Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Half-Life

28 Jan 2023 03:20 #269344 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
YouTuber χρησιμοποίησε τα αρχεία του Half-Life που διέρρευσαν και έφτιαξε ολόκληρο mini-campaign




Διαρκεί περίπου 30 λεπτά.

Ο YouTuber Tyler McVicker χρησιμοποίησε τα αρχεία του Half-Life που διέρρευσαν και έφτιαξε ολόκληρο campaign.

Τα συγκεκριμένα αρχεία είχαν χρησιμοποιηθεί από την Valve κατά τη διάρκεια του playtesting και διέρρευσαν στο πρόσφατο μεγάλο leak. Περιέχουν μερικά από τα πιο σημαντικά σημεία του Half-Life, συμπτυγμένα σε ένα μισάωρο gameplay, όπως τα στοιχεία τρόμου που είχε στην αρχή, τις μάχες με τους Marines και την γνωστή σκηνή Surface Tension.



Το τελικό αποτέλεσμα είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στο Half-Life: Source, το οποίο θεωρείτε από αρκετούς ως η κατώτερη έκδοσή του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Feb 2023 10:51 #269916 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Half-Life ray tracing mod




Είναι ήδη διαθέσιμο.

Το Half-Life: Ray Traced είναι ένα mod του πρώτου Half-Life, το οποίο του προσθέτει ray tracing και ήδη είναι διαθέσιμο για να το κατεβάσετε.

Δημιουργός του mod είναι ο modder Sultim Tsyrendashiev, ο οποίος έχει δημιουργήσει παρόμοια mods με ray tracing για τα Series Sam, Doom και Quake. Για το συγκεκριμένο mod είχε δηλώσει: "Το Half-Life: Ray Traced εισάγει patch tracing σε πραγματικό χρόνο στο Hald-Life. Μέσω ray tracing επιτρέπει global illumination, αντανακλάσεις, σκιές και άλλα οπτικά εφέ."



Μπορείτε να κατεβάσετε το Half-Life: Ray Traced κάνοντας κλικ εδώ .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Jun 2023 11:50 #271474 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Το Half-Life 1 mod κάνει το FPS top-down Roguelike




Το Codename Loop είναι ότι καλύτερο.

Ένας developer έφτιαξε ένα Half-Life 1 mod, το οποίο το μετατρέπει σε top-down Roguelike.

Στο Half-Life Loop (τώρα ονομάζεται Codename Loop για να αποφευχθεί το μπέρδεμα), στην υπόθεση βλέπουμε ότι ο Gordon Freeman έχει παγιδευτεί και πρέπει να αντιμετωπίσει προκλήσεις για να δοκιμάσει την ικανότητά του. Αν και η αρχική ιδέα ήταν να φτιάξουν ένα Half-Life Roguelike, η PinkyDev λέει ότι τώρα εστιάζουν στη δημιουργία linear campaigns για το mod.



Ένα demo για το mod είναι τώρα διαθέσιμο στο Moddb και διαθέτει ένα σημαντικό μέρος του Ethics level του αρχικού παιχνιδιού. Περιλαμβάνει επίσης κάθε όπλο και εχθρό στο αρχικό Half-Life, εξαιρουμένων ορισμένων bosses. Το mod υποστηρίζει επίσης customizable maps και campaigns, με την PinkyDev να ενθαρρύνει τους map modders να δημιουργήσουν τα δικά τους levels για να δοκιμάσουν το mod.

Κατεβάστε το Codename Loop .

Διαβάστε περισσότερα για το Half-Life ray tracing mod.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Nov 2023 01:06 #273626 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Gabe Newell: "Η καθυστέρηση είναι για λίγο, αν ένα game είναι χάλια, είναι για πάντα"




Ο ιδιοκτήτης της Valve μίλησε για το Half-Life!

Στα πλαίσια του ντοκιμαντέρ για τα 25 χρόνια Half-life, ο Gabe Newell, CEO και συνιδρυτής της Valve, μίλησε για την σημασία των καθυστερήσεων στη βιομηχανία των games.

Το Half-Life επρόκειτο αρχικά να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 1997. Αλλά έγινε σαφές στην ομάδα ανάπτυξης ότι το παιχνίδι δεν ήταν έτοιμο, με έναν developer να συγκρίνει τότε το μισοτελειωμένο Half-Life με ένα "παιχνίδι που θα φτιαχνόταν για γρήγορο κέρδος και θα αποτελούσε απλά ένα cashgrab". Χρειαζόταν μεγαλύτερη συνοχή.

Με μόλις τρεις μήνες να απομένουν μέχρι την κυκλοφορία, η Valve πήρε την απόφαση να καθυστερήσει το παιχνίδι. Τελικά κυκλοφόρησε ένα χρόνο αργότερα, τον Νοέμβριο του 1998. Στο ντοκιμαντέρ ο Newell δήλωσε για την απόφαση αυτή: "Η καθυστέρηση είναι για λίγο. Αν ένα παιχνίδι είναι χάλια τότε είναι για πάντα. Θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να το κυκλοφορήσουμε γρήγορα, αλλά δεν είναι αυτή η εταιρεία που θέλουμε να είμαστε, δεν είναι οι άνθρωποι που θέλουμε να είμαστε. Αυτή δεν είναι η σχέση που θέλουμε να έχουμε με τους πελάτες μας."



Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Το Half-Life θα γινόταν ένα από τα πιο αναγνωρισμένα games όλων των εποχών. Αν η ομάδα είχε αποφασίσει να προχωρήσει με ημερομηνία κυκλοφορίας εντός του 1997, τότε αυτά μπορεί να μην είχαν συμβεί. Τέλος, ο Gaben είπε ότι παίζει games "για να διασκεδάσει" και πρόσθεσε ότι υπάρχει ανάγκη για "ρεαλισμό" στα games.

Εκτός από το ντοκιμαντέρ, η Valve κυκλοφόρησε ένα update για το Half-Life, προσθέτοντας τέσσερις νέους χάρτες για το multiplayer, updated ρυθμίσεις γραφικών και υποστήριξη χειριστηρίου και Steam Deck.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Nov 2023 01:11 #273647 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Η Valve κάνει διαθέσιμη μία νέα επετειακή έκδοση για το Half-Life




Με αφορμή τα 25 χρόνια από την κυκλοφορία του.

Έχουν περάσει 25 χρόνια από την κυκλοφορία του αρχικού Half Life ,ενός από τα σημαντικότερα video games όλων των εποχών, και με αφορμή τους εορτασμούς η Valve έκανε διαθέσιμο ένα νέο μεγάλο update για το παιχνίδι και προσθέτει νέα πράγματα, επαναφορά παλιού και χαμένου περιεχομένου και υποστήριξη για το Steam Deck.

H Valve σε ανακοίνωση της έγραψε ότι:’’ Κυκλοφορήσαμε το Half Life στις 19 Νοεμβρίου του 1998, είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό που φτιάξαμε τότε και επίσης είμαστε ευγνώμονες για την υποστήριξη της κοινότητας αλλά και για όλους τους παίκτες που το απολαμβάνουν από τότε. Το παιχνίδι τα τελευταία χρόνια δεν έχει όσο προσοχή είχαν άλλοι τίτλοι από τον κατάλογο μας και για αυτό πιστεύουμε ότι αυτή η επέτειος είναι και η κατάλληλη ευκαιρία να κερδίσουμε ξανά το ενδιαφέρον των παικτών προσθέτοντας επίσης νέο υλικό στον τίτλο.’’

Το update επίσης έχει πολύ από το παλιό χαμένο περιεχόμενο του Half Life, επίσης συμπεριλαμβάνεται και το αυθεντικό main menu του Half Life, το αυθεντικό Valve intro video,multiplayer maps και skins από το Half-Life: Further Data expansion και επίσης έχει μέσα τον Ivan the Space Biker και τον Proto-Barney, τους δύο original χαρακτήρες από τα Half Life alpha builds.



Επίσης στην επετειακή έκδοση συμπεριλαμβάνεται και ένα ντοκιμαντέρ μίας ώρας που έχει μέσα όλη την ομάδα ανάπτυξης του τίτλου. Μέσα στο ντοκιμαντέρ παρουσιάζονται οι πρώτες μέρες της Valve και την διαδικασία της ανάπτυξης του Half Life. Μέσα έχουμε και διάφορες φωτογραφίες και σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και μία όπου ο Gabe και η ομάδα της Valve είναι σε ένα γιοτ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Nov 2023 01:13 #273655 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Half-Life: Ο Gabe Newell μιλάει για το πώς η Valve πήρε αποφάσεις για να κάνει διασκεδαστικό τον λοστό




Οι developers έτρεχαν και βαρούσαν τοίχους.

Στο ντοκιμαντέρ που κυκλοφόρησε η Valve για να γιορτάσει τα 25 χρόνια του Half-Life, ο Gabe Newell μιλάει για τις αποφάσεις που είχε πάρει η ομάδα για να κάνει το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό.

Συγκεκριμένα ο Newell είπε: "Ξέραμε ότι ο στόχος μας ήταν να δούμε σε τι βαθμό το παιχνίδι αναγνωρίζει και αντιδράει στις επιλογές και τις πράξεις των παικτών. Στις επιστήμες συμπεριφοράς θα μιλούσαμε για το τι είναι η ωθήσεις και πιο το πρόγραμμά τους. Τότε ήταν ένας χρήσιμος τρόπος για να παίρνουμε αποφάσεις". Μερικές από αυτές τις αποφάσεις, όπως δήλωσε ο Newell ήταν οι marines να τρέχουν μακριά όταν κέρδιζε ο παίκτες και να υπάρχουν τρύπες στους τοίχους όταν τους πυροβολούσατε. Ο συγκεκριμένος μηχανισμός ήταν ιδιαίτερα σημαντικός για τον Newell και δήλωσε ότι αν δεν υπήρχαν οι τρύπες "θα ένιωθε ότι ο τοίχος τον αγνοεί."



Όταν σχεδίαζαν το melee όπλο, τελικά κατέληξαν με ένα το οποίο θα έσπαγε κλουβιά και θα έκανε έναν ικανοποιητικό ήχο όταν χτύπαγε τον τοίχο: "Πάμε πάλι στην θεωρία της διασκέδασης. Απλά τρέχαμε σαν ηλίθιοι και βαράγαμε τον τοίχο. Είναι περίεργο να το σκεφτόμαστε τώρα, αλλά τότε ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό το να μπορούμε να χτυπάμε τοίχους. Ήταν ένα παράδειγμα, όπου ένας παράγοντας της διασκέδασης ήταν τόσο σημαντικός για πολλές αποφάσεις. Όταν θέλεις να χτυπήσεις έναν τοίχο, ο λοστός είναι το πιο προφανές αντικείμενο για να το κάνεις."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification