτέ κέρδος από την πώληση κονσολών η Lori Wright απάντησε: "Όχι".

 Το συγκεκριμένο μοντέλο βέβαια χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες από τις εταιρείες κατασκευής κονσολών. Το σύνηθες είναι να πωλούν τις κονσόλες έχοντας ζημία ενώ προσπαθούν να βγάλουν το κέρδος από την πώληση των games ή των συνδρομητικών υπηρεσιών. Ο senior analyst της Niko Partner, Daniel Ahmad δήλωσε στο twitter ότι το εν λόγω μοντέλο πώλησης των κονσολών έπαιξε μεγάλο ρόλο στις δεκαετίες 90' και 00' και ότι τα PS5 και Xbox Series X στο σήμερα πωλούνται με ζημία. Η Nintendo ακολουθεί ένα λίγο διαφορετικό μοντέλο με το Switch να έχει δημιουργηθεί ώστε να γίνει προσοδοφόρο το συντομότερο δυνατόν. Ο Ahmad σημειώνει επίσης ότι το PS4 ήταν η πρώτη κονσόλα της Sony η οποία άλλαξε το παραδοσιακό μοντέλο πώλησης των κονσολών. Ο Daniel Ahmad δήλωσε: "Ενώ η Sony έκοψε την τιμή του PS2 στη μέση επιθετικά, φτάνοντας τα 99 δολάρια, το PS4 διατήρησε την τιμή των 299 δολαρίων για αρκετά χρόνια και έτσι ήταν προσοδοφόρο".

Ο λόγος για τον οποίο η Epic Games αναφέρθηκε στη κερδοφορία του Xbox στο δικαστήριο ήταν ώστε να εξασφαλίσει ότι η αγορά κονσολών είναι πολύ διαφορετική από την αγορά των φορητών συσκευών. Η Epic ισχυρίζεται ότι το 30% που ζητάει η Apple για προμήθεια από τις  in-game   μικροσυναλλαγές  αποτελεί αθέμιτο ανταγωνισμό και μονοπωλιακή στρατηγική. Η Apple από την άλλη πλευρά ισχυρίζεται ότι οι χρεώσεις της είναι παρόμοιες με αυτές άλλων πλατφόρμων όπως τα Steam, Google Play, Microsoft Store και PlayStation Store. Η δίκη θα συνεχιστεί για μερικές εβδομάδες και αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να μάθουμε ακόμα περισσότερες ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την gaming βιομηχανία.
10 May 2021 18:41
PS fans δημιούργησαν περιβάλλον του παλιού PlayStation Store Αποκαθιστούν το store ώστε να εμφανίζεται με το παλιό περιβάλλον.

 Πριν μερικές εβδομάδες, η Sony ανακοίνωσε τα σχέδιά της να κλείσει τα PlayStation 3 και PS Vita stores και ενώ είχε ήδη αντικαταστήσει το παλιό διαδικτυακό PS Store, το απέκλεισε οριστικά.

 Η Ιαπωνική εταιρεία έχει ανακαλέσει την απόφασή της να αφαιρέσει το store και οι επίμονοι fans έχουν βρει επίσης έναν τρόπο να έχουν πρόσβαση στην παλιά πλατφόρμα που βασίζεται στο πρόγραμμα περιήγησης.

Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα επέκτασης του Firefox για να το κάνετε αυτό, το οποίο ονομάζεται Valkyrie PS Store. Εννοείται ότι, ενώ το πρόγραμμα επέκτασης φαίνεται αρκετά ασφαλές, προχωρήστε προσεκτικά αν αποφασίσετε να το χρησιμοποιήσετε, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι λειτουργεί προς το παρόν, αλλά προφανώς το εγκαθιστάτε με δική σας ευθύνη. Υπάρχει ένα σεμινάριο που μπορείτε να ακολουθήσετε, αν χρειάζεστε λίγη επιπλέον βοήθεια.
 Πολλοί προτιμούν το παλιό διαδικτυακό PS Store τόσο από άποψη χρηστικότητας όσο και λόγω του γεγονότος ότι περιλαμβάνει λογισμικό PS3 και PS Vita, κάτι που η νέα έκδοση έχει αφαιρέσει. Μπορείτε να αγοράσετε παιχνίδια χρησιμοποιώντας το προαναφερθέν πρόγραμμα επέκτασης του Firefox, αλλά φανταζόμαστε ότι αυτό θα ενημερωθεί γρήγορα καθώς δεν προορίζεται για πρόσβαση.
10 May 2021 18:36
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Google Stadia
Η Jade Raymond έφτιαξε νέα εταιρεία ανάπτυξης Βασικά πρώην μέλη του Stadia αναλαμβάνουν θέσεις στην εταιρία

 Ορισμένοι πρώην βασικοί  developers  του Google Stadia μπήκαν στην ομάδα της  Haven Entertainment Studios , μία νέα εταιρεία ανάπτυξης την οποία ίδρυσε η πρώην επικεφαλής της εταιρίας ανάπτυξης του Stadia, Jade Raymond.

 Η Haven Studios έχει στην ομάδα της πλέον τον πρώην Lead Writer για την σειρά Assassin’s Creed Corey May ο οποίος δούλευε στην Ubisoft κατά διάρκεια της θητείας της Raymond. Ο May θα είναι επικεφαλής του κόσμου και της πνευματικής ιδιοκτησίας της Haven Entertainment Studio, μια θέση παρόμοια με αυτή που είχε όσο εργαζόταν στην Ubisoft. Πιθανόν να είναι υπεύθυνος για τη γενική αφήγηση των projects της εταιρείας ανάπτυξης.

 Μεταξύ των Ubisoft και Google, ο Corey May εργάστηκε σε ρόλους αφηγηματικής σχεδίασης και στην Certain Affinity αλλά και στην 2K Games. Στην Certain Affinity, το όνομά του συμπεριλαμβάνεται στους τίτλους τέλους του Doom, αλλά η εταιρεία δούλεψε μόνο στο κομμάτι του ανταγωνιστικού multiplayer. Ο Corey May ήταν συνεισηγητής του Batman: Arkham Origins. Καθώς ήταν διευθυντής αφήγησης στην Stadia Games and Entertainment για μόλις οκτώ μήνες και η εσωτερική ανάπτυξη σταμάτησε, δε θα μπορέσουμε να δούμε τα αποτελέσματα των κόπων του στην συγκεκριμένη στιγμή.
 O Γενικός Διευθυντής της Stadia Games Sebastian Puel, έγινε και αυτός μέλος της εταιρείας σε ρόλο συνιδρυτή, ενώ ο staff UX researcher Jonathan Dankoff ανελάβε το ρόλο του Insights Director. Οι concept artists Erwann Le Rouzic και Francis Denoncourt γίναν μέλη της εταιρείας επίσης, όπως και ο προγραμματιστής Pierre- Marc Bérubé.Όσο η Google συνεχίζει με τις απολύσεις πολλών από τους developers του Stadia, καθώς η υπηρεσία προχωρά με το σχέδιο να προσφέρει μόνο games από τρίτες εταιρείες, ο επικεφαλής παραγωγής John Justice αποχώρησε από την εταιρεία. Παρ’ όλα αυτά δε φαίνεται να προστέθηκε στην ομάδα της Haven όπως άλλοι υπάλληλοι.

 Ένα βασικό μέλος του Stadia που παραμένει στην Google είναι ο Phil Harrison. Ο ίδιος μπήκε στην εταιρεία τον Ιανουάριο του 2018 και είχε ρόλους στην Microsoft κατά τη διάρκεια της πρώιμης εποχής του Xbox One ενώ ήταν στην Playstation από το 1992 μέχρι και το 2008.
Displaying 2086 - 2100 out of 10569 results.