Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

CD Projekt Red: Γενική συζήτηση.

More
27 Jul 2023 11:35 #272301 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η CD Projekt Red απολύει το 12% των εργαζομένων της, συνολικά 130 άτομα




Μετά το Gwent, ήρθε ένα μεγαλύτερο κύμα απολύσεων.

Η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης CD Projekt Red ανακοίνωσε σήμερα ότι απέλυσε το 9% του προσωπικού της, δηλαδή 100 άτομα. Θυμίζουμε ότι την 1η Ιουνίου 30 άτομα απολύθηκαν από την CDPR πριν από μερικούς μήνες, καθώς το Gwent Card game σταμάτησε να υποστηρίζεται. Άρα έχουμε απολύσεις στο 12% των εργαζομένων.

Οι απολύσεις ανακοινώθηκαν αλλά θα γίνουν σταδιακά. Κάποιοι απολύονται άμεσα, ορισμένοι τους επόμενους μήνες και οι "λίγο πιο τυχεροί" θα απολυθούν τον Μάρτιο του 2024.

Η ανακοίνωση του CEO Adam Kicinski αναφέρει τα εξής: "Μετά από αναδιαμόρωση της διαδικασίας ανάπτυξης και την ενσωμάτωση των Agile μεθοδολογιών, εστιάζουμε τώρα στην αναδιαμόρφωση του σχήματος της ομάδας μας. Για να ανταποκριθούμε στις δικές μας υψηλές προσδοκίες και φιλοδοξίες για τη δημιουργία των καλύτερων RPG, δεν θέλουμε μόνο να έχουμε τους καλύτερους ανθρώπους αλλά και τις κατάλληλες ομάδες. Αυτό που εννοούμε με αυτό είναι το να έχουμε ομάδες που χτίζονται με βάση τις ανάγκες των projects μας. Ομάδες που είναι πιο ευέλικτες και πιο αποτελεσματικές. Σε αυτή τη χρονική στιγμή, είμαστε σίγουροι ότι για να αναπτυχθεί η CD Projekt Red, πρέπει να είμαστε συνεπείς στην εφαρμογή αυτής της προσέγγισης".

Όσοι απολυθούν θα λάβουν ένα ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Oct 2023 09:44 #273165 by Νίκος Γεωργόπουλος
3ο κύμα απολύσεων στη CD Projekt Red μέσα σε 3 μήνες




Ο αριθμός απολύσεων είναι τριψήφιος.

Οι developers της CD Projekt Red δημιούργησαν ένα σωματείο μετά μετά τον τρίτο γύρο απολύσεων μέσα σε τρεις μήνες.

Οι εργαζόμενοι ενώθηκαν μαζί με άλλους από την Πολωνική βιομηχανία ανάπτυξης video games για να συνδικαλιστούν. Το σωματείο δημιουργήθηκε αφότου η CDPR ανακοίνωσε ένα τρίτο κύμα περικοπών θέσεων εργασίας μέσα σε τρεις μήνες, οδηγώντας τους προγραμματιστές στο συνδικαλισμό ως μέσο "βελτίωσης των προτύπων του χώρου εργασίας/βιομηχανίας τους με τρόπο που να έχει νομική ισχύ και να ενισχύει τη φωνή τους".

«Αρχίσαμε να μιλάμε για συνδικαλισμό μετά το κύμα απολύσεων του 2023, όταν το 9% της CDPR (δηλαδή περίπου 100 άτομα) έμειναν χωρίς εργασία», εξηγεί το σωματείο στον site Gamedevunion.pl.

Αυτό το γεγονός δημιούργησε ένα τεράστιο άγχος και ανασφάλεια, επηρεάζοντας την ψυχική μας υγεία και οδήγησε στη δημιουργία αυτού του σωματείου ως απάντηση. Το να έχουμε ένα σωματείο σημαίνει περισσότερη ασφάλεια, διαφάνεια, καλύτερη προστασία και ισχυρότερη φωνή σε περιόδους κρίσης.

Η δήλωση αναφέρει επίσης: «Τα παραπάνω δείχνουν πώς οι εργοδότες τείνουν να θεωρούν τα συμφέροντά τους σε σύγκρουση με αυτά των εργαζομένων τους. Ενώ οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που δημιουργούν αξία, δεν έχουν καμία εξουσία λήψης αποφάσεων σε θέματα που σχετίζονται με τη δομή της εταιρείας. Γι' αυτό πρέπει να οργανωθούμε για να μπούμε σε αυτές τις καταστάσεις επί ίσοις όροις. Πιστεύουμε ότι οι μαζικές απολύσεις αποτελούν κίνδυνο για τη βιομηχανία των game developers και πιστεύουμε ότι η συνδικαλιστική οργάνωση είναι ένας τρόπος για να διατηρήσουμε τις δυνατότητες του κλάδου».

Η ένωση αυτή είναι μέρος της ευρύτερης εθνικής ένωσης, OZZ IP και καλωσορίζει μέλη από όλη την πολωνική βιομηχανία game developers για να ενταχθούν στο "δίκτυο υποστήριξής". Ωστόσο, δεν καλύπτει το προσωπικό του CDPR που εργάζεται στο Βανκούβερ ή εκείνους που δεν έχουν σύμβαση ως εξωτερικοί συνεργάτες (σ.σ. περιλαμβάνει μόνο τους μισθωτούς).

Σύμφωνα με μια συνέντευξη με τους ιδρυτές του κινήματος, Lev Ki και Paweł Myszka, «δεν είχαμε καμία απάντηση» από τη διοίκηση της CDPR, αλλά έχουν υποβληθεί όλα τα απαραίτητα νομικά έγγραφα, επομένως η εκτελεστική ομάδα γνωρίζει την ένωση.

Διαβάστε περισσότερα για τις απολύσεις στην CD Projekt Red (σ.σ. έχει διώξει τελικά το 12%, 130 άτομα).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jan 2024 10:39 #274484 by Νίκος Γεωργόπουλος
"Δεν είμαστε διαθέσιμοι για αγορά"



Ο Adam Kicinski, CEO της CD Projekt Red, δήλωσε σε μια συνέντευξη στο Parkiet: "Δεν μας ενδιαφέρει να ενσωματωθούμε σε κάποια μεγαλύτερη οντότητα (σ.σ. publisher). Έχουμε εργαστεί όλη μας τη ζωή για να φτάσουμε στην τρέχουσα θέση μας. Πιστεύουμε ότι σε λίγα χρόνια θα είμαστε ακόμα μεγαλύτεροι και ακόμα πιο δυνατο".
Ο Kicinski επιβεβαίωσε επίσης ότι η CD Projekt Red δεν έχει προγραμματίσει εξαγορές αυτή τη στιγμή και δεν ενδιαφέρεται για συγχωνεύσεις. Ο μόνος στόχος είναι η παγίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, καθώς δεν βλέπει την αξία σε μια εξαγορά. Αυτή ήταν η στάση της CD Projekt Red εδώ και αρκετά χρόνια, οπότε η συνεχιζόμενη επιμονή του Kicinski για ανεξαρτησία δεν προκαλεί έκπληξη. Θεωρεί την ανεξαρτησία της εταιρείας πολύτιμη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Apr 2024 11:36 #275509 by Νίκος Γεωργόπουλος
CD Projekt Red: "Δεν βλέπουμε τον λόγο να βάλουμε μικροσυναλλαγές σε single-player games"




Αλλά δεν το αποκλείει για τα multiplayer games.

Ο οικονομικός διευθυντής της CD Projekt, Piotr Nielubowicz, δήλωσε ότι η Πολωνική εταιρεία «δεν βλέπει ότι υπάρχει περιθώριο για μικροσυναλλαγές στην περίπτωση των single-player games».

Μιλώντας στον StockWatch.pl, ο Nielubowicz επανέλαβε τη θέση της CDPR σχετικά με τη δημιουργία εσόδων εντός των games, αν και αναγνώρισε ότι δεν μπορούσε να αποκλείσει ότι η CD Projekt θα χρησιμοποιήσει αυτή τη λύση στο μέλλον όταν επρόκειτο για multiplayer games, καθώς δήλωσε: «Δεν βλέπουμε να υπάρχει περιθώριο για μικροσυναλλαγές στην περίπτωση των single-player games,aλλά δεν αποκλείουμε ότι θα χρησιμοποιήσουμε αυτή τη λύση στο μέλλον για τα multiplayer games».

Ο πρώην CEO της CD Projekt Red, Adam Kicinski, είχε κάνει δηλώσεις για τις μικροσυναλλαγές το 2020. Ο Διευθύνων Σύμβουλος, ο οποίος παραιτήθηκε από τον ρόλο του στις αρχές του τρέχοντος έτους, είπε τότε ότι "Σ στόχος είναι να σχεδιαστεί η δημιουργία εσόδων με τρόπο που να κάνει τους ανθρώπους χαρούμενους όταν ξοδεύουν χρήματα".

Επίσης, ο Paweł Sasko, δήλωσε πρόσφατα ότι η CD Projekt Red έχει πολύ καλό σχεδιασμό στα side quests, καθώς "απορρίπτει πάνω από το 90% των προτάσεων για side quests" (σ.σ. ότι δηλαδή βάζει τα καλύτερα δυνατά).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Oct 2024 11:04 #278186 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η CD Projekt Red απάντησε σχετικά με τα woke στοιχεία στην εταιρεία της




Βραβεύτηκε από οργανισμό που στοχεύει στην αύξηση των γυναικών στις εταιρείες.

Ο συνδιευθύνων σύμβουλος της CD Projekt, Michał Nowakowski, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με τις κατηγορίες γύρω από την εταιρεία ανάπτυξης.

Ο Nowakowski είπε: "Φαίνεται ότι ζούμε σε εποχές όπου ο καθένας μπορεί να πει πλήρεις ανοησίες και να δημιουργήσει μια ιστορία από αυτές," ως απάντηση σε ανάρτηση στο X από τον YouTuber Endymion, ο οποίος διαμαρυρήθηκε έντονα για την διαφορετικότητα στα games. "Ταλέντα εργαζόμενους να φεύγουν από την CDPR; Έχουμε τον χαμηλότερο αριθμό αποχωρήσεων προσωπικού τα τελευταία χρόνια".

Ο Nowakowski έκανε επίσης αναφορά σε προσλήψεις βάση των woke στοιχείων λέγοντας: "Προσλήψεις λόγω DEI (Διαφορετικότητας, Ισότητας και Ένταξης); Προσλαμβάνουμε με βάση την αξία και το ταλέντο, όπως ακριβώς δημιουργούμε games καθοδηγούμενοι μόνο από καλλιτεχνική όραση. Γιατί επιλέξαμε την Unreal Engine ; Επειδή μας επιτρέπει να δουλεύουμε στα games μας πιο αποδοτικά και να παραμένουμε στην αιχμή της τεχνολογίας. Ο director του Witcher 3 έφυγε; Ναι, έχει πάνω από δύο χρόνια. Μπορούμε να σταματήσουμε να ψάχνουμε για θεωρίες συνωμοσίας και να επιστρέψουμε στο να φτιάχνουμε φοβερά πράγματα;"


Seems we live in times where anyone can record complete nonsense and make a story out of it. CDPR talent leaving? We have the lowest rotation of people in recent years. DEI-driven recruitment? We hire based on merit and talent alone, just as we make games driven by artistic… t.co/Fonbuxyaxd

— Michał Nowakowski (@michalnowakow) October 11, 2024

Η CD Projekt έχει υπογράψει τo Diversity Charter στην Πολωνία, "ένα έγγραφο που δεσμεύεται για τη μη διάκριση στον χώρο εργασίας καθώς και την εισαγωγή πολιτικών που προωθούν τη διαφορετικότητα." Το 2023 έλαβε αναγνώριση από το 30% Club, έναν οργανισμό που "στοχεύει στην αύξηση του αριθμού γυναικών σε θέσεις συμβουλίων και ηγεσίας εταιρειών σε όλο τον κόσμο," για την πρωτοβουλία άδειας περιόδου . Επίσης, δημιούργησε ένα πρόγραμμα καθοδήγησης και υποτροφιών με τίτλο Girls in the Game! , το οποίο βοηθά κορίτσια στο λύκειο να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη βιομηχανία των games. 

Ο Adam Kicinski chief strategy officer της CD Projekt αναφέρει: "Η αποστολή μας είναι να δημιουργούμε επαναστατικά games για παίκτες σε όλο τον κόσμο και για αυτό χρειαζόμαστε να ενισχύσουμε το δυναμικό των ομάδων μας. Η διαφορετικότητα των απόψεων απελευθερώνει τη δημιουργικότητα και αυξάνει την καινοτομία."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Apr 2025 16:00 #284961 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η CD Projekt Red συνεργάζεται με την ιδιοκτήτρια του Pokémon Go για ένα νέο mobile game βασισμένο στις σειρές της



Η CD Projekt Red υπέγραψε συμφωνία με την Scopely, την εταιρεία πίσω από το Pokémon Go, για την ανάπτυξη ενός video game βασισμένο σε μία από τις γνωστές σειρές της Πολωνικής εταιρείας.

Η CD Projekt Red ανακοίνωσε τη συνεργασία κατά τη διάρκεια της τελευταίας οικονομικής ενημέρωσης, αλλά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμφωνία. Η Scopely, η οποία ανήκει στη Savvy Games της Σαουδικής Αραβίας, είναι κυρίως μια εταιρεία ανάπτυξης mobile games. Στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα, η διοίκηση ρωτήθηκε για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη συνεργασία, αλλά απέφυγε να σχολιάσει.

pic.twitter.com/IGdjb1Dr1a

— CD PROJEKT IR (@CDPROJEKTRED_IR) March 25, 2025

Η Scopely είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες mobile gaming στον κόσμο και πρόσφατα σημείωσε τεράστια επιτυχία με το Monopoly Go. Τον Μάρτιο, η Niantic πούλησε το τμήμα των video games της, συμπεριλαμβανομένου του Pokémon Go, στη Scopely για 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας τη συμφωνία την 8η μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία του gaming. Νωρίτερα, το 2023, η Savvy Games αγόρασε τη Scopely έναντι 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που την κατέστησε την 6η μεγαλύτερη εξαγορά στον χώρο.

Το 2024, η CD Projekt Red είχε αναφέρει ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να δημιουργήσει mobile games βασισμένα στα The Witcher και Cyberpunk. Η εταιρεία έχει εμπειρία στη mobile αγορά, καθώς το Gwent: The Witcher Card Game είχε κυκλοφορήσει και σε κινητά, αν και η υποστήριξη του video game σταμάτησε τον Οκτώβριο του 2023. Ένα άλλο mobile game του Witcher, το The Witcher: Monster Slayer, το οποίο βασιζόταν στο gameplay του Pokémon Go, κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2021, αλλά τερμάτισε τη λειτουργία του σχεδόν δύο χρόνια αργότερα, το 2023. Όσον αφορά τα υπόλοιπα επερχόμενα projects της CD Projekt Red, πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι το The Witcher 4 δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν από το 2027 το νωρίτερο. Η εταιρεία εργάζεται επίσης πάνω σε ένα sequel του Cyberpunk 2077 και ένα remake του πρώτου Witcher.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 May 2025 13:00 #289185 by Νίκος Γεωργόπουλος
Εργαζόμενος των Walmart προς CD Projekt Red: "Δεν είστε Bethesda"



Το The Witcher 3 είναι ίσως ένα από τα πιο αξέχαστα RPGs της εποχής του, αλλά όπως όλα τα video games, χρειάστηκε πολύ χρόνος και χρήμα για να φτιαχτεί. Η CD Projekt Red δεν το δημιούργησε με κάποιο μαγικό τρόπο. Παρόλο που ο διευθύνων σύμβουλος του στούντιο, Michał Nowakowski, λέει ότι το Witcher 2 πούλησε σίγουρα αρκετά αντίτυπα ώστε να χρηματοδοτήσει το επόμενο παιχνίδι, το στούντιο συνέχισε να κάνει παρουσιάσεις και να κλείνει συμφωνίες. Αυτό προκύπτει από συνέντευξη του Joshua Wolens του PC Gamer , ο οποίος μίλησε με τον Nowakowski, με αφορμή τη 10η επέτειο του The Witcher 3, στο πλαίσιο της επετειακής εβδομάδας αφιερωμένης στο παιχνίδι.

«Μερικά χρόνια πριν», όπως τόνισε ο Nowakowski: «είχε μόλις κυκλοφορήσει το Skyrim και το Game of Thrones είχε αρχίσει να γίνεται πιο γνωστό στο HBO. Έτσι, κάθε παρουσίαση που κάναμε κατέληγε με τη φράση 'Το Skyrim συναντά το Game of Thrones'… Ήταν μια πολύ καλή ατάκα που άρεσε σε όλους όσους την άκουγαν και τους έμενε αποτυπωμένη στο μυαλό.»



Ακόμα και η δυναμική μιας σύντομης παρουσίασης, δεν ήταν αρκετή για να πείσει μερικούς από τους πιο απαιτητικούς retailers της βιομηχανίας. Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας: «Περάσαμε δύο χρόνια μιλώντας με διανομείς, με εργοστάσια παραγωγής, με retailers. Κάναμε μερικές περιοδείες στις ΗΠΑ. Πήγαμε στο Arkansas για να συναντήσουμε τους ανθρώπους της Walmart, στο Dallas για να μιλήσουμε με τους ανθρώπους της Gamestop — και ούτω καθεξής. Και μερικοί από αυτούς, ειδικά όσοι ήταν λίγο πιο έμπειροι, μας είπαν πολύ ανοιχτά ότι δεν πιστεύουν σε εμάς.»

Χωρίς καμία κακία ωστόσο, ο Nowakowski σπεύδει να διευκρινίσει: «Μας συμπαθούσαν, τους άρεσε το όραμα και η φιλοδοξία μας, αλλά… Θυμάμαι ακόμα έναν τύπο, πρώην εργαζόμενος της Gamestop, που τότε δούλευε στη Walmart, και βρισκόμασταν στην έδρα της Walmart και είπε: “Μου αρέσετε, απλώς δεν πρόκειται να γίνει. Δεν είστε η Bethesda. Δεν έχετε το ιστορικό τέτοιων παιχνιδιών. Το τελευταίο σας παιχνίδι ήταν πολύ καλό, αλλά δεν ήταν αυτού του μεγέθους. Δεν πρόκειται να συμβεί.”» Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αποτελεί ότι ο Nowakowski ισχυρίζεται πως είχε βάλει στοίχημα με τον συγκεκριμένο εκπρόσωπο το οποίο δεν τηρήθηκε: «Θυμάμαι ότι του είπα πως αν το παιχνίδι πουλήσει καλά, θα πετάξω μέχρι το Arkansas κι εκείνος θα μου αγόραζε δείπνο… Αυτό δεν συνέβη ποτέ, αν και νομίζω ότι μου το χρωστάει ακόμα.»

Παρόλα αυτά, ο Nowakowski δεν κρατάει κακία, και ομολογεί ότι το The Witcher 3, όπως πολλά φιλόδοξα παιχνίδια, ήταν μια δύσκολη πώληση: «Ήταν πολύ έξυπνος τύπος. Και για να είμαι ειλικρινής, δεν με εκπλήσσει που το είπε… Είχε μεγάλη εμπειρία στη βιομηχανία. Και αν ήμουν στη θέση του, ένας πολύ έμπειρος αγοραστής, ίσως το έκρινα με τον ίδιο τρόπο.» Βέβαια, έχουμε δει και πού έχει οδηγήσει τη βιομηχανία αυτή η τοποθέτηση κάποιων "πολύ έμπειρων" στελεχών και δεν έχει πάει και πολύ καλά…

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jun 2025 13:30 #289194 by Νίκος Γεωργόπουλος
CD Projekt Red: "Αλλάξαμε τότε τον Geralt και οι αντιδράσεις ήταν τραγικές"



Ο Geralt, ο πρωταγωνιστής της σειράς των RPG The Witcher, παραλίγο να είχε ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο. Στην πραγματικότητα, το είχε… για λίγο. Όμως η κοινότητα του παιχνιδιού το μίσησε τόσο πολύ που η CD Projekt Red πανικοβλήθηκε και το επανάφερε στην αρχική του μορφή. Το πρόβλημα ήταν η ανατομική ορθότητα. Ο Geralt δεν έμοιαζε αρκετά εξωγήινος ή άσχημος και αυτό δεν άρεσε στην κοινότητα.



Κατά τη διάρκεια του 2010 η CD Projekt Red ετοιμαζόταν να παρουσιάσει στον κόσμο το νέο της παιχνίδι, The Witcher 2: Assassins of Kings. Είχαν διαρρεύσει κάποια βίντεο πριν την επίσημη ανακοίνωση, αλλά όταν κυκλοφόρησαν και επίσημα μερικά screenshots, αποκάλυψαν έναν Geralt διαφορετικό από αυτόν που είχαν συνηθίσει οι παίκτες στο πρώτο Witcher. Ενώ στο πρώτο παιχνίδι ο Geralt είχε τις αναλογίες ενός τριγώνου, με πρόσωπο που κατέληγε σε μια μύτη χωρίς πηγούνι, τώρα είχε πιο "φυσιολογικές" αναλογίες και έμοιαζε με αληθινό άνθρωπο.

Σε έναν βαθμό, αυτό ήταν αναμενόμενο. Η μετάβαση από το Witcher 1 στο 2 συνοδεύτηκε και από την αλλαγή στο engine του παιχνιδιού, από το Aurora engine της BioWare (το ίδιο που χρησιμοποιήθηκε στο Neverwinter Nights), στη νέο engine της CD Projekt Red, Redengine. Ένα σχέδιο προσώπου που λειτουργούσε στο Aurora δεν θα δούλευε αναγκαστικά στο Redengine.



Όπως εξήγησε ο art director της εταιρείας, Pawel Mielniczuk: “Το πρόβλημα ήταν ότι το Witcher 1 ήταν πολύ στιλιζαρισμένο. Από καλλιτεχνική σκοπιά, είχε πολύ πιο απλή οπτική πιστότητα σε σχέση με τα Witcher 2 και 3. Το Aurora engine είχε χαμηλό αριθμό πολυγώνων, οπότε ο χαρακτήρας έδειχνε καλά έτσι. Αλλά το πρόσωπο του Geralt δεν ήταν καθόλου σωστό ανατομικά, απλώς έκανε καλή εντύπωση. Όταν άρχισε η παραγωγή του δεύτερου παιχνιδιού, είχαμε περισσότερες δυνατότητες, καλύτερο engine, μεγαλύτερο budget για πολυγωνικά μοντέλα, περισσότερους σχεδιαστές και μεγαλύτερη εμπειρία στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Και το υπάρχον πρόσωπο του Geralt δεν ταίριαζε στο ύφος των υπόλοιπων χαρακτήρων.”

Η λύση ήταν απλή: ο επανασχεδιασμός του προσώπου του Geralt. Είπε μάλιστα γελώντας ο Mielniczuk : “Ας τον ξαναφτιάξουμε από την αρχή, κανείς δεν θα το προσέξει”. Συνέχισε λέγοντας: “Τον φτιάξαμε στην αρχή της ανάπτυξης του Witcher 2 και τον κυκλοφορήσαμε μαζί με ένα σύνολο από screenshots, προκειμένου να δούμε την αντίδραση του κόσμου. Οι αντιδράσεις ήταν τραγικές, μας διέλυσαν στα forums και σχεδόν ξεκίνησαν εξεγέρσεις”.

Η CD Projekt Red υποχώρησε μετά τις αντιδράσεις και χρειάστηκαν δύο χρόνια πειραματισμού και δοκιμών για να καταλήξουν στην τελική εμφάνιση. Εξήγησε ο ίδιος: “Καταλήξαμε σε ένα υβρίδιο μεταξύ του Geralt του Witcher 1 και ενός αληθινού ανθρώπου”. Όταν ξεκίνησε η ανάπτυξη του The Witcher 3, γύρω στο 2011–2012, παρουσιάστηκε ξανά η ευκαιρία να αλλάξει το πρόσωπο του Geralt. Αλλά αυτή τη φορά, δεν το τόλμησαν. Δήλωσε συγκεκριμένα ο Mielniczuk: “Χρησιμοποιήσαμε ακριβώς το ίδιο μοντέλο με του Witcher 2. Προσθέσαμε πολύγωνα, βελτιώσαμε textures, αλλά δεν το αγγίξαμε”.



Ο Mielniczuk, που ήταν ο σχεδιαστής του lead character του Witcher 3, ήθελε να αλλάξει το πρόσωπο: “Το προφίλ του Geralt είναι φοβερό, αλλά η άκρη της μύτης του ήταν μια συνεχής ευθεία από το μέτωπό του, κάτι σαν τις ελληνικές αναλογίες και δεν του ταίριαζε. Αλλά αποφασίσαμε ότι αυτός είναι ο Geralt, είναι αναγνωρίσιμος, ο κόσμος τον λατρεύει. Δεν θα κάνουμε το ίδιο λάθος δεύτερη φορά.”

Και φτάνουμε στο The Witcher 4, το οποίο βρίσκεται πλέον σε πλήρη ανάπτυξη, και ξέρουμε πως ο Geralt θα επιστρέψει με κάποιον τρόπο. Η σειρά μεταβαίνει ξανά σε νέο engine, αυτή τη φορά στο Unreal Engine 5. Υπάρχει λοιπόν ξανά η ευκαιρία για redesign.Ο ίδιος λέει: “Είναι ένας τόσο εδραιωμένος χαρακτήρας πλέον, που δεν θα τολμούσα να τον αγγίξω. Είναι επιτυχημένος χαρακτήρας επειδή το πρόσωπό του είναι αναγνωρίσιμο, ίσως και λόγω των απάνθρωπων χαρακτηριστικών στο πάνω μέρος του σώματος. Οπότε όχι, δεν θα άλλαζα τίποτα, μόνο textures, περισσότερες λεπτομέρειες. Θέλει ρεαλισμό μέσα από τις επιφάνειες, όχι από την ανατομία». Ο Henry Cavill, ο πρώην πρωταγωνιστής της σειράς στο Netflix, αποτελεί έμπνευση για τον Mielniczuk: “Ο Henry ήταν απλά τέλειος. Αν έκανα κάτι στο πρόσωπο, θα ήμουν πολύ πρόθυμος να σαρώσουμε τον Henry και να τον βάλουμε στο Witcher 4!”

Please Log in or Create an account to join the conversation.