- Reviews
- Elden Ring: Nightreign
Elden Ring: Nightreign

Ένα Soulslike με Roguelike πινελιές.
Ένα Soulslike με Roguelike πινελιές.
Έχουν περάσει περισσότερα από δύο χρόνια από τότε που το πολυβραβευμένο Elden Ring επαναπροσδιόρισε τον ανοιχτό κόσμο των Action RPGs, μέσα από τη συγκλονιστική σύμπραξη του Hidetaka Miyazaki με τον George R.R. Martin. Με έναν λαβυρινθώδη χάρτη, επιβλητικά boss fights και βαριά μυθοπλασία, ο αρχικός τίτλος άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα στη βιομηχανία, θέτοντας νέα πρότυπα σχεδιασμού και αφήγησης.
Η FromSoftware, ωστόσο, δεν επαναπαύθηκε. Αντί για ένα τυπικό expansion, επέλεξε να παρουσιάσει το Nightreign ως μια αυτόνομη εμπειρία, ένα φιλόδοξο κεφάλαιο που απευθύνεται κυρίως σε βετεράνους των Soulsborne τίτλων. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε μέσω ενός teaser trailer στα The Game Awards του 2024, ενώ η πλήρης αποκάλυψη ακολούθησε με ένα εκτενές gameplay preview που καθόρισε εξ αρχής την πιο Roguelike κατεύθυνση του τίτλου.
Το νέο σκηνικό θυμίζει ζοφερό παραμύθι. Το lore απομακρύνεται από την ηρωολατρία και στρέφεται σε πιο προσωπικά, εσωτερικά δράματα. Το Nightreign εγκαταλείπει την έννοια της ελεύθερης περιπλάνησης και εστιάζει στην επιβίωση σε έναν εχθρικό κόσμο που κλείνει συνεχώς γύρω σας. Η παρακμή, η λύτρωση και η αποδόμηση κυριαρχούν ως θεματικές, δίνοντας στο παιχνίδι έναν βαθιά ανθρώπινο τόνο.
Παράλληλα, η FromSoftware ενσωματώνει όχι μόνο νέες περιοχές και εχθρούς, αλλά και μηχανισμούς που διαφοροποιούνται ουσιαστικά από εκείνους του βασικού Elden Ring. Χωρίς να προσπαθεί να αναμετρηθεί με την κλίμακα του αρχικού τίτλου, η νέα αυτή περιπέτεια λειτουργεί ως μια πιο συμπυκνωμένη εμπειρία, σχεδιασμένη με ακρίβεια, που δίνει περισσότερη έμφαση στη στρατηγική, στη συνεργασία και στην προσαρμογή και λιγότερο στο ταξίδι και την εξερεύνηση.
Η παρακμή των Lands Between
Το Nightreign σας μεταφέρει σε ένα εναλλακτικό σύμπαν των Lands Between, όπου τα γεγονότα της αρχικής ιστορίας έχουν πάρει δραματική τροπή. Μετά το Shattering, μια αρχέγονη μορφή σκοταδιού καταπίνει τον κόσμο και φέρνει το λεγόμενο Nightrain, μια κατακλυσμική βροχή που συνοδεύεται από τέρατα τεραστίων διαστάσεων και αδιάκοπο χάος. Η θρησκεία της Marika έχει σχεδόν εξαλειφθεί, οι ναοί της είναι εγκαταλελειμμένοι και το Erdtree έχει εξαφανιστεί, αφήνοντας το τοπίο χωρίς φως, χωρίς καθοδήγηση, και χωρίς ελπίδα. Ο κόσμος έχει υποκύψει στην παρακμή, και οι Nightlords, οκτώ μυστηριώδη όντα τεράστιας δύναμης, κυβερνούν πλέον ανεμπόδιστοι τα ερείπια του παλιού βασιλείου.
Στην καρδιά αυτής της διαλυμένης πραγματικότητας βρίσκεται το Limveld, μια αλλοιωμένη εκδοχή του Limgrave, όπου οι νόμοι της φύσης, του χρόνου και του χώρου παύουν να ισχύουν. Η γη μετατοπίζεται διαρκώς μεταξύ διαστάσεων, ενισχύοντας το αίσθημα αποσύνθεσης. Μέσα σε αυτό το χάος, το Roundtable Hold λειτουργεί πλέον ως καταφύγιο για τους Nightfearers, πολεμιστές, που έχουν κληθεί από άγνωστη δύναμη για να βάλουν τέλος στην Αιώνια Νύχτα. Με την αποστολή να αναμετρηθείτε με τους Nightlords και να διαλύσετε το σκοτάδι, το σενάριο του Nightreign δίνει έμφαση όχι στη δόξα, αλλά στην απελπισία και την υπαρξιακή σύγκρουση ενός κόσμου που έχει ξεχάσει τους θεούς του.
Δύο νύχτες, ένα run, κανένα έλεος
Το Nightreign διαφοροποιείται ριζικά από το βασικό Elden Ring, προσφέροντάς σας μια έντονη, γρήγορη Roguelike εμπειρία. Στόχος σας είναι να επιβιώσετε για δύο συνεχόμενες νύχτες μέσα σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο και να αντιμετωπίσετε τον Night Lord στο τέλος κάθε run. Ο χρόνος κάθε νύχτας κυμαίνεται στα 10 με 15 λεπτά και κάθε run ξεκινάει από το μηδέν, με τη συνολική διάρκεια ενός match να φτάνει περίπου τα 45 με 60 λεπτά. Δεν προσφέρεται build optimization ξεκλειδωμένα relics που λαμβάνεται ως ανταμοιβή στο τέλος κάθε run, η αγοράζετε από τον merchant του Roundtable Hold.
Στην αρχή κάθε run επιλέγετε έναν από τους οκτώ διαθέσιμους Nightfarers, καθένας με δικά του abilities, ultimates και μοναδική ιστορία. Η ποικιλία στους χαρακτήρες είναι ικανοποητική, και κυμαίνεται από archers όπως τον Ironeye, που δημιουργεί weak points σε εχθρούς, μέχρι τον Guardian, έναν ηρωικό tank χαρακτήρα ιδανικό για frontline δράση και crowd control. Υπάρχουν locked χαρακτήρες όπως η Revenant και η Duchess, που ξεκλειδώνονται σταδιακά. Η εμφάνιση των χαρακτήρων δεν παραμετροποιείται, όμως μπορείτε να αλλάξετε armor cosmetics που αγοράζετε στο Roundtable Hold ή ξεκλειδώνετε μέσω κάποιων missions αποκλειστικών του κάθε χαρακτήρα.
Η μάχη είναι πιο γρήγορη από ποτέ. Ο χειρισμός έχει προσαρμοστεί σε fast-paced δομή, καθώς τρέχετε πιο γρήγορα, μπορείτε να πηδήξετε τοίχους, να κάνετε wall vaulting και να γλιστρήσετε στον αέρα με το spectral bird. Ο κόσμος, βασισμένος στο Limgrave, είναι μικρότερος και συμπαγής αλλά δυναμικός. Τα επίπεδα αναδιατάσσονται κάθε φορά, με τυχαία τοποθέτηση δομών, εχθρών και modifiers. Επιπλέον, ειδικά events όπως εκρήξεις ηφαιστείων δημιουργούν αναπάντεχα εμπόδια που κρατούν την ένταση ψηλά.
Κάθε run κλιμακώνεται με το Night’s Tide, ένα φαινόμενο που περιορίζει σταδιακά την ασφαλή ζώνη. Όσο πλησιάζει η αυγή, το σκοτάδι σάς πιέζει προς το κέντρο του χάρτη. Όσοι μένουν εκτός ασφαλούς ζώνης λαμβάνουν συνεχόμενο damage. Αν πεθάνετε τη μέρα, επιστρέφετε στο run. Αν πεθάνετε τη νύχτα, είναι οριστικό. Τα boss fights της κάθε νύχτας είναι randomized και απαιτητικά, προσφέροντας σπάνια loot και Relics που ενισχύουν μελλοντικά runs.
Το σύστημα progression είναι απλοποιημένο αλλά στρατηγικό. Το inventory είναι χρωματικά οργανωμένο, με αντικείμενα που δεν μεταφέρονται μεταξύ runs, ενώ τα όπλα έχουν randomized passive bonuses, με κάποια να ισχύουν ακόμα και αν το όπλο δεν είναι εξοπλισμένο. Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο weight που μπορεί να κουβαλήσει ο χαρακτήρας, ωστόσο κάποια αντικείμενα έχουν level requirements που και πάλι δεν σε εμποδίζουν από το να χρησιμοποιήσεις το όπλο εντελώς. Έως και τρία όπλα μπορούν να εξοπλιστούν ανά χέρι. Οι Nomadic Merchant spirits, διάσπαρτοι στο Limveld, λειτουργούν ως κινητοί vendors, επιτρέποντάς σας να αγοράζετε αντικείμενα και να ενισχύετε όπλα με Smithing Stones σε workbenches δίπλα σε φωτιές.
Το gameplay υποστηρίζει co-op τριών παικτών, με ιδανικό balancing σε αυτόν τον αριθμό. Αν παίξετε μόνοι σας, η δυσκολία προσαρμόζεται ανάλογα, αν και η εμπειρία γίνεται πιο σκληρή και απαιτεί περισσότερη προσοχή. Δεν υπάρχει 2-player mode, ούτε PvP. Το σύστημα revival επιτρέπει στους συμπαίκτες να επαναφέρουν κάποιον που εγίνε downed στο πεδίο της μάχης, αν όμως πέσουν και οι τρεις ταυτόχρονα ενώ η νύχτα έχει επέλθει, το run τελειώνει. Η πρόοδος στο multiplayer είναι απρόσκοπτη και μπορείτε να κινείστε ελεύθερα σε όλο τον χάρτη. Η επικοινωνία υποστηρίζεται μέσω gestures και ping system, ενώ αν έχετε φίλους μπορείτε φυσικά να χρησιμοποιήσετε το voice chat του κάθε format. Εντυπωσιακό στοιχείο είναι και η προσθήκη Red Phantoms. Σε περίπτωση αποτυχημένου run, υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί φάντασμα της αποτυχίας σας στον κόσμο άλλων παικτών, ως invasion. Αν εκείνοι το νικήσουν, παίρνουν σπάνιο loot.
Επιπλέον, οι μάχες με bosses, νέες και παλιές, ξεχωρίζουν. Εκτός από οκτώ νέα bosses, θα συναντήσετε επανεμφανίσεις από τίτλους όπως τα Dark Souls, Dark Souls II και Dark Souls III, ακόμη και το Bloodborne. Από τον Nameless King ως τη Dear Freja και τον Margit, η παρουσία τους δίνει fan service χαρακτήρα και δυναμικό περιεχόμενο. Η επιλογή του τελικού Night Lord γίνεται στην αρχή κάθε run από το Roundtable Hold, ωστόσο όλες οι υπόλοιπες μάχες είναι randomized, ενώ μία σημαντική διαφορά από τα υπόλοιπα soulslike είναι ότι οι εχθροί δεν αναγεννιούνται μετά από rest σε Site of Grace.
Συνολικά, παρά τη μικρότερη κλίμακα σε σχέση με το αρχικό Elden Ring, το Nightreign προσφέρει αξιοπρεπή διάρκεια για όσους θελήσουν να εμβαθύνουν στο σύστημά του. Ο τερματισμός του βασικού σεναρίου διακυμένεται από τις 26 έως και τις 58 ώρες, ενώ ο Roguelike χαρακτήρας, η τυχαία διάταξη του κόσμου και οι διαφορετικοί Nightfarers ενισχύουν την επαναληψιμότητα. Επιπλέον, τα unlockables που διατηρούνται μεταξύ runs και συγκεκριμένα τα Relics, δημιουργούν ένα σταθερό κίνητρο για νέα ξεκινήματα. Η απουσία PvP ή νέων περιοχών προς ανακάλυψη περιορίζει εν μέρει το endgame ενδιαφέρον, όμως για co-op παρέες και λάτρεις της πρόκλησης, το Nightreign διατηρεί ζωντανή την ένταση και μετά τον πρώτο τερματισμό. Τέλος, παρά κάποια θέματα στο matchmaking, τα οποία διορθώθηκαν στο πρώτο κιόλας patch, είναι αρκετά ικανοποιητική η ταχύτητα που μπορείτε να βρείτε συμπαίχτες στα run, εάν δεν έχετε οι ίδιοι φίλους.
Μία ξεχωριστή stand-alone περιπέτεια στο ομώνυμο σύμπαν της σειράς.
Ένα βασίλειο πνιγμένο στη σκιά
Το Nightreign πατάει στην ίδια γραφική βάση με το αρχικό Elden Ring, αλλά αυτή τη φορά επενδύει σε μια αισθητική βαθιάς νύχτας. Η παλέτα κυριαρχείται από ψυχρούς τόνους και χαμηλό φωτισμό, με τον κόσμο του Limveld να προσεγγίζει ένα πιο καταθλιπτικό, κλειστοφοβικό ύφος. Αυτή η επιλογή εξυπηρετεί τη θεματική του τίτλου, αλλά περιορίζει την οπτική ποικιλία, ειδικά μετά από πολλαπλά runs.
Τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι απλά αλλά λειτουργικά. Δεν υπάρχει δυνατότητα δημιουργίας ή τροποποίησης προσώπου, καθώς οι Nightfarers είναι προκαθορισμένοι, όμως το armor customization και τα ξεχωριστά animations τους δίνουν προσωπικότητα. Ο τρόπος με τον οποίο κινούνται στο πεδίο, είτε μέσα από wall-jumps είτε το gliding, έχει μεταφερθεί με ομαλό animation και σταθερό χειρισμό.
Οι μάχες υποστηρίζονται από εντυπωσιακά εφέ. Τα ultimates και τα spells κάθε κλάσης έχουν διαφορετικό οπτικό χαρακτήρα, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα στην αναγνώριση κινήσεων εντός μάχης. Το ίδιο ισχύει και για τα bosses, καθώς οι νέες προσθήκες, όπως ο Gladius, ξεχωρίζουν αισθητικά, ενώ η επιστροφή παλιών γνώριμων από τα Dark Souls και το Elden Ring γίνεται με σεβασμό στην αρχική τους μορφή.
Στην τεχνική απόδοση, το Nightreign παρουσιάζει αστάθεια, κυρίως στις κονσόλες. Στο PlayStation 5, η εικόνα κυμαίνεται μεταξύ 45 και 60 FPS, με αισθητές πτώσεις κατά τη διάρκεια έντονης δράσης, ενώ στο Xbox Series X η εμπειρία είναι παρόμοια, με ελαφρώς καλύτερη συμπεριφορά όταν ενεργοποιείται το VRR. Το performance mode είναι απαραίτητο για όσους στοχεύουν σε πιο σταθερή εμπειρία, όμως ούτε εκεί διασφαλίζεται πλήρως το 60άρι καρέ. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η έκδοση PS4 που τρέχει σε PS5 προσφέρει πιο σταθερή απόδοση από τη native PS5, κάτι που προτιμούν αρκετοί χρήστες. Το Xbox Series S, από την άλλη, παραδίδει ικανοποιητικά αποτελέσματα, αλλά με χαμηλότερη ανάλυση και συχνότερες πτώσεις. Η απουσία optimization επιλογών, όπως frame rate cap, FSR ή περαιτέρω ρυθμίσεις, περιορίζει την τεχνική ευελιξία του τίτλου, επιτρέποντας σε τεχνικά προβλήματα να γίνουν αισθητά, ακόμα και σε πιο ισχυρό hardware.
Συνολικά, το Nightreign προσφέρει σταθερά και ικανοποιητικά γραφικά για το είδος του, χωρίς να εντυπωσιάζει. Η καλλιτεχνική συνοχή υπάρχει, το animation υποστηρίζει την ταχύτητα του gameplay, όμως οι περιορισμοί στην ποικιλία περιβάλλοντος και η όχι πάντα ιδανική τεχνική απόδοση κρατούν το αποτέλεσμα στην κατηγορία του “καλού” και όχι του άψογου.
Χωρίς μουσική για ήρωες, μόνο για επιζώντες
Ο ηχητικός τομέας του Nightreign καταφέρνει να στηρίξει με συνέπεια τη σκοτεινή, εφιαλτική ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, προσφέροντας μια εμπειρία που παραμένει έντονη και συναισθηματικά φορτισμένη. Η μουσική ακολουθεί τα βήματα του Elden Ring, αλλά με έμφαση στον μινιμαλισμό, καθώς αργά έγχορδα, πνιγηρές συγχορδίες και διακριτικά χορωδιακά θέματα κυριαρχούν τις περισσότερες ώρες του gameplay. Κατά τη διάρκεια των boss fights, το soundtrack αλλάζει δραματικά με συμφωνικά ξεσπάσματα και επιβλητικά μοτίβα που εντείνουν την ένταση της στιγμής.
Οι ambient ήχοι του παιχνιδιού επιτελούν εξαιρετικά τον ρόλο τους. Το βουητό της νύχτας, οι κραυγές των μακρινών εχθρών, το τρίξιμο των ερειπωμένων κτιρίων και οι πατημασιές σας σε πέτρα ή λάσπη δημιουργούν ένα ηχητικό περιβάλλον που απορροφά τον παίκτη.
Οι φωνές των χαρακτήρων είναι περιορισμένες σε έκταση, αλλά καλοδουλεμένες. Κάθε Nightfarer έχει μοναδικό τόνο και delivery, ωστόσο οι μόνες φορές που θα τους ακούσετε είναι σε αλληλεπιδράσεις στο Roundtable Hold. Με αυτό τον τρόπο ωστόσο, οι NPC’s κρατούν την απαραίτητη μυστικιστική βαρύτητα που περιμένει κανείς από τίτλο της FromSoftware. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στα ηχητικά εφέ των ultimates και των spells, τα οποία έχουν ξεχωριστό βάρος, καθαρότητα και “προειδοποίηση” πριν την ενεργοποίησή τους, κάτι που βοηθά τόσο στο immersion όσο και στη λειτουργικότητα του gameplay.
Αν υπάρχει ένα σημείο όπου ο ήχος θα μπορούσε να κάνει το παραπάνω βήμα, αυτό είναι η ποικιλία στους ήχους περιβάλλοντος μετά από πολλά runs. Αν και αρχικά εντυπωσιακή, η ηχητική επανάληψη σε ορισμένα events και περιοχές μπορεί να μειώσει την αίσθηση ανακάλυψης. Επίσης, δεν υπάρχει κάποια αξιοσημείωτη χρήση 3D audio, κάτι που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα σε συστήματα όπως το PS5 ή τα καλά ακουστικά στο PC. Παρόλα αυτά, η συνολική δουλειά στον ήχο είναι αξιέπαινη και δένει αρμονικά με το ύφος και τον ρυθμό του παιχνιδιού. Δεν επιδιώκει να εντυπωσιάσει με θεατρικότητα, αλλά να χτίσει ατμόσφαιρα, και το πετυχαίνει με ακρίβεια.
Στο τέλος, μόνο το σκοτάδι μένει
Το Nightreign είναι ίσως το πιο πειραματικό βήμα που έχει κάνει ποτέ η FromSoftware. Αντί να επεκτείνει τον ανοιχτό κόσμο του Elden Ring, επιλέγει να τον διαλύσει, να τον κλείσει μέσα σε δύο νύχτες, να τον διαμελίσει σε τυχαία διαμορφωμένα runs και να τον πλαισιώσει με Roguelike κανόνες που δεν συγχωρούν. Πρόκειται για μια εμπειρία που απευθύνεται σε όσους αναζητούν αγνό gameplay μέσα από σκληρή επανάληψη, με κάθε αποτυχία να λειτουργεί ως μάθημα.
Η μάχη παραμένει απολαυστική, η συνεργασία μεταξύ παικτών μπορεί να απογειώσει την εμπειρία και το σύστημα των διαφορετικών κλάσεων προσφέρει αρκετό βάθος για να υποστηρίξει πολλαπλά playstyles. Ωστόσο, ο τίτλος περιορίζεται από την τεχνική του απόδοση, την επαναληψιμότητα ορισμένων μηχανισμών και την απουσία εξέλιξης στο αισθητικό και αφηγηματικό σκέλος.
Αν μπείτε στο Nightreign περιμένοντας μια μικρότερη, συμπυκνωμένη Soulsborne εμπειρία με έμφαση στη συνεργασία και τη δοκιμή των ικανοτήτων σας μέσα από διαρκή θανάτους, τότε το παιχνίδι θα σας ανταμείψει. Αν, αντίθετα, αναζητάτε κάτι κοντά στον μαγικό κόσμο του βασικού Elden Ring, με τη μυθοπλασία και την αίσθηση ελευθερίας που το χαρακτήριζαν, ίσως αξίζει να κρατήσετε τις προσδοκίες σας χαμηλότερα.
Θετικά:
- Γρήγορο και σφιχτό gameplay με Roguelike δομή που ενισχύει την επαναληψιμότητα χωρίς να κουράζει.
- Δυναμικό co-op έως τριών παικτών, με σωστό balancing και συνεργατικό χαρακτήρα.
- Εντυπωσιακά bosses και καλοσχεδιασμένα ultimates, με ποικιλία σε abilities και εφέ.
- Ατμοσφαιρικός ήχος και ambient design που ενισχύουν την ένταση και το μυστήριο κάθε run.
Αρνητικά:
- Τεχνική αστάθεια σε PS5 και Xbox Series, χωρίς σταθερό 60fps και συχνές πτώσεις σε έντονες σκηνές.
- Περιορισμένη ποικιλία στα περιβάλλοντα και στην αισθητική, που οδηγεί σε οπτική επανάληψη.
- Απουσία 2-player mode και PvP, που περιορίζει τις επιλογές στο online gameplay.
- Ελλιπής αφηγηματική ανάπτυξη και lore, χωρίς τη μυθοπλαστική βαρύτητα που χαρακτήριζε τον βασικό τίτλο.
Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 8
Gameplay: 8.5
Σενάριο: 7
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 7.2
Ο θάνατος σας περιμένει. Πόσες φορές τον αντέχετε; Συστήνεται μόνο στους σκληροπυρηνικούς του είδους.
Δημήτρης Παλιάρος
NEWS
VIEW ALL
Elden Ring Nightreign: Προσθήκη Co-op 2 παικτών μετά την κυκλοφορία
[Αρχική δημοσίευση: 25/5/25] Ο Junya Ishizaki, director του Elden Ring Nightreign, ζήτησε συγγνώμη για την απουσία επιλογής δύο παικτών στη νέα multiplayer έκδοση του Elden Ring και δήλωσε ότι εξετά...Posted (30 Jul 2025)
Elden Ring Nightreign: Ο Let Me Solo Her πέθανε 600 φορές για να νικήσει ένα boss
Ο Let Me Solo Her είναι γνωστός στο community του Elden Ring από την αποτελεσματικότητά του στα boss fights, καθώς έχει βοηθήσει χιλιάδες παίκτες που τον προσκαλούν στο session του. Ο Let Me Solo Her...Posted (03 Jun 2025)
Προβλήματα με το matchmaking στο Elden Ring: Nightreign
Είναι πολύ πιθανό, αν επιχειρήσετε να παίξετε το Elden Ring: Nightreign να αντιμετωπίσετε δυσκολίες στο να βρείτε δεύτερο ή/και τρίτο παίκτη. Με μια σύντομη ανακοίνωση που αναρτήθηκε στους επίσημους λ...Posted (02 Jun 2025)
Modder έχει ήδη φτιάξει mod για Co-op 2 παικτών στο Elden Ring: Nightreign
Το Elden Ring: Nightreign μπορεί να κυκλοφόρησε πρόσφατα, αλλά ένας γνωστός modder έχει ήδη δημοσιεύσει ένα πολυαναμενόμενο mod για Duos mode, το οποίο οι παίκτες μπορούν να κατεβάσουν από το Elden ...Posted (31 May 2025)
Το Elden Ring Nightreign απαιτεί όλους τους φίλους να βρίσκονται στην ίδια πλατφόρμα
Λίγοι θα περίμεναν ότι το τεράστιο hit του 2022, Elden Ring, θα αποκτούσε ένα multiplayer roguelike spin-off, αλλά ζούμε σε περίεργες εποχές το 2025. Το Elden Ring: Nightreign πηγαίνει ενάντια στη σ...Posted (31 May 2025)
Evanescence-Bring me to life στο launch trailer του Elden Ring: Nightreign
Το αισθητικό κομμάτι της FromSoftware συνοψίζεται καλύτερα από μία διάσημη φράση του δημιουργού των Dark Souls, Hidetaka Miyazaki. Όταν είχε παρουσιαστεί ένα πρώιμο, αηδιαστικό και σφιχτό σχέδιο εν...Posted (29 May 2025)
Προβλήματα απόδοσης στα PC για το Elden Ring: Nightreign
Η Bandai Namco και η Fromsoftware κυκλοφόρησαν τα patch notes για την πρώτη ημέρα του Elden Ring: Nightreign. Το blog post με τις σημειώσεις τoυ patch υποδηλώνει επίσης ότι ορισμένοι παίκτες με PC ...Posted (29 May 2025)
Elden Ring: Nightreign gameplay video
Η From Software κυκλοφόρησε ένα νέο gameplay βίντεο για το Elden Ring: Nightreign, το επερχόμενο RPG της, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 30 Μαΐου για PlayStation, Xbox και PC. Το Nightreign είναι δομη...Posted (06 May 2025)
Elden Ring: Nightreign: Οι απαιτήσεις στα PC
Η Bandai Namco ανακοίνωσε τις απαιτήσεις που θα έχει το Elden Ring: Nightreign στα PC. Σε γενικές γραμμές είναι στα ίδια επίπεδα με το αρχικό Elden Ring. Δείτε τις παρακάτω: Ελάχιστες:Windows 10Επεξ...Posted (29 Apr 2025)
Elden Ring: Nightreign: Ημερομηνία κυκλοφορίας
Η Bandai Namco ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Elden Ring Nightreign. Επιπλέον δήλωσε ότι δεν θα περιλαμβάνει microtransactions, αλλά DLC που θα περιλαμβάνει περισσότερους χαρακτήρες, bosse...Posted (12 Feb 2025)
Elden Ring: Nightreign closed beta
Η Bandai Namco άρχισε ήδη να στέλνει κωδικούς για την closed beta του Αction RPG. Η δοκιμή θα περιλαμβάνει πέντε διαφορετικά sessions από τις 14 έως τις 16 Φεβρουαρίου. Μαζί με την πλατφόρμα επιλογής...Posted (11 Feb 2025)
Elden Ring: Nightreign: Scalpers πωλούν test codes στο eBay 5-300 δολάρια!
Το Elden Ring: Nightreign ξεκινά το network test του αργότερα μέσα στον μήνα, αλλά ήδη ορισμένοι scalpers προσπαθούν να πουλήσουν τα test codes τους. Αν και οι συμμετέχοντες δεν έχουν λάβει ακόμα του...Posted (01 Feb 2025)
Elden Ring: Nightreign
[Αρχική Δημοσίευση: 13/12/24] Η FromSoftware και η Bandai Namco παρουσίασαν στα The Game Awards 2024 το Elden Ring: Nightreign, ένα multiplayer co-op spin-off του Elden Ring. Στο τρέιλερ φαίνεται ό...Posted (18 Dec 2024)