Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Pier Solar and the Great Architects

More
02 Oct 2014 19:18 - 02 Oct 2014 19:20 #150085 by Markos
κυκλοφορισε τελικα για PlayStation 3, PlayStation 4, Microsoft Windows, OS X, GNU/Linux, Ouya στην βορια αμερικη μεχρι στιγμης

Last edit: 02 Oct 2014 19:20 by Markos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Dec 2014 19:37 #154901 by Παντελής Δασκαλέλος
Το Pier Solar and the Great Architects μου είχε κινήσει εδώ και αρκετό καιρό την περιέργεια, όπως και κάθε άλλο homebrew game που έχει κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια. Κατόπιν αυτού, περίμενα την HD ψηφιακή έκδοσή του με αρκετή αγωνία, μάλιστα χρειάστηκε να στείλω δεκάδες μηνήματα στην WaterMelon για να εξασφαλίσω κωδικό για το review. Εν τέλει, τα κατάφερα και πολύ σύντομα άρχισα το ταξίδι μου στον κόσμο. Χωρίς να θέλω να φανώ γραφικός ή ρομαντικός το παιχνίδι αυτό μου θύμισε τον ευατό μου στις αρχές της δεκαετίας του ΄90 όταν ανακάλυπτα για πρώτη φορά τα RPG, τα οποία μάλιστα τότε ήταν ιδιαίτερα περιορισμένα στην Ελληνική αγορά, Το αίσθημα συγκίνησης και νοσταλγίας πάντως κάποια στιγμή εξανεμίστηκε καθώς το gameplay 20ετίας δεν κατάφερε να με κρατήσει. Το βασικό πρόβλημα για μένα είναι τα συνεχόμενα random encounters, τα οποία σε κάποιον άλλον τίτλο ενδεχομένως να μην με πείραζαν (βλέπε Final Fantasy IV), αλλά εδώ ο συνδυασμός με τα λαβυρινθώδη dungeons είναι εκνευριστικός. Ψάχνεις να βρεις την έξοδο και αν 10 δευτερόλεπτα μάχη, μετά τέλειωνει το mana, ξανα πίσω στην πόλη ξανά το dungeon από την αρχή. Και φυσικά κι άλλα random encounters..

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το σχετικό review κάνοντας κλικ εδώ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2015 21:06 #155396 by Markos
Ναι είναι ένα θέμα αυτό με της συνεχής μάχες σου χαλάει το storyline και σε αποξενώνει από τους χαρακτήρες . Με αυτό σε ξενίζει πολύ από το παιχνίδι αν είχε πιο αραιές αλλά δύσκολες μάχες θα το προτιμούσα .Αλλά περά αυτού δεν μπορώ να βρω πολλά αλλά αρνητικά σε αυτό το παιχνίδι. Το καλο ηταν το πρώτο project της WaterMelon . Τώρα ανυπομονώ να δω το ProjectN που θα είναι για SNES/Super Famicom.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2015 22:46 #155402 by Παντελής Δασκαλέλος

mak93 wrote: Ναι είναι ένα θέμα αυτό με της συνεχής μάχες σου χαλάει το storyline και σε αποξενώνει από τους χαρακτήρες . Με αυτό σε ξενίζει πολύ από το παιχνίδι αν είχε πιο αραιές αλλά δύσκολες μάχες θα το προτιμούσα .Αλλά περά αυτού δεν μπορώ να βρω πολλά αλλά αρνητικά σε αυτό το παιχνίδι. Το καλο ηταν το πρώτο project της WaterMelon . Τώρα ανυπομονώ να δω το ProjectN που θα είναι για SNES/Super Famicom.

Είναι κάτι που το είχαμε δει και παλιά στα Final Fantasy, αλλά εκεί δεν φαινόταν τόσο το πρόβλημα. Εδώ που από την μια ψάχνεις να βρεις που θα πας και από την άλλη που είναι τα σεντούκια οι συνεχόμενες μάχες κάπου καταντούν εκνευριστικές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jan 2015 18:02 - 10 Jan 2015 19:31 #155414 by Markos
Πιστεύω ήταν και αρκετά μεθοδευμένα γιατί το παιχνίδι αλλιώς θα τελείωνε πχ σε 7 ώρες έτσι θα κρατήσει 12/13 ώρες. (όλα τα παιχνίδια εκείνης της εποχής το έκαναν και κάνουν ακόμα στο Pokémon)
Last edit: 10 Jan 2015 19:31 by Πιέρρος Φουστέρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.