Η Sony κατοχύρωσε πατέντα με σκοπό την μείωση του input lag μέσω AI
Δύο νέες πατέντες της Sony
εντοπίστηκαν
, οι οποίες θα επέτρεπαν την χρήση του DualSense σαν όπλο, ενώ το AI θα προέβλεπε τις εντολές των παικτών.
Η πρώτη πατέντα αφορά ένα πρόσθετο σκανδάλης για το χειριστήριο DualSense, που θα προσέθετε ρεαλισμό στη χρήση όπλων in-game. Θεωρητικά, θα κρατούσατε το χειριστήριο στο πλάι με το ένα χέρι, χρησιμοποιώντας το χώρο ανάμεσα στα κουμπιά R1 και R2 ως σκοπευτικό. Επιπλέον, αυτό το σύστημα θα μπορούσε να συνδυαστεί με άλλο εξοπλισμό ή αξεσουάρ, όπως ένα VR headset. Ωστόσο, δεδομένου ότι τα Sense controllers του PS VR2 υπάρχουν ήδη, δεν είναι ξεκάθαρο γιατί θα ήταν απαραίτητο αυτό. Επιπλέον, οι βραχίονες του χειριστηρίου φαίνονται πολύ μικροί για να χωρέσουν τα χέρια του παίκτη και ένα σύστημα σκανδάλης, ενώ το βάρος του χειριστηρίου πιθανώς θα ήταν άνισα κατανεμημένο, καθιστώντας δύσκολη τη χρήση του για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
[img]images/stories/consoles/sony-dulasense-controller-gun-attachment-accessory-fig-14-15.jpg[/img]
Η δεύτερη πατέντα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να μειώσει το input lag στα online games, χρησιμοποιώντας AI για να προβλέπει τις εντολές των παικτών. Η πατέντα περιλαμβάνει τη χρήση μιας κάμερας για να παρακολουθεί τον παίκτη και το χειριστήριο, να καταγράφει ενέργειες και να επιτρέπει στο AI να προβλέπει ποια κουμπιά θα πατηθούν στη συνέχεια. Μια άλλη επιλογή θα ήταν να χρησιμοποιεί ημιτελείς ενέργειες του χειριστηρίου για να μαντεύει τις προθέσεις του παίκτη. Ουσιαστικά, αυτό θα βοηθούσε στη μείωση του input latency, της χρονικής υστέρησης μεταξύ της εντολής του παίκτη και της αντίδρασης του video game, το οποίο μπορεί να είναι σοβαρό πρόβλημα στα online games.