BigBoss wrote: Εξαρτάται για τι πληρωνεις... Αν πληρώνεις για 24 MBps οχι δεν ειναι καλο. Ειναι το ιδιο χαλια με το δικο μου...
Ναι πληρώνω 2play. Οι άχρηστοι, οι βλάκες τίποτα δεν μπορούν να κάνουν. Εμείς πληρώνουμε για γρήγορο Ίντερνετ. Η χελώνα πιο γρήγορη είναι.
8@no$ wrote: Δεν μου φαινετε και τοσο εγκυρο οσο λετε....Τις περισοτερες φορες ειναι μια χαρα αλλα για δειτε την υπογραφη μου....

Καλά ρε Θάνο μήπως βρίσκεσαι ακριβώς έξω από την Forthnet; Κάτι ύποπτο συμβαίνει εδώ.
Και κάτι άλλο. Σε αυτό το σαιτ είδα και προγράμματα που βρίσκουν τα σφάλματα στον υπολογιστή που τον κάνει πιο αργό, αλλά για να καθαρίσει τον υπολογιστή από αυτά τα σφάλματα πρέπει να πληρώσεις. Ξέρει κανείς παρόμοιο πρόγραμμα που καθαρίζει τον υπολογιστή από διάφορες "βρομιές" που έχουν συγκεντρωθεί;