Το Elden Ring: Nightreign αποκτά νέο ''high difficulty mode'' τον Σεπτέμβριο
Το 2024, όταν η συζήτηση για τη δυσκολία των Soulslike επανήλθε στο προσκήνιο, ο director του Elden Ring Hidetaka Miyazaki είχε πει ότι «θα μπορούσαμε απλά να χαμηλώσουμε τη δυσκολία», αλλά κάτι τέτοιο «θα κατέστρεφε το ίδιο το παιχνίδι». Από την άλλη, το να την αυξήσουν φαίνεται πως δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα. H Bandai Namco
ανακοίνωσε
ότι το νέο high-difficulty challenge mode με όνομα Deep of Night έρχεται στο Elden Ring: Nightreign στις 11 Σεπτεμβρίου.
Το Deep of Night «σχεδιάστηκε για έμπειρους παίκτες που έχουν ήδη εξερευνήσει πολλές φορές τη Νύχτα», εξηγεί η Bandai Namco. Οι εχθροί θα είναι πιο δυνατοί, ενώ οι παίκτες δε θα μπορούν να στοχεύουν συγκεκριμένους Nightlords—αντίθετα θα αντιμετωπίζουν τυχαία bosses, αυξάνοντας την πρόκληση. Επιπλέον, δε θα ισχύουν οι Shifting Earth modifiers, ενώ θα προστεθούν αποκλειστικά αντικείμενα, όπως τα Depths Relics και νέα όπλα με πολλαπλά—και ενίοτε επιβλαβή—effects. Όπως τονίζει η εταιρεία: «Ο Nightlord δίνει, και ο Nightlord παίρνει πίσω».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση:
- Η δυσκολία θα αυξάνεται όσο οι παίκτες κατεβαίνουν σε μεγαλύτερα βάθη (Depths).
- Το mode φτάνει έως Depth 5, όπου θα ξεκινά ένα endless battle για τους πιο επίμονους.
- Το επίπεδο δυσκολίας θα «παίζει» ανάλογα με τις νίκες και τις ήττες.
Όσοι παρακολουθούν από κοντά την κοινότητα ίσως το βρίσκουν γνώριμο, αφού πρόσφατα datamining είχε αποκαλύψει λεπτομέρειες για το Deep of Night: πέντε επίπεδα (depths) με 999 ratings το καθένα, θυμίζοντας το σύστημα κατάταξης του Armored Core 6.