Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Retro games: Γενική συζήτηση/Ειδήσεις

15 Jul 2021 14:04 #253689 by Γιώργος Σκένδρος
Ένας YouTuber λειτουργεί ένα Game Boy με πυρηνική ενέργεια
 



Ένας YouTuber κατάφερε να κάνει μια πολύ μικρής κλίμακας, αλλά παρόλα αυτά εντυπωσιακή χρήση της πυρηνικής ενέργειας. Ο Ian Charnas μετέτρεψε ένα Knock-Off Game Boy για να λειτουργεί με πυρηνική ενέργεια για μια ώρα ώστε να παίξει Tetris.Ο Ian Charnas, ένας YouTuber που επικεντρώνεται σε DIY δημιουργίες όπως ο συγχρονισμός των λεπίδων των υαλοκαθαριστήρων με μουσική, αποφάσισε να προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί τη δύναμη της πυρηνικής αποσύνθεσης για να παίξει ένα βιντεοπαιχνίδι. Ο δημιουργός συλλέγει την ενέργεια φωτός που εκπέμπεται από τη φυσική διάσπαση του τριτίου (ένα ισότοπο του υδρογόνου) χρησιμοποιώντας μίνι ηλιακούς συλλέκτες και στη συνέχεια αποθηκεύει την ενέργεια αυτή σε εξειδικευμένες μπαταρίες. Οι μπαταρίες στην συνέχεια ενσωματώνονται σε μια προσαρμοσμένη πλακέτα και συνδέονται με ένα φορητό σύστημα παιχνιδιών χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας για να παίζουν Tetris.
 

 Οι αντιδραστήρες μεγάλης κλίμακας χρησιμοποιούν ελεγχόμενες αλυσιδωτές αντιδράσεις σχάσης ουρανίου για την παραγωγή θερμότητας και την περιστροφή μιας τουρμπίνας για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Το ίδιο φαινόμενο τροφοδοτεί τα πυρηνικά όπλα και ρυθμίζεται σε μεγάλο βαθμό από τους διεθνείς οργανισμούς ατομικής ενέργειας. Πολλά άλλα στοιχεία υφίστανται επίσης πυρηνική διάσπαση σε πολύ μικρότερα (και ασφαλέστερα) επίπεδα, συμπεριλαμβανομένου του τριτίου, και όλες οι πυρηνικές διεργασίες απελευθερώνουν ενέργεια τόσο ως φως όσο και ως θερμότητα. Οι μεγάλοι αντιδραστήρες συλλέγουν τη θερμότητα, ο Ian Charnas όμως συλλέγει το φως χρησιμοποιώντας φωτοβολταϊκά στοιχεία. Αυτή είναι ουσιαστικά η ίδια ιδέα με τη λειτουργία ενός συστήματος παιχνιδιού με ηλιακή ενέργεια - ο ήλιος, επίσης, απελευθερώνει ενέργεια μέσω πυρηνικής σχάσης και διάσπασης.Η δημιουργία του Ian Charnas ωστόσο είναι ακριβή, δυσκίνητη και μόλις και μετά βίας κρατάει φορτίο. Ο Ian Charnas κληρώνει επίσης την πυρηνική φορητή συσκευή, με όλα τα έσοδα να πηγαίνουν υπέρ ενός φιλανθρωπικού ιδρύματος που βοηθά στην υποστήριξη των παιδιών που ζουν κοντά στην πληγείσα ζώνη από την καταστροφή του πυρηνικού αντιδραστήρα του Τσερνομπίλ.
Attachments:
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 Jul 2021 21:29 #253754 by Απόστολος Μητσακούλης
Πολύ καλό αλλά Tetris? Ας έβαζε Zelda. Πολύ λιώσιμο. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 Aug 2021 11:49 #254479 by Ερμής Δερβίσης

Ασύρματο χειριστήριο για PS1 και PS2
Έχει ήδη ξεπεράσει το στόχο του στο Kickstarter.


Στο Kickstarter ξεκίνησε μία καμπάνια για ένα ασύρματο χειριστήριο για PS1 και PS2 και ξεπέρασε τον στόχο της μία εβδομάδα νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Ο αρχικός στόχος ήταν να μαζευτούν 20.000 δολάρια και ως τώρα έχουν μαζευτεί 125.000. Το χειριστήριο ονομάζεται Wireless Defender και συνδέεται στο PS1 ή στο PS2 με ένα receiver στην υποδοχή που μπαίνει το κανονικό χειριστήριο. Αφού έχει ξεπεραστεί και το stretch goal των 120.000 δολαρίων, η εταιρεία που το κατασκευάζει, Retro Fighters ανακοίνωσε ότι το χειριστήριο θα είναι συμβατό και με PS1 Classic, Switch, PC και Mac μέσω USB. Το χειριστήριο θα είναι διαθέσιμο σε μαύρο, γκρι, διαφανές μπλε και διαφανές πράσινο. Σύμφωνα με την Retro Fighters, το πρωτότυπο είναι ήδη έτοιμο και απομένουν μερικές ακόμα δοκιμές μέχρι να ξεκινήσει η παραγωγή.
Η μπαταρία του χειριστηρίου θα διαρκεί περίπου 10 ώρες και η εμβέλειά του θα είναι 9 μέτρα. Το Wireless Defender αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2022. Με το κόστος των 34 δολαρίων αποκτάτε το χειριστήριο, ένα καλώδιο φόρτισης USB και ένα user manual.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Jan 2022 00:53 #260323 by Nikos Georgopoulos
Modder κατάφερε να τρέξει το αρχικό Tomb Raider σε Game Boy Advance




Το ονόμασε OpenLara.

Ο modder XProger κατάφερε να τρέξει το Tomb Raider του 1996 σε Game Boy Advance, μετά από ένα χρόνο δουλειάς.

Ο XProger δήλωσε ότι θα κάνει ακόμη περισσότερη δουλειά στο συγκεκριμένο port μέχρι να μπορούν να τρέξουν όλες οι αποστολές του Tomb Raider μέσω της κασέτας 32MB του Game Boy Advance. Σύμφωνα με τον XProger πρόκειται για την Alpha έκδοση και έχει αρκετή δουλειά μπροστά του. Στο παρελθόν ο συγκεκριμένος modder έχει δημιουργήσει ports για το Tomb Raider για το πρώτο Xbox και το Nintendo 3DS. Το port για το Game Boys Advance είναι ίσως το δυσκολότερο λόγω των τεχνικών περιορισμών της συσκευής.

Στο παρακάτω βίντεο φαίνεται ότι το Tomb Raider τρέχει αρκετά καλά στο Game Boy Advance, όμως με χαμηλότερα frames ανά δευτερόλεπτο: 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

21 Feb 2022 13:56 #261584 by Nikos Georgopoulos
Εκατοντάδες σπάνια games των 80s και 90s βρέθηκαν σε αποθήκη στη Nebraska




Κάποια κομμάτια αξίζουν χιλιάδες δολάρια.

Ο YouTuber THISISGAMEROOM βρήκε εκατοντάδες σπάνια games των 80s και 90s σε αποθήκη στη Nebraska.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα games αυτά είχαν μεταφερθεί στη συγκεκριμένη αποθήκη, μετά το κλείσιμο ενός καταστήματος το 1994 και έμειναν εκεί μέχρι τώρα. Μέσα στη λίστα βρέθηκαν διάφορα sports games τα οποία δεν έχουν μεγάλη αξία όμως υπάρχουν και μερικά κομμάτια μεγάλης αξίας.



Συγκεκριμένα βρέθηκαν κάποια σφραγισμένα αντίτυπα του Chrono Trigger, των οποίων η αξία μπορεί να φτάσει τα 2.400 δολάρια καθώς και κάποια Final Fantasy 3. Άλλα πολύτιμα ευρήματα είναι αντίτυπα των Teenage Mutant Ninja Turtles 4: Turtles in Time και Sunset Riders για το SNES καθώς και το Aladdin για το Sega Genesis. Ο THISISGAMEROOM δήλωσε ότι δεν θα αποκαλύψει την συνολική τους αξία, μέχρι να καταγραφούν όλα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Mar 2022 00:08 #261722 by Nikos Georgopoulos
Game Station 5: Κλώνος του PS5 με 8-bit games




Έχει παρόμοια εμφάνιση αλλά αποτελεί...μίνι παρωδία!

Αν δυσκολεύεστε να βρείτε PS5 στα καταστήματα, τότε τι θα λέγατε αν αποκτούσατε μια κονσόλα η οποία θα μοιάζει στο PS5; Το πρόβλημα είναι το τι περιέχει μέσα της!

Το Game Station 5 είναι άλλος ένας από τους χιλιάδες κλώνους 8-bitων κονσολών που κυκλοφορούν εδώ και δεκαετίες. Η 8 Bit GS5 TV Game Console, όπως είναι το πλήρες όνομά της, φυσικά και δεν έχει καμία σχέση με το PS5. Εξωτερικά είναι μία μίνι έκδοσή του PS5 (διαστάσεων 17 x 11 x 4 εκατοστών) από φθηνό πλαστικό, μιμείται την εμφάνισή του στις αποχρώσεις του λευκού και του μαύρου, ενώ η κονσόλα έρχεται με δύο ενσύρματα χειριστήρια, τα οποία ναι μεν είναι άσπρα και μαύρα, αλλά θυμίζουν φθηνές απομιμήσεις χειριστηρίων PS1 και φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με το DualSense του PS5.



Όπως θα δείτε στο σχετικό βίντεο, εσωτερικά η κονσόλα αποτελείται από ένα απλό κύκλωμα και η τεχνολογία της δεν διαφέρει ιδιαίτερα σε σχέση με αυτή του NES ή του Mega Drive. Για την ακρίβεια παίζει να είναι και χειρότερη. 

Η κονσόλα περιέχει 200 retro games από την εποχή των 8-bit κονσολών. Συνδέεται με την τηλεόραση με καλώδιο AV (παλιές καλές εποχές) και βέβαια το περιεχόμενο των games εμπίπτει σε πνευματικά δικαιώματα. Είναι θαύμα πως εταιρείες όπως η Nintendo (ως προς το περιεχόμενο) ή η Sony (ως προς την εξωτερική εμφάνιση) δεν έχουν κλείσει με μήνυση την κατασκευάστρια εταιρεία!

Τα games που υπάρχουν στην κονσόλα είναι ήδη γνωστά, απλά έχουν ελαφρώς αλλαγμένα ονόματα και επίσης ελαφρώς αλλαγμένους χαρακτήρες στα μενού. Τα ίδια τα games θυμίζουν...ξεθωριασμένες εκδόσεις των original. Κάτι σαν άσχημα rip-offs.

Για το Game Station 5 μας ενημέρωσε ο αναγνώστης Τάκης Σταματόπουλος από το Greek PlayStation Community .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

25 May 2022 14:48 #264487 by Nikos Georgopoulos
SimCopter 64: Retro game για Nintendo 64 που ακυρώθηκε




Βίντεο από playable έκδοσή του ανέβηκε στο Reddit.

Το SimCopter 64 για το Nintendo 64 δεν κυκλοφόρησε καθώς ακυρώθηκε, όμως ο χρήστης του Reddit a707northbayer ανέβασε βίντεο με playable έκδοσή του.

Το SimCopter 64 θα αποτελούσε την έκδοση του ομώνυμου τίτλου των Electronic Arts και Maxis που είχε κυκλοφορήσει για PC για το Nintendo 64 και το 64DD περιφερειακό του και είχε ανακοινωθεί στην Ε3 1997.

Στο βίντεο του a707northbayer η έκδοση του SimCopter 64 έχει ημερομηνία 26 Δεκεμβρίου 1997 και ο ίδιος δήλωσε ότι την αγόρασε μέσω του Craigslist από κάποιον που δούλευε στη βιομηχανία του gaming.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

02 Jun 2022 18:02 #264661 by Nikos Georgopoulos
Ιταλός gamer έβγαλε πάνω από 100.000 δολάρια πουλώντας retro games που έφτιαχνε ως αυθεντικά




Δεδομένα δεν υπήρχαν στους δίσκους όταν ελέγχθηκαν.

Ένας ικανός πλαστογράφος ανακαλύφθηκε μετά από χρόνια πώλησης ρετρό παιχνιδιών και αναμνηστικών σε ανυποψίαστους συλλέκτες.

Η ομάδα Big Box PC Game Collectors εκδίωξε τον Enrico Ricciardi, αφού αρκετά μέλη της εμφανίστηκαν με πλαστά αντίγραφα κλασικών games που είχαν αγοράσει από τον Ricciardi. Η ομάδα μοιράστηκε τώρα ένα δημόσιο έγγραφο  που περιγράφει λεπτομερώς την έρευνά της και τα επακόλουθα στοιχεία εναντίον του Ricciardi. Το έγγραφο αυτό αναφέρει: "Ο Ricciardi δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση εάν έχετε λάβει παιχνίδια από τον [Ricciardi], ελέγξτε τα προσεκτικά και συγκρίνετε τα με γνωστά πρωτότυπα. Σας συμβουλεύω να υποθέσετε ότι είναι πλαστά, επειδή η έρευνά μας έχει φέρει στο φως αρκετά περισσότερες υποτιθέμενες πλαστογραφίες από τις πραγματικές".

Αυτή η έρευνα ξεκίνησε αφού ένα μέλος, γνωστό απλώς ως Kevin, αγόρασε το Akalabeth, ένα Temple of Apshai πρώτης έκδοσης και ένα Japanese Mystery House από τον Ricciardi. Ο Kevinαισθάνθηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τη νέα του συλλογή και αντιμετώπισε τον Ricciardi σχετικά με την εγκυρότητά τους. Ο Ricciardi έτσι "υπαινίχθηκε ότι το Akalabeth ήταν ψεύτικο και έπρεπε να καταστραφεί". Ο Κέβιν, μετά από αυτή την αποκάλυψη, ήρθε σε επαφή με άλλα μέλη της ομάδας σχετικά με τις αγορές τους από τον Ricciardi, όπου προέκυψε ότι "καθένα από αυτά τα μέλη έλαβε προϊόντα που φαίνεται να είναι απομιμήσεις".



Μερικά από τα σημάδια που μαρτυρούσαν ότι τα διάφορα games που πλαστογράφησε ο Ricciardi ήταν πράγματι πλαστά ήταν πράγματα όπως οι τρύπες στις καρτέλες στη συσκευασία που φαίνονταν να είναι κομμένες με το χέρι, τα τυπωμένα υλικά που δεν φαίνονταν να είναι σύμφωνα με τις διαδικασίες εκτύπωσης από την εποχή της κυκλοφορίας ενός παιχνιδιού και οι μονόχρωμες εκτυπώσεις που συχνά φαίνονταν να είναι τετράχρωμες εκτυπώσεις. Tο άλλο στοιχείο που δείχνει ότι τα games αυτά ήταν πλαστά είναι ότι δεν υπήρχαν δεδομένα παιχνιδιού στους δίσκους όταν ελέγχθηκαν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Jun 2022 11:07 #265250 by Ερμής Δερβίσης

Μετά από 30 χρόνια απουσίας. 

Το PC MSX παρότι σχετικά άγνωστό στη Δύση, ήταν το πιο γνωστό προϊόν της Microsoft Japan στα 80s’.

Η δημιουργία του γινόταν σε συνεργασία με την ASCII και την κατασκευή είχε αναλάβει η Mitsubishi. Το MSX αρχικά κυκλοφόρησε το 1983 στην Ιαπωνία και πούλησε επτά εκατομμύρια κομμάτια μέσα στα επόμενα χρόνια και απέκτησε την εικόνα της συσκευής που ήταν και για video games, καθώς η σειρά Metal Gear ξεκίνησε εκεί, αλλά και για καθημερινές χρήσεις. Συνολικά τέσσερις γενιές του εν λόγω PC κυκλοφόρησαν στην αγορά με το τελευταίο να είναι το MSXTurboR του 1993. 

Η εταιρεία ASCII είχε ιδρυθεί από τον Kazujiko Nishi και έκλεισε το 2008, όμως ο Nish αποκάλυψε πρόσφατα ότι σχεδιάζει το MSX3 σε συνεργασία με τον Ιαπωνικό publisher D4 Interactive. Η D4 Interactive εξειδικεύεται στην διατήρηση παλαιών video games και ο σκοπός της με το νέο project είναι να φέρει τα games του MSX στα σύγχρονα μέσα.
Την ανακοίνωσε έκανε ο ίσιος ο Nishi στο Twitter δηλώνοντας: "Ο πρόεδρος της D4E, κύριος Suzuki συμφώνησε σήμερα να κυκλοφορήσουν το MSX ως βασική κοσνόλα τους για το πρόγραμμα EGG. Θα περιέχουν επιλογές για DCDR και BDXLR και θα υποστηρίζουν CD, DVD, BD και BDUHD. Η ανακοίνωσή του θα γίνει στο τέλος του καλοκαιριού".

Περισσότερες πληροφορίες για το MSX3 αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Jun 2022 14:00 #265262 by Nikos Georgopoulos
Το Ιαπωνικό PC MSX που έτρεχε το αρχικό Metal Gear επιστρέφει στην αγορά




Μετά από 30 χρόνια απουσίας. 

Το PC MSX παρότι σχετικά άγνωστό στη Δύση, ήταν το πιο γνωστό προϊόν της Microsoft Japan στα 80s’.

Η δημιουργία του γινόταν σε συνεργασία με την ASCII και την κατασκευή είχε αναλάβει η Mitsubishi. Το MSX αρχικά κυκλοφόρησε το 1983 στην Ιαπωνία και πούλησε επτά εκατομμύρια κομμάτια μέσα στα επόμενα χρόνια και απέκτησε την εικόνα της συσκευής που ήταν και για video games, καθώς η σειρά Metal Gear ξεκίνησε εκεί, αλλά και για καθημερινές χρήσεις. Συνολικά τέσσερις γενιές του εν λόγω PC κυκλοφόρησαν στην αγορά με το τελευταίο να είναι το MSXTurboR του 1993. 


Dear Friends,
D4E president Mr. Suzuki agreed today they will launch 1 chip MSX 3 as their primary console for the EGG. As a option, will have a bay slot for DVDR or BDXLR and will support for CD, DVD, BD, BDUHD. Announcement for 1 chip MSX 3 by the end of summer.
best regards, pic.twitter.com/oDUFIFT2wa

— 西 和彦 Kazuhiko Nishi (@nishikazuhiko) June 23, 2022

Η εταιρεία ASCII είχε ιδρυθεί από τον Kazujiko Nishi και έκλεισε το 2008, όμως ο Nish αποκάλυψε πρόσφατα ότι σχεδιάζει το MSX3 σε συνεργασία με τον Ιαπωνικό publisher D4 Interactive. Η D4 Interactive εξειδικεύεται στην διατήρηση παλαιών video games και ο σκοπός της με το νέο project είναι να φέρει τα games του MSX στα σύγχρονα μέσα.
Την ανακοίνωσε έκανε ο ίσιος ο Nishi στο Twitter δηλώνοντας: "Ο πρόεδρος της D4E, κύριος Suzuki συμφώνησε σήμερα να κυκλοφορήσουν το MSX ως βασική κοσνόλα τους για το πρόγραμμα EGG. Θα περιέχουν επιλογές για DCDR και BDXLR και θα υποστηρίζουν CD, DVD, BD και BDUHD. Η ανακοίνωσή του θα γίνει στο τέλος του καλοκαιριού".

Περισσότερες πληροφορίες για το MSX3 αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification