Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

The Witcher IV

More
23 Jun 2025 21:00 #289469 by Νίκος Γεωργόπουλος
The Witcher 4



Πολλοί fans της σειράς The Witcher φαίνεται πώς έδειξαν δυσαρέσκεια με την επιλογή το The Witcher 4 να επικεντρώνεται στην ιστορία της Ciri. O developer με μια σειρά δηλώσεων στηρίζει αυτή την επιλογή, ενώ προτρέπει τους gamers να περιμένουν πριν κρίνουν. Ειδικότερα, ο Jan Hermanowicz ελπίζει ότι οι fans "θα αγκαλιάσουν απόλυτα" την Ciri ως πρωταγωνίστρια στο The Witcher 4 .

Πέρσι, η CD Project Red αποκάλυψε το The Witcher 4 κι επιβεβαίωσε ότι η Ciri είναι η νέα πρωταγωνίστρια του game. Αυτό δεν θα έπρεπε να προκαλέσει υπερβολική έκπληξη στους fans μετά το The Witcher 3: Wild Hunt, αλλά υπήρξαν αντιδράσεις από παίκτες που δεν θέλουν ο Geralt of Rivia να παραμεριστεί προς χάρη της θετής του κόρης. Τώρα, ένας από τους developers πίσω από το επερχόμενο game ζητάει από τους fans να περιμένουν το The Witcher 4 να κυκλοφορήσει πριν κρίνουν τον χρόνο της Ciri στο προσκήνιο.

"Όταν το game θα βγει, θα μπορέσετε να δείτε και οι ίδιοι και να αγκαλιάσετε πλήρως τον χαρακτήρα της, την ιστορία της, " είπε ο Jan Hermanowicz, engineering production manager του The Witcher 4, σε συνέντευξή του στο GamesRadar+.” Και νομίζω τότε θα είναι η στιγμή να διαμορφώσετε απόψεις και να βγάλετε κρίσεις.” Συνέχισε προσθέτοντας ότι το πρώτο teaser trailer για το game έδειχνε την Ciri σε “ δύο συναισθηματικές καταστάσεις [ που ήταν] πολύ διαφορετικές η μία από την άλλη,” πριν προσθέσει ότι το τελικό game θα έχει μια πιο ολοκληρωμένη αποτύπωση της προσωπικότητάς της.

Ο Hermanowicz επίσης επανέλαβε τον voice-actor του Geralt, Doug Cockle, επισημαίνοντας ότι οι πρωτότυπες ιστορίες του The Witcher προετοίμαζαν την Ciri για πρωταγωνίστρια. " Για μένα, προσωπικά, διαβάζοντας τα βιβλία, είναι πολύ σαφές ότι η ιστορία σταδιακά μεταβαίνει από το να είναι η ιστορία του Geralt στο να είναι ουσιαστικά η ιστορία της Ciri, κάποιες φορές εκτυλισσόμενη μέσα από τα μάτια του Geralt,” πρόσθεσε ο Hermanowicz.

Η CD Projekt Red πρόσφατα μοιράστηκε ένα tech demo για το The Witcher 4 στο State of Unreal το οποίο και προσέφερε μια δελεαστική ματιά στο τι ετοιμάζεται. Παρόλα αυτά, η CDPR αργότερα σημείωσε ότι το tech demo δεν ήταν στην πραγματικότητα το The Witcher 4, απλά λάμβανε χώρα στον κόσμο του game. Το The Witcher 4 δεν έχει προς το παρόν ημερομηνία κυκλοφορίας, και είναι άγνωστο αν θα κυκλοφορήσει κατά την διάρκεια αυτής της γενιάς κονσόλων ή της επόμενης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jul 2025 17:00 #289555 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το The Witcher 4 δεν θα έχει τα βαρέτα quests που πρέπει να ψάχνετε για τυχαία αντικέιμενα



Παρόλο που το The Witcher 4 απέχει πολύ ακόμα από την κυκλοφορία του, η ομάδα της CD Projekt Red, θέλει να διαβεβαιώσει τους fans ότι τα μαθήματα που έλαβε από τα προηγούμενα The Witcher, θα είναι εμφανή στο νέο τους sequel.

Ο Philipp Weber, υπεύθυνος του σεναρίου και υπεύθυνος για τα quests του The Witcher 3: Wild Hunt, δήλωσε πρόσφατα πως τα quests του The Witcher 4 θα ακολουθήσουν τη φιλοσοφία του προκάτοχού τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι την Ciri δεν θα την απασχολούν ανούσια fetch quests. Δηλαδή, αποστολές κατά τις οποίες καλείστε να βρείτε αντικείμενα διάσπαρτα μέσα στο map και να τα επιστρέψετε σε αυτόν που σας το ζήτησε.

Σε συζήτηση του με το GamesRadar ο Weber είπε: “Δεν κάνουμε fetch quests. Ένα quest πρέπει να είναι κάτι ενδιαφέρον. Ως παίκτης, πρέπει να αισθάνομαι ότι κάνοντας αυτό το quest, δεν σπατάλησα απλώς το χρόνο μου αλλά το απόλαυσα. Θα πρέπει να είμαι απασχολημένος με αυτό που έχω να κάνω και όχι να σκέφτομαι για τη δουλειά και τους φόρους. Θα πρέπει να βιώσω μια ιστορία ή κάτι άλλο που να αξίζει. Ο συγκεκριμένος τρόπος σκέψης συνεχίζει να υπάρχει 100%.”

Στη συνέχεια, ο Weber εξήγησε τη βασική φιλοσοφία της CDPR λέγοντας: “Μας ενδιαφέρει να κάνουμε τους παίκτες να ενδιαφέρονται για αυτό που κάνουν και έτσι θα συμβαίνει και στο The Witcher 4. Τα μαθήματα που πήραμε από το The Witcher 3 και Cyberpunk 2077 θα αποτυπωθούν στο Witcher 4 από τον τρόπο που εκτυλίσσεται η ιστορία μέσω των quests και των side missions.”

Η περίοδος κυκλοφορίας του νέου The Witcher παραμένει άγνωστη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Aug 2025 12:00 #290094 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η CD Projekt επεκτείνει τις ομάδες ανάπτυξης των The Witcher 4 και Cyberpunk 2 σε σχεδόν 800 άτομα



Παρόλο που τα The Witcher 4 και Cyberpunk 2 απέχουν ακόμη χρόνια από την κυκλοφορία τους, η CD Projekt ανακοίνωσε πως οι ομάδες ανάπτυξης και των δύο παιχνιδιών συνεχίζουν να ενισχύονται. Στην οικονομική της αναφορά για το πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία δήλωσε ότι η στελέχωση αυξήθηκε σημαντικά, με την προοπτική για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Συγκεκριμένα, το The Witcher 4 μετρούσε 422 άτομα τον Απρίλιο, αριθμός που έφτασε τους 444 στα τέλη Ιουλίου. Αντίστοιχα, το Cyberpunk 2 πέρασε από τους 96 στους 116 developers στο ίδιο διάστημα, καθώς το project μπήκε επίσημα στη φάση της προ-παραγωγής. Για να γίνει μια σύγκριση, το The Witcher 3 είχε περίπου 240 developers κατά την ανάπτυξή του, ενώ το Cyberpunk 2077 απασχολούσε 400 άτομα μισό χρόνο πριν την κυκλοφορία του.

Όλες οι ομάδες της CD Projekt παρουσιάζουν αύξηση, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δουλεύουν στο spin-off με κωδική ονομασία Sirius και στο μυστηριώδες Hadar, το οποίο αποτελεί ολοκαίνουργια ιδέα. Ο Michał Nowakowski, συν-CEO της εταιρείας, δήλωσε: «Οι προσπάθειες στρατολόγησης έχουν επιταχυνθεί σημαντικά τους τελευταίους τρεις μήνες, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός developers να αυξηθεί κατά 10%, φτάνοντας σχεδόν τους 800. Η ανάπτυξη αυτή οφείλεται κυρίως στις δύο μεγαλύτερες ομάδες μας».

[img]images/stories/rpg/cd-project-red.jpg[/img]

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί εντυπωσιακή στροφή, καθώς μόλις πριν δύο χρόνια η CD Projekt είχε προχωρήσει σε απολύσεις περίπου 100 εργαζομένων (9% του προσωπικού της) για λόγους αναδιοργάνωσης. Παρά την ενίσχυση, οι παίκτες δεν θα πρέπει να περιμένουν σύντομα νέα κυκλοφορία. Το The Witcher 4 υπολογίζεται πως ίσως βγει το 2027, ενώ το Cyberpunk 2 πιθανότατα δεν θα φτάσει στην αγορά πριν από το 2030.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Dec 2025 13:30 #291125 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η CD Projekt Red θέλει να κυκλοφορήσει ολόκληρη νέα Witcher τριλογία μέσα σε έξι χρόνια



Η CD Projekt Red επιβεβαίωσε εκ νέου τα σχέδιά της για μία ολοκαίνουργια τριλογία The Witcher, η οποία θα κυκλοφορήσει ολόκληρη μέσα σε διάστημα έξι ετών. Τη δήλωση έκανε ο συν-CEO Michał Nowakowski κατά τη διάρκεια πρόσφατης ενημέρωσης προς τους επενδυτές.

«Πιστεύω ότι τα επόμενα games θα πρέπει να αναπτυχθούν και να κυκλοφορήσουν σε συντομότερο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Nowakowski. «Το πλάνο μας παραμένει να λανσάρουμε ολόκληρη την τριλογία μέσα σε έξι χρόνια, άρα ναι, αυτό σημαίνει μικρότερο χρόνο ανάπτυξης ανάμεσα στα The Witcher 4, The Witcher 5 και The Witcher 6». Με δεδομένο ότι το The Witcher 4 δεν θα κυκλοφορήσει πριν το 2027, η θεωρητική εκτίμηση που προκύπτει είναι μία κυκλοφορία το 2027, μία το 2030 και μία το 2033. Ωστόσο, οτιδήποτε πέρα από το «όχι μέσα στο 2026» δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα.

Ο Nowakowski τόνισε επίσης ότι το The Witcher 4 βρίσκεται σε πλήρη φάση παραγωγής, αλλά δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για στόχο κυκλοφορίας. Η εταιρεία πιθανόν να επενδύσει περισσότερο χρόνο στο πρώτο game της νέας τριλογίας, ώστε να εξασφαλίσει πιο ομαλή και γρήγορη ανάπτυξη των sequels. Ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα της CD Projekt Red είναι η μετάβαση στη Unreal Engine 5. Το The Witcher 4 αποτελεί το πρώτο παιχνίδι της μετά από δεκαετίες που δεν χρησιμοποιεί τη δική της Red Engine. «Χρησιμοποιούμε την UE5 εδώ και σχεδόν τέσσερα χρόνια και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα», ανέφερε ο Nowakowski, παραπέμποντας και στην πρόσφατη tech demo παρουσίαση στο Unreal Fest.

Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με τη Fool’s Theory για το remake του πρώτου The Witcher, το οποίο μοιράζεται κοινή τεχνολογική βάση με το The Witcher 4. Ωστόσο, όπως επιβεβαιώθηκε, το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας της Fool’s Theory έχει μεταφερθεί για να υποστηρίξει άμεσα το The Witcher 4, αφήνοντας ένα μικρότερο τμήμα να συνεχίσει την ανάπτυξη του remake. Παραμένει άγνωστο αν το «άλλο project» στο οποίο αναφέρθηκε ο Nowakowski αφορά τον νέο τίτλο της εταιρείας με κωδική ονομασία Hadar, καθώς δεν υπάρχουν επίσημες λεπτομέρειες.

Το μεγάλο ερώτημα, πάντως, είναι αν η CD Projekt Red μπορεί πράγματι να παραδώσει τρεις τεράστιους open-world RPG τίτλους μέσα σε έξι χρόνια. Πρόκειται για ρυθμό ανάπτυξης που δεν έχουμε ξαναδεί σε σύγχρονο στούντιο του μεγέθους της, με τη BioWare να αποτελεί την τελευταία εξαίρεση με την τριλογία Mass Effect (2007–2012). Με δεδομένες τις καθυστερήσεις σε Witcher 3 και Cyberpunk 2077, η επίτευξη ενός τέτοιου χρονοδιαγράμματος μοιάζει εξαιρετικά απαιτητική.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Dec 2025 17:30 #291389 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η CD Projekt Red δήλωσε ότι το AI μπορεί να προσφέρει «ουσιαστικά» οφέλη



Η CD Projekt Red, δημιουργός των The Witcher και Cyberpunk, είναι η πιο πρόσφατη εταιρεία που εκφράζει τη γνώμη της σχετικά με τη χρήση του AI στη βιομηχανία των video games. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας ενημέρωσης κερδών της, ο συν-CEO Michał Nowakowski δήλωσε ότι υπάρχουν «ουσιαστικά» και «πραγματικά» οφέλη από τη χρήση αυτής της τεχνολογίας.

Η εταιρεία ήδη εφαρμόζει τέτοιες τεχνολογίες «κυρίως σε τομείς παραγωγικότητας» και μέχρι στιγμής εκεί εντοπίζονται τα «μεγαλύτερα οφέλη», όπως εξήγησε, σύμφωνα με το GamesRadar. Ωστόσο, ένας developer δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το AI για να φτιάξει ολόκληρο παιχνίδι, και ο ανθρώπινος παράγοντας θα παραμείνει απαραίτητος στη διαδικασία, είπε.

«Τα οφέλη είναι πραγματικά, είναι ουσιαστικά· αλλά δεν πρόκειται για μια κατάσταση —και δεν γνωρίζω καμία τέτοια— όπου το AI θα μπορούσε “να καθίσει και να φτιάξει παιχνίδια”. Αυτή είναι η άποψή μας. Δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι χρήσιμο, αλλά δεν πρόκειται να φτιάξει το The Witcher 5 ή το 6 ή οτιδήποτε τέτοιο», εξήγησε ο Nowakowski.

Ο Nowakowski απέρριψε επίσης την ιδέα ότι οι μαζικές απολύσεις που πλήττουν τη βιομηχανία των videogames οφείλονται στην επιτάχυνση του AI. Αντιθέτως, είπε ότι οι περικοπές προέρχονται κυρίως από ακυρώσεις project.

«Ορισμένα στούντιο έχουν περάσει αναταραχές· υπήρξαν κλεισίματα project και άλλα, που οδήγησαν σε πολλές απολύσεις στη βιομηχανία των games· όλοι το έχουμε δει — ήταν πολύ δραματικό σε πολλές περιπτώσεις. Αλλά, κυριολεκτικά, σκοτώστε με, δεν θυμάμαι ούτε μία φορά που να οφειλόταν άμεσα στο AI. Τουλάχιστον, δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο.»

Κοιτάζοντας προς το μέλλον, ακόμη κι αν το AI υιοθετηθεί ευρύτερα, ο Nowakowski δεν πιστεύει ότι αυτό θα οδηγήσει σε καθαρή απώλεια θέσεων εργασίας. Δεν το φαντάζομαι αυτό», είπε.

Αυτή η τοποθέτηση αντικατοπτρίζει όσα έχουν δηλώσει και άλλοι, οι οποίοι επισημαίνουν ότι παλαιότερες τεχνολογικές επαναστάσεις επηρέασαν προσωρινά κάποιες δουλειές, αλλά σε βάθος χρόνου ενίσχυσαν τη συνολική απασχόληση. Πρόσφατα, ο CEO της Nvidia, Jensen Huang, είπε ότι οι εργαζόμενοι των οποίων η εργασία είναι “το task” διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο.

Το θέμα του AI παραμένει αμφιλεγόμενο, εν μέρει επειδή ο όρος ορίζεται με πολλούς τρόπους. Οι developers χρησιμοποιούν εκδοχές AI εδώ και δεκαετίες για τη δημιουργία νέων games Μία από τις νεότερες μορφές είναι το generative AI, το οποίο περιλαμβάνεται ήδη σε εργαλεία που χρησιμοποιούν πολλοί game developers, όπως η Unreal Engine και το Photoshop. Πρόσφατα, ο CEO της Larian δέχτηκε αντιδράσεις για τα σχόλιά του σχετικά με το πώς το στούντιο ενδέχεται να χρησιμοποιεί AI, και σχεδιάζει να απαντήσει σε περισσότερες ερωτήσεις πάνω σε αυτό τον Ιανουάριο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.