Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Xbox Game Pass

More
15 Dec 2024 23:08 #280650 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το Game Pass trial με 1 ευρώ επέστρεψε, αλλά μόνο σε PC



Λόγω Black Friday και Cyber Monday με εκπτώσεις στο hardware και στα games της Microsoft.Η Microsoft επανέφερε το PC Game Pass trial για 1 ευρώ/δολάριο έξι εβδομάδες μετά την απόσυρσή του που είχε γίνει λίγο πριν την κυκλοφορία του Call of Duty: Black Ops 6. Η επαναφορά αυτή γίνεται στο πλαίσιο των προσφορών για Black Friday και Cyber Monday, αλλά ισχύει αποκλειστικά για PC.Όπως και προηγουμένως, η προσφορά αυτή παρέχει 14 ημέρες πρόσβασης στο PC Game Pass. Μετά την περίοδο αυτή, τα μέλη θα εγγράφονται αυτόματα σε μηνιαία συνδρομή, εκτός αν απενεργοποιήσουν την αυτόματη ανανέωση. Δεν πρόκειται να επανέλθει η προσφορά του ενός μήνα, που είχε αποσυρθεί τον Αύγουστο του 2023.Η επαναφορά της προσφοράς έρχεται λίγο πριν την κυκλοφορία του επόμενου μεγάλου video game της Microsoft, Indiana Jones and the Great Circle, στις 9 Δεκεμβρίου, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στο PC Game Pass. Οι gamers στις κονσόλες, όμως, θα χρειαστεί να πληρώσουν για το Xbox Games Pass Ultimate αν θέλουν να παίξουν μέσω συνδρομής από την ημέρα κυκλοφορίας.Η προσφορά για το PC Game Pass είναι μόνο ένα μέρος των εκπτώσεων που ανακοίνωσε η Microsoft για τη Black Friday και τη Cyber Monday. Άλλες προσφορές περιλαμβάνουν: - Έκπτωση 50€ στο Xbox Series S 512GB και στο Xbox Series S Family & Friends bundle. - Έκπτωση 40€ σε refurbished κονσόλες. - Έκπτωση 20% σε επιλεγμένα χειριστήρια Xbox, συμπεριλαμβανομένων των Sky Cipher και Ghost Cipher. - Έκπτωση 50% στο Xbox Series X Mineral Camo wrap.Επιπλέον, στο Microsoft Store υπάρχουν εκπτώσεις έως και 55% σε διάφορα digital games. Αν και οι περισσότερες εκπτώσεις αφορούν παλιότερα ή λιγότερο γνωστά indie games, περιλαμβάνονται και games από τη σειρά Like a Dragon.Οι προσφορές hardware ισχύουν μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου, αλλά η προσφορά για το PC Game Pass φαίνεται ότι θα διαρκέσει περισσότερο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Sep 2025 14:00 #290159 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο πρώην επικεφαλής της Bethesda, Pete Hines, εκφράζει έντονες ανησυχίες για τις συνδρομητικές υπηρεσίες στα games



Οι συνδρομητικές υπηρεσίες στο gaming έχουν αυξηθεί σημαντικά σε δημοτικότητα, ενώ εταιρείες-κολοσσοί όπως η Microsoft με το Xbox Game Pass ενισχύουν το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο. Ο Pete Hines, πρώην επικεφαλής marketing και publishing της Bethesda που αποσύρθηκε από την εταιρεία μετά την εξαγορά της από τη Microsoft, μοιράστηκε την άποψή του για τις συνδρομές, εκφράζοντας έντονες ανησυχίες.

Σε συνέντευξη , ο Hines διευκρίνισε ότι δεν εργάζεται πλέον στη Bethesda και πως οι εσωτερικές γνώσεις που είχε παλαιότερα μπορεί να μην ισχύουν σήμερα. Παρ’ όλα αυτά, τόνισε πως εξακολουθεί να παρακολουθεί στενά τη βιομηχανία και ότι βλέπει να επαληθεύονται προβλέψεις που είχε κάνει στο παρελθόν για κοντόφθαλμες αποφάσεις. Η κύρια ένστασή του αφορά τα οικονομικά μοντέλα υπηρεσιών όπως το Game Pass, σε μια περίοδο με μαζικές απολύσεις, κλείσιμο στούντιο και ακυρωμένων games. Σύμφωνα με τον ίδιο «Οι συνδρομές είναι η νέα “κακιά λέξη”. Αν δεν ισορροπήσεις τις ανάγκες της υπηρεσίας με αυτές των δημιουργών περιεχομένου, χωρίς τους οποίους η συνδρομή δεν έχει αξία, έχεις πραγματικό πρόβλημα». Ο Hines υπογράμμισε ότι οι εταιρείες πρέπει να αναγνωρίζουν και να ανταμείβουν σωστά την προσπάθεια δημιουργίας. Η ανισορροπία αυτή, είπε, «πλήττει πολύ κόσμο», κυρίως τους developers.

Οι δηλώσεις του συμφωνούν με τις απόψεις του CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, ο οποίος έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα κυκλοφορούσε νέο τίτλο του στο Game Pass την ημέρα κυκλοφορίας λόγω οικονομικών επιπτώσεων. Αν και η Microsoft προσφέρει όλα τα first-party games στο Game Pass από την πρώτη μέρα, η Sony δεν ακολουθεί την ίδια τακτική στο PlayStation Plus, με τον πρώην πρόεδρο της Sony, Jim Ryan, να θεωρεί το μοντέλο μη βιώσιμο. Η EA διαθέτει τη συνδρομή EA Play Pro ($17/μήνα) και η Ubisoft το Ubisoft+ ($18/μήνα), και οι δύο με πρόσβαση σε νέες κυκλοφορίες από την πρώτη μέρα. Παρά τις επιλογές αγοράς παιχνιδιών εκτός συνδρομής, αρκετοί εκφράζουν φόβους για τις μακροπρόθεσμες συνέπειες αυτού του μοντέλου. Η Microsoft πρόσφατα προχώρησε σε απολύσεις, ακυρώσεις και κλείσιμο στούντιο, ενώ το Xbox Game Pass απέφερε για πρώτη φορά σχεδόν $5 δισ. ετήσια έσοδα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Sep 2025 12:00 #290272 by Νίκος Γεωργόπουλος
Οι χρήστες του Xbox δοκιμάζουν περισσότερα games από τους χρήστες των PS5 και Steam



Σύμφωνα με νέα ανάλυση της Ampere Analytics, οι κάτοχοι Xbox παίζουν περισσότερα games κατά μέσο όρο σε σχέση με τους παίκτες σε PS5 και Steam, με κύριο λόγο την ύπαρξη του Game Pass.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι τον Αύγουστο του 2025, κάθε Xbox χρήστης έπαιξε σχεδόν έξι διαφορετικά games, έναντι 4,5 των Steam χρηστών και 3,7 των κατόχων PS5. Όπως αναφέρει η Ampere, το Game Pass δίνει τη δυνατότητα εύκολης δοκιμής δεκάδων τίτλων, κάτι που αποτυπώνεται στα στατιστικά.

Ωστόσο, ο συνολικός χρόνος ενασχόλησης παραμένει χαμηλότερος για τους Xbox παίκτες. Τον ίδιο μήνα κατέγραψαν 7,7 ώρες κατά μέσο όρο, έναντι 12,7 ωρών για το PS5 και 11,9 ωρών για το Steam. Οι διαφορές αυτές ποικίλλουν ανάλογα με τις νέες κυκλοφορίες, ενώ η άφιξη του Call of Duty: Black Ops 7 αναμένεται να επηρεάσει εκ νέου τα δεδομένα, αφού θα διατεθεί μέσω Game Pass.

Παρά τα θετικά στοιχεία για την πλατφόρμα, η συνδρομητική υπηρεσία της Microsoft εξακολουθεί να προκαλεί αντιδράσεις στη βιομηχανία. Στελέχη όπως ο Shawn Layden, πρώην επικεφαλής του PlayStation, έχουν εκφράσει ανησυχίες για το οικονομικό της μοντέλο, ενώ αντίστοιχα σχόλια έχουν κάνει οι Strauss Zelnick (Take-Two) και Shannon Loftis (πρώην Xbox).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Oct 2025 22:00 #290366 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft αύξησε την τιμή του Xbox Game Pass Ultimate στα 26.99€/μήνα



Η Microsoft προχώρησε σε αύξηση της τιμής της συνδρομητικής υπηρεσίας Xbox Game Pass Ultimate και παρουσίασε νέας tiers με διαφορετικές παροχές.

Το Game Pass Ultimate θα κοστίζει πλέον 26.99€ ανά μήνα και θα περιέχει πάνω από 75 day one κυκλοφορίες κάθε χρόνο. Σε ανάρτησή της στο Xbox Wire , η Microsoft είπε ότι θα περιλαμβάνει επίσης το Fortnite Crew αλλά και το Ubisoft+ Classics. Το Cloud gaming πρόκειται να λάβει και αυτό μια ποιοτική αναβάθμιση ενώ υπάρχει και ένα νέο Rewards system .

Τα νέα tiers θα είναι τα εξής:
  • Game Pass Essential (8.99€/μήνα) - προσφέρει πάνω από 50 games μεταξύ PC, κονσόλας και cloud

  • Game Pass Premium (12.99€/μήνα) - προσφέρει πάνω από 200 games μεταξύ PC, κονσόλας και cloud

  • Game Pass Ultimate (26.99€/μήνα) – προσφέρει πάνω από 400 games μεταξύ PC, κονσόλας και cloud
[img]images/stories/others/game_pass.jpg[/img]

Οι day one κυκλοφορίες θα εμπεριέχονται μόνο στην Ultimate έκδοση. Οι τωρινοί συνδρομητές της Standard συνδρομής θα αναβαθμιστούν στην Premium βαθμίδα. Το PC Game Pass θα παραμείνει διαθέσιμο με όλες τις παροχές τους και η νέα του τιμή θα ανέρχεται στα 14.99€. Οι αλλαγές στην συνδρομητική υπηρεσία συνοδεύονται και από αυτές του Microsoft Rewards. Από σήμερα θα δεν θα μπορείτε πλέον να εξαργυρώσετε απευθείας τους πόντους σας για μια Game Pass συνδρομή. Αντιθέτως, θα πρέπει πρώτα να τους εξαργυρώσετε για να πάρετε μια gift card ανάλογου ποσού με της συνδρομής και μετά να την χρησιμοποιήσετε για να λάβετε την συνδρομή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2025 12:30 #290371 by Νίκος Γεωργόπουλος
 Αναλυτής εκτιμά ότι η Microsoft θα δοκιμάσει νέο μοντέλο προσθέτοντας διαφημιστικό πακέτο στο Game Pass.



Η Microsoft ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές στο Xbox Game Pass, με κύρια την αύξηση της τιμής του Game Pass Ultimate κατά 50%, ανεβάζοντάς το στα $30 τον μήνα. Ωστόσο, σύμφωνα με τον αναλυτή της Niko Partners, Daniel Ahmad, αυτή ίσως να μην είναι η τελευταία αλλαγή που θα δούμε στην υπηρεσία.

Όπως υποστηρίζει, η Microsoft ποντάρει στη διατήρηση της βάσης των console gamers, παρά την αύξηση τιμής, ενώ συνεχίζει να επεκτείνεται σε PC, PS5 και Switch 2 με day-one ή μεταγενέστερες κυκλοφορίες. Παράλληλα, εκτίμησε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να εξετάσει την εισαγωγή ενός ad-supported tier για το Game Pass, ώστε η υπηρεσία να παραμείνει βιώσιμη μακροπρόθεσμα. «Το βασικό ζήτημα για το Xbox αυτή τη στιγμή είναι η μετάβαση από ένα κλειστό οικοσύστημα κονσόλας σε ένα ανοιχτό, multi-device οικοσύστημα. Οι πωλήσεις κονσολών έχουν μειωθεί σημαντικά, η ανάπτυξη του PC Game Pass είναι αργή, και το cloud εξακολουθεί να θεωρείται επέκταση του υπάρχοντος gaming και όχι κύρια είσοδος», δήλωσε ο Ahmad.

Η ιδέα ενός ad tier δεν είναι καινούργια. Ήδη από το 2012 η Square Enix είχε επιχειρήσει κάτι παρόμοιο με την υπηρεσία Coreonline, η οποία όμως έκλεισε μετά από μόλις 15 μήνες λόγω χαμηλής ανταπόκρισης. Το πώς θα λειτουργούσε ένα αντίστοιχο μοντέλο στο Game Pass παραμένει ασαφές.

Προς το παρόν, οι αλλαγές που εφαρμόστηκαν αφορούν την αύξηση τιμής στο Game Pass Ultimate και στο PC Game Pass. Ταυτόχρονα, τα επίπεδα Core και Standard μετονομάστηκαν σε Essential και Premium, χωρίς όμως να αλλάξει η τιμή τους. Οι συνδρομητές του Ultimate, πέρα από την πρόσβαση σε περισσότερα games, αποκτούν πλέον και τα Fortnite Crew και Ubisoft+ Classics στο πακέτο τους. Η αύξηση τιμής γίνεται λίγες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του Call of Duty: Black Ops 7, κάτι που καθιστά πιο ακριβή την πρόσβαση στο παιχνίδι μέσω Game Pass.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Oct 2025 14:00 #290408 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η αύξηση της τιμής του Xbox Game Pass είναι αποτέλεσμα του ότι η Microsoft έγινε «πολύ μεγάλη για να νοιάζεται»



Η πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου (FTC) σχολίασε την απόφαση της Microsoft την περασμένη εβδομάδα να αυξήσει τις τιμές του Xbox Game Pass, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία «έγινε τόσο μεγάλη που δεν νοιάζεται πλέον».

Η εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft, αξίας 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ήταν η μεγαλύτερη αγορά εταιρείας στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών. Η FTC είχε αντιταχθεί έντονα στη συμφωνία, υποστηρίζοντας ότι η συγχώνευση θα «έβλαπτε τον ανταγωνισμό σε πολλαπλές, δυναμικές και ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές gaming». Η Lina Khan, πρόεδρος της FTC εκείνη την περίοδο, σχολίασε τώρα στα κοινωνικά δίκτυα, απαντώντας σε ανάρτηση που κατέγραφε τη συνεχή αύξηση της τιμής του Game Pass, παρά τις διαβεβαιώσεις της Microsoft το 2023 ότι οι τιμές των συνδρομών δεν θα αυξάνονταν λόγω της συγχώνευσης. Η Khan δήλωσε: «Η εξαγορά της Activision από τη Microsoft έχει οδηγήσει σε σημαντικές αυξήσεις τιμών και απολύσεις, βλάπτοντας τόσο τους παίκτες όσο και τους δημιουργούς. Όπως έχουμε δει σε πολλούς κλάδους, η αυξανόμενη συγκέντρωση της αγοράς και οι αυξήσεις τιμών συχνά πάνε χέρι-χέρι. Όταν οι κυρίαρχες εταιρείες γίνονται υπερβολικά μεγάλες για να νοιάζονται, μπορούν να χειροτερεύουν τα πράγματα για τους πελάτες τους χωρίς να ανησυχούν για τις συνέπειες.»

Microsoft’s acquisition of Activision has been followed by significant price hikes and layoffs, harming both gamers and developers.

As we’ve seen across sectors, increasing market consolidation and increasing prices often go hand-in-hand.

As dominant firms become… t.co/FoI50tlEsL

— Lina Khan (@linamkhan) October 3, 2025

Μετά τις εφέσεις που ακολούθησαν την εξαγορά τον Οκτώβριο του 2023, η FTC τελικά απέσυρε την υπόθεσή της εναντίον της Microsoft τον Μάιο του τρέχοντος έτους. Τότε, ο αντιπρόεδρος και πρόεδρος της Microsoft, Brad Smith, χαρακτήρισε την απόφαση «νίκη για τους παίκτες σε όλη τη χώρα και για την κοινή λογική στην Ουάσινγκτον». Ωστόσο, η πρόσφατη αύξηση της τιμής του Game Pass σίγουρα δεν μοιάζει με νίκη για τους παίκτες, αφού πολλοί από τους φόβους που είχε εκφράσει η FTC φαίνεται πλέον να επιβεβαιώνονται, όπως επισήμανε και η Khan. Η Khan παραιτήθηκε από τη θέση της στην FTC στις αρχές του 2025.

Η απόφαση της Microsoft να αυξήσει την τιμή του Xbox Game Pass Ultimate κατά 50%, έρχεται παρά τα ρεκόρ εσόδων από συνδρομές την προηγούμενη χρονιά και μετά από αύξηση των τιμών των κονσολών στις ΗΠΑ. Από τότε που ανακοινώθηκε η αύξηση, αρκετοί παίκτες έχουν αρχίσει να ακυρώνουν τις συνδρομές τους στο Game Pass.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Oct 2025 14:30 #290409 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το Call of Duty: Black Ops 6 στο Game Pass κόστισε στη Microsoft 300 εκατ. δολάρια σε χαμένες πωλήσεις



Το περσινό Call of Duty: Black Ops 6 ήταν το πρώτο της επιτυχημένης σειράς στρατιωτικών shooters που κυκλοφόρησε από την πρώτη μέρα στο Game Pass, κάτι που αποδείχθηκε πολύ δαπανηρό για τη Microsoft.

Σύμφωνα με το Bloomberg , η κίνηση αυτή στοίχισε στη Microsoft περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια σε χαμένες πωλήσεις, παρότι το game ήταν από τα πιο επιτυχημένα του 2024. Η είδηση δίνει πλαίσιο στη νέα αύξηση τιμής του Game Pass Ultimate κατά 50%. Από την αρχή, η Microsoft επέλεξε να προσφέρει games από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας τους όπως Forza Horizon 5 και Halo Infinite, κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις μέσα στην εταιρεία, καθώς έκοβε πωλήσεις μεγάλων τίτλων. Ακόμη και ο πρώην CEO της Activision, Bobby Kotick, είχε πει ότι τέτοιες κινήσεις «δεν έχουν εμπορική λογική», αφού μειώνουν τα έσοδα όπως συμβαίνει και στις συνδρομητικές πλατφόρμες ταινιών.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το Black Ops 6 είχε 23% περισσότερες πωλήσεις από το Modern Warfare 3, αλλά το 82% έγινε στο PlayStation. Παράλληλα, οι συνδρομητικές υπηρεσίες gaming αυξήθηκαν κατά 16%. Για να καλύψει τα 300 εκατ. δολάρια απώλειας, η εταιρεία θα χρειαζόταν περίπου 15 εκατομμύρια νέες συνδρομές Ultimate για έναν μήνα ή 1,25 εκατ. για έναν χρόνο. Με τη νέα αύξηση τιμών, αυτό το νούμερο μειώνεται σε 10 εκατ. νέους συνδρομητές ή 834.000 ετήσιους. Το ανανεωμένο Game Pass δείχνει πως η Microsoft απομακρύνεται από την πολιτική “day-one”. Το νέο Game Pass Premium κοστίζει όσο το παλιό Ultimate, αλλά θα προσφέρει Xbox games με καθυστέρηση ενός έτους, ενώ δεν είναι βέβαιο αν θα περιλαμβάνει Call of Duty.

Η εταιρεία δοκιμάζει επίσης δωρεάν cloud έκδοση με διαφημίσεις και, σύμφωνα με το Bloomberg, η οικονομική διευθύντρια Amy Hood ζήτησε περισσότερα έσοδα από το Xbox, δείχνοντας ότι η Microsoft προτιμά να αυξάνει τα κέρδη από τους υπάρχοντες παίκτες παρά να επεκτείνεται σε νέους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.